De Nederlandse versie is alleen nog heel duur te krijgen tweedehands via Bol, ik heb de engelse gekocht: Raising Boys van Steve Biddulphquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef mefke79 het volgende:
Be, welk boek is dat? Aangezien ik ook twee jochies heb en voorspel dat ik over een jaar of 2 het zelfde verzucht als jij...
Hmm de komende jaren zijn we er dus nog niet vanaf?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb er foto's van gemaakt. Op vakantie, continue een kluwen jongens. Opdat ik later maar niet romantisch terugdacht aan die idilische vakantieMaar het is de Testosteron. Echt. Ik merk het aan mijn oudste twee nu ook weer, stoeien, spierballen meten. Het is des jongens
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:38 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Misschien heb je een groter huis nodig BE.
Een bijna tiener en een peuter.. niet zo'n goede combinatie inderdaad. Twee ego's in huis.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nope. Sorry.
Maar goed, peuters.
ja leuk. Doen!
Ja, dat wel, en het komt ook wel goed, godzijdank.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:40 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hahaha, nee. maar ik begrijp de strekking van het verhaal geloof ik al. Zit-ie wel lekker?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Estrys het volgende:
Zindelijk? Nou ja, mijn kind is knap ;-)
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef Estrys het volgende:
Ja hoor de wet van Fok: 'mama ik moet plassen' Nu dus op verzoek met een onderbroekje en hemd aan het spelen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef Estrys het volgende:
Nou zit hij de hele tijd aan zijn piemel. 'kijk mama een grote bult'. Ja jongen maar je hoeft er niet steeds aan te zitten. 'Maar ik vind het mooi' :-D dus...
Nou zit hij de hele tijd aan zijn piemel. 'kijk mama een grote bult'. Ja jongen maar je hoeft er niet steeds aan te zitten. 'Maar ik vind het mooi' :-D dus...
tsja, we vallen een beetje tussen wal en schip, niet in aanmerking voor een sociale huurwoning, maar de particuliere huur is echt way boven ons budget. Maar goed dat we hier voorlopig goedzitten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja Mignonne, dat bedacht ik me ook nog later, jullie huur is helemaal niet weinig idd!Wat achterlijk he, dat het zo lang duurt voor je ergens in aanmerking komt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef lily het volgende:
ja, kun je iedere dag zijn dekbed wassen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:25 schreef lily het volgende:
ja, kun je iedere dag zijn dekbed wassen
Oh geez. Ik hoop dat jullie een gladleren hebben!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:46 schreef Estrys het volgende:
Hij kwam zojuist verkondigen dat hij een plasje op de bank had gedaan.
Ja dat doen wel meer mannen ;-P er af en toe eens aan trekken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh geez. Ik hoop dat jullie een gladleren hebben!
Rienk vind zn piemel niet zo boeiend. Hij trekt er af en toe eens aan en klaar.
Mijn tepels, die zijn pas spannend. Daar kun je aan draaien en naar binnen duwen!![]()
*auw*
doet ravi ook. en je mag dus echt niet aan die plasser komen! laatst ging hij hard huilen toen hij het zelf deed, het wurmquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef Twinkly het volgende:
[..]!
hihi Diaan
Niels heeft nu nog een soort angst ervoor. Hij loopt nog steeds met zijn beentjes en billetjes tegen elkaar wanneer hij bloot is en wil zo snel mogelijk een luier om.
Ow oeps.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:46 schreef Estrys het volgende:
Hij kwam zojuist verkondigen dat hij een plasje op de bank had gedaan.
Dat gaat vanzelf ;-)quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Groter moet je het niet maken...
een stuk vlotter dan ravi hier iigquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Zitten echt alleen jongens aan hun geslachtsorgaan?
Wanneer krijgen meisjes dan eigenlijk door 'dat er een gat in zit'?
Het is inderdaad per gemeente verschillend. Jammer zeg. Hier is het wel vanaf 2 jaar, maar daar heb je niets aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Nou, verdorie. De peuters gaan hier pas met 2.5 naar de peuter!
Wat stom. Ben ik er aan toe om hem aan een ander toe te vertrouwen, kan het niet!
Sasha gisterenavond, ik zei dat hij moest plassen, hij zei 'maar ik hoef toch niet mama', ik 'doe niet zo raar, net zei je dat je moest plassen', 'ja, maar ik hoef echt niet'. Kijk ik om, staat hij daar met een stijf piemeltje. Tsja... daar kan je niet mee plassen nee.quote:
overigens is het gat niet het boeienste volgens de damequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:19 schreef Vlindur het volgende:
Zitten echt alleen jongens aan hun geslachtsorgaan?
Wanneer krijgen meisjes dan eigenlijk door 'dat er een gat in zit'?
Ivan ook! En ik mag niet aan zijn piemeltje zitten om eronder schoon te maken. Dat vindt hij heel naar. Hij zit er zelf ook nooit aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef Twinkly het volgende:
Niels heeft nu nog een soort angst ervoor. Hij loopt nog steeds met zijn beentjes en billetjes tegen elkaar wanneer hij bloot is en wil zo snel mogelijk een luier om.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Vrienden van ons hebben twee zoontjes waarvan de oudste ook niks van zijn piemeltje wilde weten terwijl de jongste er niet vanaf kon blijven. Zijn moeder zei op een keer tegen de oudste 'Kijk eens wat X doet, durf jij dat ook?' 'Ja hoor!' Waarop oudste ook aan het piemeltje van de jongste ging zitten.
EstrysNog 3 uur, dan is het bedtijd!
Vrienden van ons hebben twee zoontjes waarvan de oudste ook niks van zijn piemeltje wilde weten terwijl de jongste er niet vanaf kon blijven. Zijn moeder zei op een keer tegen de oudste 'Kijk eens wat X doet, durf jij dat ook?' 'Ja hoor!' Waarop oudste ook aan het piemeltje van de jongste ging zitten.![]()
Zwaar vermoeiend. En idd wat BE zegt... nog 3 uurtjes en dan bedtijd. Sterkte nog even. iPad of tv wil ook niet helpen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:15 schreef Estrys het volgende:
Zo wat zal ik blij zijn als onze peuter morgen weer op het Kdv zit zeg.
Hij zit nu op zijn kamer even af te koelen. Echt. hij wil niet gaan slapen maar er is na 15 uur echt niks meer mee te beginnen. Ik ben er echt zo klaar mee.
Vrienden van ons hebben twee zoontjes waarvan de oudste ook niks van zijn piemeltje wilde weten terwijl de jongste er niet vanaf kon blijven. Zijn moeder zei op een keer tegen de oudste 'Kijk eens wat X doet, durf jij dat ook?' 'Ja hoor!' Waarop oudste ook aan het piemeltje van de jongste ging zitten.![]()
In dat kader wil ik dit artikel nog even aanraden, gejat van een facebookvrind van me: Top five regrets of the dying.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn reactie was puur op de eerste reactyies op haar post:
"In onze positie zou het echt niet kunnen." dat geloof ik gewoon niet. Niet nu misschien. maar je kunt wel naar dingen toewerken. Keuzes in het leven (gaan) maken met in je achterhoofd steeds wat voor jou belangrijk is (flexibel zijn of juist vastigheid, je droomstudie doen of voor een minder betaalde maar leuke re baan kunnen gaan, enz.) je kunt daar naartoe leven, dat denk ik echt.
Maar ja, ik sta wat dat betreft misschien wel heel anders in het leven.
ook het begin van een nieuwequote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef freecell het volgende:
Asy, hij leest gewoon mee en kan het niet hebben dat F-je er wel uitklimt en hij niet
Wij hebben net het ledikantje uit elkaar geschroefd en opgeruimdHet gaat super in zijn peuterbed. En als hij klaar is met slapen klimt hij eruit en gaat lekker spelen.
End of an era
Ah, jij hebt ook je projectje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef freecell het volgende:
Morgenochtend gaan ze weer (yeah) ben heel benieuwd of het gaat!
Peuterbed gaat 's middags perfect en 's avonds komt hij er 1of 2x uit, terwijl hij bekaf is
Nu hoor ik hem ook weer rommelen,maar man is boven, dus die legt hem wel terug
gaan ze samen in dezelfde groep dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:45 schreef freecell het volgende:
Morgenochtend gaan ze weer (yeah) ben heel benieuwd of het gaat!
Peuterbed gaat 's middags perfect en 's avonds komt hij er 1of 2x uit, terwijl hij bekaf is
Nu hoor ik hem ook weer rommelen,maar man is boven, dus die legt hem wel terug
Dank je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:58 schreef mignonne het volgende:
boven de 41 graden bellen Ymme, en anders als het na 3 dagen niet over is of bij sufheid, braken/diarree en/of slecht drinken. En ik ben idd ook alert op vlekjes en dat soort toestanden.
Vervelend dat hij zo ziek is, beterschap
Oooh Claudia de speen de deur uit ja? ik durf dat hier echt nog niet aan, ze hangt nog heel erg aan dat dingik slaap ook te slecht op dit moment om er nog meer sores bij te willen
misschien binnenkort.
nouja een zetpil zou de koorts moeten onderdrukken, dus als hij 41 graden heeft terwijl hij een of twee uur geleden een zetpil heeft gehad dan zou ik zeker even bellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Dank je.
41 met of zonder zetpil?
(heb hem net toch maar een zetpil gegeven. Hij een snoepje en toen kon ik de zetpil er zo in doen gelukkig. Vind 40.5 toch wel hoog genoeg voor een zetpil).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze komen niet hun bedje uit.
Ivan kan al een tijd de deur zelf openmaken, dus hier zit de deur altijd dicht. Hoor je haar niet als ze uit bed gaat stappen, denk je?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:13 schreef wickie het volgende:
Mensen met een peuterbedje, slaapt jullie lieftallige peuter met de slaapkamerdeur open of dicht?
Mette slaapt met de deur dicht, het lijkt me alleen heel naar voor haar als ze wakker wordt en naar ons wil met haar slaaphoofd en dan zit ze 'opgesloten'
Waarom zit de deur dicht? Ze heeft een periode licht geslapen en werd ze overal wakker van. We wonen in een oud huis en alles kraakt tijdens het lopen, ook loopt ons huis een mini beetje scheef af en is haar deur niet op een kiertje te zetten, dan valt hij open.
Uitstekend! Hij slaapt als een roosje. Net hoorde ik hem even over de babyfoon, maar hij is weer stil.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:17 schreef Asyniur het volgende:
Claudia, hoe gaat het daar tot nu toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |