abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 23:32:52 #1
70532 loveli
N
pi_108286636
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 23:33:42 #2
70532 loveli
N
pi_108286673
Of je schrijft stuff met 1 f :')
crap in = crap out
pi_108286884
mannengummetjes!
Kwak
pi_108287011
Ik ben een niezende panda.
pi_108288521
Lol die ex van Co :'). Mijn ex begon me alleen uit te horen over mijn liefdesleven nadat het uit ging, maar is daar ook vrij snel mee gestopt want hij kreeg niet te horen wat ie wilde horen :+.

Zo en nu slapen, mijn ritme wordt steeds beter :D (ja dit is goed voor mij, kan nu een nacht van 7 uur maken, en dat is meestal prima. Lymfeklieren in mn nek zijn ook al bijna weg, dus ik heb goede hoop dat pfeiffer over zijn top heen is. Niet dat mijn leven er veel beter van wordt, ik zit alsnog compleet met mezelf in de knoop, maar dan is dat iig een factor minder :P)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108289417
Nog even een update: ik zou dus die date nog bellen.. Er ging even iets mis op werkgebied, dus langer doorgewerkt dan ik gepland had. heb daardoor nog geen tijd gehad om te bellen. Ik had vanavond ook met een vriendin gewoon casual afgesproken om een drankje te doen. Casual dacht ik. Maar tijdens dat gesprek begon zij me helemaal uit te horen over mn date. En ze bleef erop terugkomen. Beetje raar.
Waarom zeggen vrouwen niet duidelijker wat ze willen? Al dit wazige gedoe.. Nu begin ik ook nog over haar te twijfelen...
pi_108289809
Niet zo'n best lijstje vandaag. Maar wel heel stevig ontbijt voor mijn doen. Gevolg daarvan was wel dat ik 's middags niks meer weg kreeg. Ik heb nu al het idee dat de huid op mijn buik losser begint te worden ben nu anderhalve week bezig. Of is dat onzin?

O- 2 sneetjes maisbrood met een beetje halvarine 2 plakjes kipfilet en 1 ei en zout en peper.

L- zat nog enorm vol niks op.

T- muslireep

D- pasta met gehakt, saus, curry ketjap, ui, knoflook en een beetje zwitserse kaas.
toetje was weer 1/4 galia meloen.

T- 1 miniscuul ruitjes vormig salmiak snoepje amper noemenswaardig.

B- paar kilometer gewandeld met de hond.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_108290411
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 01:08 schreef the85mc het volgende:
Nog even een update: ik zou dus die date nog bellen.. Er ging even iets mis op werkgebied, dus langer doorgewerkt dan ik gepland had. heb daardoor nog geen tijd gehad om te bellen. Ik had vanavond ook met een vriendin gewoon casual afgesproken om een drankje te doen. Casual dacht ik. Maar tijdens dat gesprek begon zij me helemaal uit te horen over mn date. En ze bleef erop terugkomen. Beetje raar.
Waarom zeggen vrouwen niet duidelijker wat ze willen? Al dit wazige gedoe.. Nu begin ik ook nog over haar te twijfelen...
Niks achter zoeken. Vrouwen praten graag en veelvuldig over de liefde in al haar vormen. En alle details moeten voorbijkomen. Dus no worries.

Verder is mijn jetlag nog duidelijk niet op z'n retour. Ik heb zin om de dag te beginnen. :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 05:14:09 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108290461
Mogge,
Waterbed warmt niet meer op en dat is koud :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 23 februari 2012 @ 05:16:16 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108290463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 01:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet zo'n best lijstje vandaag. Maar wel heel stevig ontbijt voor mijn doen. Gevolg daarvan was wel dat ik 's middags niks meer weg kreeg. Ik heb nu al het idee dat de huid op mijn buik losser begint te worden ben nu anderhalve week bezig. Of is dat onzin?

O- 2 sneetjes maisbrood met een beetje halvarine 2 plakjes kipfilet en 1 ei en zout en peper.

T- muslireep

D- pasta met gehakt, saus, curry ketjap, ui, knoflook en een beetje zwitserse kaas.

Vol van 2 boterhammen?
Voorzichtig zijn met zo weinig eten, voor je het weet ben je volgend jaar 25 kg zwaarder.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108290520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 05:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge,
Waterbed warmt niet meer op en dat is koud :(
Oew dat lijkt me behoorlijk koud!
Gaat alles nu achter elkaar kapot bij jullie, of lijkt het maar zo?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_108290628
Gisteren:
PreO: bakje krokante muesli met wat melk (om een uur of 4 vannacht)
O: gekookt eitje, 1x geroosterd Allison met oud amsterdamkaas
T: dubbele cappuccino

L: rauwkostsalade met dressing, tartaartje.
T: meergranen vloerkadetje met filet A. en ui
T: volkoren cracker met smeerkaas
T: fruitsmoothie (sinaasappel.framboos/aardbei)
T: wodka
D: gestoofde kip met veel groenten. In oestersausMisschien wat frietjes indien veel trek. wat rijst
T: 2 blokjes extra pure choco

Vandaag:
PreO1: 3 volkoren beschuiten met boter en extra pure hagelslag (60%)
PreO2: dubbele cappuccino
O: 1x geroosterd Allison met filet A. en ui en een gekookt eitje
L: koude opgebakken rijst met: beetje groenten in oestersaus, ham, ei, prei en spaanse peper (heb ik al gemaakt een uurtje geleden of zo. :'), ik heb ook al afgewassen en de wasmachine staat aan.)
T: bakje cherrytomaatjes met ui en olijfolie met 1x geroosterd Allison met boter
T: wodka
D: gestoofde kip met rauwkost en laatste restje groenten in oestersaus en misschien dan nu die frietjes.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 07:17:28 #13
70532 loveli
N
pi_108290645
Kou gevat op nekspier..
crap in = crap out
pi_108290803
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 07:17 schreef loveli het volgende:
Kou gevat op nekspier..
Dat klinkt pijnlijk!

Co, ga die jetlag eens een beetje negeren joh! :D
Stort je ook iedere avond om 8 uur in ofzo?

Spierpijn hier valt nog mee overigens! Vooral in de kont, maar dat is goed. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_108290869
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 07:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Vooral in de kont, maar dat is goed. B-)
O+ Context O+
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108290881
:D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108290893
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 07:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

O+ Context O+
Goedemorgen! :D
Doe wat je niet durft.
pi_108290931
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 05:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vol van 2 boterhammen?
Voorzichtig zijn met zo weinig eten, voor je het weet ben je volgend jaar 25 kg zwaarder.
Ja ik at nooit zoveel in de ochtend omdat ik het niet weg kreeg. Maar doe nu maar weer licht ontbijten want dan kan ik 's middags tenminste eten zonder t gevoel te hebben uit elkaar te ploffen.

En ik weet dat het een slecht lijstje is. Dat staat er notabene bij...
pi_108290950
Goedemorgen. *O*

O: Havermout, grapefruit, wheyshake
T: 1x bth rookvlees, 1x bth pindakaas
L: Restje gebakken rijst, 1x bth
T: 2x bth rookvlees, 1x pindakaas
D: Erwtensoep :9~
T: Kwark met fruit

's Ochtends nog even de laptop aanslingeren is geen goed idee.. Gelijk een half uur later op werk. :')
pi_108290953
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik at nooit zoveel in de ochtend omdat ik het niet weg kreeg. Maar doe nu maar weer licht ontbijten want dan kan ik 's middags tenminste eten zonder t gevoel te hebben uit elkaar te ploffen.

wat wil je vandaag allemaal gaan eten?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108291096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wat wil je vandaag allemaal gaan eten?
o-Ik ben nu begonnen met yoghurt en musli, en heb nog 2 volkoren crackers liggen en daar ga ik smeerkaas op doen.

L-Vanmiddag 2 boterhammen (ja dan zit ik vol) met iets van pindakaas, runderrookvlees of iets dergelijks, Net waar ik zo zin in heb.

T-Als tussendoortje iets van een peer.

D- Vanavond staat er kip siam gepland. I.p.v kip schnitzel want ik houdt niet van kip aangevuld met paprika, bosui, prei enz.. Met als toetje meloen ofzo. (ben gek op meloen)

T- worteltjes, komkommer net waar ik zin in heb op dat moment.
pi_108291133
:W

O: bakje magere yoghurt met muesli
T: krentenbroodje met margarine, mineola
L: 1 allinson volk. boterham pindakaas, 2 crackers filet americain
T: banaan, 2 crackers filet americain
S: half uurtje oefeningen
D: zelfgemaakte volkorenwraps met kip, diverse groente, zelfgemaakte guacamole en een beetje sour cream/strooikaas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108291163
Lijstje gisteren;
O: grapafruitsap, appel met yoghurt, mandarijn
T: 2 cappuccino
L: boterham gekookt ei, boterham pindakaas
T: halve gegrilde scharrelkip
T: yoghurt met cruesli
D: 5 papadoms met rotisambal, bord spinazie, Singa
T: boterham pindakaas, stukje oude kaas, Tsing Tao
S: 40 min. crosstrainer, uur wandelen
pi_108291204
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 01:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

T- muslireep

Als je van 2 sneetjes maisbrood geen lunch kunt eten is er iets goed mis...Ik vond dat namelijk een karig ontbijt, en dus ook een erg karig lijstje..

Wat groente en fruit was ook mooi geweest.
pi_108291238
Oh, ik had nog niet verder gelezen.

En verder kun je verwachten dat je commentaar krijgt op slechte lijstjes, ookal zet je er bij dat het slecht is. Kun je van leren.

Hier kon ik niet slapen vannacht, was erg lang wakker. Nu dus beetje brak..
pi_108291366
Lijstje gister:
O: kwark, havermout, banaan
L: dubbele boterham met ossenworst en komkommer, spinaziesalade
T: boterham met friesche nagelkaas
D: 2 pannenkoeken, een met spek, 1 met kaas
T: stukje aardbeien-kwarktaart (gemaakt van volle kwark en slagroom)
T: handje zoute stengels
T: handje hamka's

Vanochtend: 69.7 (+1,5)

Lijstje vandaag:
O: kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T: appeltje
L: dubbele boterham ei met rauwkost-salade
T: boterham pindakaas
D: eten bij mijn bruder, ik verwacht spaghetti bolognese a la honig
T: klein stukje kwarktaart

Goedemorgen!
pi_108291458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

D- Vanavond staat er kip siam gepland. I.p.v kip schnitzel want ik houd niet van kip aangevuld met paprika, bosui, prei enz.. Met als toetje meloen ofzo. (ben gek op meloen)

Je weet dat kip siam ook met kip is? ;)
pi_108291489
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Probeer eens `s avonds als laatste T wat kwark? Gouden tip van Viz, `s ochtends wat wegkrijgen gaat dan echt stukken beter. Een gekookt eitje wegkrijgen lukt misschien ook nog wel bij je L erbij? Scheelt toch weer en dat is niet heel zwaar op de maag. Succes ermee, lijstje is wel nodig aan verbetering toe.
pi_108291614
Goedemorgen Nederland! :W
Ja doei.
pi_108291618
An }:| Zo kom ik toch niet aan werken toe... ;( O+
KITTEHS!

Ik heb gouden tips?! :o *O*
Maar die van 's avonds kwark eten om de volgende dag beter te kunnen ontbijten werkt wel!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108291686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
An }:| Zo kom ik toch niet aan werken toe... ;( O+
KITTEHS!

Ik heb gouden tips?! :o *O*
Maar die van 's avonds kwark eten om de volgende dag beter te kunnen ontbijten werkt wel!
Sorry :@

Morgen slankies!
Wat een heerlijke week. Bijna de hele week thuis werken. Geen stress O+
pi_108291742
Ik heb honger!
En heb om kwart voor 7 al ontbeten en zit in een meeting zonder tussendoortjes!
-O-
Doe wat je niet durft.
pi_108291842
Ja Viz, jij hebt gouden tips :) ik merk ook dat het werkt, al ontbeet ik altijd wel, het gaat toch meer van harte sinds ik bijna altijd nog wat kwark eet 's avonds.

Komende dagen worden mijn lijstjes prut ben ik bang, maar dan ben ik meteen wel weer van mijn winterlaagje af :') bleh.
Vanochtend wel een goede kom havermout gehad, verder probeer ik iig mijn fruit en groente en dan maar even zien wat mijn maag nog wil. Eigenlijk heb ik alleen maar zin in thee.. :{
pi_108292202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

o-Ik ben nu begonnen met yoghurt en musli, en heb nog 2 volkoren crackers liggen en daar ga ik smeerkaas op doen.

L-Vanmiddag 2 boterhammen (ja dan zit ik vol) met iets van pindakaas, runderrookvlees of iets dergelijks, Net waar ik zo zin in heb.

T-Als tussendoortje iets van een peer.

D- Vanavond staat er kip siam gepland. I.p.v kip schnitzel want ik houdt niet van kip aangevuld met paprika, bosui, prei enz.. Met als toetje meloen ofzo. (ben gek op meloen)

T- worteltjes, komkommer net waar ik zin in heb op dat moment.
Ik snap je D niet. :P Bedoel je nou dat je een kipschnitzel in/bij de kip siam doet en daarbij die groente eet?
Dit lijstje is al beter dan die van gisteren. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_108292630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb honger!
En heb om kwart voor 7 al ontbeten en zit in een meeting zonder tussendoortjes!
-O-
hangt er vanaf hoelang de meeting duurt of dit vervelend is of niet :+
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 09:58:00 #36
70532 loveli
N
pi_108292637
Ipv maisbrood kun je beter volkoren eten (en ik houd ook niet van margarine/halvarine). Mais krijgen we al te veel van binnen, staat niet in het lijstje gezonde voedingsstoffen.
crap in = crap out
pi_108293207
Lekkere lijstjes Anna, vooral die van vandaag is goed!

ThinkPink, het is allemaal al gezegd natuurlijk, maar ontbijten en dan de rest van de dag niets eten behalve diner is ook niet goed natuurlijk, maar je lijstje gaat al vooruit!!

Gisteren:

O - 3 vk crackers, 2 met pindakaas, 1 met honing
T - appel
L - 4vk bth met hummus/vlee/kaas/tom&kom
S - kracht en cardio
D - gegrilde kipfilet, zoeteaardappelpuree, 100gram paddestoelen, kleine stronk broccolli
T - koffie verkeerd

Mijn D redde mijn lijstje nog een beetje, de rest vind ik een beetje matig.
Ik had bedavht dat 4 bth op sportdagen me wel goed zou vullen, maar ik zat gewoon bomvol de hele middag, niet prettig. Waarschijnlijk ook door de 3 crackers bij O...
Ben vandaag ook aan het experimenteren met anders ontbijten, bevalt wel, nog steeds geen honger en om 6.30 gegeten!

O - 150ml volle griekse yoghurt met honing, gekookt ei, theelepel pindakaas en een kiwi
T - appel
L - 3 vk bth met hummus/vlees/kaas/tom&kom
T - hand cashews
S - 30 minuten hardlopen
D - stoofpotje met aubergine, courgette, kikkererwten met bulgur
T - koffie verkeerd
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108293404
Slow morning hier, ben me op FB aan het verbazen dat de jeugdvriendjes van mijn broertje er inmiddels best goed uitzien. En zo jong nog. Ik word oud.

Thanks Novem, gister vond ik niet bepaald goed met die laatste T's maar ja, het was feest!
pi_108293583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:
Slow morning hier, ben me op FB aan het verbazen dat de jeugdvriendjes van mijn broertje er inmiddels best goed uitzien. En zo jong nog. Ik word oud.

Thanks Novem, gister vond ik niet bepaald goed met die laatste T's maar ja, het was feest!
Moet ook af en toe kunnen :) vandaag compenseert het wel weer.
pi_108293784
Ohai!

Planning:
O: dubbele bth appelstroop
T: 2 plakjes vk ontbijtkoek
L: grote salade (veel groente, weinig sla) en een soep
T: dubbele bth kaas
T: peer
B: 2x20 minuten fietsen
D: aardappeltortilla met een salade
T: 2 appels met kaneel uit de magnetron
T: beker sojaanijsmelk
pi_108293979
Is het normaal/gebruikelijk dat een masseur je onderbroek naar beneden doet om je kont te kunnen masseren? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_108294040
Novem, je O klinkt heel vies, maar ik neem aan dat je dat niet allemaal door elkaar mengt?

Planning voor vandaag:
O: magere kwark met diepvriesfruit en muesli :9
T: appel
L: 600ml tomatensoep, 3 volkoren bth
T: banaan
D: uit eten in een pub. Denk dat het een maaltijdsalade met vlees wordt, of misschien toch die burger, of een flensjetoren maar dat is weer gegratineerd.. Lastig (&lekker). En daarbij een biertje.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_108294099
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het normaal/gebruikelijk dat een masseur je onderbroek naar beneden doet om je kont te kunnen masseren? :@.
wat denk je zelf :?
pi_108294148
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:51 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wat denk je zelf :?
Ik heb niet zoveel ervaring met masseurs. :'). Toen ik zei dat ik het niet prettig vond hield 'ie wel direct weer op.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 10:53:42 #45
70532 loveli
N
pi_108294196
Laat me altijd door een vrouw masseren, vaak schuiven ze m'n ondergoed wel een stukje op, bij een complete lichaamsmassage wordt de bilsectie meestal met een handdoek ertussen meegenomen. Gluteus maximus is wel een grote spier en het kan zijn dat het nodig is om die mee te nemen..

Hij had het even kunnen melden vooraf.
crap in = crap out
pi_108294431
Ja, dat 'ie m'n ondergoed een stukje opschuift vind ik prima, maar dit ging me wel iets te ver. :X .

Heb wel een massage van anderhalf uur gekregen voor de prijs van een uur. :+.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 11:01:36 #47
70532 loveli
N
pi_108294487
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb wel een massage van anderhalf uur gekregen voor de prijs van een uur. :+.
now you 've got me worried :+
crap in = crap out
pi_108294505
In Thailand namen ze ook m'n billen mee als ik een string aan had en anders niet, of minder. Eentje zat verdomd dichtbij m'n erogene zones iedere keer. :') Ik dacht heel hard aan andere dingen toen. :+ Was wel een vrouw overigens, als het een man was, had ik 'm verdacht van expressigheid.
pi_108294517
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:01 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-
pi_108294531
'Gluteus Maxiumus', klinkt erg Pythonesque... "Biggus Dickus.. He has a wife you know.. Incontinentia Buttocks"

:')
Ja doei.
pi_108294952
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 11:01 schreef loveli het volgende:

[..]

:+

Ik heb het bij de revalidatie training wel eens gehad. Zat mijn peesblad helemaal vast. Dat gebeurt wel eens als je heup er uit flikkert :'). Ik werd gemasseerd door de fysio. Die deed dat zo goed: lees lekker, dat ik ook heel erg aan andere dingen moest denken. En hij hield het heel netjes :+
pi_108295826
Mogge!

Lijstje:

O: een snelle boterham met notenpasta :') was te laat voor zwemmen
S: uurtje zwemmen en oefeningen met watergewichtjes
T: Griekse yoghurt (kwark was op) met peer erdoor :9
L: 4 boterhammen vermoed met kaas e.d.
T: appel
D: rode kool met appeltjes en aardappeltjes uit de oven met een hamburger en olijfmayo
S: uurtje RPM
T: stukje chocola en een gekookt ei
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108296247
Massageverhalen van de hamam zijn ook weleens opzienbarend.
Bij massagesalons staat wel vaak 'alleen masseren' maar het kan best dat sommigen toch gewend zijn ook andere dingen te doen.
pi_108296251
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:49 schreef Quinazoline het volgende:
Novem, je O klinkt heel vies, maar ik neem aan dat je dat niet allemaal door elkaar mengt?

Nee, tuurlijk niet. Alles apart.
pi_108296589
Ik heb nu zin een massage, niet perse door de kontverhalen hoor ;)
Lekkere D heb je Novem!
Be someone that makes you happy
pi_108296929
Lol ik las 'ik heb nu zin in een kontmassage', maar dat zal wel freudiaans zijn.

Doet me wel denken aan de dermatoloog van mn coschap, die liet sommige vrouwen voor de moedervlekcontrole vaker terugkomen en keek dan ook altijd in de broekjes. Kwam niet heel professioneel over.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 12:05:03 #57
70532 loveli
N
pi_108296960
Hoe heet 'ie?
crap in = crap out
pi_108296998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:05 schreef loveli het volgende:
Hoe heet 'ie?
Inmiddels met pensioen geloof ik. Als je het exact wil weten kan ik in mn geheugen graven en je pm-en.
pi_108297025
Bij de meeste massages die ik heb gehad was ik al in de sauna -> geen ondergoed. Billen werden altijd afgedekt met handdoekje en kan me niet herinneren dat ze gemasseerd werden :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 12:08:07 #60
70532 loveli
N
pi_108297077
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Inmiddels met pensioen geloof ik. Als je het exact wil weten kan ik in mn geheugen graven en je pm-en.
Met pensioen is de kans klein dat ik 'em ooit tegenkom. Geeft je wel te denken (zeker als je op het punt staat de huisarts te bellen voor iets dermatologisch).
crap in = crap out
pi_108297211
Bellen biedt geen eyecandy.
Dit was wel een uitzondering in een groep van 4 mannelijke dermatologen trouwens.
pi_108297301
Gezien mijn lage rugklachten neemt mijn fysio mijn bilpartij ook altijd mee maar dan wel onder een handdoekje.
Vind het best prettig daar ik meestal niet meer kan zitten :+
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 12:14:51 #63
70532 loveli
N
pi_108297320
Doorverwijzen naar een dermatoloog wel :+

Ook eens een onderzoek gelezen dat 60% van de gynaecologen zich weleens aangetrokken voelde tot een patiente en dat een substantieel percentage weleens iets met een pte had gehad. Het blijven mensen..
crap in = crap out
pi_108297430
http://www.nu.nl/binnenla(...)em-ov-chipkaart.html

Weemoedigheid... de strippenkaart ;(
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108297630
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 04:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Niks achter zoeken. Vrouwen praten graag en veelvuldig over de liefde in al haar vormen. En alle details moeten voorbijkomen. Dus no worries.

Verder is mijn jetlag nog duidelijk niet op z'n retour. Ik heb zin om de dag te beginnen. :')
Bedankt voor je reactie. Misschien is dat ook wel het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik praat met mn mannelijke vrienden bijna nooit over relaties en als we er dan over praten is het kort en samenvattend. Ik was gister echt even verward.
Bovendien zou ik met die vriendin van gisteravond niet snel wat proberen, want ik ken haar via werk en we moeten nog wel eens samenwerken. Zou awkward situaties op kunnen leveren.

Maar goed: lijstje voor vandaag:
O 5 boterhammen met kip, smeerkaas
L 4 boterhammen met kip ham
T appel en banaan
D: denk biefstukje met aardappeltjes groenten
T paar biertjes in de stad vanavond.
pi_108297812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Misschien is dat ook wel het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik praat met mn mannelijke vrienden bijna nooit over relaties en als we er dan over praten is het kort en samenvattend. Ik was gister echt even verward.
Bovendien zou ik met die vriendin van gisteravond niet snel wat proberen, want ik ken haar via werk en we moeten nog wel eens samenwerken. Zou awkward situaties op kunnen leveren.

Maar goed: lijstje voor vandaag:
O 5 boterhammen met kip, smeerkaas
L 4 boterhammen met kip ham
T appel en banaan
D: denk biefstukje met aardappeltjes groenten
T paar biertjes in de stad vanavond.
I know. Bij de meeste mannen is een verhaal waar wij een uur over doen in 3 resumerende zinnen gedaan. Saaie boel lijkt me. :P
pi_108297889
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:28 schreef conleche het volgende:

[..]

I know. Bij de meeste mannen is een verhaal waar wij een uur over doen in 3 resumerende zinnen gedaan. Saaie boel lijkt me. :P
Nee hoor is niet saai, kun je het daarna weer over vrouwen, voetbal en auto's hebben ;) Gewoon lekker effectief communiceren.
pi_108297924
Nog 4,5u. de verleiding weerstaan om m'n polssteun als kussen te gebruiken :O
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108297949
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Nog 4,5u. de verleiding weerstaan om m'n polssteun als kussen te gebruiken :O
_O- veel te klein joh!
pi_108297995
:{w
pi_108298019
Vrouwen blijven rare wezens hoor! Het kan ook best dat ze stiekem een beetje jaloers is terwijl ze verder niks met je wil. Of dat ze gewoon houdt van analyseren, of oprecht geinteresseerd is natuurlijk ;)
Heb je je date al gebeld? Of doe je dat vanavond?
pi_108298028
Jeetje :o heb er geen maar geloof dat die niet naast de stapels op mijn bureau past :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:38:02 #73
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108298179
Lijstje van gisteren:

O: Brinta, cranberrysap
T: Handje walnoten, gekookt ei
L: Kwark met banaan
T: Appel, twee wortels
D: Wrap met kip, sla, tomaat, komkommer en chilisaus (overige kip en groenten als salade gegeten)
T: Handje rozijnen
V: Ruim 1,5 l water, kopje koffie, twee glaasjes cola light

B: Half uurtje fietsen

Vandaag:

T: Gedroogde cranberry's/walnoten
L: Kipreepjes met quacamole, salade en ei
T: Sinaasappel, twee wortels
D: Biefstuk met andijviesalade
T: Koekje, kopje koffie (visite)

S: Full body workout + fietsen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_108298248
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
Lijstje van gisteren:

D: Wrap met kip, sla, tomaat, komkommer en chilisaus (overige kip en groenten als salade gegeten)

Vandaag:

Lekker lijstje! Doe je nu al dat oerdieet-dinges? Is dat low-carb ook?
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 12:43:23 #75
70532 loveli
N
pi_108298369
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
Lijstje van gisteren:

Vandaag:

Geen idee hoe je met je kcals zit, maar ik vind de componenten van je lijsten leuk.
crap in = crap out
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:43:32 #76
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108298378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Lekker lijstje! Doe je nu al dat oerdieet-dinges? Is dat low-carb ook?
Ik ben me langzaam aan een beetje aan het aanpassen. Eigenlijk is de brinta nog een no go, vanwege de granen. Maar ik voel me al minder opgeblazen de laatste paar dagen. Geen idee of het echt hiermee te maken heeft of dat het toeval is. :P

Ja, het is low-carb. Weinig suikers, volgens mij alleen via fruit. :) En dus ook geen granen, wat normaliter ook voor veel koolhydraten zorgt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:44:33 #77
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108298412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee hoe je met je kcals zit, maar ik vind de componenten van je lijsten leuk.
Dankje! Ik zou eigenlijk eens moeten tellen, want ik kan er eerlijk gezegd geen antwoord op geven. :@
pi_108298547
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ben me langzaam aan een beetje aan het aanpassen. Eigenlijk is de brinta nog een no go, vanwege de granen. Maar ik voel me al minder opgeblazen de laatste paar dagen. Geen idee of het echt hiermee te maken heeft of dat het toeval is. :P

Ja, het is low-carb. Weinig suikers, volgens mij alleen via fruit. :) En dus ook geen granen, wat normaliter ook voor veel koolhydraten zorgt.
Oke ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Bij mij was opgeblazen buik-issues direct weg toen ik zuivel elimineerde. Maar ook alle producten die melk/melkpoeder bevatten. Ook nog een optie ;)
pi_108298608
Pfff :{. Het projectleider zijn gaat me (volgens mij) steeds beter af, maar nooit, nóóit meer wil ik een project leiden waar ik niet vanaf het begin bij betrokken ben geweest. Levert alleen maar gezeik op, en mensen vergeten voor het gemak even dat het product in kwestie al ruim 2 jaar geleden is aangekocht (iig voor ik hier kwam te werken).

Gelukkig kan ik het over een maand of 3 overdragen :+.
Nog 11 weken, wat neerkomt op 44 werkdagen, exclusief nog op te nemen vrije dagen *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 12:54:19 #80
70532 loveli
N
pi_108298798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Fera het volgende:

[..]

Haver > tarwe, je kunt brinta vervangen door h'mout.
crap in = crap out
pi_108298934
Lijstje van gister:
O: brinta, glas versgeperst bloedsinaasappelsap
T: vruchtenyoghurt, banaan, cappuccino
L: 2 boterhammen appelstroop 1 met geitenkaas, 1 met hazelnootpasta
T: cherrytomaatjes, paprika, hand amandelen
D: beenham uit de oven, gegrilde courgette met tomatensaus uit de oven en waarschijnlijk gekookte aardappels + stoofpeertje
T: chocolademousse, paar koekjes

Planning vandaag:
O: brinta
T: liga milkbreak, vruchtenyoghurt, cappuccino
L: 2 boterhammen appelstroop
T: paprika, hand amandelen en misschien haal ik nog wat extra's uit de mensa
D: geroosterd brood met avocado, tomaat, gerookte kip en lik mayo
T: ?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108299216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:
Pfff :{. Het projectleider zijn gaat me (volgens mij) steeds beter af, maar nooit, nóóit meer wil ik een project leiden waar ik niet vanaf het begin bij betrokken ben geweest. Levert alleen maar gezeik op, en mensen vergeten voor het gemak even dat het product in kwestie al ruim 2 jaar geleden is aangekocht (iig voor ik hier kwam te werken).

Gelukkig kan ik het over een maand of 3 overdragen :+.
Nog 11 weken, wat neerkomt op 44 werkdagen, exclusief nog op te nemen vrije dagen *O*
het is niet alsof je niet aan het aftellen bent :+
pi_108299272
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje :o heb er geen maar geloof dat die niet naast de stapels op mijn bureau past :D
Valt mee, met het toetsenbord erop is de overgebleven ruimte net zo groot als een normale muismat. :)
pi_108299278
lijstje:

O: smoothie
T: rijstwafels en pindakaas
L: rijst, kip en heel veel broccoli *burps*
T: kwark met bessen
D: pasta, pesto en courgette
S: fitness en cardio
T: kwark

Ik hoop dat ik morgen wat langer kan slapen en dat mijn biologische klok niet om 0600 afgaat :')
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:08:22 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108299344
Hoi :W.

Vanavond hopelijk spewwibs eten in Utrecht :9~. En shoppen *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_108299410
Help, ik word volgende week gefilmd/op tv uitgezonden en ik heb daar écht, écht écht geen zin in..
Ziek melden zou het gemakkelijkst zijn maar ik wil ook niet onder mijn verplichtingen uitkomen, ik wil gewoon niet gefilmd worden maar als ik ga dan word ik gefilmd. Moeilijk :o :{!
Worry is a misuse of imagination
pi_108299475
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Hoi :W.

Vanavond hopelijk spewwibs eten in Utrecht :9~. En shoppen *O*.
Ik kan je Broadway American Steakhouse aanraden.. En is aan de oudegracht dus lekker centraal..
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:15:52 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108299639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik kan je Broadway American Steakhouse aanraden.. En is aan de oudegracht dus lekker centraal..
Wat denk je waar ik naartoe ga? ;). Al vaker geweest :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108299761
Waarom wil je niet op TV, Prob? Waar is het voor?
pi_108299770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

het is niet alsof je niet aan het aftellen bent :+
Valt het op :P?

Op zich vind ik mijn werk leuk hoor, en ergens zie ik ook wel op tegen zo'n lange tijd 'niets' om handen hebben. Maar ik merk nu wel dat het werken en reizen wat zwaarder begint te worden en ik vrees dat dat er niet beter op wordt de komende tijd :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108299789
O+
pi_108299809
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef Nallie het volgende:
Waarom wil je niet op TV, Prob? Waar is het voor?
Ik DM je even :)
pi_108299944
Ok def. lijstje:

O: 2x dubbele bth (1x kaas, 1x appelstroop, dus 4 bth totaal)
T: 2 volkoren ontbijtkoek
L: grote kop erwtensoep met worst, beker vifit
T: appel, peer
B: 2x20 min. fietsen
D: kwart aardappeltortilla, salade
T: beker sojamelk met anijs

1900 kcal :) ben best tevreden!

[ Bericht 9% gewijzigd door Perruche op 23-02-2012 13:31:38 ]
pi_108299977
Ik ben ook weleens op TV geweest :) bij Lingo! Hilarisch was t.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 13:26:27 #95
70532 loveli
N
pi_108299985
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Valt het op :P?

Op zich vind ik mijn werk leuk hoor, en ergens zie ik ook wel op tegen zo'n lange tijd 'niets' om handen hebben. Maar ik merk nu wel dat het werken en reizen wat zwaarder begint te worden en ik vrees dat dat er niet beter op wordt de komende tijd :X.
iom bedrijfsarts uren per dag afbouwen later ind e zwangerschap, is op die manier lang vol te houden.
crap in = crap out
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:27:25 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108300018
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook weleens op TV geweest :) bij Lingo! Hilarisch was t.
:D Deed jij mee aan Lingo?

Ik heb m'n seven minutes of fame ook gehad. Bij de EO :'). Over een hamster die bijna dood was gegaan :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 13:29:23 #97
70532 loveli
N
pi_108300098
Laat het graag aan jullie over om op TV te komen.
crap in = crap out
pi_108300118
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D Deed jij mee aan Lingo?

Ik heb m'n seven minutes of fame ook gehad. Bij de EO :'). Over een hamster die bijna dood was gegaan :').
Jazeker deed ik dat! En we wonnen ook nog bijna, maar bij het laatste tien-letterwoord faalden we -O- Gelukkig kregen we wel de Lingo-tas :') en een handje van Lucille!
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:30:36 #99
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108300152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:44 schreef Fera het volgende:

[..]

Dankje! Ik zou eigenlijk eens moeten tellen, want ik kan er eerlijk gezegd geen antwoord op geven. :@
Net de kcals geteld: 1660 vandaag. Ik probeer af te vallen, dus dan is het wel goed, toch?

Edit: was mijn ei vergeten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Fera op 23-02-2012 13:45:19 ]
pi_108300182
Lingo :D
Billy waarvoor ga je op TV? Of niet op TV?

Ik speelde vroegah weleens in commercials, centraal beheer, samsung, venz, enzo. ik vind TV maken maar suf, duurt allemaal zo lang! :D
pi_108300211

[ Bericht 100% gewijzigd door Perruche op 23-02-2012 13:39:39 ]
pi_108300246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Oh mag ik iemand lastigvallen per DM?
O+
Dus eigenlijk ben je gewoon bijna een BN-er ;) Lastigvallen mag!
Alleen PM werkt hier beter!
pi_108300259
Linkje willen we dan natuurlijk, Nallie! :P
pi_108300281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je gewoon bijna een BN-er ;) Lastigvallen mag!
:Y bijna net niet helemaal ;)
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 13:35:36 #105
70532 loveli
N
pi_108300326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Oh mag ik iemand lastigvallen per DM?
O+
sure :+
crap in = crap out
pi_108300331
Zo..rode kool pruttelt en de aardappelen staan in de oven.

Straks op de thee bij een vriendin en nu ffies luieren O+

V1z, ik heb geen muismat kan er niet mee werken. En heb alles draadloos anders ga ik aan de draadjes trekken waardoor ik aan het einde van de dag nekpijn/schouderpijn heb :') /kneus

Phaidra, wat Li zegt is zo gek niet. Tenslotte is reizen met je mini in de buik gewoon zwaarder.
pi_108300450
Als je nog steeds iets kwijt moet mag je mij ook DM'en Perr. :)

Het is hier gewoon zonnig, dan voelt alles meteen zoveel leuker! O+
Everything has changed
pi_108300455
Tv, een sociaal fobisch en tevens het tegenovergestelde van fotogeniek persoon als ik moet daar niet aan denken. Vind foto's al stom.
pi_108300506
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef Mini. het volgende:
Als je nog steeds iets kwijt moet mag je mij ook DM'en Perr. :)

Het is hier gewoon zonnig, dan voelt alles meteen zoveel leuker! O+
Zon O+ word er ook altijd blij van.
Hier nu bewolkt en ik neig naar pc hangen, ga me over een half uurtje de tuin in schoppen om te schoffelen.
pi_108300537
Ben nog nooit op tv geweest, en wil ik ook wel zo houden!

het kan natuurlijk zo zijn dat ik tijdens een voetbalwedstrijd gespot ben :')
~ Bonito La Risa ~
pi_108300549
ow en zon O+ alleen hier niet!
~ Bonito La Risa ~
pi_108300592
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]

iom bedrijfsarts uren per dag afbouwen later ind e zwangerschap, is op die manier lang vol te houden.
Heb ik ook aan zitten denken. Nu gaat het allemaal nog wel, dus ik zie wel wanneer het echt nodig is. Maar als je je uren afbouwt, ga je automatisch ook 6 weken van tevoren met verlof ipv 4 weken. Dus heb je 2 weken minder na de bevalling. Dat wil ik liever niet (maar het is de vraag in hoeverre je iets te willen hebt als je gezondheid eronder te lijden heeft ;)).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108300597
Ben ook een keer gefilmd voor een promo filmpje. Ik vond het echt verschrikkelijk. Die cameraman stond af en toe closeups te maken. En dan echt zo dichtbij met die lens dat ie bijna in je mond zit te filmen. Probeer dan maar eens 'normaal' te doen.
Maar goed, het resultaat viel me erg mee ;)
pi_108300637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Heb ik ook aan zitten denken. Nu gaat het allemaal nog wel, dus ik zie wel wanneer het echt nodig is. Maar als je je uren afbouwt, ga je automatisch ook 6 weken van tevoren met verlof ipv 4 weken. Dus heb je 2 weken minder na de bevalling. Dat wil ik liever niet (maar het is de vraag in hoeverre je iets te willen hebt als je gezondheid eronder te lijden heeft ;)).
Aangepast werk zorgt er niet voor dat je eerder met verlof hoeft ;)
pi_108300684
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aangepast werk zorgt er niet voor dat je eerder met verlof hoeft ;)
Maar met aangepaste uren wordt je gedeeltelijk ziekgemeld toch? En dat betekent (hier iig) eerder met verlof..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108300687
@ Fera: mooi lijstje inderdaad. Ik ben ook benieuwd hoeveel calorieën het zijn

@Phaidra: Puinruimen op het gebied van werk is ook lastig. Je bent dan gewoon aan het " verbetermanagen" en das een leuk maar moeilijk vak.

Ik ben al een paar keer op tv geweest :@ Nederland twee maakte ooit een kleine docu over reclasseringswerk. Ze zijn me toen een dagje gaan volgen met het houden van elektronisch toezicht. Was leuk.

En drie jaar geleden deed ik mee met wie is de chef. Fijn door schoonvader opgegeven :') Maar het was een super leuke week *O*
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:50:08 #117
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108300837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef An24 het volgende:

@Phaidra: Puinruimen op het gebied van werk is ook lastig. Je bent dan gewoon aan het " verbetermanagen" en das een leuk maar moeilijk vak.

Ik ben al een paar keer op tv geweest :@ Nederland twee maakte ooit een kleine docu over reclasseringswerk. Ze zijn me toen een dagje gaan volgen met het houden van elektronisch toezicht. Was leuk.

En drie jaar geleden deed ik mee met wie is de chef. Fijn door schoonvader opgegeven :') Maar het was een super leuke week *O*
Zoals ik zei, 1660. :P
pi_108300840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Maar met aangepaste uren wordt je gedeeltelijk ziekgemeld toch? En dat betekent (hier iig) eerder met verlof..
Doelde niet op aangepaste uren maar op aangepast werk.
Veel reizen is niet wenselijk aan einde zwangerschap.
Maar het hangt wel af v bedrijfsarts of hij wil meewerken.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 13:50:38 #119
70532 loveli
N
pi_108300859
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dus als je netto meer uren werkt (langer doorwerkt door per dag minder uren te werken), geldt dat als eerder met verlof? Even met PZ aan tafel, zou ik zeggen.
crap in = crap out
pi_108300869
Ik kan moeilijk zeggen dat ik heb overlegd met mijn management en het imago technisch niet verstandig is om (herkenbaar) in beeld te komen maar dit soort initiatieven verder wel erg goed vind en het natuurlijk wel steun. ;(?
pi_108300887
quote:

Oeh leuk! Kunnen we die nog ergens zien? :)
pi_108300930
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus als je netto meer uren werkt (langer doorwerkt door per dag minder uren te werken), geldt dat als eerder met verlof? Even met PZ aan tafel, zou ik zeggen.
Volgens mij betekent het dat als je vanaf nu (of over een paar weekjes) al uren gaat afbouwen, je dan "verplicht*" wordt in plaats van vier weken voor de uitgerekende datum al 6 weken daarvoor aan je verlof te beginnen.

*In hoeverre dat wettelijk verplicht is weet ik niet, maar ik heb het wel vaker gezien.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108300966
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:50 schreef Probability het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen dat ik heb overlegd met mijn management en het imago technisch niet verstandig is om (herkenbaar) in beeld te komen maar dit soort initiatieven verder wel erg goed vind en het natuurlijk wel steun. ;(?
Je kan gewoon zeggen dat je niet op tv wil?
pi_108300969
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Zoals ik zei, 1660. :P
Niet gezien, sorry.

Creepy:

Het is allemaal inmiddels van het internet af. RTL ververst de site best vaak, zo blijkt.
pi_108300971
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Volgens mij betekent het dat als je vanaf nu (of over een paar weekjes) al uren gaat afbouwen, je dan "verplicht*" wordt in plaats van vier weken voor de uitgerekende datum al 6 weken daarvoor aan je verlof te beginnen.

*In hoeverre dat wettelijk verplicht is weet ik niet, maar ik heb het wel vaker gezien.
Klopt.
Maar als je je werk aanpast geldt dat niet.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 13:53:53 #126
70532 loveli
N
pi_108300997
Ik stel me voor dat je een 'pot' met uren hebt, 4 wk fulltime verlof, die je kunt uitsmeren over bv 8 weken..
crap in = crap out
pi_108301010
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Niet gezien, sorry.

Creepy:

Het is allemaal inmiddels van het internet af. RTL ververst de site best vaak, zo blijkt.
Jammer! Maar ik keek daar best vaak naar dus ik heb je vast wel gezien ;)
pi_108301013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Doelde niet op aangepaste uren maar op aangepast werk.
Veel reizen is niet wenselijk aan einde zwangerschap.
Maar het hangt wel af v bedrijfsarts of hij wil meewerken.
Ik kan niet thuiswerken, dus aangepast werk zal altijd gewoon op kantoor zijn. Het werk op zich is niet heel zwaar, zittend aan een bureau op een kleine afdeling (het kan wel druk zijn, maar ik kan zelf bepalen hoe druk ik me erom maak ;)).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108301014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef V1z0R het volgende:
Linkje willen we dan natuurlijk, Nallie! :P
Op mn facebook staan wel foto's geloof ik :) Ik zal m opzoeken en dan PM ik je een linkje ;)
pi_108301076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik kan niet thuiswerken, dus aangepast werk zal altijd gewoon op kantoor zijn. Het werk op zich is niet heel zwaar, zittend aan een bureau op een kleine afdeling (het kan wel druk zijn, maar ik kan zelf bepalen hoe druk ik me erom maak ;)).
Oh, dacht dat je veel reisde :)
pi_108301088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik idd. Ik mag zelf kiezen of ik tot 4 of 6 weken door wil werken, maar zodra ik niet mijn 'normale' uren kan maken / gedeeltelijk wordt ziekgemeld, beslist het bedrijf dat ik 6 weken van tevoren moet stoppen. Vind ik ergens ook logisch. Waarom doorploeteren als het duidelijk niet helemaal lekker gaat?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108301096
An volgens mij heb ik je toen gezien! :D
pi_108301105
oh, lijstje:
o: ontbijkoekjes :')
T: Kippenbouilon
L: 4 volk. boterhammen met kaas
T: manderijn
D: Wat ik eigenlijk gisteren zou eten, kip met honigpotje en groente
T: banaan
~ Bonito La Risa ~
pi_108301230
:D Ik ben blond en moest het doen met drie mannen. Ze hebben toen de hele week met voorstukjes laten zien dat ik zei dat ik een vrouw met ballen was >:) ;(
pi_108301250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
:D Ben blond en moest het doen met drie mannen.
;)
pi_108301262
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh, dacht dat je veel reisde :)
Ik bedoelde het reizen van en naar het werk: Stuk fietsen (gaat nu al een stuk minder fijn - bus is helaas niet echt handiger), vaak staan in drukke trein, daarna nog een stuk lopen vanaf het station. En omgekeerd op de terugweg. In totaal ben ik enkele reis zo'n 45 minuten onderweg. Valt nog best mee, maar ik merk dat ik er wel wat tegenop begin te zien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108301271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
:D Ben blond en moest het doen met drie mannen. Ze hebben toen de hele week met voorstukjes laten zien dat ik zei dat ik een vrouw met ballen was >:) ;(
Het lijkt me best leuk om aan zoiets mee te doen, als ze niet zo vevelend zouden editten! En die voice over is ook stom.

Wat had je gemaakt? En had je "gewonnen"?
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:02:12 #139
70532 loveli
N
pi_108301338
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik bedoelde het reizen van en naar het werk: Stuk fietsen (gaat nu al een stuk minder fijn - bus is helaas niet echt handiger), vaak staan in drukke trein, daarna nog een stuk lopen vanaf het station. En omgekeerd op de terugweg. In totaal ben ik enkele reis zo'n 45 minuten onderweg. Valt nog best mee, maar ik merk dat ik er wel wat tegenop begin te zien.
Buik laten zien, plaats in tram claimen :P
crap in = crap out
pi_108301342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

;)
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:02:36 #141
70532 loveli
N
pi_108301348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Perruche het volgende:
Wat had je gemaakt?
ballen :')
crap in = crap out
pi_108301352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Het lijkt me best leuk om aan zoiets mee te doen, als ze niet zo vevelend zouden editten! En die voice over is ook stom.

Wat had je gemaakt? En had je "gewonnen"?
Ik moest als eerst. Totaal gespannen en het ging niet helemaal zoals ik wilde, maar ik ben niet afgekraakt. Dat hebben we met de laatste kandidaat gedaan :+

Maar goed, ik moest dus al eerste koken. Toen heer nummer twee aanbelde en ik open deed, wist ik gelijk dat hij de chef was. Ik heb dat nog een beetje in moeten pakken, omdat het anders niet leuk zou zijn voor tv :o :')

Ohw en ik had gemaakt:

tonijntartaar met peper
paddenstoelenrisotto met varkenshaas
Mascarponetaartje met fruitcoulis en chocola
pi_108301401
Haha! En had jij het "pannetje" van de chef gekregen?
pi_108301406
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hmm zou toch mogen hopen dat "men" je laat zitten. En meerijden met iemand/je af laten zetten bij de trein?
pi_108301413
Nee, geen pannetje :'( Maar dat was ook niet erg. Ik kon lekker voor 250 euro dineren O+
pi_108301473
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:04 schreef An24 het volgende:
Nee, geen pannetje :'(
Vonden ze het wel lekker allemaal?

En zeiden ze nog dingen tegen jou, terwijl toen ze alleen voor de camera waren wat ander?:P Dat denk ik namelijk altijd. Poeslief tijdens het eten, maar voor de camera alleen beetje bitchen haha
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:06:29 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108301479
Woo! Auto grote beurt gehad en als ik als het ff droog is geweest, even ergens een plaatje laat lassen en gewoon regulier onderhoud, kan ik er nog wel een tijdje mee voort! En nu draait ie weer helemaal fijn en soepel O+.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:07:06 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108301502
pi_108301522
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Vonden ze het wel lekker allemaal?

En zeiden ze nog dingen tegen jou, terwijl toen ze alleen voor de camera waren wat ander?:P Dat denk ik namelijk altijd. Poeslief tijdens het eten, maar voor de camera alleen beetje bitchen haha
Het was goed te eten, maar geen hoogstandje. Wist ik, want met zo veel ogen om me heen presteerde ik zwaar onder de maat. (Voor mijn doen).
pi_108301673
Leuk An!

Een lijstje:

O: havermout, banaan, dadels
T: koffie verkeerd, appel, rijstewafel pindakaas
L: grote speltcracker met pitjes en geitenkaas, restje quinoa/kikkererwtenprut
T: halve komkommer, halve paprika
D: prutje van tomaat, courgette, paprika met 2 quinoa/kikkererwtburgers en wat aardappeltjes
pi_108301714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hmm zou toch mogen hopen dat "men" je laat zitten. En meerijden met iemand/je af laten zetten bij de trein?
Mensen zijn niet zo attent meer tegenwoordig. Met jas aan zie je ook nog niet echt veel buik en laatst kreeg iemand met duidelijk zichtbare krukken ook geen plek aangeboden. Tja.

Ik zou zelf wat vaker de auto kunnen pakken, maar parkeren kan dan weer niet bij het werk dus ik moet alsnog een stuk met de tram/metro. Of eerder weggaan en een stuk met mijn lief meerijden, maar dan zou ik anderhalf uur eerder op t werk zijn. Somehow zie ik dat ook niet zitten ;).

Zelf denk ik dat ik over een paar weken buiten de spits wil gaan reizen en dan eventueel die uren inhalen op dagen dat ik met de auto ben. Ofzo. Of niet inhalen. Nou ja, ik zie wel. Wie weet kom ik tzt wel om advies vragen nog!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108301781
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

kan je niet af en toe thuiswerken? Dan is het imo minder belastend.
/spuit elf
pi_108301850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Het was goed te eten, maar geen hoogstandje. Wist ik, want met zo veel ogen om me heen presteerde ik zwaar onder de maat. (Voor mijn doen).
Ach, als het maar gezellig was! Haha wel leuke ervaring natuurlijk ;)
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:19:12 #154
70532 loveli
N
pi_108301949
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Phaidra het volgende:
Mensen zijn niet zo attent meer tegenwoordig. Met jas aan zie je ook nog niet echt veel buik en laatst kreeg iemand met duidelijk zichtbare krukken ook geen plek aangeboden. Tja.
Vragen 8-)
Kijk rond tot je iemand ziet die er niet uitziet of 'ie nee zegt, meld op iets luidere toon dan je van jezelf gewend bent dat je zwanger bent en of hij wil opstaan zodat je kunt zitten.

Sociale druk, wie zegt 'nee' tegen een zwangere vrouw?
crap in = crap out
pi_108302010
Mensen denken inderdaad nogal snel dat iemand anders wel zal opstaan, en als anderen het niet doen, dat het dan blijkbaar niet hoeft. Als je iemand direct aanspreekt zal die echt niet snel nee zeggen. :)
Everything has changed
pi_108302182
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Vragen 8-)
Kijk rond tot je iemand ziet die er niet uitziet of 'ie nee zegt, meld op iets luidere toon dan je van jezelf gewend bent dat je zwanger bent en of hij wil opstaan zodat je kunt zitten.

Sociale druk, wie zegt 'nee' tegen een zwangere vrouw?
Het verbaast je vast niet dat ik daar dus wel wat moeite mee heb :+. De laatste week is het trouwens zo druk dat ik niet eens bij zittende mensen in de buurt kom 's middags. Had ik al gerant over huishoudbeursbezoekers? Van die vrouwen, van middelbare leeftijd, uiteraard in kleine groepjes, met heul veul tassen, die uiteraard een eigen stoel nodig hebben, omdat het toch niet zo druk is in de spits :X }:| :%.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108302422
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het verbaast je vast niet dat ik daar dus wel wat moeite mee heb :+. De laatste week is het trouwens zo druk dat ik niet eens bij zittende mensen in de buurt kom 's middags. Had ik al gerant over huishoudbeursbezoekers? Van die vrouwen, van middelbare leeftijd, uiteraard in kleine groepjes, met heul veul tassen, die uiteraard een eigen stoel nodig hebben, omdat het toch niet zo druk is in de spits :X }:| :%.
Ja doei van dat gedrag van die huishoudtroela's kun je echt wel wat zeggen :o!
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:37:54 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108302609

quote:
Graag wil ik mij voorstellen, mijn naam is Debbie, 42 jaar, getrouwd met 2 kinderen.
pi_108302648
Oja, die groepjes vrouwen zijn echt vervelend. Ook altijd midden op het perron/voor de roltrap/in de looproute van de stationshal gaan stilstaan tot dat ene groepslid dat wel ooit eerder met de trein is geweest heeft uitgezocht waar ze naartoe moeten. En dan maar klagen over de jeugd van tegenwoordig. :P
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:41:12 #160
70532 loveli
N
pi_108302737
In welk land mag dat?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:41:35 #161
70532 loveli
N
pi_108302755
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Het verbaast je vast niet dat ik daar dus wel wat moeite mee heb :+.
Oefenen :+
crap in = crap out
pi_108302822
Toen ik maandagochtend van station Rai kwam, was ik blij dat ik een backpack op m'n rug had, anders hadden ze nog kunnen denken dat ik óók naar de huishoudbeurs aan het lopen was. :') En waarom hebben die vrouwen allemaal 3kwartbroeken met lagehak laarzen aan? Wáárom?
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:45:10 #163
70532 loveli
N
pi_108302878
Zodat wij nog leuker afsteken.
crap in = crap out
pi_108302996
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Toen ik maandagochtend van station Rai kwam, was ik blij dat ik een backpack op m'n rug had, anders hadden ze nog kunnen denken dat ik óók naar de huishoudbeurs aan het lopen was. :') En waarom hebben die vrouwen allemaal 3kwartbroeken met lagehak laarzen aan? Wáárom?
Staat goed in combinatie met een pittig kort kapsel :+
pi_108303010
Oh ja en nog een gewetensvraag: waarom is een nieuwe printer kopen goedkoper dan de inkt vervangen. En kan ik dat moreel aan? Deze verwerpelijke verspilling? Voorbeeld: de nu net gekochte printer kostte inclusief bezorgen 37,95. als ik de inktpatronen moet vervangen kost dat ruim 60 euro. Stel ik koop iedere keer een nieuwe printer en geef de oude weg aan een arm land. Of dat zou dan iedereen moeten doen, zodat we een container printers donker Afrika in kunnen bonjouren.

just brainstorming.
pi_108303049
De hoeveelheid inkt in een nieuwe printer is vaak minder (bijv. 30%) dan de hoeveelheid inkt in een nieuwe cartridge.
pi_108303063
quote:
So true. :D
Echt grappig hoe een hele bevolkingsgroep de illusie kan delen dat iets mooi is. Net als pittige rode kapsels en van die brillen die alle "hippe" babyboomers tegenwoordig dragen.
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:52:24 #168
70532 loveli
N
pi_108303090
Cartridges in een nieuwe printer zijn meestal niet 100% gevuld. In een inktshop kun je laten bijvullen voor een prikkir. Men verdient niet op de printer, maar op de inkt die je koopt. Zoek op i'net naar merkloze cartridges, zoek als je een nieuwe printer koopt die waarvan de cartridges het goedkoopst zijn.
crap in = crap out
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:53:56 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108303129
quote:
Dat wil Dyanne.
pi_108303148
We bonjouren toch ook al containers printers en PC's naar Afrika...

:o stel al die vrouwen eens voor in chino's! :N
pi_108303190
quote:
Ik had ooit een collega met een kort, pittig, koper kleurig kapsel en zo'n 25 kg overgewicht, die een chino droeg die ze in haar lage hak laarzen propte, met een hippe bril.

True story.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 14:58:44 #172
70532 loveli
N
pi_108303274
En nu is ze heengegaan?
crap in = crap out
pi_108303281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik had ooit een collega met een kort, pittig, koper kleurig kapsel en zo'n 25 kg overgewicht, die een chino droeg die ze in haar lage hak laarzen propte, met een hippe bril.

True story.
Een van mijn grote angsten is dat ik ook zo ben tegen de tijd dat ik veertig word. Dat is over iets meer dan tien jaar. -O-
pi_108303298
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef loveli het volgende:
En nu is ze heengegaan?
Gestorven aan smakeloosheid -O-
pi_108303304
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Een van mijn grote angsten is dat ik ook zo ben tegen de tijd dat ik veertig word. Dat is over iets meer dan tien jaar. -O-
Geloof me. Je wordt niet op een dag zo wakker. :+
pi_108303318
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat heb je toch gewoon zelf in de hand? Ik ben er maar 5 jaar voor, ik zie binnen vijf jaar mijn kledingkast niet opeens veranderen in toffe jurkjes naar chino's :P aint gonna happen!
pi_108303563
Chino's vind ik nog best leuk, als ze niet té vormloos zijn (en de vrouw die erin zit ook niet). Maar misschien zegt dat meer over mij en m'n fashion sense. :+
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 15:14:45 #178
70532 loveli
N
pi_108303814
Er is altijd een kledingstuk dat beter staat dan een chino.
crap in = crap out
pi_108303853
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:14 schreef loveli het volgende:
^^

En jammer dat ze zo'n fout imago kleeft aan rood haar. Mijn haar is pretty :Y
pi_108304029
quote:

Ooohhhh! Dan heb ik je vast gezien :D Welke aflevering? PM? :D
pi_108304088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef An24 het volgende:

Oh.

-O- ;(
pi_108304101
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

Het gaat om de combinatie. Kort kapsel, rood geverfd in een tint die nét niet mooi is, plus de kleding ->> |:(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108304185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef conleche het volgende:
verkeerde gedoe gecopypaste :+ Dit moest het stukje van Co zijn waarin ze blij was een backpack om te hebben ende zo :+
Ik ben mutserig genoeg om een huishoudbeurs stiekem geweldig leuk te vinden :@
pi_108304206
Ik heb erwtensoep op!

Nu alleen nog frikandel, kroket en stroopwafels ofzo en dan is m'n Nederlandbezoek weer compleet! :P

En ik heb een fiets gehuurd! 8-)
Ja doei.
pi_108304281
Frikandel :9

Zo thuis maar eens even een dutje doen :') Polssteun lonkt nog steeds...
pi_108304417
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben mutserig genoeg om een huishoudbeurs stiekem geweldig leuk te vinden :@
"

Desondanks zou ik geen driekwartbroek (die heb ik niet eens) op laarzen dragen :D

En ik wilde mijn haar kort laten knippen deze zomer :D /durf niet meer
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:36:29 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108304601
Op de dag dat ik uitspreek naar de huishoudbeurs te willen, mag men mij wilsonbekwaam verklaren :').
pi_108304617
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de dag dat ik uitspreek naar de huishoudbeurs te willen, mag men mij wilsonbekwaam verklaren :').
QFT.
Ja doei.
pi_108304758
Generalisatie! Ik zeg het jullie!
pi_108304783
Oh dat korte haar misstond me niet geloof ik..

[ Bericht 44% gewijzigd door Ml-etje op 23-02-2012 15:47:30 ]
pi_108304864
Doet je er wel ouder uitzien :@
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:43:29 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108304880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Ml-etje het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind het je best oud maken :@.
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:44:15 #193
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108304912
Wat leuk die tv dingen... Als iemand linkjes heeft dan graag even dm'men ofzo, HINT!

Ze hebben een keer uitgerekend, inkt is de duurste vloeistof zo ongeveer, 30.000E per liter vragen ze ervoor :')
pi_108304934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

True story.
Weer een slachtoffer van Dyanne. ;(
pi_108304949
Wat is een 'chino'?
Ja doei.
pi_108304966
_O- QFT! Klopt idd, heb nog nooit zo snel freelance opdrachten en een nieuwe baan achter elkaar gehad omdat iedereen me ouder schatte.
Sterker nog degene die me aannam voor mijn huidige job dacht na een half jaar nog steeds dat ik 2 kinderen had :')
Dat valt vies tegen :+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Doet je er wel ouder uitzien :@
quote:
11s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind het je best oud maken :@.
pi_108304988
quote:

[ afbeelding ]
Je doet mij denken aan de moeder van mijn ex. Die was net iets te oud maar wilde wel heel graag jong en hip zijn. Volgens mij ben jij veel jonger nog dus dat is zonde. :o maar het is geen lelijk kapsel..
pi_108305029
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Je doet mij denken aan de moeder van mijn ex. Die was net iets te oud maar wilde wel heel graag jong en hip zijn. Volgens mij ben jij veel jonger nog dus dat is zonde. :o maar het is geen lelijk kapsel..
Dat doet de deur dicht! Daar zijn geen woorden voor..*insert muzieknoot.
pi_108305067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is een 'chino'?
Een broek zonder pasvorm.
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:50:20 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108305166
Ik had een grote goedkope slagroomtaart in mijn winkelwagen liggen want alleen thuis nu maar bij de kassa ben ik teruggelopen en heb een bloemkool gekocht.
Zo erg toch dat je al een een soort van "roes" komt :@
Gelukkig heb ik het laatste jaar mij in kunnen houden en dat vergt best wel eens discipline ...

Wij logeren vannacht op de logeerkamer, morgen een nieuw verwarminselelment onder het waterbed.

LIjst:
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, cappuccino, koffiekoekje
L: 3 boterhammen kaas, kom snert met worst, 2 bekers melk
T's: tros druiven, 2 mandarijnen, dropjes, zoute stokjes, 2 merci (maar geen slagroomtaart)
D: bloemkool, komkommersalade, kipfilet
T: zoute stokjes ofzo?
pi_108305167

Spoiler anyone? :P
pi_108305189
Oei!
Ik weet dat veel mensen mijn smaak niet delen, maar dit.. oei ;(
Ja doei.
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:51:25 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108305205
Ik heb een 'tregging??'

Hoe is het in Nederland Mo?
pi_108305219
Ik snap niet dat vrouwen dat aan doen. Bijvoorbeeld die dame van de bovenste foto. Ze heeft mooie slanke benen en heupen en wat doe je aan. Een jutezak |:(
pi_108305232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ach, ik zou ze zelf niet kopen, maar het kan veel erger dan die broeken op deze plaatjes. Vooral die groene (2e van rechts) op de onderste foto vind ik nog best leuk :)

Edit: oh, maar die tweede foto is wel echt walgelijk :+

Edit2: is die groene wel een chino? Want hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker en minder-chino ik 'm vind worden :')

Edit3: nope, die groene is er gewoon geen. Denk ik. Wel logisch dat ik die dan wel leuk vind :D
pi_108305290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een 'tregging??'

Hoe is het in Nederland Mo?
Grijs en grauw! Zit even in mijn oude oude faculteit te pjoeteren om de tijd te doden, maar ga straks met vriendinnetje biertjes drinken! We hadden eigenlijk om 18.00uur afgesproken, maar zij was ook al vanaf 16.00uur vrij, dus beginnen we maar wat eerder :') :P
Ja doei.
pi_108305336
G-star chino, hij is heel lelijk ja.

Heb er zelf ook 1 maar die pimp ik dan wel enorm op :P

Ze flatteren mij niet echt /captainobvious.
pi_108305337
Ik vind die bovenste en onderste niet echt heel erg lelijk ofzo.

quote:
Geloof me. Je wordt niet op een dag zo wakker. :+
Al voor de 30 de eerste stap in de verkeerde richting genomen.
pi_108305358
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ach, ik zou ze zelf niet kopen, maar het kan veel erger dan die broeken op deze plaatjes. Vooral die groene (2e van rechts) op de onderste foto vind ik nog best leuk :)

Edit: oh, maar die tweede foto is wel echt walgelijk :+

Edit2: is die groene wel een chino? Want hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker en minder-chino ik 'm vind worden :')
Kan ook wel leuk staan, maar dit kun je ook krijgen...
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:55:04 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108305361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Handig met incontinentieluiers.
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:55:28 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108305385
Oeh lekker Chinees!!
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:56:41 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108305434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goeie parasol wel.
pi_108305491
Zij in een chino korte broek :X

Ik ben een slecht mens :@
pi_108305495
Ik ben vandaag met mijn moeder en mijn oma gaan winkelen. Was gezellig :)

Nieuw jasje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een nieuwe trui/jurk-ding, maar daar kan ik geen plaatje van vinden. Is wel tof :s)
pi_108305508
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Goeie parasol wel.
Wordt geleverd met bijpassende haarband.
pi_108305540
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Vaiz, you evil man :+

Hoe kom je überhaupt aan die foto's?
pi_108305575
Vind het wel een beetje sneu eigks :@

Leuk jasje Coco! Niet mijn kleur maar jij hebt nogal een andere haarkleur :P
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:00:00 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108305597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

V1 is ook dol op lekker veel aziatisch :Y
pi_108305599
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het wel een beetje sneu eigks :@

Leuk jasje Coco! Niet mijn kleur maar jij hebt nogal een andere haarkleur :P
Ze hebben 'm ook in het wittig en in het rood. Wilde eerst de wittige, maar toen heb ik voor de lol ook eens die gele geprobeerd, en die won.
pi_108305655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ze hebben 'm ook in het wittig en in het rood. Wilde eerst de wittige, maar toen heb ik voor de lol ook eens die gele geprobeerd, en die won.
Rood staat je denk ik ook goed? Dit is een blij kleurtje ieg :D

Bij mij vallen alledrie die kleuren af, tenzij ik zelf een kleurtje heb.
Heb pas ook zoiets gepast in donkerblauw, leuk maar duur en ik was niet in koopmood.
pi_108305665
Ik heb ook een chino :@ Maar dan anders dan op de foto. Boven wel beetje wijd zoals foto 1, maar onder gewoon strakker. Flatteert mijn dikke bovenbenen wel meer, heb ik van horen zeggen :+
Deze dus

Maar bij mij zit ie mooier dan op t plaatje :@

En ik heb 'm niet voor 70.- zoals op website maar voor 12.- dus ik dacht, ach voor dat geld ken ik t wel proberen :')
~ Bonito La Risa ~
pi_108305773
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, want iedereen die een chino aantrekt komt direct 50 kilo aan.

Zij moet ook geen kort rokje aantrekken, maar moeten daarom alle korte rokjes verbannen worden? :').
pi_108305804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zij moet ook geen kort rokje aantrekken, maar moeten daarom alle korte rokjes verbannen worden? :').
Ehh :?
pi_108305832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Googlen op "fat lady in chinos" :D

_O- Uniek!
Al kreeg ik inderdaad zin in zo'n bak spek van de chinees :@

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het bij sommigen wel staat, en bij anderen weer niet :P
pi_108305912
Geloof dat ik die trek in chinees maar even negeer en die wokbon in de lade laat liggen.

Ik taai weer af :W
pi_108305916
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ehh :?
Ok. Ik ga even m'n cyclusapp bekijken of ik bijna weer ongesteld moet worden. :@.
pi_108306136
stats:

geslacht: man
lengte: 2m
gewicht: 93 kg.
en een klein buikje :@

doel: 100kg (spier) via bokssport.

iemand tips.
pi_108306175
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef krokdown het volgende:
stats:

iemand tips.
Veel eten, veel boksen. Succes. :)
pi_108306239
Ik negeer je troll face als UI maar even:

Veel krachttraining, veel eiwitten en goed rusten. En dan volhouden. Ook op dagen dat je niet traint voldoende eiwitten eten. Wat is je vetpercentage nu?
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:18:32 #230
70532 loveli
N
pi_108306302
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^

^^
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:19:55 #231
70532 loveli
N
pi_108306354
quote:

Er zit een camera voor je hoofd in de quote van XM :+
crap in = crap out
pi_108306364
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat je geen dingen moet aantrekken die niet bij je figuur passen geldt natuurlijk voor alle kleren...
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze wat van d'r kleding probeert te maken. :)
Everything has changed
pi_108306365
@ Vik:
Ik ga ook uit eten vanavond in Utrecht. Ik ga met een goede vriend en we houden allebei wel van een goed stuk vlees, dus het zou maar zo kunnen dat we bij hetzelfde restaurant eindigen. Of gauchos misschien.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:20:37 #234
70532 loveli
N
pi_108306382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is een 'chino'?
Da's een broek waarin je niet ziet of je wel of geen luier aanhebt.
crap in = crap out
pi_108306463
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat je geen dingen moet aantrekken die niet bij je figuur passen geldt natuurlijk voor alle kleren...
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze wat van d'r kleding probeert te maken. :)
Dat ontken ik ook niet, maar zou haar niet complimenteren met deze keuzes in broeken.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:23:52 #236
70532 loveli
N
pi_108306505
quote:
stats:

iemand tips.
Klitscho O+
crap in = crap out
pi_108306656
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Klitschko O+
Heeft die ook z'n schema's op internet staan dan?

Staan wel boel MMA-schema's online anders :Y
pi_108306671
Ik wist ook niet wat een chino was :@

@Coco: wat een leuk jasje! De kleur zou mij niet staan, maar ik ben gek op zulke jasjes.

Ik zal mijn lijstje er ook eens ingooien:

O: Dikke speltpannenkoek met appel en maple syrup
T: beker thee met melk.
L: gado gado van komkommer, taugé, boontjes en spitskool. Een gekookt eitje en pindasaus van pindakaas.
T: Thee en 2 mandarijntjes
D: Zalm, courgettesalade en guacamole.
T: mengseltje van mascarpone, melk en warme kersen :9
pi_108306707
Laatst had mijn meneer een nieuwe broek nodig. Hij eindelijk iets gevonden wat redelijk zat (beetje chagrijnig omdat hij XL nodig had) blijkt bij de kassa dus dat het een damesmodel chino was _O-. Niet zo gek dus dat 'ie een grote maat nodig had... Maar zowel hij als ik had niet gezien dat het een damesmodel was. Conclusie: ik vind de chino nogal mannelijk overkomen. Zonde van de vrouwelijke lijnen!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:29:30 #240
70532 loveli
N
pi_108306726
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heeft die ook z'n schema's op internet staan dan?

Staan wel boel MMA-schema's online anders :Y
Wel foto's. En filmpjes. Heeft een beter lijf dan een bodybuilder.
crap in = crap out
pi_108306811
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet, maar zou haar niet complimenteren met deze keuzes in broeken.
Dan nog, het is zo makkelijk om een plaatje te nemen van een dik iemand en dan te roepen dat iets niet staat.
Maar misschien moet ik ook wel ongesteld worden. :+
Everything has changed
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:34:19 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108306865
Maar er staan toch ook foto's van slanke/dunne vrouwen in lelijke broeken?
Een dikke vrouw met mooie kleding is nu natuurlijk niet van toepassing
pi_108306874
quote:
stats:

iemand tips.
Krok down and gimme twenty!
pi_108306898
Een chino staat niet vrouwelijk. Ik wou punt zeggen, maar die staat er al. En het werd gepresenteerd als de 'voorjaarsmode' van 2011. Wat is er mis met rokjes? Straks moeten we rokjesdag nog missen.. Ik word vrolijker van rokjesdag dan chinodag.
pi_108307078
Het punt is: sommige vrouwen komen ermee weg, maar die zouden nog veel mooier zijn in andere kleding. Dus is het voor iedereen een onflatteuze broek. Niemand is mooier mét chino dan zonder, zelfs al staat het wel okee.
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:40:44 #246
70532 loveli
N
pi_108307085
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:14 schreef loveli het volgende:
QFT
crap in = crap out
pi_108307144
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:40 schreef loveli het volgende:

[..]

QFT
Sommige dingen kunnen niet vaak genoeg en in genoeg bewoordingen worden herhaald.
pi_108307185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan nog, het is zo makkelijk om een plaatje te nemen van een dik iemand en dan te roepen dat iets niet staat.
Maar misschien moet ik ook wel ongesteld worden. :+
Je leest waarschijnlijk dingen die er niet staan inderdaad :P

Wat ik al zei: wilde gewoon aantonen dat het alleen bij een bepaald figuur wel goed kan staan, maar dat het ook fout kan aflopen.
Zoals jasje van Coco haar waarschijnlijk super staat, terwijl Mo of Aurum hem minder zal staan.
pi_108307239
oh nog 1 dagje en dan een heerlijke week vakantie, en dan start mijn kleinere baan. kijk er zo naar uit!
O+

tevens is het me gelukt de bbc iplayer werkend te krijgen via een proxy, en nu kan ik lekker "call the midwife" en andere bbc series terugkijken O+

(ik vind chino's overigens ik net zo lelijk als ik skinny-jeans destijds vond, wat betekent dat ik er vast wel aan zal wennen, om maar weer even ontopic te gaan :P).
Kwak
pi_108307280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat ik al zei: wilde gewoon aantonen dat het alleen bij een bepaald figuur wel goed kan staan, maar dat het ook fout kan aflopen.
Zoals jasje van Coco haar waarschijnlijk super staat, terwijl Mo of Aurum hem minder zal staan.
ik denk overigens dat er maar wienig dingen zijn waarvan je dit meisje als voorbeeld zou nemen dat het haar léuk staat hoor :P

desondanks doe ik elke dag weer mijn best om er leuk en enigszins flatteus uit te zien. *kauwt op een wortel*
Kwak
pi_108307304
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lol ik las 'ik heb nu zin in een kontmassage', maar dat zal wel freudiaans zijn.

Doet me wel denken aan de dermatoloog van mn coschap, die liet sommige vrouwen voor de moedervlekcontrole vaker terugkomen en keek dan ook altijd in de broekjes. Kwam niet heel professioneel over.
Even snel aan het bijlezen, maar gadver gadver bah! Nu weet ik weer waarom ik voor alles een vrouwelijke arts neem :( .
pi_108307366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik denk overigens dat er maar wienig dingen zijn waarvan je dit meisje als voorbeeld zou nemen dat het haar léuk staat hoor :P

desondanks doe ik elke dag weer mijn best om er leuk en enigszins flatteus uit te zien. *kauwt op een wortel*
Kunt haar foto's wel gebruiken om te bepalen wat leuk staat bij zo'n figuur.
Dit bijvoorbeeld:
pi_108307418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
ik vind die rok dus echt wanstaltig, en niet flatteus. qua lengte vooral. ze legt met het korte jasje wel nadruk op de bovenkant, maar de riem boven haar buik maakt haar smalste punt breder.

:P ik heb zo'n figuur, ik kan het weten (mijn boevnkant is wel wat smaller, ben meer zandloper/peervormig maar wel met buik, en dikkere benen.)
Kwak
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:50:23 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108307449
En we benne in Drenthe!
pi_108307459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
pi_108307472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ok, daar heb je gelijk in maar zoals ik zei geldt dat voor bijna alle kleren. Zo moet ik echt geen coltrui aantrekken, terwijl dat andere dames hier vast heel mooi staat.

En verder wat Kwak zegt, bij zo'n meisje zal bijna alles waarschijnlijk minder mooi staan dan bij een slanker iemand dus dat zegt niet zoveel over de kleding en moet zij het dan maar niet meer aantrekken? Het is veel erger als iemand er geen moeite meer voor doet om er leuk uit te zien omdat ze wat zwaarder is, dan heb je jezelf echt opgegeven.

Kwak, ik moest trouwens meteen aan jou denken als voorbeeld van iemand die zich ondanks wat extra kilo's toch heel leuk kleedt. :)
Everything has changed
pi_108307488
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
En we benne in Drenthe!
Sterkte morgen!
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:54:14 #258
70532 loveli
N
pi_108307575
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel foto's. En filmpjes. Heeft een beter lijf dan een bodybuilder.
:9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:54:37 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108307588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

Sterkte morgen!
Thnx. Avondwake om 19h zo.
pi_108307607
@mini: nu ik echt weer zwaarder ben vind ik het wel moeilijk hoor... na de voorjaarsvakantie ga ik daar ook weer wat harder aan werken, nu blijf ik zo'n beetje stabiel...
Kwak
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:55:10 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108307611
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
Brrrr!
pi_108307623
sterkte XM :*
Kwak
pi_108307630
:'(
Ik wilde gewoon een fout voorbeeld er van nemen, en nu denken ze dat ik haar afkraak.
Probeer ik tegenvoorbeeld te geven wat ik haar wel leuker vind staan, krijg ik daar weer commentaar op.

Jullie weten dat jullie discussiëren over vrouwenkleding met een man die z'n eigen broekmaat niet eens kan onthouden?

Sterkte XM :*
pi_108307642
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef loveli het volgende:

[..]

SPOILER
Ik vind het viezig....
pi_108307699
Sterkte XM, en gecondoleerd nog. :*
Everything has changed
pi_108307704
Sterkte XM!
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 16:58:31 #267
70532 loveli
N
pi_108307722
Sterkte XM!
crap in = crap out
pi_108307788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
@mini: nu ik echt weer zwaarder ben vind ik het wel moeilijk hoor... na de voorjaarsvakantie ga ik daar ook weer wat harder aan werken, nu blijf ik zo'n beetje stabiel...
Stabiel is ook al fijn toch, ga eerst maar eens lekker bijkomen. :)
Everything has changed
pi_108307841
Oh, Mini zegt het allemaal een stuk beter dan ik. :+.

Veel sterkte, XM. :*.
pi_108307890
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef Mini. het volgende:

[..]

Stabiel is ook al fijn toch, ga eerst maar eens lekker bijkomen. :)
Bijkomen is misschien een iets minder goede woordkeuze. :P
pi_108307936
quoten werkt niet meer ;(
pi_108307943
@ viz

Schattig, maar volgens mij heeft zij sowieso een erg moeilijk figuur, Adele bijvoorbeeld heeft een enorme taille dat scheelt al veel (al is ze nu wel afgevallen..) :)
pi_108307964
Denk voortaan wel weer na voordat ik me meng in iets waar ik geen verstand van heb :')
pi_108307983
Sorry Viz. :P Als het om vrouwelijkheid gaat heb ik ook niet echt recht van spreken (tenzij je een spijkerbroek + sneakers vrouwelijk noemt), dus dat scheelt. :+
quote:
3s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Bijkomen is misschien een iets minder goede woordkeuze. :P
Oh, oeps. :D Dat niet dus. Wat heb ik toch met onbedoeld rare opmerkingen de laatste tijd...
Everything has changed
pi_108308086
Ik vond je rode laarsjes anders best wel vrouwelijk, Mini! ;).
pi_108308241
XM, sterkte vanavond!

@Kwak: oooeh ik wil zo graag vaak dingen zien van bbc, hoe heb je dat gedaan?
pi_108308370
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond je rode laarsjes anders best wel vrouwelijk, Mini! ;).
Oja, die waren het resultaat van mijn voornemen om van de gympen af te komen. :) Alleen op de meeste werkdagen winnen die het nog steeds.
Everything has changed
pi_108308388
XM, sterkte! Hoop dat het een mooie dienst wordt! :*

Mijn lijstje:
O (vroeg) koffie verkeerd, havermout met melk en appel
L: 2 broodjes, een met ham/kaas en een met kaas
T: paar stukjes tony chocolonely
D: iig spinazie en ik denk wat pasta erbij
S: core stability oefeningen, crossfit training
T: bak kwark. B-)
T: wijntje denk. *)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:20:45 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108308444
sterkte XM en Duvel :*

'Help, ons kind is te dik' dat is gewoon 1 groot (:') ) reclameblok :r
pi_108308465
O: 2 boterhammen speculoospasta
T: pruim
L: sushi
T: chocoladeijsje
D: groen(t)e curry met rijst
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_108308483
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:

Toch wel van Unilever producten hoop ik?
Doe wat je niet durft.
pi_108308513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik vind het zo'n stom programma maar blijf er maar naar kijken :{
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:22:48 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108308521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen speculoospasta
L: sushi
T: chocoladeijsje
D: groen(t)e curry met rijst
Wat is dit ?
Probeer wat minder carbs en meer eiwitten en groente en volkorenprodukten
pi_108308561
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat is dit ?
Probeer wat minder carbs en meer eiwitten en groente en volkorenprodukten
Het volkorenbrood is weer gehaald. Er zit overigens een behoorlijke bak groente in de curry en er komt nog een grote stronk witlof bij.
pi_108308605

pi_108308631
Whehe, doet me denken aan deze:

*WOG*
Everything has changed
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:26:44 #287
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108308632
quote:
3s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Toch wel van Unilever producten hoop ik?
Slimpie, actifry, kangoo, fit for free, een flosding, een appelsoort en nog een paar dingen *O*
  Vis een optie? donderdag 23 februari 2012 @ 17:30:59 #288
70532 loveli
N
pi_108308777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Slimpie, actifry, kangoo, fit for free, een flosding, een appelsoort en nog een paar dingen *O*
Slimpie?
crap in = crap out
pi_108308841
Ik lees net een post van vriendje op een forum van een van zijn favoriete bands waarop hij meepost (hij weet niet dat ik zijn username weet en meelees). :@ Ging over mij en was iets heel liefs O+
pi_108308862
pi_108309435
Sterkte XM :*
pi_108309701
ik heb je ge-DM'd creepy
Kwak
pi_108309742
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Mini. het volgende:
Sorry Viz. :P Als het om vrouwelijkheid gaat heb ik ook niet echt recht van spreken (tenzij je een spijkerbroek + sneakers vrouwelijk noemt), dus dat scheelt. :+
Geeft niks :)

Maar dacht dat ik hier lang genoeg meeliep dat jullie wel weten dat als ik iets banaal, beledigend of seksistisch bedoel, het er ook zo uitkomt. :P
En dat ik geen verstand van mode heb :')
Wel raar dat je iemand die ooit z'n kleding niet meer bij normale winkels kon kopen door extreem overgewicht, gaat lopen uitleggen dat het heel moeilijk is om als persoon met overgewicht leuke kleding te vinden; laat staan dat het bij dunnere mensen sowieso mooier staat. :D
pi_108309966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Slimpie?
suikervrije limonadesiroop. :)

Ik ben duf en ik heb honger!
Dat jullie het even weten.
Doe wat je niet durft.
pi_108310091
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

suikervrije limonadesiroop. :)

Ik ben duf en ik heb honger!
Dat jullie het even weten.
Ik vind je lijstje ook niet zoveel Henk!

Ik merk wel dat nu met een kleinere maat veel meer kleding echt leuk staat. Toen ik dikker was vond ik het echt moeilijk om me leuk en flatteus te kleden. Terwijl een vriendinnetje van mij, die wel wat stevig is, dat juist supergoed kan....

Ik weet niet zo goed wat mn punt was eigenlijk. Mn hoofd is vol, ik ben moe, misschien even wat gaan eten ofzo...
pi_108310161
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vind je lijstje ook niet zoveel Henk!

Ik merk wel dat nu met een kleinere maat veel meer kleding echt leuk staat. Toen ik dikker was vond ik het echt moeilijk om me leuk en flatteus te kleden. Terwijl een vriendinnetje van mij, die wel wat stevig is, dat juist supergoed kan....
Dat klopt. Thuis ontbeten om 7 uur, om half 1 pas lunch want meeting tot 2 uur.
Maar ga zo flink wat pasta met spinazie eten voor het sporten. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108310221
Kutzooi. Afgewezen worden voor een baan is blijkbaar niet minder kut wanneer je wel werk hebt.
Nu heb ik toch B&J gekocht :') :{
pi_108310261
awww puffje! :*
Kwak
pi_108310331
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kutzooi. Afgewezen worden voor een baan is blijkbaar niet minder kut wanneer je wel werk hebt.
Balen Puff! B&J is dan wel geoorloofd! :*
pi_108310351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
:*
pi_108310629
De beef teriyaki van AH is trouwens erg goed te doen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')