Dat heb ik dus geprobeerd, maar dan krijg ik alleen silicone oordopjes :-( of van die dopjes om over je oordopje te doen...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:45 schreef shiznuts het volgende:
Beter zoek je op www.ebay.com naar 'earphone tips'.
De echte deal zijn 'comply foam tips'.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je naar mijn box kijkt zie je een stapel oorplug beschermers voor herrie klusjes. Als je die platdrukt en vervolgens het drukknopje van een pen erop perst krijg je een gaatje. Hupsakee, Comply earplugs van memoryfoam![]()
Je haalt zo'n zak van 15 setjes voor enkele dollars op Ebay
de week is nog niet om. het ding dat ik had besteld had ik in december besteldquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
En heb je binnen 'n week nog iets laten horen?
Wat 'n non-post zeg, wat moeten we hiermee?
Beste haal je een X-mini. Bij de ALDI hadden ze er ook eens zoeentje voor 15,- euro (heb ik) die wel goed klonk. Die uit China zijn gewoon kudt. Here's the story...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:03 schreef W00fer het volgende:
Heeft er iemand ervaring met van die hamburger speakertjes? Ik bedoel zo eentje die je moet opendraaien en dat er een harmonica uit komt.
[ afbeelding ]
Ik heb hem vanmiddag getest en er komt genoeg geluid uit voor mijn wensen.
25 euro bij een telecomwinkel vond ik alleen veel teveel van het goede
Nou schijnt er verschil in te zitten. Ik had hem ook gezien van een ander merk, dat exemplaar laadde op in 1 uur ipv 2.5 (al kan dat ook onzin zijn).
Hoezo hebben ze geld teveel als ze zo gierig doen en maar wat graag je geld aannemen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tyfus chinezen hebben geld teveel opeens ofzo?
Wacht al 2-3 weken op een pakketje en nog maar 2 van de 6 ofzo is opgestuurd na 4-5 weken
Heh, altijd als ik op de Xears site kijk bestel ik wat - .. ik moet er wegblijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:40 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313 (dzone2 / lostearbuds)
Of vragen aan Thomas of 'ie die niet in een goedkoop envelopje kan opsturen: http://www.xears.com/zube(...)__from_store=default
- of trouwens zoals ons aapjesbrein het doet: -
[..]
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 12:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zie dat veel mensen klagen over Dealextreme. Dus komt vaker voor dat ze de tijd nemen met een bestelling?
Ja, maar hangt ook een beetje van je bestelling af he? Aangezien wij nog steeds niet helderziend zijn wat/wanneer jij iets besteld hebt en zo..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik zie dat veel mensen klagen over Dealextreme. Dus komt vaker voor dat ze de tijd nemen met een bestelling?
Tja, de neppers zijn uit de markt gehaald. Koop ze gewoon bij dorgisterij.net, daar waren ze destijds voor mij het goedkoopste.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:15 schreef Scorpie het volgende:
Gillette fusion mesjes zijn echt duur, zowel op eBay als dx
remington mb200cquote:Op zondag 26 februari 2012 13:06 schreef PhatBassBoom het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens een baardtrimmer gekocht?
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
www.watchyear.com (van Focal), je kunt ook op Ebay zoeken naar 'Shark watch', 'Infantry watch', 'Julius watch', 'Weide watch', 'watch sport japan black' enz etc. Via www.chinaprices.us Chinese modellen van o.a. Curren, Julius, IK, Sinobi...
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef ElmoFan het volgende:
Deze speakertjes zijn goed, zeker vergelijkbaar met de x minis, alleen een slagje groter:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cb7cd3831
Ja, doet niks onder aan een echte xmini, behalve dat ie niet trilt zals een xmini dat doet, maar dat is naar mijn inziens geen nadeelquote:Op zondag 26 februari 2012 16:06 schreef Loll het volgende:
[..]
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.
Webshops eerder niet. Maar denk bij zulke dan altijd ff aan Ebay, hè.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:10 schreef maartend het volgende:
Misschien een hele stomme vraag.
Is er bij die hongkongistan sites ook iets van klimtouw te bestellen? Is niet voor in de wand of in de klimhal, en de maximaal te klimmen hoogte is 7 meter. Hoeft dus niet dat steendure spul uit de bergsportzaak in nederland te zijn.
Thnx, ga daar eens zoeken. Maar dan wel Climbing rope. Utility is me wat te dun.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Webshops eerder niet. Maar denk bij zulke dan altijd ff aan Ebay, hè.
Weet niet of dit of dit is wat je zoekt maar het is ff een voorbeeld ((sport) utility rope).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: NIET OPENENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
GATVERDAMME!! DOE DAN IETS IN DE SPOILER OFZO MET NIET OPENEN!!!
zo vansmileys zeggen toch genoeg..... dat jij er nieuwschierig van word wat er dan precies in de spoiler staat is niet mijn probleem hahaSPOILER: NIET OPENENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:28 schreef ElmoFan het volgende:
Deze speakertjes zijn goed, zeker vergelijkbaar met de x minis, alleen een slagje groter:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item3cb7cd3831
Ik ben sws nieuwsschierig.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
smileys zeggen toch genoeg..... dat jij er nieuwschierig van word wat er dan precies in de spoiler staat is niet mijn probleem haha
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:13 schreef Downstar het volgende:
new products @ BIC:hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:25 schreef Loll het volgende:
[..]
Heb je met die dingen ervaringen elmofan? ben ook geïnteresseerd in die dingetjes maar ik ga niet blind meer op mijn gevoel af.
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, doet niks onder aan een echte xmini, behalve dat ie niet trilt zals een xmini dat doet, maar dat is naar mijn inziens geen nadeel
vraag je nou gewoon weer je vraag, waar je allang antwoord op hebt gehad?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:25 schreef Loll het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2012 16:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, doet niks onder aan een echte xmini, behalve dat ie niet trilt zals een xmini dat doet, maar dat is naar mijn inziens geen nadeel
Ik kon tot nu toe niet echt klagen, maar moet misschien eens elders zien idd. Weet je toevallig welke andere winkels goedkope microcontroller kaarten hebben?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef shiznuts het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat er een wereld buiten DX bestaat... en dat DX eigenlijk best ruk is...
Al m'n vorige bestellingen waren gesplit, ééntje (laser) is in beslag genomen bij douane en ééntje daarna opengedaan door hen (steriele(?) injectiespuiten).quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef shiznuts het volgende:
› www.chinaprices.us
if all fails, you still have...
› www.ebay.com
Tip: 35 items? In een zending/order? Da's niet handig. Gaan ze wachten tot alles in stock is (als ze niet opletten en het te lang duurt, mogelijk dat ze niet gesplit versturen) en dus niks verstuurd wordt. Bovendien minder douanegevoelig.
Dat weet ik, alleen die X-mini's zijn 20-25 euro. En dat vind ik toch wat te veel als Chinashoppert.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beste haal je een X-mini. Bij de ALDI hadden ze er ook eens zoeentje voor 15,- euro (heb ik) die wel goed klonk. Die uit China zijn gewoon kudt. Here's the story...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |