Dat heb ik dus geprobeerd, maar dan krijg ik alleen silicone oordopjes :-( of van die dopjes om over je oordopje te doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef shiznuts het volgende:
Beter zoek je op www.ebay.com naar 'earphone tips'.
De echte deal zijn 'comply foam tips'.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay
de week is nog niet om. het ding dat ik had besteld had ik in december besteldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
En heb je binnen 'n week nog iets laten horen?
Wat 'n non-post zeg, wat moeten we hiermee?
Beste haal je een X-mini. Bij de ALDI hadden ze er ook eens zoeentje voor 15,- euro (heb ik) die wel goed klonk. Die uit China zijn gewoon kudt. Here's the story...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:03 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand ervaring met van die hamburger speakertjes? Ik bedoel zo eentje die je moet opendraaien en dat er een harmonica uit komt.
[ afbeelding ]
Ik heb hem vanmiddag getest en er komt genoeg geluid uit voor mijn wensen.
25 euro bij een telecomwinkel vond ik alleen veel teveel van het goede
Nou schijnt er verschil in te zitten. Ik had hem ook gezien van een ander merk, dat exemplaar laadde op in 1 uur ipv 2.5 (al kan dat ook onzin zijn).
Hoezo hebben ze geld teveel als ze zo gierig doen en maar wat graag je geld aannemen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tyfus chinezen hebben geld teveel opeens ofzo?
Wacht al 2-3 weken op een pakketje en nog maar 2 van de 6 ofzo is opgestuurd na 4-5 weken
Heh, altijd als ik op de Xears site kijk bestel ik wat - .. ik moet er wegblijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313 (dzone2 / lostearbuds)
Of vragen aan Thomas of 'ie die niet in een goedkoop envelopje kan opsturen: http://www.xears.com/zube(...)__from_store=default
- of trouwens zoals ons aapjesbrein het doet: -
[..]
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 12:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zie dat veel mensen klagen over Dealextreme. Dus komt vaker voor dat ze de tijd nemen met een bestelling?
Ja, maar hangt ook een beetje van je bestelling af he? Aangezien wij nog steeds niet helderziend zijn wat/wanneer jij iets besteld hebt en zo..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zie dat veel mensen klagen over Dealextreme. Dus komt vaker voor dat ze de tijd nemen met een bestelling?
Tja, de neppers zijn uit de markt gehaald. Koop ze gewoon bij dorgisterij.net, daar waren ze destijds voor mij het goedkoopste.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:15 schreef Scorpie het volgende:
Gillette fusion mesjes zijn echt duur, zowel op eBay als dx
remington mb200cquote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef PhatBassBoom het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens een baardtrimmer gekocht?
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
www.watchyear.com (van Focal), je kunt ook op Ebay zoeken naar 'Shark watch', 'Infantry watch', 'Julius watch', 'Weide watch', 'watch sport japan black' enz etc. Via www.chinaprices.us Chinese modellen van o.a. Curren, Julius, IK, Sinobi...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |