ja! mijnes ook! dat knorrenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
En lekker warmen hij knort heel zachtjes, heerlijk
![]()
maarre over die nachten, zegt ze weleens waarom ze huilt?
wat een goed idee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ahw KD!
Sasha blijft stil liggen, daar heb je eig geen last van maar Oscar is een enorme draaikont, dan ga ik zelf vaak met mijn hoofd aan het voeteneind liggen.
Maar *afklopt* hoe gezellig ik het ook vind, ik ben heel blij dat de heren nu al weer een week of 2-3 's nachts doorslapen in hun eigen bedje.
whahah Lex ligt helemaal stil, Elin heb ik gedumpt toen ze overdwars ging liggen iddquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef mignonne het volgende:
aaaaahw KD![]()
![]()
wat een liefje!
Ik heb mijn mini ook standaard in mn bed maar die denkt groot en heeft de ruimte nodig. Mijn hemeldat je dan net lekker ligt en dan voel je al iets je kant op schuifelen, en dan zeg maar schuifelt ze overdwars, plant ze haar voetjes bij B in zn nek ivm lekker warm. En dan zo *plok* dr hoofd bóvenop mijn hoofd
alsof ze zegt *lekker dichtbij ben ik zo hè mama?*
Ik vind het heel knus, dat samenslapen, maar huuuuhuuuu blijf alsjeblieft een beetje behoorlijk liggen
grote blijft precies zo liggen zoals ze in slaap valt. Das heel knus slapenmaar die slaapt meestal in dr eigen bedje. Ik vind t een feest als ze bij ons wil slapen
Zo is het hier ook, in bed en in de auto. En er wordt actief om gevraagd ook. Ik weet dat we moeten afbouwen, maar het is hier echt een drama als ze hem niet krijgtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:55 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ja, ze krijgt hem over het algemeen alleen in bed en in de auto. We proberen daar zo "streng" mogelijk in te zijn, maar ze vraagt hem wel vaker... bijvoorbeeld als ze gevallen is of zo (bij pijntjes dus) of als ze erg moe begint te worden. Gelukkig hebben we het aantal speentjes in bed al weten af te bouwen (vooral omdat we er gewoon een paar kwijt zijn denk ik) naar 2 (ipv 6!). Maar aan 1 van de 2 zit een doekje, dus misschien kunnen we het doekje wel in bed houden als we de stap gaan wagen.
Haha ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
niet meer deden bleek dat andere dingen ook hielpen (eten geven, praten, even stoppen met wat je doet, afleiden,
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:20 schreef Claudia_x het volgende:
De nacht is hier prima verlopen. Hij heeft goed geslapen zonder speen. Wat zeg ik, hij heeft zelfs uitgeslapen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:16 schreef freecell het volgende:
(En WAAROM moet ik dat uitleggen aan een leidster?)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:31 schreef Estrys het volgende:
Hij is weinig gevoelig voor wat wel of niet goed is voor hem vrees ik, maar hij weet het wel. Gisteren zei ik tegen hem dat hij de Ipad weg moest leggen. Waarom? Omdat dat niet goed is voor je. Hij pakt zijn speen, geeft die aan mij en zegt: 'nee mama DIT is niet goed voor mij'. Denk dat hij een dealtje wilde sluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het blijft moeilijk om het goed te verwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ja, dat weet ik wel. echt wel.Ik heb zelfs vrienden die uitkeringstrekker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het gaat hier echt om een ander soort mensen. de Rinussen van deze wereld.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Ik denk dat veel mensen dat wel dachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat zeg ik toch ook niet, dat het nu moet kunnen?
overschat denk ik, want serieus, daar kan en wil ik niet tussen wonenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Lieve schat, die wonen hier ook! Echt, je onderschat ons straatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |