Voorbereiding is het woord, Chico!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga me bij Vik aansluiten, kom er net achter dat de cornflakes op zijn. En het brood ook. Nu ga ik beschuitjes eten
. Misschien zelfs met muisjes, gewoon omdat het kan.
Het brood was gister op in de supermarktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voorbereiding is het woord, Chico!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hahaha SSSSTTT dat was wel stom
En misschien is ze wel bereid om twee maanden te wachten op jou, want nu is er nog geen financieel probleem. Ze zijn wel echt heel tof.
Als je duidelijk maakt dat je niet op die manier in hem geïnteresseerd bent kun je daarna toch nog steeds wel leuk contact hebben?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:
M'n Twittervriendje heeft al drie vragen gesteld, de afgelopen twee dagen, zonder dat er tussendoor een antwoord van mij is gekomen. Beetje jammer, leek me wel een leuke follower met soortgelijke hobby's.
Moet je followers zelf accepteren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef Viking84 het volgende:
@ Viz: ik kreeg vorige week een nieuwe follower op Twitter die me nu steeds DM's stuurt.
En steeds m'n naam achter een vraag zet, daar kan ik ook niet zo goed tegen.
En ik maar heel naïef denken dat 'ie gewoon z'n liefde voor films met me wilde delen.
Alleen als je een afgeschermd account hebt, wat ik niet heb. Maar ik kan hem wel blocken. Vind ik ook weer niet nodig. Hij mag me best followen, maar ik hoef niet steeds DM's te krijgen. Reageer op een tweet van me prima, maar ga me niet DM'en. Maar ja, om terug te DM'en: ja hoi, wat wil je nu eigenlijk? is ook weer zo wat, want voor hetzelfde geldt is hij een van die jongens die écht niks met z'n tweets bedoelde.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moet je followers zelf accepteren?
/twitternoob
Vind je mannen überhaupt aantrekkelijk dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, misschien is het een kans om eens te kijken of een heterobestaan me niet toch beter bevalt. Ik ben dat vrouwengedoe zo zat.
En het rare is: ik weet niet eens in hoeverre het een grapje is... Ben echt even helemaal stuurloos wat dat betreft
Niet seksueel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vind je mannen überhaupt aantrekkelijk dan?
Helemaal de weg kwijt, vikster?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen als je een afgeschermd account hebt, wat ik niet heb. Maar ik kan hem wel blocken. Vind ik ook weer niet nodig. Hij mag me best followen, maar ik hoef niet steeds DM's te krijgen. Reageer op een tweet van me prima, maar ga me niet DM'en. Maar ja, om terug te DM'en: ja hoi, wat wil je nu eigenlijk? is ook weer zo wat, want voor hetzelfde geldt is hij een van die jongens die écht niks met z'n tweets bedoelde.
Ah, ok. Ik zou 'm gewoon zoveel mogelijk negeren dan. Als je hem verder niet 'voedt', dan zal de lol er vanzelf wel afgaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen als je een afgeschermd account hebt, wat ik niet heb. Maar ik kan hem wel blocken. Vind ik ook weer niet nodig. Hij mag me best followen, maar ik hoef niet steeds DM's te krijgen. Reageer op een tweet van me prima, maar ga me niet DM'en. Maar ja, om terug te DM'en: ja hoi, wat wil je nu eigenlijk? is ook weer zo wat, want voor hetzelfde geldt is hij een van die jongens die écht niks met z'n tweets bedoelde.
Ik denk het niet neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet seksueel aantrekkelijk. Maar ik kan mannen wel leuk/schattig/lief vinden. Dat is niet genoeg zeker?
.
waarom verwijder je 'm niet gewoon?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Viking84 het volgende:
M'n Twittervriendje heeft al drie vragen gesteld, de afgelopen twee dagen, zonder dat er tussendoor een antwoord van mij is gekomen. Beetje jammer, leek me wel een leuke follower met soortgelijke hobby's.
Niet genoeg om terug te keren naar het heterobestaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet seksueel aantrekkelijk. Maar ik kan mannen wel leuk/schattig/lief vinden. Dat is niet genoeg zeker?
.
Je moet gewoon eens een beter soort vrouwen gaan kiezen, voor je alle vrouwen afschrijft.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Maar goed, misschien is het een kans om eens te kijken of een heterobestaan me niet toch beter bevalt. Ik ben dat vrouwengedoe zo zat.
En het rare is: ik weet niet eens in hoeverre het een grapje is... Ben echt even helemaal stuurloos wat dat betreft
Hey, ik word gekozenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens een beter soort vrouwen gaan kiezen, voor je alle vrouwen afschrijft.
Dus je kunt wel fysiek aangetrokken zijn tot mannenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hey, ik word gekozen.
@MevrouwPuff: neh. Als ik hetero zou zijn, zou ik op een ander soort man vallen
(niets ten nadele van M. verder hoor!)
Iemand een mooie, aantrekkelijke man vinden =/= er seks mee willen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dus je kunt wel fysiek aangetrokken zijn tot mannenAls dat niet zo is, hoe weet je dan op wat voor mannen je zou vallen?
Leuke woordkeuzequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je hebt gelijk mini, maar ... *mompelt iets met tegen dovemansoren...*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |