Mooi gezegd! (*Btw, ik was vergeten de TT een nieuwe slogan te geven, can you...?quote:
quote:Ik heb een order bij BIC geplaatst, 3.5 mm jack kabeltje en een klein kompas.
Ik had eens bij BIC zo'n sport nek koptelefoon besteld. Plaatje in het zwart, stond nergens dat er andere kleuren waren... Kwam er een roze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is wel minder inderdaad..
Ik wil niet dat ik opeens een roze ledstrip krijgen ipv een witte
Nu een gewone zodat ik mijn mp3 op mijn nieuwe versterker kan aansluiten. Geen idee welk kabeltje ik daarvoor nodig had eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mooi gezegd! (*Btw, ik was vergeten de TT een nieuwe slogan te geven, can you...?)
[..]Dat kabeltje voor headset -> mic/audio van laatst of een gewone?
Wat is er gebeurt met: Waar de Modjes sneller zijn dan Dealextreme?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mooi gezegd! (*Btw, ik was vergeten de TT een nieuwe slogan te geven, can you...?)
Had ik op MisterTao met een BT muis, bestelde een zwarte, kreeg een wittequote:[..]Dat kabeltje voor headset -> mic/audio van laatst of een gewone?
[..]
Ik had eens bij BIC zo'n sport nek koptelefoon besteld. Plaatje in het zwart, stond nergens dat er andere kleuren waren... Kwam er een roze.Nou ja, zusje Shiz ook weer blij.
Dat ligt aan de douane, niet aan hun.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef Bigboss1993 het volgende:
Ik heb 3 keer meegemaakt dat mijn bestellingen waren onderschept door de douane
dan moet je meestal de waarde van je bestelling aan hun doorgeven maar hoe weet je over
welke bestelling het gaat?
brrquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu een gewone zodat ik mijn mp3 op mijn nieuwe versterker kan aansluiten. Geen idee welk kabeltje ik daarvoor nodig had eigenlijk
brr?quote:
Klopt, is een beetje dorps-taaltje hier denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:18 schreef Catch22- het volgende:
Je hebt het over mijn mp3.
ik heb het toch ook niet over "mijn jpg" als ik het over mijn digitale fotolijstje heb?
Hoe is dat groter dan die kleintjes dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:40 schreef Catch22- het volgende:
Mag.
Iemand nog vette RC Helis gespot? Beetje groter dan die kleintjes? heb nu deze besteld
http://www.tinydeal.com/r(...)p-30104-p-25293.html
deze heb ik gekocht omdat we zoiets op de zaak hadden, voor de lol (toch maar 20¤). maar een slagje groter evt voor buiten lijkt me ook wel lachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoe is dat groter dan die kleintjes dan?Of wil je er eentje die weer groter dan die is?
2CH = Silverlitdinkies = stom
3CH = Syma / MJX / Double Horse (Volitation bijv.) / SH (X8 PRO Exceed, Pioneer MX) / QS8005 / etc = aardig
4CH = Xieda, Great Wall / Walkera = uitdaging, beter windproof, meer controle, gevoeligere inputs
Denk dat je volgende in de categorie dan het beste Double Horse kan zijn.
Kijk ook ff bij Perlikst (Ebay).
quote:Photo Dog Tags, 2 for $4.99, Free Ship
Coupon Code: TWOTAGS17
Expiry Date: 3 / 4 / 2012
http://www.artscow.com/photo-gifts/two-dog-tags
Deze shop heeft wel goeiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand een idee waar ik het beste deze soort ledstrips kan kopen? http://www.dealextreme.com/p/12v-smd-led-strip-30cm-white-5296
Kijk ook eens op ebay, dit is toch vergelijkbaar? $0,99quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dan bestel ik ze maar weer bij DX, Is kijken of ze het dit keer wel goed doen.
Dankuquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kijk ook eens op ebay, dit is toch vergelijkbaar? $0,99
Google is youl fliend.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Be the first, zou ik zeggen. En anders is er Google, hè.
Benzine? wtf...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef p0wmia het volgende:
zijn die RC-heli's uberhaupt dan wat? Ik dacht altijd dat dat troep was en je beter voor een benzine model kon gaan. Jullie ervaring?
excuses. methanolquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef Wootism het volgende:
[..]
Benzine? wtf...
Alles vliegt tegenwoordig op accu.
Mijn ervaring met Chinese R/C Heli's is trouwens erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |