Ik moest bijna huilen man.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb zitten huilen omdat ze door moesten gaan..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Had je maar op Old Trafford moeten zijn, had je ook gesprongen
Volgens mij ben je sowieso de enige van hier die gaat toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Had je maar op Old Trafford moeten zijn, had je ook gesprongen
Terecht, die kutbeesten halen hier ook altijd de vissen weg.quote:
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij ben je sowieso de enige van hier die gaat toch?
Hij gaat als ajax thuis voor de CL tegen ac milan moet gewoon tv's verkopen die gastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
begint ie weerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij gaat als ajax thuis voor de CL tegen ac milan moet gewoon tv's verkopen die gast
Thuis ben ik er ook bijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijdquote:
Simba ging toch niet dood?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel gehuild toen Simba dood ging, trouwens.
Je hebt geen seizoenskaart toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Thuis ben ik er ook bijReal Madrid, Man U, FC Twente kampioenswedstrijd...
maar uitwedstrijden gaat me niet lukken.
fa2 manquote:
echt hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
fa2 man
Leuk je nieuwe UI trouwens
Z'n pa dan? Eerste Lion King iigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Simba ging toch niet dood?
Gelukkig maar paste die andere niet, deze staat veel beter met het logo, shirt en alles er op. Zelfs De Kuip is duidelijk zichtbaarquote:
Dat was Scar. Die kletterde van een rots af.quote:
helaas wel jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig maar paste die andere niet, deze staat veel beter met het logo, shirt en alles er op. Zelfs De Kuip is duidelijk zichtbaar
Neeeee die werd opgegeten door die freaking hyena's. Die pa kletterde van de rotsen af.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was Scar. Die kletterde van een rots af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |