Ik ben het er niet helemaal mee eens, uiteraardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik liep net langs Alice in Cakeland en nu heb ik 2 veel te dure cupcakes op mn bureau staan.
Daar gaan mijn goede voornemens.![]()
En verder heeft Loveli gelijk. Zoals gebruikelijk.
Geldt dat niet voor elke familie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nuancering: ik heb best hersenbeschadigde mensen voor wie het leven wel waarde heeft.
Wel vraag ik me af of voor de koninklijke familie een na trauma overleden familielid erger is dan een mogelijk altijd comateuze, of cognitief en motorisch weer slecht functionerend persoon.
ook vanuit het vrouwelijke oogpunt isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand een mooie, aantrekkelijke man vinden =/= er seks mee willen.
Voor mij dan iig.
Ik moest meteen aan Doornroosje denkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef anna82 het volgende:
Update lijstje:
O: kwark, havermout, halve banaan, rozijntjes
L: dikke plak 'boerenbrood' met oude kaas, rosbief, salade en mosterd-mayonaise
T: appeltje
S: lesje hardlopen
D: salade met oa gerookte kip en avocado
T: borrelen met vrienden dus wijntje en misschien een hapje
Ik schrok ook een beetje van het slechte Friso-nieuws. Ik heb niet het idee dat hij ooit nog bij gaat komen. Zou wel rare mythe-vorming zijn als ze hem in vegetatieve staat zouden (laten) verzorgen.
Wil De Man dan met elke aantrekkelijke vrouw seks hebben? Wat een nymphoman(n)en.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben het er net als Vik ook niet mee eens.
Niet alleen makkelijk oordelen, maar ook heel zwart-wit bekeken...
Maar moest ook even bedenken dat
[..]
ook vanuit het vrouwelijke oogpunt is
Oh, nu snap ik die opmerking pasquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wil De Man dan met elke aantrekkelijke vrouw seks hebben? Wat een nymphoman(n)en.
Ook wel met een onaantrekkelijke, of zelfs een spuuglelijke als 'ie dronken is en het niet aan z'n vrienden gaat vertellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wil De Man dan met elke aantrekkelijke vrouw seks hebben? Wat een nymphoman(n)en.
Zo erg is het gelukkig ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook wel met een onaantrekkelijke, of zelfs een spuuglelijke als 'ie dronken is en het niet aan z'n vrienden gaat vertellen.
/makkelijk oordelend zwart wit kort door de bochtzelf
je vergeet het vlaggetje in de handquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Viking84 het volgende:
Zak over 't hoofd en gaan voor 't Vaderland.
Oh jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je vergeet het vlaggetje in de hand
Kan niet voor ons allemaal spreken, maar zo goed als wel ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maat 39quote:
Mijn geweten... maar de kalverstraat is vlakbijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Wie houdt je tegen, Nallie?!
[..]
Kan niet voor ons allemaal spreken, maar zo goed als wel ja.
Relatie aangaan is weer heel wat anders...
Ik zou dan weer moeite hebben met seks met een vrouw waar ik helemaal niks voor voel verder.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:54 schreef V1z0R het volgende:
Wie houdt je tegen, Nallie?!
[..]
Kan niet voor ons allemaal spreken, maar zo goed als wel ja.
Relatie aangaan is weer heel wat anders...
Zie het als kadootje voor jezelf omdat je niet op vakantie gaat terwijl je vrij bent. Gewetenskwestie voorbij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maat 39
[..]
Mijn geweten... maar de kalverstraat is vlakbij
quote:
Nah nog een beetje. Maar ik slaag voor schoenen eigenlijk nooit in de uitverkoopquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie het als kadootje voor jezelf omdat je niet op vakantie gaat terwijl je vrij bent. Gewetenskwestie voorbij.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie het als kadootje voor jezelf omdat je niet op vakantie gaat terwijl je vrij bent. Gewetenskwestie voorbij.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maandag moet mijn wortelkanaalbehandeling afgemaakt worden. Dan mag ik morgen wel alvast een cadeautje voor mezelf uitzoeken hè?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |