Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
En deze ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Inverted Vandermarretje:
http://www.futhead.com/12/squad/10745
Komt omdat Bornstein wel een baasch isquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Inverted Vandermarretje:
http://www.futhead.com/12/squad/10745
Pricefixers denk ik, op de PS3 valt de prijs wel meequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt omdat Bornstein wel een baasch is
Ik zie alleen maar smerige dure Von Bergen op de TP
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou het voordeel van een VDM?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je een team hebt met een thema en dan 1 afwijkende speler ertussen zet omdat je de alternatieven niet goed genoeg vindt..meestal een compleet bronze/silver team met 1 gold, of bijv 1 nationaliteit en dan een Braziliaanse keeper
Een betere speler op een bepaalde positie dan dat je zou hebben als je je aan je eigen restricties zou houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is nou het voordeel van een VDM?
SCHADE!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef Fuszy het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/52313
Om even terug te komen op Vandermar. Ik heb naast dit nog een budget van 70k over, dus een IF Chielini zal er denk ik niet inzitten.
Aight, thanksquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een betere speler op een bepaalde positie dan dat je zou hebben als je je aan je eigen restricties zou houden.
De neger. Maar ik weet wel wat ze gemeen hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zeg het maar, wie van de 3 hoort er niet bij?
Dan moet je wel een erbij doen die zijn shirt niet uittrokquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef GuRBuH het volgende:
Nee, dat is een overeenkomstquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je wel een erbij doen die zijn shirt niet uittrok
Guidetti, die heeft niet bij NEC gespeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef GuRBuH het volgende:
Close.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Guidetti, die heeft niet bij NEC gespeeld.
Gooi Ofoe op het middenveld en Donk centraal achterin.quote:
53 pace cam?quote:
Die Maazou scoorde vanmiddag tegen mij terwijl Donk, Almeback en Zuiverloon aan hem hingen te sjorren.quote:
Z'n eerste drie balcontacten, drie goalsquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doelpunt bij z'n eerste balcontact
Zoek hem gewoon op joh, luie hond. Dat filmpje opzoeken kost hem net zo veel tijdquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
@Vandermar, kan je link nog eens posten van die truc vid uit vorige topic? vergeten te bekijken :$
Goede passing ook nog.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Luuk de jong is eigelijk een hede goede CAM,. Shotpower 90 Longshots 86
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gooi Ofoe op het middenveld en Donk centraal achterin.
quote:
Ja dat is het mooie van dit team. Ik heb ze allemaal geselecteerd op bepaalde eisen en er zaten ontzettend veel Pro League spelers bij. Op basis daarvan heb ik dit team samengesteld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die Maazou scoorde vanmiddag tegen mij terwijl Donk, Almeback en Zuiverloon aan hem hingen te sjorren.Absolute tank...
Oehhhhquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek hem gewoon op joh, luie hond. Dat filmpje opzoeken kost hem net zo veel tijd
Eigenlijk zou ik je hem zelf op moeten laten zoeken omdat ik dat normaal ook iedereen laat doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
@Vandermar, kan je link nog eens posten van die truc vid uit vorige topic? vergeten te bekijken :$
idd ja, prima op CF en centrale CAM daardoor, maar daar speelde hij ook vaak natuurlijk onder Co en Preud'hommequote:
daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek hem gewoon op joh, luie hond. Dat filmpje opzoeken kost hem net zo veel tijd
Nee, maar 53 pace is echt absurd traagquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dat is het mooie van dit team. Ik heb ze allemaal geselecteerd op bepaalde eisen en er zaten ontzettend veel Pro League spelers bij. Op basis daarvan heb ik dit team samengesteld.
@Tim86: 53 is inderdaad niet snel, maar je hoeft er ook niet altijd op snelheid langs.
74 crossingquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar 53 pace is echt absurd traag
Dat is rolstoelwerk..
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
74 crossing
86 FKacc
80 longshot
79 shotpower
76 shortpass
Dat je er niks mee gaat scoren geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, welke conclusie moet ik hieruit trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |