Niks achter zoeken. Vrouwen praten graag en veelvuldig over de liefde in al haar vormen. En alle details moeten voorbijkomen. Dus no worries.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:08 schreef the85mc het volgende:
Nog even een update: ik zou dus die date nog bellen.. Er ging even iets mis op werkgebied, dus langer doorgewerkt dan ik gepland had. heb daardoor nog geen tijd gehad om te bellen. Ik had vanavond ook met een vriendin gewoon casual afgesproken om een drankje te doen. Casual dacht ik. Maar tijdens dat gesprek begon zij me helemaal uit te horen over mn date. En ze bleef erop terugkomen. Beetje raar.
Waarom zeggen vrouwen niet duidelijker wat ze willen? Al dit wazige gedoe.. Nu begin ik ook nog over haar te twijfelen...
Vol van 2 boterhammen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet zo'n best lijstje vandaag. Maar wel heel stevig ontbijt voor mijn doen. Gevolg daarvan was wel dat ik 's middags niks meer weg kreeg. Ik heb nu al het idee dat de huid op mijn buik losser begint te worden ben nu anderhalve week bezig. Of is dat onzin?
O- 2 sneetjes maisbrood met een beetje halvarine 2 plakjes kipfilet en 1 ei en zout en peper.
L- zat nog enorm vol niks op.
T- muslireep
D- pasta met gehakt, saus, curry ketjap, ui, knoflook en een beetje zwitserse kaas.
toetje was weer 1/4 galia meloen.
T- 1 miniscuul ruitjes vormig salmiak snoepje amper noemenswaardig.
B- paar kilometer gewandeld met de hond.
Oew dat lijkt me behoorlijk koud!quote:Op donderdag 23 februari 2012 05:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge,
Waterbed warmt niet meer op en dat is koud
Dat klinkt pijnlijk!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooral in de kont, maar dat is goed.
Ja ik at nooit zoveel in de ochtend omdat ik het niet weg kreeg. Maar doe nu maar weer licht ontbijten want dan kan ik 's middags tenminste eten zonder t gevoel te hebben uit elkaar te ploffen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 05:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vol van 2 boterhammen?
Voorzichtig zijn met zo weinig eten, voor je het weet ben je volgend jaar 25 kg zwaarder.
wat wil je vandaag allemaal gaan eten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik at nooit zoveel in de ochtend omdat ik het niet weg kreeg. Maar doe nu maar weer licht ontbijten want dan kan ik 's middags tenminste eten zonder t gevoel te hebben uit elkaar te ploffen.
En ik weet dat het een slecht lijstje is. Dat staat er notabene bij...
o-Ik ben nu begonnen met yoghurt en musli, en heb nog 2 volkoren crackers liggen en daar ga ik smeerkaas op doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat wil je vandaag allemaal gaan eten?
Als je van 2 sneetjes maisbrood geen lunch kunt eten is er iets goed mis...Ik vond dat namelijk een karig ontbijt, en dus ook een erg karig lijstje..quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet zo'n best lijstje vandaag. Maar wel heel stevig ontbijt voor mijn doen. Gevolg daarvan was wel dat ik 's middags niks meer weg kreeg. Ik heb nu al het idee dat de huid op mijn buik losser begint te worden ben nu anderhalve week bezig. Of is dat onzin?
O- 2 sneetjes maisbrood met een beetje halvarine 2 plakjes kipfilet en 1 ei en zout en peper.
L- zat nog enorm vol niks op.
T- muslireep
D- pasta met gehakt, saus, curry ketjap, ui, knoflook en een beetje zwitserse kaas.
toetje was weer 1/4 galia meloen.
T- 1 miniscuul ruitjes vormig salmiak snoepje amper noemenswaardig.
B- paar kilometer gewandeld met de hond.
Je weet dat kip siam ook met kip is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
D- Vanavond staat er kip siam gepland. I.p.v kip schnitzel want ik houd niet van kip aangevuld met paprika, bosui, prei enz.. Met als toetje meloen ofzo. (ben gek op meloen)
Probeer eens `s avonds als laatste T wat kwark? Gouden tip van Viz, `s ochtends wat wegkrijgen gaat dan echt stukken beter. Een gekookt eitje wegkrijgen lukt misschien ook nog wel bij je L erbij? Scheelt toch weer en dat is niet heel zwaar op de maag. Succes ermee, lijstje is wel nodig aan verbetering toe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik at nooit zoveel in de ochtend omdat ik het niet weg kreeg. Maar doe nu maar weer licht ontbijten want dan kan ik 's middags tenminste eten zonder t gevoel te hebben uit elkaar te ploffen.
En ik weet dat het een slecht lijstje is. Dat staat er notabene bij...
Sorryquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:56 schreef V1z0R het volgende:
AnZo kom ik toch niet aan werken toe...
![]()
KITTEHS!
Ik heb gouden tips?!![]()
Maar die van 's avonds kwark eten om de volgende dag beter te kunnen ontbijten werkt wel!
Ik snap je D niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
o-Ik ben nu begonnen met yoghurt en musli, en heb nog 2 volkoren crackers liggen en daar ga ik smeerkaas op doen.
L-Vanmiddag 2 boterhammen (ja dan zit ik vol) met iets van pindakaas, runderrookvlees of iets dergelijks, Net waar ik zo zin in heb.
T-Als tussendoortje iets van een peer.
D- Vanavond staat er kip siam gepland. I.p.v kip schnitzel want ik houdt niet van kip aangevuld met paprika, bosui, prei enz.. Met als toetje meloen ofzo. (ben gek op meloen)
T- worteltjes, komkommer net waar ik zin in heb op dat moment.
hangt er vanaf hoelang de meeting duurt of dit vervelend is of nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb honger!
En heb om kwart voor 7 al ontbeten en zit in een meeting zonder tussendoortjes!
Moet ook af en toe kunnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:29 schreef anna82 het volgende:
Slow morning hier, ben me op FB aan het verbazen dat de jeugdvriendjes van mijn broertje er inmiddels best goed uitzien. En zo jong nog. Ik word oud.
Thanks Novem, gister vond ik niet bepaald goed met die laatste T's maar ja, het was feest!
wat denk je zelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het normaal/gebruikelijk dat een masseur je onderbroek naar beneden doet om je kont te kunnen masseren?.
Ik heb niet zoveel ervaring met masseurs.quote:
now you 've got me worriedquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb wel een massage van anderhalf uur gekregen voor de prijs van een uur..
quote:
Nee, tuurlijk niet. Alles apart.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:49 schreef Quinazoline het volgende:
Novem, je O klinkt heel vies, maar ik neem aan dat je dat niet allemaal door elkaar mengt?
Inmiddels met pensioen geloof ik. Als je het exact wil weten kan ik in mn geheugen graven en je pm-en.quote:
Met pensioen is de kans klein dat ik 'em ooit tegenkom. Geeft je wel te denken (zeker als je op het punt staat de huisarts te bellen voor iets dermatologisch).quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Inmiddels met pensioen geloof ik. Als je het exact wil weten kan ik in mn geheugen graven en je pm-en.
Bedankt voor je reactie. Misschien is dat ook wel het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik praat met mn mannelijke vrienden bijna nooit over relaties en als we er dan over praten is het kort en samenvattend. Ik was gister echt even verward.quote:Op donderdag 23 februari 2012 04:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Niks achter zoeken. Vrouwen praten graag en veelvuldig over de liefde in al haar vormen. En alle details moeten voorbijkomen. Dus no worries.
Verder is mijn jetlag nog duidelijk niet op z'n retour. Ik heb zin om de dag te beginnen.
I know. Bij de meeste mannen is een verhaal waar wij een uur over doen in 3 resumerende zinnen gedaan. Saaie boel lijkt me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Misschien is dat ook wel het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik praat met mn mannelijke vrienden bijna nooit over relaties en als we er dan over praten is het kort en samenvattend. Ik was gister echt even verward.
Bovendien zou ik met die vriendin van gisteravond niet snel wat proberen, want ik ken haar via werk en we moeten nog wel eens samenwerken. Zou awkward situaties op kunnen leveren.
Maar goed: lijstje voor vandaag:
O 5 boterhammen met kip, smeerkaas
L 4 boterhammen met kip ham
T appel en banaan
D: denk biefstukje met aardappeltjes groenten
T paar biertjes in de stad vanavond.
Nee hoor is niet saai, kun je het daarna weer over vrouwen, voetbal en auto's hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:28 schreef conleche het volgende:
[..]
I know. Bij de meeste mannen is een verhaal waar wij een uur over doen in 3 resumerende zinnen gedaan. Saaie boel lijkt me.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:31 schreef V1z0R het volgende:
Nog 4,5u. de verleiding weerstaan om m'n polssteun als kussen te gebruiken
Lekker lijstje! Doe je nu al dat oerdieet-dinges? Is dat low-carb ook?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: Brinta, cranberrysap
T: Handje walnoten, gekookt ei
L: Kwark met banaan
T: Appel, twee wortels
D: Wrap met kip, sla, tomaat, komkommer en chilisaus (overige kip en groenten als salade gegeten)
T: Handje rozijnen
V: Ruim 1,5 l water, kopje koffie, twee glaasjes cola light
B: Half uurtje fietsen
Vandaag:
T: Gedroogde cranberry's/walnoten
L: Kipreepjes met quacamole, salade en ei
T: Sinaasappel, twee wortels
D: Biefstuk met andijviesalade
T: Koekje, kopje koffie (visite)
S: Full body workout + fietsen
Geen idee hoe je met je kcals zit, maar ik vind de componenten van je lijsten leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef Fera het volgende:
Lijstje van gisteren:
T: Handje walnoten, gekookt ei
L: Kwark met banaan
T: Appel, twee wortels
D: Wrap met kip, sla, tomaat, komkommer en chilisaus (overige kip en groenten als salade gegeten)
T: Handje rozijnen
V: Ruim 1,5 l water, kopje koffie, twee glaasjes cola light
B: Half uurtje fietsen
Vandaag:
T: Gedroogde cranberry's/walnoten
L: Kipreepjes met quacamole, salade en ei
T: Sinaasappel, twee wortels
D: Biefstuk met andijviesalade
T: Koekje, kopje koffie (visite)
S: Full body workout + fietsen
Ik ben me langzaam aan een beetje aan het aanpassen. Eigenlijk is de brinta nog een no go, vanwege de granen. Maar ik voel me al minder opgeblazen de laatste paar dagen. Geen idee of het echt hiermee te maken heeft of dat het toeval is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lekker lijstje! Doe je nu al dat oerdieet-dinges? Is dat low-carb ook?
Dankje! Ik zou eigenlijk eens moeten tellen, want ik kan er eerlijk gezegd geen antwoord op geven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee hoe je met je kcals zit, maar ik vind de componenten van je lijsten leuk.
Oke ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Bij mij was opgeblazen buik-issues direct weg toen ik zuivel elimineerde. Maar ook alle producten die melk/melkpoeder bevatten. Ook nog een optiequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben me langzaam aan een beetje aan het aanpassen. Eigenlijk is de brinta nog een no go, vanwege de granen. Maar ik voel me al minder opgeblazen de laatste paar dagen. Geen idee of het echt hiermee te maken heeft of dat het toeval is.
Ja, het is low-carb. Weinig suikers, volgens mij alleen via fruit.En dus ook geen granen, wat normaliter ook voor veel koolhydraten zorgt.
Haver > tarwe, je kunt brinta vervangen door h'mout.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben me langzaam aan een beetje aan het aanpassen. Eigenlijk is de brinta nog een no go, vanwege de granen. Maar ik voel me al minder opgeblazen de laatste paar dagen. Geen idee of het echt hiermee te maken heeft of dat het toeval is.
Ja, het is low-carb. Weinig suikers, volgens mij alleen via fruit.En dus ook geen granen, wat normaliter ook voor veel koolhydraten zorgt.
het is niet alsof je niet aan het aftellen bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef Phaidra het volgende:
Pfff. Het projectleider zijn gaat me (volgens mij) steeds beter af, maar nooit, nóóit meer wil ik een project leiden waar ik niet vanaf het begin bij betrokken ben geweest. Levert alleen maar gezeik op, en mensen vergeten voor het gemak even dat het product in kwestie al ruim 2 jaar geleden is aangekocht (iig voor ik hier kwam te werken).
Gelukkig kan ik het over een maand of 3 overdragen.
Nog 11 weken, wat neerkomt op 44 werkdagen, exclusief nog op te nemen vrije dagen
Valt mee, met het toetsenbord erop is de overgebleven ruimte net zo groot als een normale muismat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetjeheb er geen maar geloof dat die niet naast de stapels op mijn bureau past
Ik kan je Broadway American Steakhouse aanraden.. En is aan de oudegracht dus lekker centraal..quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Vanavond hopelijk spewwibs eten in Utrecht. En shoppen
.
Wat denk je waar ik naartoe ga?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:11 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik kan je Broadway American Steakhouse aanraden.. En is aan de oudegracht dus lekker centraal..
Valt het opquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het is niet alsof je niet aan het aftellen bent
Ik DM je evenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef Nallie het volgende:
Waarom wil je niet op TV, Prob? Waar is het voor?
iom bedrijfsarts uren per dag afbouwen later ind e zwangerschap, is op die manier lang vol te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Valt het op?
Op zich vind ik mijn werk leuk hoor, en ergens zie ik ook wel op tegen zo'n lange tijd 'niets' om handen hebben. Maar ik merk nu wel dat het werken en reizen wat zwaarder begint te worden en ik vrees dat dat er niet beter op wordt de komende tijd.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook weleens op TV geweestbij Lingo! Hilarisch was t.
Jazeker deed ik dat! En we wonnen ook nog bijna, maar bij het laatste tien-letterwoord faalden wequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]Deed jij mee aan Lingo?
Ik heb m'n seven minutes of fame ook gehad. Bij de EO. Over een hamster die bijna dood was gegaan
.
Net de kcals geteld: 1660 vandaag. Ik probeer af te vallen, dus dan is het wel goed, toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dankje! Ik zou eigenlijk eens moeten tellen, want ik kan er eerlijk gezegd geen antwoord op geven.
Dus eigenlijk ben je gewoon bijna een BN-erquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Oh mag ik iemand lastigvallen per DM?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon bijna een BN-erLastigvallen mag!
surequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef Perruche het volgende:
Oh mag ik iemand lastigvallen per DM?
Zonquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:39 schreef Mini. het volgende:
Als je nog steeds iets kwijt moet mag je mij ook DM'en Perr.
Het is hier gewoon zonnig, dan voelt alles meteen zoveel leuker!
Heb ik ook aan zitten denken. Nu gaat het allemaal nog wel, dus ik zie wel wanneer het echt nodig is. Maar als je je uren afbouwt, ga je automatisch ook 6 weken van tevoren met verlof ipv 4 weken. Dus heb je 2 weken minder na de bevalling. Dat wil ik liever niet (maar het is de vraag in hoeverre je iets te willen hebt als je gezondheid eronder te lijden heeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
iom bedrijfsarts uren per dag afbouwen later ind e zwangerschap, is op die manier lang vol te houden.
Aangepast werk zorgt er niet voor dat je eerder met verlof hoeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken. Nu gaat het allemaal nog wel, dus ik zie wel wanneer het echt nodig is. Maar als je je uren afbouwt, ga je automatisch ook 6 weken van tevoren met verlof ipv 4 weken. Dus heb je 2 weken minder na de bevalling. Dat wil ik liever niet (maar het is de vraag in hoeverre je iets te willen hebt als je gezondheid eronder te lijden heeft).
Maar met aangepaste uren wordt je gedeeltelijk ziekgemeld toch? En dat betekent (hier iig) eerder met verlof..quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aangepast werk zorgt er niet voor dat je eerder met verlof hoeft
Zoals ik zei, 1660.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef An24 het volgende:
@ Fera: mooi lijstje inderdaad. Ik ben ook benieuwd hoeveel calorieën het zijn
@Phaidra: Puinruimen op het gebied van werk is ook lastig. Je bent dan gewoon aan het " verbetermanagen" en das een leuk maar moeilijk vak.
Ik ben al een paar keer op tv geweestNederland twee maakte ooit een kleine docu over reclasseringswerk. Ze zijn me toen een dagje gaan volgen met het houden van elektronisch toezicht. Was leuk.
En drie jaar geleden deed ik mee met wie is de chef. Fijn door schoonvader opgegevenMaar het was een super leuke week
Doelde niet op aangepaste uren maar op aangepast werk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar met aangepaste uren wordt je gedeeltelijk ziekgemeld toch? En dat betekent (hier iig) eerder met verlof..
Dus als je netto meer uren werkt (langer doorwerkt door per dag minder uren te werken), geldt dat als eerder met verlof? Even met PZ aan tafel, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar met aangepaste uren wordt je gedeeltelijk ziekgemeld toch? En dat betekent (hier iig) eerder met verlof..
Oeh leuk! Kunnen we die nog ergens zien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef An24 het volgende:
@Phaidra: Puinruimen op het gebied van werk is ook lastig. Je bent dan gewoon aan het " verbetermanagen" en das een leuk maar moeilijk vak.
Ik ben al een paar keer op tv geweestNederland twee maakte ooit een kleine docu over reclasseringswerk. Ze zijn me toen een dagje gaan volgen met het houden van elektronisch toezicht. Was leuk.
En drie jaar geleden deed ik mee met wie is de chef. Fijn door schoonvader opgegevenMaar het was een super leuke week
Volgens mij betekent het dat als je vanaf nu (of over een paar weekjes) al uren gaat afbouwen, je dan "verplicht*" wordt in plaats van vier weken voor de uitgerekende datum al 6 weken daarvoor aan je verlof te beginnen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus als je netto meer uren werkt (langer doorwerkt door per dag minder uren te werken), geldt dat als eerder met verlof? Even met PZ aan tafel, zou ik zeggen.
Je kan gewoon zeggen dat je niet op tv wil?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:50 schreef Probability het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen dat ik heb overlegd met mijn management en het imago technisch niet verstandig is om (herkenbaar) in beeld te komen maar dit soort initiatieven verder wel erg goed vind en het natuurlijk wel steun.?
Niet gezien, sorry.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het dat als je vanaf nu (of over een paar weekjes) al uren gaat afbouwen, je dan "verplicht*" wordt in plaats van vier weken voor de uitgerekende datum al 6 weken daarvoor aan je verlof te beginnen.
*In hoeverre dat wettelijk verplicht is weet ik niet, maar ik heb het wel vaker gezien.
Jammer! Maar ik keek daar best vaak naar dus ik heb je vast wel gezienquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet gezien, sorry.
Creepy:
Het is allemaal inmiddels van het internet af. RTL ververst de site best vaak, zo blijkt.
Ik kan niet thuiswerken, dus aangepast werk zal altijd gewoon op kantoor zijn. Het werk op zich is niet heel zwaar, zittend aan een bureau op een kleine afdeling (het kan wel druk zijn, maar ik kan zelf bepalen hoe druk ik me erom maakquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doelde niet op aangepaste uren maar op aangepast werk.
Veel reizen is niet wenselijk aan einde zwangerschap.
Maar het hangt wel af v bedrijfsarts of hij wil meewerken.
Op mn facebook staan wel foto's geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:33 schreef V1z0R het volgende:
Linkje willen we dan natuurlijk, Nallie!
Oh, dacht dat je veel reisdequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik kan niet thuiswerken, dus aangepast werk zal altijd gewoon op kantoor zijn. Het werk op zich is niet heel zwaar, zittend aan een bureau op een kleine afdeling (het kan wel druk zijn, maar ik kan zelf bepalen hoe druk ik me erom maak).
Ja, dat bedoel ik idd. Ik mag zelf kiezen of ik tot 4 of 6 weken door wil werken, maar zodra ik niet mijn 'normale' uren kan maken / gedeeltelijk wordt ziekgemeld, beslist het bedrijf dat ik 6 weken van tevoren moet stoppen. Vind ik ergens ook logisch. Waarom doorploeteren als het duidelijk niet helemaal lekker gaat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het dat als je vanaf nu (of over een paar weekjes) al uren gaat afbouwen, je dan "verplicht*" wordt in plaats van vier weken voor de uitgerekende datum al 6 weken daarvoor aan je verlof te beginnen.
*In hoeverre dat wettelijk verplicht is weet ik niet, maar ik heb het wel vaker gezien.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
Ben blond en moest het doen met drie mannen.
Ik bedoelde het reizen van en naar het werk: Stuk fietsen (gaat nu al een stuk minder fijn - bus is helaas niet echt handiger), vaak staan in drukke trein, daarna nog een stuk lopen vanaf het station. En omgekeerd op de terugweg. In totaal ben ik enkele reis zo'n 45 minuten onderweg. Valt nog best mee, maar ik merk dat ik er wel wat tegenop begin te zien.quote:
Het lijkt me best leuk om aan zoiets mee te doen, als ze niet zo vevelend zouden editten! En die voice over is ook stom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef An24 het volgende:
Ben blond en moest het doen met drie mannen. Ze hebben toen de hele week met voorstukjes laten zien dat ik zei dat ik een vrouw met ballen was
![]()
Buik laten zien, plaats in tram claimenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik bedoelde het reizen van en naar het werk: Stuk fietsen (gaat nu al een stuk minder fijn - bus is helaas niet echt handiger), vaak staan in drukke trein, daarna nog een stuk lopen vanaf het station. En omgekeerd op de terugweg. In totaal ben ik enkele reis zo'n 45 minuten onderweg. Valt nog best mee, maar ik merk dat ik er wel wat tegenop begin te zien.
Ik moest als eerst. Totaal gespannen en het ging niet helemaal zoals ik wilde, maar ik ben niet afgekraakt. Dat hebben we met de laatste kandidaat gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het lijkt me best leuk om aan zoiets mee te doen, als ze niet zo vevelend zouden editten! En die voice over is ook stom.
Wat had je gemaakt? En had je "gewonnen"?
Hmm zou toch mogen hopen dat "men" je laat zitten. En meerijden met iemand/je af laten zetten bij de trein?quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik bedoelde het reizen van en naar het werk: Stuk fietsen (gaat nu al een stuk minder fijn - bus is helaas niet echt handiger), vaak staan in drukke trein, daarna nog een stuk lopen vanaf het station. En omgekeerd op de terugweg. In totaal ben ik enkele reis zo'n 45 minuten onderweg. Valt nog best mee, maar ik merk dat ik er wel wat tegenop begin te zien.
Vonden ze het wel lekker allemaal?quote:
Het was goed te eten, maar geen hoogstandje. Wist ik, want met zo veel ogen om me heen presteerde ik zwaar onder de maat. (Voor mijn doen).quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Vonden ze het wel lekker allemaal?
En zeiden ze nog dingen tegen jou, terwijl toen ze alleen voor de camera waren wat ander?:P Dat denk ik namelijk altijd. Poeslief tijdens het eten, maar voor de camera alleen beetje bitchen haha
Mensen zijn niet zo attent meer tegenwoordig. Met jas aan zie je ook nog niet echt veel buik en laatst kreeg iemand met duidelijk zichtbare krukken ook geen plek aangeboden. Tja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm zou toch mogen hopen dat "men" je laat zitten. En meerijden met iemand/je af laten zetten bij de trein?
kan je niet af en toe thuiswerken? Dan is het imo minder belastend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken. Nu gaat het allemaal nog wel, dus ik zie wel wanneer het echt nodig is. Maar als je je uren afbouwt, ga je automatisch ook 6 weken van tevoren met verlof ipv 4 weken. Dus heb je 2 weken minder na de bevalling. Dat wil ik liever niet (maar het is de vraag in hoeverre je iets te willen hebt als je gezondheid eronder te lijden heeft).
Ach, als het maar gezellig was! Haha wel leuke ervaring natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Het was goed te eten, maar geen hoogstandje. Wist ik, want met zo veel ogen om me heen presteerde ik zwaar onder de maat. (Voor mijn doen).
Vragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Phaidra het volgende:
Mensen zijn niet zo attent meer tegenwoordig. Met jas aan zie je ook nog niet echt veel buik en laatst kreeg iemand met duidelijk zichtbare krukken ook geen plek aangeboden. Tja.
Het verbaast je vast niet dat ik daar dus wel wat moeite mee hebquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Vragen![]()
Kijk rond tot je iemand ziet die er niet uitziet of 'ie nee zegt, meld op iets luidere toon dan je van jezelf gewend bent dat je zwanger bent en of hij wil opstaan zodat je kunt zitten.
Sociale druk, wie zegt 'nee' tegen een zwangere vrouw?
Ja doei van dat gedrag van die huishoudtroela's kun je echt wel wat zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het verbaast je vast niet dat ik daar dus wel wat moeite mee heb. De laatste week is het trouwens zo druk dat ik niet eens bij zittende mensen in de buurt kom 's middags. Had ik al gerant over huishoudbeursbezoekers? Van die vrouwen, van middelbare leeftijd, uiteraard in kleine groepjes, met heul veul tassen, die uiteraard een eigen stoel nodig hebben, omdat het toch niet zo druk is in de spits
![]()
![]()
.
quote:Graag wil ik mij voorstellen, mijn naam is Debbie, 42 jaar, getrouwd met 2 kinderen.
Oefenenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:26 schreef Phaidra het volgende:
Het verbaast je vast niet dat ik daar dus wel wat moeite mee heb.
Staat goed in combinatie met een pittig kort kapselquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Toen ik maandagochtend van station Rai kwam, was ik blij dat ik een backpack op m'n rug had, anders hadden ze nog kunnen denken dat ik óók naar de huishoudbeurs aan het lopen was.En waarom hebben die vrouwen allemaal 3kwartbroeken met lagehak laarzen aan? Wáárom?
So true.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Toen ik maandagochtend van station Rai kwam, was ik blij dat ik een backpack op m'n rug had, anders hadden ze nog kunnen denken dat ik óók naar de huishoudbeurs aan het lopen was.En waarom hebben die vrouwen allemaal 3kwartbroeken met lagehak laarzen aan? Wáárom?
Dat wil Dyanne.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Ik had ooit een collega met een kort, pittig, koper kleurig kapsel en zo'n 25 kg overgewicht, die een chino droeg die ze in haar lage hak laarzen propte, met een hippe bril.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:43 schreef conleche het volgende:
Een van mijn grote angsten is dat ik ook zo ben tegen de tijd dat ik veertig word. Dat is over iets meer dan tien jaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega met een kort, pittig, koper kleurig kapsel en zo'n 25 kg overgewicht, die een chino droeg die ze in haar lage hak laarzen propte, met een hippe bril.
True story.
Geloof me. Je wordt niet op een dag zo wakker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Een van mijn grote angsten is dat ik ook zo ben tegen de tijd dat ik veertig word. Dat is over iets meer dan tien jaar.
Dat heb je toch gewoon zelf in de hand? Ik ben er maar 5 jaar voor, ik zie binnen vijf jaar mijn kledingkast niet opeens veranderen in toffe jurkjes naar chino'squote:Op donderdag 23 februari 2012 14:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Een van mijn grote angsten is dat ik ook zo ben tegen de tijd dat ik veertig word. Dat is over iets meer dan tien jaar.
^^quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:14 schreef loveli het volgende:
Er is altijd een kledingstuk dat beter staat dan een chino.
Ooohhhh! Dan heb ik je vast gezienquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef An24 het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef An24 het volgende:
Het is allemaal inmiddels van het internet af. RTL ververst de site best vaak, zo blijkt.
Het gaat om de combinatie. Kort kapsel, rood geverfd in een tint die nét niet mooi is, plus de kleding ->>quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En jammer dat ze zo'n fout imago kleeft aan rood haar. Mijn haar is pretty
Ik ben mutserig genoeg om een huishoudbeurs stiekem geweldig leuk te vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:49 schreef conleche het volgende:
verkeerde gedoe gecopypasteDit moest het stukje van Co zijn waarin ze blij was een backpack om te hebben ende zo
"quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben mutserig genoeg om een huishoudbeurs stiekem geweldig leuk te vinden
QFT.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de dag dat ik uitspreek naar de huishoudbeurs te willen, mag men mij wilsonbekwaam verklaren.
Ik vind het je best oud makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat korte haar misstond me niet geloof ik..
[ afbeelding ]
Weer een slachtoffer van Dyanne.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega met een kort, pittig, koper kleurig kapsel en zo'n 25 kg overgewicht, die een chino droeg die ze in haar lage hak laarzen propte, met een hippe bril.
True story.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het je best oud maken.
Je doet mij denken aan de moeder van mijn ex. Die was net iets te oud maar wilde wel heel graag jong en hip zijn. Volgens mij ben jij veel jonger nog dus dat is zonde.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat korte haar misstond me niet geloof ik..
[ afbeelding ]
Dat doet de deur dicht! Daar zijn geen woorden voor..*insert muzieknoot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan de moeder van mijn ex. Die was net iets te oud maar wilde wel heel graag jong en hip zijn. Volgens mij ben jij veel jonger nog dus dat is zonde.maar het is geen lelijk kapsel..
Ach, ik zou ze zelf niet kopen, maar het kan veel erger dan die broeken op deze plaatjes. Vooral die groene (2e van rechts) op de onderste foto vind ik nog best leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoiler anyone?
Grijs en grauw! Zit even in mijn oude oude faculteit te pjoeteren om de tijd te doden, maar ga straks met vriendinnetje biertjes drinken! We hadden eigenlijk om 18.00uur afgesproken, maar zij was ook al vanaf 16.00uur vrij, dus beginnen we maar wat eerderquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een 'tregging??'
Hoe is het in Nederland Mo?
Al voor de 30 de eerste stap in de verkeerde richting genomen.quote:Geloof me. Je wordt niet op een dag zo wakker.![]()
Kan ook wel leuk staan, maar dit kun je ook krijgen...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ach, ik zou ze zelf niet kopen, maar het kan veel erger dan die broeken op deze plaatjes. Vooral die groene (2e van rechts) op de onderste foto vind ik nog best leuk
Edit: oh, maar die tweede foto is wel echt walgelijk
Edit2: is die groene wel een chino? Want hoe langer ik er naar kijk, hoe leuker en minder-chino ik 'm vind worden
Handig met incontinentieluiers.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:50 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoiler anyone?
Goeie parasol wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ook wel leuk staan, maar dit kun je ook krijgen...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een nieuwe trui/jurk-ding, maar daar kan ik geen plaatje van vinden. Is wel tof![]()
Vaiz, you evil manquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
V1 is ook dol op lekker veel aziatischquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vaiz, you evil man
Hoe kom je überhaupt aan die foto's?
Ze hebben 'm ook in het wittig en in het rood. Wilde eerst de wittige, maar toen heb ik voor de lol ook eens die gele geprobeerd, en die won.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:59 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het wel een beetje sneu eigks
Leuk jasje Coco! Niet mijn kleur maar jij hebt nogal een andere haarkleur
Rood staat je denk ik ook goed? Dit is een blij kleurtje iegquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ze hebben 'm ook in het wittig en in het rood. Wilde eerst de wittige, maar toen heb ik voor de lol ook eens die gele geprobeerd, en die won.
Ja, want iedereen die een chino aantrekt komt direct 50 kilo aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehhquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die een chino aantrekt komt direct 50 kilo aan.
Zij moet ook geen kort rokje aantrekken, maar moeten daarom alle korte rokjes verbannen worden?.
Googlen op "fat lady in chinos"quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vaiz, you evil man
Hoe kom je überhaupt aan die foto's?
Ik bedoelde dat het bij sommigen wel staat, en bij anderen weer nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die een chino aantrekt komt direct 50 kilo aan.
Zij moet ook geen kort rokje aantrekken, maar moeten daarom alle korte rokjes verbannen worden?.
Ok. Ik ga even m'n cyclusapp bekijken of ik bijna weer ongesteld moet worden.quote:
Veel eten, veel boksen. Succes.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef krokdown het volgende:
stats:
geslacht: man
lengte: 2m
gewicht: 93 kg.
en een klein buikje
doel: 100kg (spier) via bokssport.
iemand tips.
^^quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
En jammer dat ze zo'n fout imago kleeft aan rood haar. Mijn haar is pretty
Er zit een camera voor je hoofd in de quote van XMquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:40 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dat korte haar misstond me niet geloof ik..![]()
Dat je geen dingen moet aantrekken die niet bij je figuur passen geldt natuurlijk voor alle kleren...quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ontken ik ook niet, maar zou haar niet complimenteren met deze keuzes in broeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:20 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat je geen dingen moet aantrekken die niet bij je figuur passen geldt natuurlijk voor alle kleren...
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze wat van d'r kleding probeert te maken.
Klitschoquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef krokdown het volgende:
stats:
en een klein buikje
iemand tips.
Heeft die ook z'n schema's op internet staan dan?quote:
Wel foto's. En filmpjes. Heeft een beter lijf dan een bodybuilder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heeft die ook z'n schema's op internet staan dan?
Staan wel boel MMA-schema's online anders
Dan nog, het is zo makkelijk om een plaatje te nemen van een dik iemand en dan te roepen dat iets niet staat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar zou haar niet complimenteren met deze keuzes in broeken.
Krok down and gimme twenty!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:13 schreef krokdown het volgende:
stats:
en een klein buikje
iemand tips.
QFTquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:14 schreef loveli het volgende:
Er is altijd een kledingstuk dat beter staat dan een chino.
Je leest waarschijnlijk dingen die er niet staan inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan nog, het is zo makkelijk om een plaatje te nemen van een dik iemand en dan te roepen dat iets niet staat.
Maar misschien moet ik ook wel ongesteld worden.
ik denk overigens dat er maar wienig dingen zijn waarvan je dit meisje als voorbeeld zou nemen dat het haar léuk staat hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je leest waarschijnlijk dingen die er niet staan inderdaad
Wat ik al zei: wilde gewoon aantonen dat het alleen bij een bepaald figuur wel goed kan staan, maar dat het ook fout kan aflopen.
Zoals jasje van Coco haar waarschijnlijk super staat, terwijl Mo of Aurum hem minder zal staan.
Even snel aan het bijlezen, maar gadver gadver bah! Nu weet ik weer waarom ik voor alles een vrouwelijke arts neemquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lol ik las 'ik heb nu zin in een kontmassage', maar dat zal wel freudiaans zijn.
Doet me wel denken aan de dermatoloog van mn coschap, die liet sommige vrouwen voor de moedervlekcontrole vaker terugkomen en keek dan ook altijd in de broekjes. Kwam niet heel professioneel over.
Kunt haar foto's wel gebruiken om te bepalen wat leuk staat bij zo'n figuur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik denk overigens dat er maar wienig dingen zijn waarvan je dit meisje als voorbeeld zou nemen dat het haar léuk staat hoor
desondanks doe ik elke dag weer mijn best om er leuk en enigszins flatteus uit te zien. *kauwt op een wortel*
ik vind die rok dus echt wanstaltig, en niet flatteus. qua lengte vooral. ze legt met het korte jasje wel nadruk op de bovenkant, maar de riem boven haar buik maakt haar smalste punt breder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunt haar foto's wel gebruiken om te bepalen wat leuk staat bij zo'n figuur.
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunt haar foto's wel gebruiken om te bepalen wat leuk staat bij zo'n figuur.
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ok, daar heb je gelijk in maar zoals ik zei geldt dat voor bijna alle kleren. Zo moet ik echt geen coltrui aantrekken, terwijl dat andere dames hier vast heel mooi staat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je leest waarschijnlijk dingen die er niet staan inderdaad
Wat ik al zei: wilde gewoon aantonen dat het alleen bij een bepaald figuur wel goed kan staan, maar dat het ook fout kan aflopen.
Zoals jasje van Coco haar waarschijnlijk super staat, terwijl Mo of Aurum hem minder zal staan.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel foto's. En filmpjes. Heeft een beter lijf dan een bodybuilder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Thnx. Avondwake om 19h zo.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef loveli het volgende:
[..]Brrrr!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef loveli het volgende:
[..]Ik vind het viezig....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stabiel is ook al fijn toch, ga eerst maar eens lekker bijkomen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
@mini: nu ik echt weer zwaarder ben vind ik het wel moeilijk hoor... na de voorjaarsvakantie ga ik daar ook weer wat harder aan werken, nu blijf ik zo'n beetje stabiel...
Bijkomen is misschien een iets minder goede woordkeuze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Stabiel is ook al fijn toch, ga eerst maar eens lekker bijkomen.
Oh, oeps.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijkomen is misschien een iets minder goede woordkeuze.
Oja, die waren het resultaat van mijn voornemen om van de gympen af te komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond je rode laarsjes anders best wel vrouwelijk, Mini!.
Toch wel van Unilever producten hoop ik?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
sterkte XM en Duvel
'Help, ons kind is te dik' dat is gewoon 1 groot (:') ) reclameblok
Ik vind het zo'n stom programma maar blijf er maar naar kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:20 schreef uniekhoorn het volgende:
sterkte XM en Duvel
'Help, ons kind is te dik' dat is gewoon 1 groot (:') ) reclameblok
Wat is dit ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen speculoospasta
T: pruim
L: sushi
T: pruim
T: chocoladeijsje
D: groen(t)e curry met rijst
T: ?
Het volkorenbrood is weer gehaald. Er zit overigens een behoorlijke bak groente in de curry en er komt nog een grote stronk witlof bij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat is dit ?
Probeer wat minder carbs en meer eiwitten en groente en volkorenprodukten
Slimpie, actifry, kangoo, fit for free, een flosding, een appelsoort en nog een paar dingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Toch wel van Unilever producten hoop ik?
Slimpie?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Slimpie, actifry, kangoo, fit for free, een flosding, een appelsoort en nog een paar dingen
Geeft niksquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:07 schreef Mini. het volgende:
Sorry Viz.Als het om vrouwelijkheid gaat heb ik ook niet echt recht van spreken (tenzij je een spijkerbroek + sneakers vrouwelijk noemt), dus dat scheelt.
suikervrije limonadesiroop.quote:
Ik vind je lijstje ook niet zoveel Henk!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
suikervrije limonadesiroop.
Ik ben duf en ik heb honger!
Dat jullie het even weten.
Dat klopt. Thuis ontbeten om 7 uur, om half 1 pas lunch want meeting tot 2 uur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje ook niet zoveel Henk!
Ik merk wel dat nu met een kleinere maat veel meer kleding echt leuk staat. Toen ik dikker was vond ik het echt moeilijk om me leuk en flatteus te kleden. Terwijl een vriendinnetje van mij, die wel wat stevig is, dat juist supergoed kan....
Balen Puff! B&J is dan wel geoorloofd!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kutzooi. Afgewezen worden voor een baan is blijkbaar niet minder kut wanneer je wel werk hebt.
Nu heb ik toch B&J gekocht![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kutzooi. Afgewezen worden voor een baan is blijkbaar niet minder kut wanneer je wel werk hebt.
Nu heb ik toch B&J gekocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |