ja! mijnes ook! dat knorrenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
En lekker warmen hij knort heel zachtjes, heerlijk
![]()
maarre over die nachten, zegt ze weleens waarom ze huilt?
wat een goed idee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ahw KD!
Sasha blijft stil liggen, daar heb je eig geen last van maar Oscar is een enorme draaikont, dan ga ik zelf vaak met mijn hoofd aan het voeteneind liggen.
Maar *afklopt* hoe gezellig ik het ook vind, ik ben heel blij dat de heren nu al weer een week of 2-3 's nachts doorslapen in hun eigen bedje.
whahah Lex ligt helemaal stil, Elin heb ik gedumpt toen ze overdwars ging liggen iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:
aaaaahw KD![]()
![]()
wat een liefje!
Ik heb mijn mini ook standaard in mn bed maar die denkt groot en heeft de ruimte nodig. Mijn hemeldat je dan net lekker ligt en dan voel je al iets je kant op schuifelen, en dan zeg maar schuifelt ze overdwars, plant ze haar voetjes bij B in zn nek ivm lekker warm. En dan zo *plok* dr hoofd bóvenop mijn hoofd
alsof ze zegt *lekker dichtbij ben ik zo hè mama?*
Ik vind het heel knus, dat samenslapen, maar huuuuhuuuu blijf alsjeblieft een beetje behoorlijk liggen
grote blijft precies zo liggen zoals ze in slaap valt. Das heel knus slapenmaar die slaapt meestal in dr eigen bedje. Ik vind t een feest als ze bij ons wil slapen
Zo is het hier ook, in bed en in de auto. En er wordt actief om gevraagd ook. Ik weet dat we moeten afbouwen, maar het is hier echt een drama als ze hem niet krijgtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:55 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ja, ze krijgt hem over het algemeen alleen in bed en in de auto. We proberen daar zo "streng" mogelijk in te zijn, maar ze vraagt hem wel vaker... bijvoorbeeld als ze gevallen is of zo (bij pijntjes dus) of als ze erg moe begint te worden. Gelukkig hebben we het aantal speentjes in bed al weten af te bouwen (vooral omdat we er gewoon een paar kwijt zijn denk ik) naar 2 (ipv 6!). Maar aan 1 van de 2 zit een doekje, dus misschien kunnen we het doekje wel in bed houden als we de stap gaan wagen.
Haha ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
niet meer deden bleek dat andere dingen ook hielpen (eten geven, praten, even stoppen met wat je doet, afleiden,
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:20 schreef Claudia_x het volgende:
De nacht is hier prima verlopen. Hij heeft goed geslapen zonder speen. Wat zeg ik, hij heeft zelfs uitgeslapen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:16 schreef freecell het volgende:
(En WAAROM moet ik dat uitleggen aan een leidster?)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Estrys het volgende:
Hij is weinig gevoelig voor wat wel of niet goed is voor hem vrees ik, maar hij weet het wel. Gisteren zei ik tegen hem dat hij de Ipad weg moest leggen. Waarom? Omdat dat niet goed is voor je. Hij pakt zijn speen, geeft die aan mij en zegt: 'nee mama DIT is niet goed voor mij'. Denk dat hij een dealtje wilde sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het blijft moeilijk om het goed te verwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ja, dat weet ik wel. echt wel.Ik heb zelfs vrienden die uitkeringstrekker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat hier echt om een ander soort mensen. de Rinussen van deze wereld.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Ik denk dat veel mensen dat wel dachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet, dat het nu moet kunnen?
overschat denk ik, want serieus, daar kan en wil ik niet tussen wonenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lieve schat, die wonen hier ook! Echt, je onderschat ons straatje.
Jij hebt toch een rijke schoonvader-to-be?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben blij dat wij hurenKunnen we alle kanten op. Volgend jaar juni kunnen we dit huis kopen we betalen dan bijna 200 euro minder. Dus dan is er voor mijn lief juist meer ruimte om veel cursussen te volgen!!
Ja maar we huren nu en we mogen pas kopen als we er 2 jaar wonen. Daar doet die man ook niks aanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij hebt toch een rijke schoonvader-to-be?
Nou, dan weet je in ieder geval heel goed wat je niet wiltquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
overschat denk ik, want serieus, daar kan en wil ik niet tussen wonen
datzelfde heb ik nou met Frieslandquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
overschat denk ik, want serieus, daar kan en wil ik niet tussen wonen
i feel your painquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
datzelfde heb ik nou met Friesland
Ik snap wel degelijk wat je bedoelt over er naar toe werken maar nogmaals dat is niet alleen van de mens an sich afhankelijk als je bijv. op dit moment een koophuis bezit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
DML, je begrijpt echt helemaal niet wat ik bedoel.
Ik snap hoe jij denkt, maar ik denk daar echt anders over.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik snap wel degelijk wat je bedoelt over er naar toe werken maar nogmaals dat is niet alleen van de mens an sich afhankelijk als je bijv. op dit moment een koophuis bezit.
Je kunt ook met verlies verkopen hoor. En natuurlijk heb je dat er niet voor over. Zou ik er ook niet voor over hebben waarschijnlijk. Maar het kan wel. Dat zijn dan oa de kosten waar ik het over heb, die je kunt maken met voor ogen een soort 'groter doel'. Maar als je wens niet groot genoeg is (of je angst voor de kosten te groot) dan ga je dat dus niet doen. Natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik begrijp prima wat je bedoelt, groofs, en ik ben het in de grond wel met je eens, maar ik denk dat je de praktische bezwaren onderschat (wat zijn we allemaal aan het over- en onderschatten hier). Ik denk dat als wij ons huis nu te koop zetten en alleen zodanig verkopen dat we geen verlies lijden (en niet eens winst maken!!) het echt jaren te koop staat. Tel daarbij op dat je dan een nieuw huis moet vinden, waarbij het tegenwoordig niet uitmaakt of het koop of huur is, want het is beide onmogelijk te vinden, en je hebt alleen al op het gebied van huisvesting een groot probleem.
Maar dat gezegd hebbende: het idee van studeren zit er hier nog steeds in, hoor. En ik ben ook niet te beroerd om dat pas op mijn 50e of later te gaan doen, als het dan kan. Verschil is wel dat ik een studie wil doen omdat ik die leuk vind, niet om in te gaan werken. De studie die ik wil doen, zal niet eens werk in te vinden zijn, vrees ik.
Goddank niet nee. Pubers ook niet. Lekker rustig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit op het kdvquote:
en maar schelden tegen de overbuurvrouw die zich te goed voelt voor deze buurt, want die heeft kunststof kozijnenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Vroeger woonden wij ook in zo'n straat. Vond het als kind zijnde altijd geweldig. In de zomer zat iedereen buiten op een kratje bier
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hahaha, nou dat is goed. Laten we het daar dan maar bij laten.ha! maar gelukkig ben ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Haha nee zo erg was het niet. Het was (is) echt zo'n arbeiderswijk. Met allemaal van die kleine huisjes in een te smalle straat. Mijn ouders gingen toen weg omdat er naast ons 2 woonden die elke avond de boel aan het verbouwen waren. En vooral elkaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en maar schelden tegen de overbuurvrouw die zich te goed voelt voor deze buurt, want die heeft kunststof kozijnen
Of wij te rationeel? Denken wij niet teveel na?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, ik zie mij niet een studie betalen , plus langstudeerboete, met een schuld van 50.000 euro.
ik vind je wel een ietsje naief eigenlijk Groof.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hahaha, nou dat is goed. Laten we het daar dan maar bij laten.Gelukkig ben ik ook. Zoals gezegd: ik heb nu een leven waar ik jaren van hoopte dat het ooit zou gebeuren en ik niet had verwacht dat ik dat geluk nog zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat houdt niet in dat er niet nog wensen zijn, maar ik ben dan te realistisch, denk ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
wij hebben minimodaal inkomen, hij volgt nog een studie (en werkt)en ik dus via de LOI (2e studie)(en werk). En we hebben een laf huurhuisje in een vieze buurt.. maar we zijn wel gelukkigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Of wij te rationeel? Denken wij niet teveel na?
Ik vind het wel ontzettend knap als je je hart kan volgen zonder je te laten tegenhouden door allerlei beren (of hypotheken) op de weg.
Dus bij deze respect![]()
Denk je nou echt dat ik dàt bedoel, in mijn grote spoilerverhaal? Ik ben namelijk groot voorstander van verantwoordelijkheid dragen voor wat je doet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Zeg niet dat jij er een puinhoop van maakt. Maar als bv iedereen maar doet wat ik graag wil en alles daarvoor aan de kant zet, daar word de wereld niet beter van zeg maar.
Hoe kom je er nou bij dat we zouden vinden dat je er een puinhoop van maaktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Bedoelen jullie nou te zeggen dat ik niet realistisch ben? Dat ik er een puinhoop van maak!
(Ik ben overigens ook helemaal niet naïef, maar dat terzijde. Ik kan me wel voorstellen dat je dat zo ziet als je mijn overwegingen afzet tegen je eigen relaiteit.)
nou ja, misschien ook wel. En ik neem ook diep mijn pet af voor Mignonne hoor, die doet ht toch allemaal maar 'even'. of zij doen het. Want het is echt een gezamelijke keuze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:05 schreef Estrys het volgende:
[..]
Of wij te rationeel? Denken wij niet teveel na?
Ik vind het wel ontzettend knap als je je hart kan volgen zonder je te laten tegenhouden door allerlei beren (of hypotheken) op de weg.
Dus bij deze respect![]()
Nee dat denk ik niet. Maar net wat jezelf zegt: Verantwoordelijkheid dragen voor wat je doet. Dus als iedereen ervoor kiest om idd hun huis te verkopen (voorbeeld he) en te gaan studeren. Kiezen ze zelf voor maar op den duur worden ook anderen er de dupe van als je het toch niet meer red.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dàt bedoel, in mijn grote spoilerverhaal? Ik ben namelijk groot voorstander van verantwoordelijkheid dragen voor wat je doet.
Het is nu gewoon echt niet de goede tijd voor dergelijke acties, denk ik. Huizenmarkt op zijn gat (zowel huur als koop), banenmarkt is een ramp, leven wordt duur.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, misschien ook wel. En ik neem ook diep mijn pet af voor Mignonne hoor, die doet ht toch allemaal maar 'even'. of zij doen het. Want het is echt een gezamelijke keuze.
Voor mij zou het nu al makkelijker zijn dan voor iemand met een baan. Het kost hier maar één keer geld, alleen de studie. Maar als ik een baan op moet zeggen, en dan studeren kost het twee keer geld. moet je je huis verkopen, lukt niet tot die tijd zit je dus 'vast' aan je baan wil je geen achterstanden en schulden krijgen.
ik ben blij dat wij ook toen de bomen de hemel in groeide gekozen hebben voor een hypotheek op één salaris. dat gaf de ruimte om keuzes te maken waar ik gelukkig van werd, maar ook om zonder stress te zijn nu de banenmarkt op z'n reet ligt.
Die is met oma op stapquote:
Lijkt me ook super, heb er aantal jaar geleden ook nog over nagedacht. Geen idee of er nog een verkorte opleiding bestaat? (Heb de HBO-V gedaan).quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef mignonne het volgende:
ik krijg er strakjes zo'n mooie baan voor terug hè, ik heb er nu al zin in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |