Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
En deze ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Inverted Vandermarretje:
http://www.futhead.com/12/squad/10745
Komt omdat Bornstein wel een baasch isquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Inverted Vandermarretje:
http://www.futhead.com/12/squad/10745
Pricefixers denk ik, op de PS3 valt de prijs wel meequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt omdat Bornstein wel een baasch is
Ik zie alleen maar smerige dure Von Bergen op de TP
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou het voordeel van een VDM?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een team hebt met een thema en dan 1 afwijkende speler ertussen zet omdat je de alternatieven niet goed genoeg vindt..meestal een compleet bronze/silver team met 1 gold, of bijv 1 nationaliteit en dan een Braziliaanse keeper
Een betere speler op een bepaalde positie dan dat je zou hebben als je je aan je eigen restricties zou houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou het voordeel van een VDM?
SCHADE!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/52313
Om even terug te komen op Vandermar. Ik heb naast dit nog een budget van 70k over, dus een IF Chielini zal er denk ik niet inzitten.
Aight, thanksquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een betere speler op een bepaalde positie dan dat je zou hebben als je je aan je eigen restricties zou houden.
De neger. Maar ik weet wel wat ze gemeen hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeg het maar, wie van de 3 hoort er niet bij?
Dan moet je wel een erbij doen die zijn shirt niet uittrokquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef GuRBuH het volgende:
Nee, dat is een overeenkomstquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je wel een erbij doen die zijn shirt niet uittrok
Guidetti, die heeft niet bij NEC gespeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef GuRBuH het volgende:
Close.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Guidetti, die heeft niet bij NEC gespeeld.
Gooi Ofoe op het middenveld en Donk centraal achterin.quote:
53 pace cam?quote:
Die Maazou scoorde vanmiddag tegen mij terwijl Donk, Almeback en Zuiverloon aan hem hingen te sjorren.quote:
Z'n eerste drie balcontacten, drie goalsquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doelpunt bij z'n eerste balcontact
Zoek hem gewoon op joh, luie hond. Dat filmpje opzoeken kost hem net zo veel tijdquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
@Vandermar, kan je link nog eens posten van die truc vid uit vorige topic? vergeten te bekijken :$
Goede passing ook nog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Luuk de jong is eigelijk een hede goede CAM,. Shotpower 90 Longshots 86
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gooi Ofoe op het middenveld en Donk centraal achterin.
quote:
Ja dat is het mooie van dit team. Ik heb ze allemaal geselecteerd op bepaalde eisen en er zaten ontzettend veel Pro League spelers bij. Op basis daarvan heb ik dit team samengesteld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die Maazou scoorde vanmiddag tegen mij terwijl Donk, Almeback en Zuiverloon aan hem hingen te sjorren.Absolute tank...
Oehhhhquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek hem gewoon op joh, luie hond. Dat filmpje opzoeken kost hem net zo veel tijd
Eigenlijk zou ik je hem zelf op moeten laten zoeken omdat ik dat normaal ook iedereen laat doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
@Vandermar, kan je link nog eens posten van die truc vid uit vorige topic? vergeten te bekijken :$
idd ja, prima op CF en centrale CAM daardoor, maar daar speelde hij ook vaak natuurlijk onder Co en Preud'hommequote:
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek hem gewoon op joh, luie hond. Dat filmpje opzoeken kost hem net zo veel tijd
Nee, maar 53 pace is echt absurd traagquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat is het mooie van dit team. Ik heb ze allemaal geselecteerd op bepaalde eisen en er zaten ontzettend veel Pro League spelers bij. Op basis daarvan heb ik dit team samengesteld.
@Tim86: 53 is inderdaad niet snel, maar je hoeft er ook niet altijd op snelheid langs.
74 crossingquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar 53 pace is echt absurd traag
Dat is rolstoelwerk..
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
74 crossing
86 FKacc
80 longshot
79 shotpower
76 shortpass
Dat je er niks mee gaat scoren geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, welke conclusie moet ik hieruit trekken?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
je had me niet geadd Pascal?
en pff dat trucje veels te moeilijk, focking snel die shit drukken en dan ook nog eens als je stil staat
Valt wel mee, even oefenen in de Arenaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
en pff dat trucje veels te moeilijk, focking snel die shit drukken en dan ook nog eens als je stil staat
Hij heeft een xboxquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
Dat de rest van de stats vrij bagger zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, welke conclusie moet ik hieruit trekken?
drie eerste contacten ja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Z'n eerste drie balcontacten, drie goals
quote:
12K ofzo? Ik zag er net een paar voor dat bedrag in ieder geval en dat is mij te gortig maar ik heb de hoop op Swiss team ook laten varenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoeveel kost Ziegler tegenwoordig? Ik heb hem wel omdat ik zero weight spelers spaar. Ik had laatst ook een Amoah gekocht voor 4.5k na een bidding war.
Prachtig is dat met Azevedoquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
4-0 gewonnen van een full english silver + 2 IF's. Eindstand stond er na 30 minuten al.Daarna maar voor solo's van eigen helft gegaan met Azevedo.
Nog twee keer de paal geraakt..
[..]ja zoiets
Oké, oké, jullie hebben gelijk, maar ik wil 'm eigenlijk wel zilver houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat de rest van de stats vrij bagger zijnKan je beter IF de Bruyne daar neerzetten
Zijn genoeg betere CAM's in de Pro Leaguequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, oké, jullie hebben gelijk, maar ik wil 'm eigenlijk wel zilver houden.
Het is inderdaad echt een koning.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prachtig is dat met Azevedozelf ook al aantal maal gedaan maar helaas nog niet gescoord
o lol fail, kquote:
Er staat inderdaad 1 voor 12k, maar ik denk niet dat die wordt verkocht. Ik had Marques van Parma gekocht toen hij zero weight was maar nu is hij terug in packs en dus is hij weer heel goedkoop. ik heb ook een Riera die blijkbaar in bronze toernooien gebruikt kan worden, dus misschien ga ik een team om hem makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
12K ofzo? Ik zag er net een paar voor dat bedrag in ieder geval en dat is mij te gortig maar ik heb de hoop op Swiss team ook laten varen
Beter dan Carlos Alberto 5* weak footquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt een koning.gaat veel te simpel met hem.
Jammer dat z'n weak foot niet zo sterk is, omdat je na een skillrun bijna altijd met dat pootje uitkomt.
Dure jongon.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter dan Carlos Alberto 5* weak foot
Hoe ben je ooit zo op het slechte pad beland?quote:
Gouden versie héquote:
Skillruns moet je ook gewoon met Parr doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt een koning.gaat veel te simpel met hem.
Jammer dat z'n weak foot niet zo sterk is, omdat je na een skillrun bijna altijd met dat pootje uitkomt.
Denk wel dat dit fijner is ja. Waarom niet die RB van Standard? dan heeft iedereen 9chemquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe ben je ooit zo op het slechte pad beland?
EDIT: Zo beter? http://futhead.com/12/squad/66253
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk wel dat dit fijner is ja. Waarom niet die RB van Standard? dan heeft iedereen 9chem
Ik zie er geenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe ben je ooit zo op het slechte pad beland?
EDIT: Zo beter? http://futhead.com/12/squad/66253
Een goeie dribbelaar en 5* skill moves voor de fappers.
Komt omdat udb geen stats heeft van IF's, dus die worden er automatisch al uitgefilterd, wat overigens best zonde is nu ik zie wat die Ljubijankic voor stats heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie er geen![]()
Geen Ljubljankic
Ljuba is echt een uberpoacher. Achteraf spijt dat ik hem weggedaan hebt, al laat zn pace te wensen over.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Komt omdat udb geen stats heeft van IF's, dus die worden er automatisch al uitgefilterd, wat overigens best zonde is nu ik zie wat die Ljubijankic voor stats heeft.
82 pace de IF? Lijkt mij wel prima toch.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ljuba is echt een uberpoacher. Achteraf spijt dat ik hem weggedaan hebt, al laat zn pace te wensen over.
Pace, tsja, sommige vinden het belangrijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ljuba is echt een uberpoacher. Achteraf spijt dat ik hem weggedaan hebt, al laat zn pace te wensen over.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef pascal08 het volgende:
Hoe krijg je Jô trouwens in de Squad Creator van Futhead?
jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
50% contract verleningen door middel van die managers is toch het maximale?
Damn, dacht dit wel genoeg was omdat je al op 7 zat..wazig..klopt het wel? Futhead maakt veel fouten met chemquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef pascal08 het volgende:
Maar Tim, Kanu heeft nog steeds geen 9 chem?
Ik heb 50quote:
Ik heb ook 50%. Het is imo zonde om dat niet te hebben.quote:
ja, gewoon standaard alle managers in pakjes je club in sturen, dan haal je het vanzelfquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb ook 50%. Het is imo zonde om dat niet te hebben.
Ik heb dit jaar nog geen pakjes gekocht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, gewoon standaard alle managers in pakjes je club in sturen, dan haal je het vanzelf
Nou, die bronzes kun je voor 150c kopen, is 450 voor 3%, kun je geen gouden coach voor vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb 21%. Veel managers verloren bij het swappen van account, geen zin om ze allemaal los over te gaan zetten.
Ja ik vind pace heel belangrijk, daarom nam ik hem ook. Omdat hij een van de minst langzame in zn league is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pace, tsja, sommige vinden het belangrijk
Jij hebt dus nooit wat te zeggen?quote:
XDquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef vandermar het volgende:
Ik heb mijn piemel al in de hand want er is sensatie op de loer!
(no homo)
Echt, 60K per kaart gaat ie nu, heb m voor 15K gekochtquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij hebt dus nooit wat te zeggen?______________ ik begroet jullie enkel
gaat de prijs van IF medel al de dieperik in of hoe gaat ie?
Helaas is hij niet zoveel meer waardquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef x1N2ition het volgende:
UP Frei in een bronzen pakje van 400 coins.
60k? Trolololo? Als dat zo is sla ik mezelf voor m'n hoofd dat ik m niet had gehaald voor 25kquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, 60K per kaart gaat ie nu, heb m voor 15K gekocht
heel hard svp. met een hamer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
60k? Trolololo? Als dat zo is sla ik mezelf voor m'n hoofd dat ik m niet had gehaald voor 25k
Doe maarquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
60k? Trolololo? Als dat zo is sla ik mezelf voor m'n hoofd dat ik m niet had gehaald voor 25k
Doen, doen, doen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Jô is te vinden in FUThead door te zoeken onder Joao
Hij luistert in ieder geval wél.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
GJE heeft niet gemeld dat ie naar bed gaat ....
It's learningquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef Toefjes het volgende:
GJE heeft niet gemeld dat ie naar bed gaat ....
geeft toch hoopquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij luistert in ieder geval wél.
Ach, kan hem wel verdragen. Hij doet in ieder geval z'n best.quote:
Ik vind GJE best okee hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, kan hem wel verdragen. Hij doet in ieder geval z'n best.
Gayfishquote:
Gewoon amputeren die hap.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Godver, met mijn duim tussen een deur gezeten en nu doet hij na een paar drukken op mijn controller pijn
Vast een smoes voor als ik wat potjes verlies
Lijkt me drama, je pols, hand of vinger brekenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Godver, met mijn duim tussen een deur gezeten en nu doet hij na een paar drukken op mijn controller pijn
Vast een smoes voor als ik wat potjes verlies
En Souza?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Jô is te vinden in FUThead door te zoeken onder Joao
Ach ja, daar heb je dan weer een vriendin voor, toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me drama, je pols, hand of vinger breken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, daar heb je dan weer een vriendin voor, toch?
3 jaar terug, kon ik niet GTA spelen en liep ik met mijn goede hand in het gips omdat een of andere fopneus mij met voetbal achterover trok door aan mijn kraag te trekkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me drama, je pols, hand of vinger breken
Zoeken op Josef kan ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen vraag al beantwoord.![]()
Ninja'ed!
Ja of Hendrik-Christiaan..quote:
Ja, dan zal zij mijn coins moeten verdienen. Mn denkbeeldige vriendinquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, daar heb je dan weer een vriendin voor, toch?
Rotterdam joh, lekker dichtbij de kuipquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
Beter doen we een FUT meetingLeeuwarden lijkt mij wel geschikt
Liever dicht bij huisquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rotterdam joh, lekker dichtbij de kuip
heb ooit meisje in Friesland gehad. Was van haar huis tot mijn huis 6,5 uur met de trein. Te ziek voor woordenquote:
Dat heb je al eens verteldquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ooit meisje in Friesland gehad. Was van haar huis tot mijn huis 6,5 uur met de trein. Te ziek voor woorden
Scheelt wel dat er een directe spoorlijn lag van jou huis naar het harequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
heb ooit meisje in Friesland gehad. Was van haar huis tot mijn huis 6,5 uur met de trein. Te ziek voor woorden
Zat je tussen de kolen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha. Alzheimer is coming for Toefjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb je al eens verteldje lijkt mijn vader wel, die verteld ook zoveel dingen meerdere malen
een opa hoort Alzheimer te hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha. Alzheimer is coming for Toefjes.
Ik heb een pleurishekel aan de NS, maar ik heb nog nooit 6,5 uur gedaan over een afstand van 250km.quote:
Voor, zijkant en achter zodat van alle kanten herkenbaar?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor, zijkant en achter zodat van alle kanten herkenbaar?
Alles zat ook tegen hoor. eerst een klein stationnetje een stoptrein naar Leeuwarden, daar de aansluiting gemist, voor schiphol iemand onwel in de trein, daardoor aansluiting naar Rotterdam gemist. nog een stuk met metro en tram. meeting in Leeuwarden... wil je dit ons allemaal aandoen? (heb inmiddels wel een auto hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een pleurishekel aan de NS, maar ik heb nog nooit 6,5 uur gedaan over een afstand van 250km.
als je ze niet kort achter elkaar er op zet valt het niet op hoor. dus 1tje met 1 uur, 1tje 6 uur en 1tje 12 uur bijvoorbeeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is al 3k geboden op die Steinhöfer die ik nog had (de BIN is 5.9k) Ik heb nog een aantal Cavani's opgepikt voor rond de 5k, maar ik ben bang dat het nu al teveel opvalt omdat ik er 3 op heb staan.
En dan stoereboii hier posten, en vragen herhalen, en helemaal niemand die antwoord geeft, want wij zijn aan het meeten, hehequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
Ja man, meeting in LWD, eerst even chillen in poolcenter ofzo en dan op stap!
Op stap in Grunnniet LWD, dat is onderhand echt schurft. Of Berlikum
gaan bussen naartoe en terug naar LWD, mooi vertier daar. Aan de ene kant van de straat een discotheek en aan de andere kant een toko met alleen hardcore en hardstyle etc.
Geeft niet hoor... ik was even vergeten dat niet iedereen gewend is aan het dragen van meerdere sterren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor, zijkant en achter zodat van alle kanten herkenbaar?
Hehequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan stoereboii hier posten, en vragen herhalen, en helemaal niemand die antwoord geeft, want wij zijn aan het meeten, hehe
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan stoereboii hier posten, en vragen herhalen, en helemaal niemand die antwoord geeft, want wij zijn aan het meeten, hehe
Ik had ze alle 3 voor 1 uur gedaan, de eerste 2 snel achter elkaar en de derde 5 minuten later ofzo. Toen had ik nog 1 gekocht. Inmiddels zijn ze allemaal verkocht op 1 na.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als je ze niet kort achter elkaar er op zet valt het niet op hoor. dus 1tje met 1 uur, 1tje 6 uur en 1tje 12 uur bijvoorbeeld
ik zag hem ook alquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh heeft een nieuw team, ik zal het verklappen voordat hij het post
http://futhead.com/12/squad/66679
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef vandermar het volgende:
Gurbuh heeft een nieuw team, ik zal het verklappen voordat hij het post
http://futhead.com/12/squad/66679
Ga m niet maken denk ik hoor, vind het alleen leuk om te knutselen.quote:
Netoquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef pascal08 het volgende:
Laatste vraagstuk voor vanavond:
http://futhead.com/12/compare/7528/3751
twee keer Souzaquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/66579
Mee eens?
Beter zoeken, bestaat gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:07 schreef T3hTommay het volgende:
Ik word gekZoek nu al een paar minuten naar een opstellingen-kaart om een speler naar 4-4-2 te veranderen, kan 'm niet vinden... Bestaat zo'n kaart überhaupt wel?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
In de 90e minuut verliezen omdat de scheids je bal onderschept waarna de tegenstander er vol overheen kan counteren
rijstbal ff vragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie nog een mooi Koreanen elftal? Volgens mij kan je echt een beastsquad maken met deze spleetogen als ik udb mag geloven. Bronze of silver maakt niet uit.
Ziet er uit als een prima prijs hoor. Ik heb IF Donk als impulsaankoop gekocht voor al mijn coins, hopen dat ie bevaltquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:34 schreef poker4lifee het volgende:
nene TIF perongeluk voor al m'n coins gekochthopelijk niet te veel betaald
122k @ ps3. impulsaankoop ftl.
Hehe ja maar hij is wel 50x zo duurquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
haha nice, dan moet ie zeker bevallen
ik twijfel nogquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:50 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Hehe ja maar hij is wel 50x zo duurGa jij Nene ook gebruiken dan of weer doorverkopen?
Geen RROD?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:14 schreef StijnDa het volgende:
Oi oi.
Ik speelde net met mijn Eredivisie Silvers tegen een gemixt team, goud, zilver bronze. Aguero met een attribute kaartje, Messi kwam erin gewisseld na 1 minuutKansloze types, maar niet mijn klacht.
Ik die bal erin gewerkt, 1-0 voor na een paar minuten, ben ik per ongeluk vergeten het kastje open te zetten dus xbox oververhit.Niet goed voor xbox en had deze pot graag gewonnen.
Genoeg ervaring mee helaas... Maar deze xbox is nieuw genoeg, zit die fout niet meer in als het goed is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, wel jammer wel de match.
1 competitie, 11 nationaliteitenquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Wat zijn precies de voorwaarden van dat 11 nationaliteiten toernooi?
Max. aantal competities: 1 basisspelers in je team?
Wtf, moet ik hieruit opmaken?
Oké simpel, waarom dan zo moeilijk geformuleerd?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:19 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
1 competitie, 11 nationaliteiten
EAquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké simpel, waarom dan zo moeilijk geformuleerd?
Je hebt hem in het Nederlands staan ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Wat zijn precies de voorwaarden van dat 11 nationaliteiten toernooi?
Max. aantal competities: 1 basisspelers in je team?
Wtf, moet ik hieruit opmaken?
Yes sir!quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt hem in het Nederlands staan ofzo?
Die vertalingen zijn altijd kut...ik hou altijd alles lekker in het Engels. Nederlands is sowieso een lelijke taal.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vertalingen zijn altijd kut...ik hou altijd alles lekker in het Engels. Nederlands is sowieso een lelijke taal.
http://www.futhead.com/12/squad/59196quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:18 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie nog een mooi Koreanen elftal? Volgens mij kan je echt een beastsquad maken met deze spleetogen als ik udb mag geloven. Bronze of silver maakt niet uit.
Matige verdediger.IF Vertonghen is beter imo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:53 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier de ingame stats van IF Vermaelen? Ze staan niet op ultimatedb...
edit; Never mind, heb ze al gevonden en heb hem gekocht![]()
M'n PC liep net vast toen ik dit bericht aan het typen was.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/59196
Persoonlijk speel ik liever met Suk.maar iedereen schrikt af van zijn slechte stats. Maar hij scoort bij mij juist iedere wedstrijd. Maar de spits die er nu staat is ook een beest. 1..96 en 70 pace.
Voor de RM positie kan je ook voor deze gaan., Die heeft 4*skills maarja geen 93 pace
http://www.futhead.com/12/player/5927
Vind je? Ik heb IF Vertonghen in mijn Eredivsie team en ja Vertonghen heeft hele zieke stats maar Vermaelen doet het heel erg goed hoor in mijn BPL team. Verdedigd prima en scoort erg vaak uit corners.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matige verdediger.IF Vertonghen is beter imo.
Bij mij scoorde hij echt nooit uit corners terwijl Vertonghen en Kompany juist veel scoren. Ik vind hem gewoon erg weak..verliest veel te veel fysieke duels voor een verdediger en hij voelt veel trager aan dan zijn kaartstatquote:Op donderdag 23 februari 2012 02:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb IF Vertonghen in mijn Eredivsie team en ja Vertonghen heeft hele zieke stats maar Vermaelen doet het heel erg goed hoor in mijn BPL team. Verdedigd prima en scoort erg vaak uit corners.
We zullen zien hoe hij bevalt. Ik kan hem altijd nog met winst verkopen want heb 'm cheap opgepikt
Ja maar ze kunnen niet beiden tegelijk spelen. Falcao heb ik al en ik ben wel fan van kopsterke spits, maar Perea is ook wel een beest in de verdediging. Moeilijke keuze dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:32 schreef jepperdeprep het volgende:
Mascherano en Baptista zou ik sowieso doen. Maar Perea of Falcao? Falcao is toch een spits
Hmm ja anders moet je toch voor Perea gaan want ik kan ook niet zo snel een goede vervanger voor hem vinden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen niet beiden tegelijk spelen. Falcao heb ik al en ik ben wel fan van kopsterke spits, maar Perea is ook wel een beest in de verdediging. Moeilijke keuze dus.
Je hebt ook 2 Duitsers he..quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen niet beiden tegelijk spelen. Falcao heb ik al en ik ben wel fan van kopsterke spits, maar Perea is ook wel een beest in de verdediging. Moeilijke keuze dus.
Haha ga je wel eens TDF?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
Ja man, meeting in LWD, eerst even chillen in poolcenter ofzo en dan op stap!
Op stap in Grunnniet LWD, dat is onderhand echt schurft. Of Berlikum
gaan bussen naartoe en terug naar LWD, mooi vertier daar. Aan de ene kant van de straat een discotheek en aan de andere kant een toko met alleen hardcore en hardstyle etc.
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Speelde net tegen iemand die ik blijkbaar eerst al ooit als avoid heb opgegeven..
Gisteren even een inhaalslag gemaakt met managers. Dat ik dat niet eerder gedaan heb, heb je heel het spel plezier vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:54 schreef Rubenunited het volgende:
Even een stuk of 10 managers aangeschaft om op die 50 % extra contracten te komen, toch vreemd dat een Wenger duurder is door zijn 'naam' dan bijvoorbeeld Hughes.
Hoe kan dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Speelde net tegen iemand die ik blijkbaar eerst al ooit als avoid heb opgegeven...waarom kom ik hem dan toch tegen
Inderdaad, scheelt een hoop gezeik met die contracten!quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren even een inhaalslag gemaakt met managers. Dat ik dat niet eerder gedaan heb, heb je heel het spel plezier van
Welkomquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:23 schreef Walxie het volgende:
Eindelijk een mooi forum over FUT 12 gevonden.
Welkom, tevens niet naar stoereboii luisteren. Gewoon negeren. Het is de grootste mongool ooit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:23 schreef Walxie het volgende:
Eindelijk een mooi forum over FUT 12 gevonden.
Dankjewel, haha hoezo dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welkom, tevens niet naar stoereboii luisteren. Gewoon negeren. Het is de grootste mongool ooit.
Dankjewel Thorb!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:38 schreef Thorb het volgende:
Tegen een avoided speler moet je alleen als je niemand anders kunt vinden volgens mij, wat me best knap lijkt
Welkom Walxie
Ik zal hem even maken in FUThead, kan momenteel niet in webapp.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:40 schreef Thorb het volgende:
Laat je team eens zien dan, of moet je nog heel veel spelers.
Heb je straks wel veel coins weer om iets nieuws te beginnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:21 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht mijn BBVA team een laatste kans gegeven, maar ik stond in tien minuten weer 3-0 achter met de tegenstander die vijf keer volledig vrij naar de keeper kon lopen.. terwijl ik niet hapte met mijn verdedigers en het zelfs nog op defensive stond ingesteld.
Bizar dat het 250 wedstrijden geweldig gaat, en daarna plots en structureel volledig fout. Ik lijk van Gaal wel, met een "houdbaarheidsdatum"... of het komt echt door een handicap met die overkill aan IF kaarten.![]()
Het hele BBVA team is op de trade pile behalve IF Pepe (want die gebruik ik ook in een ander team).
Bye bye zwaai zwaai IF Diego Lopez, IF Marcelo, IF Sergio Ramos,IF Iraola, IF Keita, IF Fabregas, IF Navas, SIF Higuain, NIF Rossi en IF Soldado.
Het goede nieuws is dat mijn nieuwe silver team wel heerlijk speelt. De eerste wedstrijd 4-1 met 3x Mota en 1x Vicente Sanchez (die helaas ook geblesseerd was voor 5 wedstrijden, dus nog maar 1 wedstrijd gespeeld).
Ik ga niks meer maken qua gouds denk ik. Silvers is 100x meer fun.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je straks wel veel coins weer om iets nieuws te beginnenach, de resterende 8 maanden met hetzelfde elftal uitspelen is ook saai
Dit is mijn team: http://www.futhead.com/12/squad/67769quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:40 schreef Thorb het volgende:
Laat je team eens zien dan, of moet je nog heel veel spelers.
Ik heb 17k ongeveer, hoe kan ik het beste handelen en in wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:47 schreef Thorb het volgende:
Ik neem aan dat je nu 10k hebt? Kan je denk ik beter gebruiken om nog even te handelen aangezien je nog best wat eredivisie if's kan gebruiken.
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar ik heb niet de absolute top IFs maar ze spelen echt als beesten. Super gebalanceerd elftal waar ik zelfs als niet full fifa prof lekker potjes mee kan winnen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:21 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht mijn BBVA team een laatste kans gegeven, maar ik stond in tien minuten weer 3-0 achter met de tegenstander die vijf keer volledig vrij naar de keeper kon lopen.. terwijl ik niet hapte met mijn verdedigers en het zelfs nog op defensive stond ingesteld.
Bizar dat het 250 wedstrijden geweldig gaat, en daarna plots en structureel volledig fout. Ik lijk van Gaal wel, met een "houdbaarheidsdatum"... of het komt echt door een handicap met die overkill aan IF kaarten.![]()
Het hele BBVA team is op de trade pile behalve IF Pepe (want die gebruik ik ook in een ander team).
Bye bye zwaai zwaai IF Diego Lopez, IF Marcelo, IF Sergio Ramos,IF Iraola, IF Keita, IF Fabregas, IF Navas, SIF Higuain, NIF Rossi en IF Soldado.
Het goede nieuws is dat mijn nieuwe silver team wel heerlijk speelt. De eerste wedstrijd 4-1 met 3x Mota en 1x Vicente Sanchez (die helaas ook geblesseerd was voor 5 wedstrijden, dus nog maar 1 wedstrijd gespeeld).
Dit staat in de OPquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb 17k ongeveer, hoe kan ik het beste handelen en in wat?
Ja inderdaad, er zijn erg veel IF's in de Eredivisie alleen wel heel erg duur..
quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Wat Dutch zei klopt wel, ik had het met mijn eredivisie/nederland silvers. Op een gegeven moment lukte gewoon helemaal niks meer. Alsof er inderdaad een houdbaarheidsdatum is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar ik heb niet de absolute top IFs maar ze spelen echt als beesten. Super gebalanceerd elftal waar ik zelfs als niet full fifa prof lekker potjes mee kan winnen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welkom, tevens niet naar stoereboii luisteren. Gewoon negeren. Het is de grootste mongool ooit.
Bedankt, ik zal er naar kijken!quote:
Dankjewel Lindgren.!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:57 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi Walxie, welkom!
Niet naar hem luisteren, is gewoon een jochie met meerdere persoonlijkheden, kom je nog wel achter.
Ik heb ze in het begin gekocht toen ze nog goed koop waren, dit is mijn team nu:quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik heb 17k ongeveer, hoe kan ik het beste handelen en in wat?
Ja inderdaad, er zijn erg veel IF's in de Eredivisie alleen wel heel erg duur..
Goede binnenkomer, die punt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dankjewel Lindgren.!![]()
Oke, ik kom er wel achter ja haha.
Haha, doe je nog steeds actief die kaartjes op de IF's en dan in laten vallen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb ze in het begin gekocht toen ze nog goed koop waren, dit is mijn team nu:
[ afbeelding ]
En ik heb nog 5 eredivisie IFs op de bank, 3 silver, 1 goud en 1 brons.
Haha, ik zag het aan je onderschrift en ik dacht, laat ik het onderdrukken ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede binnenkomer, die punt.
--
Ik probeer een 4-4-1-1 RM Danilinho te kopen, ik bied een trade offer aan: IF d'Alessandro, misschien dat er iemand is die zo'n zwartekaartjesfapper is dat ie 'm aanvaardt, al denk ik van niet.
Pfoe, als je ooit nog iets kwijt wil voor een zachtprijsje, ik sta 24/7 voor je klaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb ze in het begin gekocht toen ze nog goed koop waren, dit is mijn team nu:
[ afbeelding ]
En ik heb nog 5 eredivisie IFs op de bank, 3 silver, 1 goud en 1 brons.
Guidetti 74 met een 10+ attribute kaartje is wel een lekkere pinchhitter wanneer nodigquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, doe je nog steeds actief die kaartjes op de IF's en dan in laten vallen?
Heb steeds minder last van die gasten eigenlijk. in het begin kon ik ze totaal niet handelen, maar mn verdedigers zijn ze steeds vaker baas. Zelfs als ik met mn bronzen MLS team er tegen moetquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Guidetti 74 met een 10+ attribute kaartje is wel een lekkere pinchhitter wanneer nodigJe moet toch wat als je tegen de Bents en Agbonlawhores komt te spelen.
Ik heb vanaf het begin van het spel een BBVA team gehad, vanaf een budget team steeds verbeterd en het ging altijd heel goed.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar ik heb niet de absolute top IFs maar ze spelen echt als beesten. Super gebalanceerd elftal waar ik zelfs als niet full fifa prof lekker potjes mee kan winnen:
[ afbeelding ]
Verliezen is kut, maar met een miljoenenelftal verliezen van budgetteams is ronduit vernederend. De keerzijde van de medaillequote:Op donderdag 23 februari 2012 10:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het begin van het spel een BBVA team gehad, vanaf een budget team steeds verbeterd en het ging altijd heel goed.
Ik had begin januari dit jaar nog
Casillas
Ramos-Pique-IF Pepe-IF Marcelo
IF Xabi Alonso-Mascherano
Navas-SIF Higuain-Rossi
IF Soldado
Geweldig team.
Afgelopen anderhalve maand is dit stap voor stap omgebouwd naar het veel duurdere
IF Lopez
IF Iraola-IF Ramos-IF Pepe-IF Marcelo
IF Fabregas-IF Keita
IF Navas-SIF Higuain-Rossi
IF Soldado
En niets lukt meer.![]()
Vooral de verdediging is nu plots zo aan het stuntelen, onbegrijpelijk. En verliezen van budget teams met mijn team van meer dan een miljoen, terwijl ik weet dat ik met een veel goedkoper team veel beter presteerde is behoorlijk frustrerend kan ik je vertellen![]()
Dus adios BBVA, verder met mijn andere teams.. niet half zo indrukwekkend op papier, maar veel beter op het veld.
Als ik nou wist dat er niet meer in zat, ok..quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verliezen is kut, maar met een miljoenenelftal verliezen van budgetteams is ronduit vernederend. De keerzijde van de medaille
ik denk dat hij te aanvallend ingesteld is om te spelen op CM.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:29 schreef Walxie het volgende:
Speelt IF Siem de Jong op CM ook lekker denken jullie?
Ah, ik speel 4-3-3 en ik twijfel wat ik zou kopen..quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat hij te aanvallend ingesteld is om te spelen op CM.
ik zou eerder voor IF Luukinho gaan, die heeft toch meer overtuigende stats dan Siem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ah, ik speel 4-3-3 en ik twijfel wat ik zou kopen..
IF S de Jong of IF L de Jong
Dit is nu mijn team: http://www.futhead.com/12/squad/67769quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou eerder voor IF Luukinho gaan, die heeft toch meer overtuigende stats dan Siem.
IF Luukinho toch wel en misschien ook Fer voor Janssen. Verder zou ik Elm en Tadic omdraaien, dan komt het longshot van Elm beter tot zijn recht.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dit is nu mijn team: http://www.futhead.com/12/squad/67769
Wat zeg je dan dat het beste is?
Bedankt voor je tips, ik zal na deze wedstrijd ze gaan uitvoeren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Luukinho toch wel en misschien ook Fer voor Janssen. Verder zou ik Elm en Tadic omdraaien, dan komt het longshot van Elm beter tot zijn recht.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:44 schreef stoereboii het volgende:
En doumbia heeft zin om in m'n tp te blijven zitten
In het begin heb ik me zwaar misdragen, nu doe ik niks meer en ze doen nog steeds irritant, gisteren heb ik er wel wat over gezegd en nu zijn ze ultimate boosquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dankje Toefjes!![]()
Is hier op het forum een grote hekel aan stoereboii ofzo?
Tja, ik hoop voor je dat je er van geleerd hebt dan..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
In het begin heb ik me zwaar misdragen, nu doe ik niks meer en ze doen nog steeds irritant, gisteren heb ik er wel wat over gezegd en nu zijn ze ultimate boos
graag gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:56 schreef Walxie het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips, ik zal na deze wedstrijd ze gaan uitvoeren.
Xbox 360.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
graag gedaanop welke console zit je trouwens?
Ik morgen een vrije fifa-dagquote:
Voor hoeveel heb je Messi kunnen verkopen? Ik zag dat z'n prijs omlaag aan het gaan isquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik morgen een vrije fifa-dagVandaag tot 18:00 druk, en daarna brak denk ik. Ga vanavond proberen IF Pepe voor elkaar te krijgen voor de finishing touch
Wauw, die had ik ook wel kunnen gebruiken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Had bijna een 433 IF Mertens voor 14k opgepikt. Na een biedingsoorlog met een andere knul uiteindelijk nog voor 17K! Volgens mij gaat hij voor 30k
Dankje nog voor je reactie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef Rijst het volgende:
walkxie, Ik heb niet alles teruggelezen maar je moet zeker voor Luuk gaan. ik heb ze beide in mn teamLuuk is vveel completer en heeft een VEEL beter schot
Hoe komen jullie toch aan zoveel coins..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef Rijst het volgende:
Eredivissie vind ik wel kut spelen dit jaar. Daarom heb ik expres er een serie A van gemaakt
[ afbeelding ]
Ja inderdaad, viel mij ook net op.. met Luuk lukt me bijna alles.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef Rijst het volgende:
Luuk heeft btw 4sterren skill moves en Siem 2Ik weet nooit wie wie is. Soms probeer ik met Siem de Ronaldo chop of Roulette maar dan faal ik.
Meeste van ons spelen al vanaf het begin en handelen dood veel. Toefjes bijvoorbeeld die heeft milioenen daardoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef Rijst het volgende:
Luuk heeft btw 4sterren skill moves en Siem 2Ik weet nooit wie wie is. Soms probeer ik met Siem de Ronaldo chop of Roulette maar dan faal ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |