quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
8 is mijn allerlievelingste lievelingsgetal.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Skunk fixt gewoon even zelf haar auto
Heel gaaf!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd het allemaal bij in een schriftje.
Ik volg de reeks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat we elke dag geinformeerd worden over wie er op bezoek gaat bij Friso?
ik lees die wel mee omdat ik wil weten wanneer er iets gebeurtquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb m actief staan om makkelijk het nwsforum te kunnen openen vanuit myat
Eej, dat hebben wij!quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgenochtend komt het Frisofeest (ik zit in de organisatie) op omroep brabant. Zowel op de radio als op tv
.
Ga je feest vieren omdat Friso ziek is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgenochtend komt het Frisofeest (ik zit in de organisatie) op omroep brabant. Zowel op de radio als op tv
.
watquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef lezzer het volgende:
benieuwdwatgoegletrensleetdaarweervanmaakt
www.frisofeest.nl ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ga je feest vieren omdat Friso ziek is?
En jij denkt dat ik dat durf te zeggen hier?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn eens aan het nadenken over maandlasten bij een hypotheek. Dat klinkt allemaal maar duur. Voor wie dat wil delen, wat betalen jullie nou zoal aan hypotheek?
Gaat het je niet meer om de bijkomende kosten? Levensverzekering, allerlei woonverzekeringen etc.?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn eens aan het nadenken over maandlasten bij een hypotheek. Dat klinkt allemaal maar duur. Voor wie dat wil delen, wat betalen jullie nou zoal aan hypotheek?
Neequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat durf te zeggen hier?
Janou eigenlijk wil ik gewoon weten wat het me netto zou gaan kosten, maar ik snap de ballen van al die vormen en opties en verzekeringen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gaat het je niet meer om de bijkomende kosten? Levensverzekering, allerlei woonverzekeringen etc.?
Nou jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
het constante gevoel keihard genaaid te worden, zonder lieve kusjes in je nek...[/sub]
Daarom, de waarde van een goed financieel adviseur wordt echt vreselijk onderschat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik vind hypotheken altijd zo ontzettend grote menserig dat ik er acuut hoofdpijn van krijg als ik er mee bezig ga
Hier snap ik al niks van (inschrijven bij de notaris). Tis maar goed dat we nog niet helemaal zover zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:37 schreef lezzer het volgende:
Extra gratis tip: zo hoog mogelijk inschrijven bij de notaris. Dus, stel je neemt een hypotheek voor 2 ton, maar je kunt inschrijven voor 3 ton, dan moet je dat doen. Als je later een hogere hypotheek wilt voor bijvoorbeeld een verbouwing, dan hoef je niet meer die notariskosten te betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu pas dat ik in je sig sta!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef lezzer het volgende:
Iemand heeft dat heel overzichtelijk opgeschreven zag ik:
Ja, die slepen me gelijk afquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef lezzer het volgende:
Wat vreemd? Je hebt toch nú hulp nodig? Niet 119 dagen geleden?
Route Mobiel afsluiten nu?![]()
BE, ik kwam net in PTA een heel oud topic tegen waarin jij haat op de ANWBquote:Op donderdag 2 november 2006 15:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben overgestapt op Routemobiel wegens zeer slechte ervaringen met de ANWB service in het buitenland. Ik wil niets meer met de ANWB te doen hebben.
Pffff.... dat avontuur heb ik uit m'n brein verbannen. Ik zal de korte versie geven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:59 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
BE, ik kwam net in PTA een heel oud topic tegen waarin jij haat op de ANWBWat is er gebeurd dat ze het zo verpest hebben? En hoe bevalt RouteMobiel (zit je daar nog steeds)?
Ja... da's wel heul erg zeg. Wanneer was dat? Kort geleden?quote:
Is dat nog van invloed op het Frisofeest eigenlijk? Dat bedoel ik puur belangstellend en zeker niet vervelend hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, had toch wel gehoopt op wat positiever frisonieuws.
Het feest gaat gewoon door, maar er is een donatiemogelijkheid voor de reddingsorganisatie die ook de redding van de prins gedaan heeft opgezet in samenwerking met de Effenaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is dat nog van invloed op het Frisofeest eigenlijk? Dat bedoel ik puur belangstellend en zeker niet vervelend hoor.
Dat was in september 2004 (weet ik nog omdat tijdens die vakantie Andre Hazes is doodgegaan). Wij hebben gewoon totaal geen service gehad, moesten alles zelf nabellen en regelen. De firma Lieg & Bedrieg noemden we het op een gegeven moment. En inderdaad, de jongens van de centrale deden nogal onverschillig en hadden totaal geen medeleven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja... da's wel heul erg zeg. Wanneer was dat? Kort geleden?
Mijn ervaringen zijn overwegend positief. De eerste keer dat ik ze nodig had was langs de snelweg in Duitsland, prima geholpen ook. En dan vandaag weer. Ook goede service, ze boden ook vertaalhulp aan maar dat had ik niet nodig natuurlijk
Moet ik wel bijzeggen dat deze telefoonjongen niet heel betrokken was en nogal verveeld overkwam. En ik had eerst een eenmalig abonnement, wat dus neerkomt op één keer hulp in het buitenland. Niet éénmalig één jaar lidmaatschap. Wat nergens vermeld stond. En dat ik nu dus "te lang" in het buitenland ben, hadden ze me ook wel eerder mogen vertellen.
Friso
Ha, ik dacht ongeveer een uurtje geleden exact ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:41 schreef Blue-eyes het volgende:
Googlen levert geen antwoord op, Wat denken jullie: is Annechien Steenhuizen van de NOS lesbisch?
[ afbeelding ]
Derde rij, 2e van boven. In uniformquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:29 schreef skunkasaur het volgende:
http://www.asprodukties.com/
Check dat filmpje in de eerste rij, vijfde van boven.
(en zet je geluid even zacht als je de website opent)
Het was nog een cruciale aflevering ook...quote:
Ja, dat is best wel nerdyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het heel nerdy dat ik eigenlijk niet wil gaan wandelen vandaag omdat mijn MB's op zijn
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het heel nerdy dat ik eigenlijk niet wil gaan wandelen vandaag omdat mijn MB's op zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ei ligt ook niet zomaar op de grondquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:10 schreef Vanyel het volgende:
Zeer
Voor ei gaan we niet zo ver. Dat weiger ik te verbannen.
Fixedquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontbijten Eten. Ik houd er zo van. Hoe uitgebreider hoe beter.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Thanksquote:Op zondag 26 februari 2012 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe ook even eenvoor lezzer. Beetje laat, maar wel gemeend.
Wat een kutsituatie
quote:Op zondag 26 februari 2012 18:22 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen, ik ben zelf even met wat anders bezig.Heel veel kusjes en knuffels en sterktes en alles wat je nodig hebt op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je iets wil delen moet je dat vooral met me doen. Ook heb ik vodka, dus je komt maar langs.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Snap ik best.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms denk ik "Was ik maar Fiets."
Wat luxe. Als ik de deur open laat staan word ik wakker omdat de kippendijen uit zichzelf zijn weggelopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 07:28 schreef Vanyel het volgende:
Wij werden om 4 uur wakker van enorm irritant gepiep. De diepvries vond zichzelf te warm worden. Deur open.. Best fijn dat ie even riep.
Ik ook. De rest was helemaal bagger.quote:Op maandag 27 februari 2012 07:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben best erg tevreden dat Joan gewonnen heeft met het NSF.
Dit is in ieder geval het nummer waarvan Fok ESF vond dat het door moest.quote:Op maandag 27 februari 2012 07:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is deze wel echt leuk, dan? Of zijn we weer bij voorbaat kansloos? En is dit er een die NIET uit de idols/etc. stal komt?
Maar dit! Ik heb een woninggevaldingens! Waarschijnlijk!quote:
Omdat ze een 'excentrieke hippie is' en 'lekker gek'quote:
Driewerf hoezee!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:45 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Maar dit! Ik heb een woninggevaldingens! Waarschijnlijk!Weest blijde voor mij!
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:06 schreef LizzyAdam het volgende:
Ik moest spugen, dus ik ren naar de wc en deed aan projectile vomit. Zit de klep van de wc dicht
Ik moest spugen, dus ik ren naar de wc en deed aan projectile vomit. Zit de klep van de wc dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |