X-Ratedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Johannes Heil is tof ja! Vaak gehoord op x-rated(
toen het nog een zender was)
We doen het soberso niet slecht kwa festivalsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:30 schreef ralfseltje het volgende:
Qua programmering is dit toch wel met afstand het meest interessant, toonaangevende en relevante festival dat er in Nederland bestaat zeg
Zag vandaag het festival Stad Als Podium in Haarlem. Ook geen slechte namen hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We doen het soberso niet slecht kwa festivals
Gers Pardoelquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zag vandaag het festival Stad Als Podium in Haarlem. Ook geen slechte namen hoor.
quote:
Postrock is sowieso doorgaans doodsaai. Geen wonder dat dat genre vrijwel doodgebloed is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:29 schreef nipeng het volgende:
Mogwai 1x live gezien, dodelijk saai en voorspelbare postrock. Zo voorspelbaar dat ik er boos van werd. Blergh.
Windy & Carl, yes please.
klopt wel aardig idd, dat heb ik behoorlijk bij de meeste studioalbums van Mogwai, maar die live plaat van hun vind ik dan wel weer helemaal superquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:31 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Postrock is sowieso doorgaans doodsaai. Geen wonder dat dat genre vrijwel doodgebloed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |