SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Juist, en aangezien die Q shitloads aan mana kost bufft het alleen de jungle olaf. Ik ga hem wel weer eens proberen zodra dit wordt doorgevoerd, maar ik verwacht er niet teveel van.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Olaf zn truedamage wordt niet anders, zn Q wordt gebuffed:
Cooldown van 10 naar 8
Pickup reduction van 6 naar 4.5
Damage early iets omhoog , lategame (max lvl Q) iets minder
rest blijft zo zoals het er nu naar uit ziet.
Kijk jij snapt het tenminstequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Juist, en aangezien die Q shitloads aan mana kost bufft het alleen de jungle olaf. Ik ga hem wel weer eens proberen zodra dit wordt doorgevoerd, maar ik verwacht er niet teveel van.
riot5? tisdat? riot5.com doet niks bij mij (kan aan proxy liggen)quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:23 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Check je matchhistory op riot5
http://euw.leagueoflegend(...)=6355556#post6355556quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef Cornelis83 het volgende:
Waar halen jullie je info vandaan over de skins, lux en olaf buff?
Met team? Of solo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Autobandje het volgende:
Btw zijn er hier mensen die serieus ranked games doen? Gewoon uit interesse
Ik ga richting platinum en heb met de Vlaamse subtop gespeeld. (2.1k solo queue elo)quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:57 schreef Autobandje het volgende:
Btw zijn er hier mensen die serieus ranked games doen? Gewoon uit interesse
Maar dat is toch ook über frustrerend?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef ems. het volgende:
Ik wil aan de ene kant liever niet ranked maar wordt zo af en toe wel kriegel van de normal matchmakingEchter zit ik opgescheept met een paar prima gasten die verschrikkelijk slecht zijn maar ik niet kan buitensluiten als ik zoiets daadwerkelijk zou doen.
Niet dat ik nou zo goed ben maar je kent de situatie vast wel
Ik ken die gasten een beetje en ja, dat niveauverschil tussen emsz en zijn vriendjes is wel behoorlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook über frustrerend?
klinkt bekendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik ken die gasten een beetje en ja, dat niveauverschil tussen emsz en zijn vriendjes is wel behoorlijkDenk overigens dat emsz de meesten hier er wel uitspeelt en makkelijk richting 1600 elo kan.
Hoe komen jullie daar toch aan? Ik zit nu op 900 ofzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:47 schreef Sjappel het volgende:
Wie heeft hier nu de hoogste elo btw? Zit nu op 1.8k, maar platinum zit er zeker in.
90% van de LoL community denkt niet: ah, leuk, weer een nieuwe champion, maar:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fiora:
[ afbeelding ]
Voor elo, ik ga S3 er vol op, geen normals meer. Nu op 1500 na paar games, maar kom alleen maar met bananen int team
Persoonlijk irriteer ik me daar juist aan... van mij mag het wel wat minder "vrouwelijk". Je zou van iemand die haar hele leven aan zwaardvechten besteed verwachten dat ze geen grammetje vet meer over heeft (kijk maar naar een hoop vrouwelijke topsporters... geen borsten en billen meer over).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
90% van de LoL community denkt niet: ah, leuk, weer een nieuwe champion, maar:
[ afbeelding ]
rly? ik weet waar ik liever naar kijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:48 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Persoonlijk irriteer ik me daar juist aan... van mij mag het wel wat minder "vrouwelijk". Je zou van iemand die haar hele leven aan zwaardvechten besteed verwachten dat ze geen grammetje vet meer over heeft (kijk maar naar een hoop vrouwelijke topsporters... geen borsten en billen meer over).
Och, het zal me er niet van weerhouden om d'r aan te schaffen hoor. Speelstijl spreekt me erg aan. Maar ik heb af en toe wel eens iets van "kom op Riot, maak nou eens een vrouwelijke champ die je ook gewoon op straat tegen zou kunnen komen in plaats van alleen in de Playboy".quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
of alleen jij natuurlijk
[..]
rly? ik weet waar ik liever naar kijk
Het is een fantasiespelletje, why bother om het 'realistisch' te maken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:05 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Och, het zal me er niet van weerhouden om d'r aan te schaffen hoor. Speelstijl spreekt me erg aan. Maar ik heb af en toe wel eens iets van "kom op Riot, maak nou eens een vrouwelijke champ die je ook gewoon op straat tegen zou kunnen komen in plaats van alleen in de Playboy".
Maar je komt nooit buiten als gamer, dus dat is al geen issuequote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:05 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Och, het zal me er niet van weerhouden om d'r aan te schaffen hoor. Speelstijl spreekt me erg aan. Maar ik heb af en toe wel eens iets van "kom op Riot, maak nou eens een vrouwelijke champ die je ook gewoon op straat tegen zou kunnen komen in plaats van alleen in de Playboy".
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:49 schreef jespertje het volgende:
[..]
Bij mij ook, die Ihasakarot ofzo is zo slecht, maar ja, moet er maar mee leven.
Klopt. Elke keer als ik met hem speel pakt zijn support de kills. Hij is echt slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:49 schreef jespertje het volgende:
[..]
Bij mij ook, die Ihasakarot ofzo is zo slecht, maar ja, moet er maar mee leven.
Je bedoeld: flashed de support erin voor de kills, faalt heimelijk en bait net hard genoeg voor ihasa om de doublekill te pakkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Klopt. Elke keer als ik met hem speel pakt zijn support de kills. Hij is echt slecht
En blitzcrank beweegt veels te soepel voor een robot, dat kan helemaal niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:48 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Persoonlijk irriteer ik me daar juist aan... van mij mag het wel wat minder "vrouwelijk". Je zou van iemand die haar hele leven aan zwaardvechten besteed verwachten dat ze geen grammetje vet meer over heeft (kijk maar naar een hoop vrouwelijke topsporters... geen borsten en billen meer over).
Nyny overdrijft, maar dat ik beter ben dan mijn vriendjes is wel een pijnlijk feit. Was al sinds we begonnen aan WoW een probleem, maar dat heb ik later handig opgelostquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik ken die gasten een beetje en ja, dat niveauverschil tussen emsz en zijn vriendjes is wel behoorlijkDenk overigens dat emsz de meesten hier er wel uitspeelt en makkelijk richting 1600 elo kan.
Jawel, maar men neemt geen blad voor de mond om te laten weten dat je ook echt een nieuweling bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Xetran het volgende:
Kennerlijk bestaat iets als een nieuweling niet
Je moet ook niet beginnen met ranked direct als je 30 hit. Net als nieuwe champions in ranked uitproberen en meer van dat soort geintjes, dan krijg je gezeik ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:13 schreef Xetran het volgende:
Ik ben nog steeds niet begonnen met elo, had twee potjes gedaan en ik kwam steeds in een groep met 1 à 2 mensen met een kutattitude waardoor ik al geen zin meer had. Kennerlijk bestaat iets als een nieuweling niet
Nice nice. Vandaag Gold gehaald, maar nog amper ranked gespeeld naar mijn gevoel dus gaat wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:47 schreef Sjappel het volgende:
Wie heeft hier nu de hoogste elo btw? Zit nu op 1.8k, maar platinum zit er zeker in.
Ook Cassio is niet de makkelijkste hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:12 schreef jespertje het volgende:
Hmm, Lee Sin is nog redelijk lastig om goed onder de knie te krijgen. Nu Cassio uitproberen.
Hmm first game 10-2-6. Cassio is niet zo moeilijk, alleen vanaf lvl 6 werd het moeilijker want ik stond tegen een kassadin, maar tis in principe je Q of W raken en dan E spam for life. Blue buff cassio is strongquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Ook Cassio is niet de makkelijkste hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |