SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste polls en politiek gerelateerd nieuws:
http://www.realclearpolitics.com/elections/
http://www.realclearpolitics.com/epolls/latest_polls/elections/
[ Bericht 0% gewijzigd door du_ke op 23-02-2012 18:24:05 ]
aaaand ehh-ah, this ideeea that ehh, we're fighting all these waaars and ahh, we have to deal with, ehhh.. you know, the constitution!! hm-heh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:08 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik krijg wel koppijn van Pauls gebrabbel. Hij is echt geen goede debater
Ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:22 schreef Senor__Chang het volgende:
Hezbollah in MexicoThe fuck is this shit?
Maar om nu te stellen dat ze direct de oorlog aan Israel gaan verklaren is ook erg dramatisch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:39 schreef noruas_ het volgende:
nouja goddelijk, het idee dat Iran zich plotseling netjes gaat gedragen als je ze maar met rust laat is wel wat naïef natuurlijk.
hij heeft trouwens wel gelijk dat de VS helemaal geen geld meer heeft voor een oorlog.
Hij zegt nergens dat je ze met rust moet laten, maar dat je andere incentives moet geven, ipv telkens sancties en bedreigingen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:39 schreef noruas_ het volgende:
nouja goddelijk, het idee dat Iran zich plotseling netjes gaat gedragen als je ze maar met rust laat is wel wat naïef natuurlijk.
hij heeft trouwens wel gelijk dat de VS helemaal geen geld meer heeft voor een oorlog.
Je zou bijna denken dat er iets in het water van Texas zit.... Daar kwamen er meer vandaan met dat probleem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:13 schreef noruas_ het volgende:
[..]
aaaand ehh-ah, this ideeea that ehh, we're fighting all these waaars and ahh, we have to deal with, ehhh.. you know, the constitution!! hm-heh.
Twee vingers in de neus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:59 schreef Senor__Chang het volgende:
Voor Obama maakt het niks uit. Die wint sowieso.
Ze weten dit keer niet meer dan wrakhout op de been te brengen. Het lijkt er sterk op dat de republikeinen helemaal niet willen winnen dit jaar...quote:Op donderdag 23 februari 2012 03:24 schreef Senor__Chang het volgende:
Wat een stel idioten zijn het ook bij elkaar.. En het publiek nog juichen ook
Volgens mij maakt het ook helemaal niet uit wie President is, het is allemaal poppekast geworden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze weten dit keer niet meer dan wrakhout op de been te brengen. Het lijkt er sterk op dat de republikeinen helemaal niet willen winnen dit jaar...
Dat lijkt me onzin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het ook helemaal niet uit wie President is, het is allemaal poppekast geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |