was mijn eerste gedachte ook ja... Maar wellicht dat de boodschap "stabiel en wakker" is en dat hij nog aan moet sterken voor hij in Engeland verder behandeld kan worden...quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat ze binnenkort met de melding 'stabiel, maar in coma' komen
Ja leuk hé Friso met krulletjes..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:06 schreef Deisyy het volgende:
Wat een leuke foto! Zo lijkt het bijna een gewoon gezin
Inderdaad, daar is een topic over trouwensquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Poeke het volgende:
Over koningshuis gesproken. De Zweedse kroonprinses is vanmorgen bevallen van een dochtertje.
Jij vroeg toch of er iets gemeld wordt. Waarvan Poeke zei dat er niets gaat veranderen...en dat de koningin daarom ook naar Nederland durft te gaan..quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:05 schreef Strani het volgende:
Oh ja. Poe, het zal maar maanden gaan duren deze situatie..
Ik meende m'n reactie zoals ik 'm typte, was geen sarcasme of iets dergelijksquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij vroeg toch of er iets gemeld wordt. Waarvan Poeke zei dat er niets gaat veranderen...en dat de koningin daarom ook naar Nederland durft te gaan..
Jup, daarom maar zo goed dat Prins Johan Friso niet hier in Nederland tegen een boom is aangereden, was ons koningshuis gewoon geemigreerd en ons geregeerd van over de grensquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef Quarant het volgende:
Als het slecht afloopt, zou het dan ook de laatste keer Lech zijn?
Waarom? Ken genoeg mensen die juist naar dezelfde plekken op vakantie blijven gaan omdat ze daar leuke herinneringen aan hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef Quarant het volgende:
Lech kan dan ook een mooie herinnering aan Friso zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:19 schreef Quarant het volgende:
Na een week in zo'n situatie denk ik er wel negatief over. Ben bang dat als het geen koningskind was het persoon al dood verklaard zou zijn. Wat misschien achter de schermen al gebeurd is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Maar morgen is hij al een week "stabiel, maar nog steeds in levensgevaar is" en dan denk ik dat we niet alles weten of dat het er gewoon slecht uit ziet
Ik geloof dat ik de enige ben die meteen al heel pessimistisch was..?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Na een week in zo'n situatie denk ik er wel negatief over. Ben bang dat als het geen koningskind was het persoon al dood verklaard zou zijn. Wat misschien achter de schermen al gebeurd is.
Dit. Vriendlief overleed in Parijs, ik ben juist het jaar daarna met de kinderen op vakantie gegaan naar Parijs. Alleen vier ik echt geen nieuwjaar meer (overleed op nieuwjaarsdag). Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar ik vermoed dat veel mensen die hetzelfde meegemaakt hebben, hetzelfde als ik doen/denken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Ken genoeg mensen die juist naar dezelfde plekken op vakantie blijven gaan omdat ze daar leuke herinneringen aan hebben.
Misschien omdat er wat meer geregeld moet worden dan koffie met cakequote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Kletskip het volgende:
Hoe lang wordt het "volk" nog aan het lijntje gehouden ?
Ik ben zo pessimistisch te denken dat er meer aan de hand is
en stil gehouden wordt.
Ja, om Beatrix te vervangen. En zij komt ook even naar Nederland, dat zullen dan denk ik zaken zijn die echt geen uitstel kunnen hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
Als het echt zo slecht met Friso zou gaan, zou de familie dan naar Nederland komen? Wim-lex gaat zelfs even aan het werk zo begreep ik?
Hoe meer het stil gehouden wordt des te verdachter het is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef Kletskip het volgende:
Hoe lang wordt het "volk" nog aan het lijntje gehouden ?
Ik ben zo pessimistisch te denken dat er meer aan de hand is
en stil gehouden wordt.
Ik zie het ook somber in, vanaf het begin af aan eigenlijk al en tja als ze dingen stil houden zullen ze daar hun redenen wel voor hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Na een week in zo'n situatie denk ik er wel negatief over. Ben bang dat als het geen koningskind was het persoon al dood verklaard zou zijn. Wat misschien achter de schermen al gebeurd is.
Nee hoor, Same here. Gozer was al de pijp uit toen hij onder de sneeuw vandaan kwam.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige ben die meteen al heel pessimistisch was..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |