Hahaha, geweldig. Zo weinig geheugen voor zoveel geldquote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Ja, van die Xiron-prut...
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
OMG 512! Dat is... zeg maar, vier keer zoveel, like wtf! Hoe is het mogelijk?!!1!
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
En deze waren van daarvoor dan weer:
[ afbeelding ]Oh de crap die we toch ook in ons leven kopen.
Damn, dat wil ik ook welquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef MacorgaZ het volgende:
WTF, ik had bij DX twee hoesjes voor mijn iPhone besteld van 3 dollar ofzo, krijg ik net opeens een pakket met 2 van die fucking dure remote control-helicopters erin? Echt van die $90 dingen ofzo.
Gaat DX dit terugvragen?? Of heb ik geluk
WTF wij hadden 3 van die 512 MB's!! wss hadden wij ze toen ze VEEL goedkoper waren!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
OMG 512! Dat is... zeg maar, vier keer zoveel, like wtf! Hoe is het mogelijk?!!1!
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
mja, jij bent dan ook 12.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WTF wij hadden 3 van die 512 MB's!! wss hadden wij ze toen ze VEEL goedkoper waren!
1. ik ben 14.quote:
[mijmermode]quote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef shiznuts het volgende:
Wow, maar liefst 128MB!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanbieding.
quote:SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
service01@zarmark.comquote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef MaddoxX het volgende:
Wat is die mail van die chinagast die je kan e-mailen om te vragen of hij het goedkoper voor je kan aanbieden?
Tuurlijk is die nepquote:
Als het logo/verpakking niet in zodanig gekopieerd worden dat het echt lijkt is het geen probleem. Ze verkopen/verkochten ook altijd compatable PS2 controllers bij de Intertoysquote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Mogen we dan wel praten over PS3 controllers? (serieuze vraag)
Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als het logo/verpakking niet in zodanig gekopieerd worden dat het echt lijkt is het geen probleem. Ze verkopen/verkochten ook altijd compatable PS2 controllers bij de Intertoys
Dus de P3 controllers bijvoorbeeld lijken mij geen probleem.
Ik heb er vorige week 1 gekocht via ebay en verwacht 'm met een paar dagen. Dus als je tot die tijd kan wachten, zal ik 'm voor je uitproberen.quote:Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?
Ik heb drie jaar geleden deze gekocht. Is gewoon een originele controller (is de prijs ook wel naar).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Want dan wou ik vragen naar een goede 2e controller voor er bij met Dual Shock 3 en Sixaxis.. Iemand tips/adviezen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef relativity het volgende:
Bedankt voor de links allemaal! Loopt wel storm trouwens hier haha.
Ik had daarnaast ook nog een vraag onder de fotografen onder ons; die lenshoods die ze verkopen in de webshops, kan ik die gewoon probleemloos importeren?
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?quote:The item (RC014129604HK) left Hong Kong for its destination on 25-Feb-2012
ongeveer 20 dagenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
Even een vraag over de levertijd.
De tracking op HongKongPost zegt:
[..]
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?
Ik heb vliegtuiginpakker, de piloot en PostNL gesproken, die zeggen ongeveer een week. Alleen is Chin Ho ziek, de vliegtuiginpakker, dus duurt het iets langer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Wootism het volgende:
Even een vraag over de levertijd.
De tracking op HongKongPost zegt:
[..]
Hoe lang duurt het dan ongeveer voordat ik het in huis heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |