Dat doet ze zelf maarquote:
Ik ook! Als je met 2u. bijbeunen in de week de katten wel kan onderhouden doe je dat, gaat ze niet zomaar wegdoen...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf maarwilde alleen even mn frustratie delen. Vind het een raar verhaal.
Mijn vriend is ook allergisch, maar heeft ze toch als kado voor mij gegevenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Katten![]()
Helaas is vriendlief allergisch.
Wellicht gaan we een konijntje in huis halen
Ja maar het is ook niet dat het nu niet gaat, maar als er iets gebeurd dan wordt het moeilijk.... ze heeft ook nog ouders enzo? Ik snap het echt niet. Maar ik denk dat ze me stom vindt nu want ze antwoord niet meer op mijn smsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ook! Als je met 2u. bijbeunen in de week de katten wel kan onderhouden doe je dat, gaat ze niet zomaar wegdoen...
Ik vind t ook beetje vreemd. Als je gewoon goedkoop grind koop en zelf wat inlevert kan t best. Hier ook namelijk. We zitten erg krap op t moment, en sja, wij doen dan maar boodschappen bij de aldi etc, en we kopen wat goeikoper grindquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat doet ze zelf maarwilde alleen even mn frustratie delen. Vind het een raar verhaal.
Twijfel nog, hoezo? Of dat ik die 2 dan neem? Duurt nog 2mnd voordat ik de sleutel heb en zo he...quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet dat het nu niet gaat, maar als er iets gebeurd dan wordt het moeilijk.... ze heeft ook nog ouders enzo? Ik snap het echt niet. Maar ik denk dat ze me stom vindt nu want ze antwoord niet meer op mijn sms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Twijfel nog, hoezo? Of dat ik die 2 dan neem? Duurt nog 2mnd voordat ik de sleutel heb en zo he...
[..]Lijkt me dan niet echt dat het een dierenliefhebber is.
Jij stom?Heb je bij Lingo gezien en kwam je alles behalve stom over
Hahaha SSSSTTT dat was wel stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien is ze wel bereid om twee maanden te wachten op jou, want nu is er nog geen financieel probleem. Ze zijn wel echt heel tof.
Be someone that makes you happy
10 bth! Respect!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
.
Even een 'het is bijna weekend!' melding doen.![]()
![]()
Vandaag maar overgestapt op 10 bth en nog wat extra tussendoortjes.. het gaat voor m'n gevoel een beetje te snel met vetverlies.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hahaha SSSSTTT dat was wel stom
En misschien is ze wel bereid om twee maanden te wachten op jou, want nu is er nog geen financieel probleem. Ze zijn wel echt heel tof.
Dat iddquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rabble rabble rabble!
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
10 bth! Respect!
Mag ik dan een 'bijna vakantie' melding doen
Vakantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
10 bth! Respect!
Mag ik dan een 'bijna vakantie' melding doen
Over rabble gesproken..Bo vindt het helemaal geweldig als ze dat hoortquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rabble rabble rabble!
[ afbeelding ]
Daar willen we een filmpje van zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Over rabble gesproken..Bo vindt het helemaal geweldig als ze dat hoort![]()
Ze gaat als een speer door de kamer racen als een klein mini racehondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |