abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108337906
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben blij dat wij huren :P Kunnen we alle kanten op. Volgend jaar juni kunnen we dit huis kopen we betalen dan bijna 200 euro minder. Dus dan is er voor mijn lief juist meer ruimte om veel cursussen te volgen!!
Jij hebt toch een rijke schoonvader-to-be?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_108337923
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jij hebt toch een rijke schoonvader-to-be?
Ja maar we huren nu en we mogen pas kopen als we er 2 jaar wonen. Daar doet die man ook niks aan :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_108337965
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

overschat denk ik, want serieus, daar kan en wil ik niet tussen wonen :@
Nou, dan weet je in ieder geval heel goed wat je niet wilt :* .
(En mijn onderschat was een geintje, dat snap je hoop ik wel.)
pi_108337970
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

overschat denk ik, want serieus, daar kan en wil ik niet tussen wonen :@
datzelfde heb ik nou met Friesland :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:50:03 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108337981
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:49 schreef Estrys het volgende:

[..]

datzelfde heb ik nou met Friesland :P
i feel your pain :'(
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_108337990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
DML, je begrijpt echt helemaal niet wat ik bedoel.
Ik snap wel degelijk wat je bedoelt over er naar toe werken maar nogmaals dat is niet alleen van de mens an sich afhankelijk als je bijv. op dit moment een koophuis bezit.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108338003
Ik ken een vrouw die echt verhuisd is, weg uit dit straatje, omdat ze er doodongelukkig werd. Zo'n trieste, uitzichtsloze straat noemt ze onze straat. :D
pi_108338060
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik snap wel degelijk wat je bedoelt over er naar toe werken maar nogmaals dat is niet alleen van de mens an sich afhankelijk als je bijv. op dit moment een koophuis bezit.
Ik snap hoe jij denkt, maar ik denk daar echt anders over. :)
pi_108338074
En zijn er nog peuters in de zaal?! w/
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 10:53:15 #260
5428 crew  miss_sly
pi_108338084
Ik begrijp prima wat je bedoelt, groofs, en ik ben het in de grond wel met je eens, maar ik denk dat je de praktische bezwaren onderschat (wat zijn we allemaal aan het over- en onderschatten hier :P ). Ik denk dat als wij ons huis nu te koop zetten en alleen zodanig verkopen dat we geen verlies lijden (en niet eens winst maken!!) het echt jaren te koop staat. Tel daarbij op dat je dan een nieuw huis moet vinden, waarbij het tegenwoordig niet uitmaakt of het koop of huur is, want het is beide onmogelijk te vinden, en je hebt alleen al op het gebied van huisvesting een groot probleem.

Maar dat gezegd hebbende: het idee van studeren zit er hier nog steeds in, hoor. En ik ben ook niet te beroerd om dat pas op mijn 50e of later te gaan doen, als het dan kan. Verschil is wel dat ik een studie wil doen omdat ik die leuk vind, niet om in te gaan werken. De studie die ik wil doen, zal niet eens werk in te vinden zijn, vrees ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108338092
Ja, twee hier. Maar die zijn er even niet.

Peuters bedoel ik hè.
pi_108338108
Ja hier. Een die al paar dagen niet wil eten en nu dus voor nood nootjes :P zit te eten!!
pi_108338170
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik begrijp prima wat je bedoelt, groofs, en ik ben het in de grond wel met je eens, maar ik denk dat je de praktische bezwaren onderschat (wat zijn we allemaal aan het over- en onderschatten hier :P ). Ik denk dat als wij ons huis nu te koop zetten en alleen zodanig verkopen dat we geen verlies lijden (en niet eens winst maken!!) het echt jaren te koop staat. Tel daarbij op dat je dan een nieuw huis moet vinden, waarbij het tegenwoordig niet uitmaakt of het koop of huur is, want het is beide onmogelijk te vinden, en je hebt alleen al op het gebied van huisvesting een groot probleem.

Maar dat gezegd hebbende: het idee van studeren zit er hier nog steeds in, hoor. En ik ben ook niet te beroerd om dat pas op mijn 50e of later te gaan doen, als het dan kan. Verschil is wel dat ik een studie wil doen omdat ik die leuk vind, niet om in te gaan werken. De studie die ik wil doen, zal niet eens werk in te vinden zijn, vrees ik.
Je kunt ook met verlies verkopen hoor. En natuurlijk heb je dat er niet voor over. Zou ik er ook niet voor over hebben waarschijnlijk. Maar het kan wel. Dat zijn dan oa de kosten waar ik het over heb, die je kunt maken met voor ogen een soort 'groter doel'. Maar als je wens niet groot genoeg is (of je angst voor de kosten te groot) dan ga je dat dus niet doen. Natuurlijk niet!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:58:23 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108338244
nou, ik zie mij niet een studie betalen , plus langstudeerboete, met een schuld van 50.000 euro.

ik vind je wel een ietsje naief eigenlijk Groof. :*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:58:54 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108338259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:52 schreef Estrys het volgende:
Goddank niet nee. Pubers ook niet. Lekker rustig. :+
pi_108338269
Hahaha, nou dat is goed. Laten we het daar dan maar bij laten. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108338286
Mijn straat wint by far :D
Politie rijdt hier elke dag ,DE HELE DAG door de buurt. Iedereen zit in de zomer in zijn voortuin, waar meestal ook badkuipen en auto-onderdelen liggen. 6 mensen in deze HELE straat werken waaronder ik en vriendlief, de buurman links de buurvrouw links en buurman rechts en 1 3 huizen verderop. Verder wonen er maar 4 gezinnen en de rest is alleenstaande moeder met minstens 2 kinderen van verschillende vaders :+
pi_108338338
Vroeger woonden wij ook in zo'n straat. Vond het als kind zijnde altijd geweldig. In de zomer zat iedereen buiten op een kratje bier :D
pi_108338372
quote:
Alsof die zo leuk zijn :P
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 11:02:15 #270
5428 crew  miss_sly
pi_108338391
quote:
Die zit op het kdv ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108338399
De mijne momenteel wel O+
pi_108338404
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Vroeger woonden wij ook in zo'n straat. Vond het als kind zijnde altijd geweldig. In de zomer zat iedereen buiten op een kratje bier :D
en maar schelden tegen de overbuurvrouw die zich te goed voelt voor deze buurt, want die heeft kunststof kozijnen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:03:29 #273
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_108338445
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hahaha, nou dat is goed. Laten we het daar dan maar bij laten. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha! maar gelukkig ben ik ook. ;)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:03:37 #274
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_108338449
pff ik zou het niet durven hoor... het huis verkopen met fors verlies. En ook niet willen, want ik ben heel tevreden met hoe onze meiden het nu hebben. :) en ik wil ook helemaal niet stoppen met werken. ;)
en studeren; ik heb natuurlijk mijn ene studie (intensive care) nu 3 jaar geleden afgesloten, dus ik denk dat er tzt wel weer een andere uitdaging op mijn pad komt. Groot voordeel is, dat de opleidingen die ik in de toekomst eventueel zou willen/ kunnen doen, door de werkgever betaald worden, en ook gewoon de schooldagen als werkdagen betaald worden. (het enige is natuurlijk de studieuren thuis, maar die heb ik er graag voor over ;))
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_108338480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

en maar schelden tegen de overbuurvrouw die zich te goed voelt voor deze buurt, want die heeft kunststof kozijnen
Haha nee zo erg was het niet. Het was (is) echt zo'n arbeiderswijk. Met allemaal van die kleine huisjes in een te smalle straat. Mijn ouders gingen toen weg omdat er naast ons 2 woonden die elke avond de boel aan het verbouwen waren. En vooral elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')