Niet doen joh, je ontbijt is meestal prima!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt zeer zelden voor dat ik geen ontbijt heb, hoor, maar nu was ik even vergeten dat de frambozen op waren.
Pff, nu voel ik me meteen aangevallen, alsof ik zo'n notoire niet-ontbijt-in-huis-hebbert ben. PMS
.
Wat GB al zegt, en ik snap de keuze dan niet om geen yoghurt te nemen maar wel de voorgenoemde chemische bagger.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik zei toch dat dat niet lekker was. Maar beter dan niet ontbijten, toch?
Owja, dat kennen ze natuurlijk niet in Drente ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat GB al zegt, en ik snap de keuze dan niet om geen yoghurt te nemen maar wel de voorgenoemde chemische bagger.
Misschien ook wel omdat ik die luxe van AH2go niet ken, zit die op het station dan ofzo?
Hehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet doen joh, je ontbijt is meestal prima!Maar je deed het net overkomen alsof er geen andere keus was dan dat croissantje en dát is natuurlijk niet waar.
Ik vind croissantjes heerlijk, dus ik had zoiets gepost van "Dus nu moest ik een croissantje van de ah2go![]()
".
Ja belachelijk, een flesje water voor 1,50!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, dat kennen ze natuurlijk niet in Drente ofzo.
Maar de AH to go is een mini AH op het station waar alles extra duur is.![]()
Flesjes water die je bij de gewone AH voor 17 cent koopt, kosten daar 1,50.
Maar niet alles is 10 keer zo duur hoor, sommige dingen zijn gewoon maar 50% duurder.
Sommige mensen zijn het gewend om regelmatig geen ontbijt in huis te hebben (ik noem geen namen), dus die maken misschien betere keuzes, omdat ze gewend zijn ontbijt bij de AH to go te halen en ik ben dat dus niet gewend en ik heb geen tijd om 's ochtends lang te treuzelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat GB al zegt, en ik snap de keuze dan niet om geen yoghurt te nemen maar wel de voorgenoemde chemische bagger.
Misschien ook wel omdat ik die luxe van AH2go niet ken, zit die op het station dan ofzo?
Ik kom ook geen zak vooruit. Lag om 1 uur in bed ofzo, maar mijn wekker ging wel vroeg en nu ligt een van de programma's die ik nodig heb plat. En dat is heel irritant.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:02 schreef _aurum_ het volgende:
Wat breng je dat weer mooi Henk
valt het op dat ik zit te WOG'gen?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, dat kennen ze natuurlijk niet in Drenthe ofzo.
Maar de AH to go is een mini AH op het station waar alles extra duur is.![]()
Flesjes water die je bij de gewone AH voor 17 cent koopt, kosten daar 1,50.
Maar niet alles is 10 keer zo duur hoor, sommige dingen zijn gewoon maar 50% duurder.
nofi Viz, maar ik denk dat jij en ik prima kunnen eten voor de functie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]Nee dat kennen we hier niet
Sowieso, ik rij van dorp naar dorp en kom ook niet echt langs een supermarkt waar je zo even kan aanschieten, dus moet ik wel eten wat ik in huis heb.
Vik, ik was gewoon benieuwd naar de redenatie waarom je dan voor (naar blijkt) superdure bagger gaat, i.p.v. een bak yoghurt wat je toch al thuis hebt. Oke, met frambozen is het lekkerder, maar bij gebrek daaraan lepel je toch gewoon even die yoghurt weg?! Kunt ook eten voor de functie er van...
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:14 schreef loveli het volgende:
En dan met deze advertentie geconfronteerd worden via facebookkwadraat.
http://www.esprit.nl/nl/w(...)NL_GT_AA_ME_20_00001
Erg he?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:14 schreef loveli het volgende:
En dan met deze advertentie geconfronteerd worden via facebookkwadraat.
http://www.esprit.nl/nl/w(...)NL_GT_AA_ME_20_00001
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:21 schreef loveli het volgende:
[..]
De chino? Wij snappen 'em ook niet.
Wil je er over praten?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:25 schreef anna82 het volgende:
"Eten voor de functie ervan", wat een lelijke zin.
Sommige soorten yoghurt kan ik idd zo eten (de milde, vollere variantenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nofi Viz, maar ik denk dat jij en ik prima kunnen eten voor de functie.
Maar niet iedereen kan of wil dat, of staat er bij stil dat het kan
Lang leve de wereld waar je alles kunt kopen wat je lekker vindt
Kan dat niet op je werk? Geen idee of dat ik een kopieshop kan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens.
Hey, vast een domme vraag, maar kun je bij een kopieerzaak ook een document scannen en dat vervolgens meteen naar jezelf mailen?. Ik wil dus geen afdruk op papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |