Hij is nog niet over...quote:Op donderdag 2 november 2006 15:09 schreef DerBolle het volgende:
spotje heeft dan wel succes gehad!
Voor mij dus reden voor een voorkeur voor de ANWB.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:09 schreef DS4 het volgende:
Voordeel Roetmobiel is natuurlijk de lagere prijs.
Nadeel is dat Roetmobiel snel overgaat naar afslepen, waar wegenwacht meer langs de weg zal fixen.
Hoe denk je dat dat met route-mobiel zit in het buitenland?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben overgestapt op Routemobiel wegens zeer slechte ervaringen met de ANWB service in het buitenland. Ik wil niets meer met de ANWB te doen hebben.
Ik heb er juist goede ervaringen mee. Die ene keer dat ik pech had in Duitsland kwam de ADAC gewoon langs om de boel te repareren. Kostte niks. Ik had wel een IRK natuurlijk (dat was toen de buitenland-dekking van de ANWB).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Ben overgestapt op Routemobiel wegens zeer slechte ervaringen met de ANWB service in het buitenland. Ik wil niets meer met de ANWB te doen hebben.
Slechter dan wat ik met de ANWB heb meegemaakt kan het niet zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 15:43 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat met route-mobiel zit in het buitenland?
Zeker wel, want zover ik weet bestaat die niet...quote:Op donderdag 2 november 2006 15:48 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Slechter dan wat ik met de ANWB heb meegemaakt kan het niet zijn![]()
Ik probeer slechts objectief te zijn. Ik heb zelf ook ANWB (vooral ook omdat ik veel in het buitenland rij).quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef MikeyMan het volgende:
Voor mij dus reden voor een voorkeur voor de ANWB.
Dan ben je niet voldoende op de hoogtequote:Op donderdag 2 november 2006 15:51 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Zeker wel, want zover ik weet bestaat die niet...
i stand corrected...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Dan ben je niet voldoende op de hoogte
http://www.routemobiel.nl/index.asp?NavigationID=645
En dat roept dus iedereen... waarop is dat gebaseerd?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:11 schreef Bombardier het volgende:
Route Mobiel is wegsleepdienst, ANWB repareert ook werkelijk.
Kleine en simpele dingen (zoals lege accu, band verwisselen enz.) kan Routemobiel ook gewoon ter plaatste oplossen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:42 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
En dat roept dus iedereen... waarop is dat gebaseerd?
Dat komt omdat route mobiel gebruikt maakt van locale garages. Dat is het nadeel. Ze hebben zelf niet heel veel pechauto's.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef MikeyMan het volgende:
Op verschillende tests...
Ze komen vaak gewoon alleen met een sleepwagen aanrijden... Is wel wat anders dan waar de anwb mee aan komt...
Een band verwisselen kan ik zelf ook welquote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Kleine en simpele dingen (zoals lege accu, band verwisselen enz.) kan Routemobiel ook gewoon ter plaatste oplossen.
En de kosten van de reparatie dan? Die zijn torenhoog als je het door de lokale dealer laat doen. En die kosten zitten niet bij de prijs in bij Route Mobiel.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef 911GT2 het volgende:
[..]
Dat komt omdat route mobiel gebruikt maakt van locale garages. Dat is het nadeel. Ze hebben zelf niet heel veel pechauto's.
Daarom zijn ze wel een stuk goedkoper!
Ja, ik ook wel. Maar je zou moeten weten hoeveel mensen hiervoor nog gewoon de pechdienst moeten bellen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Een band verwisselen kan ik zelf ook wel
Dat vrouwen dat doen kan ik me wel voorstellen.. t kan best zwaar zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 16:59 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar je zou moeten weten hoeveel mensen hiervoor nog gewoon de pechdienst moeten bellen.
Stel je voor dat je je nagels breekt![]()
Routemobiel doet dat nou ook, alleen ze laten vaak een sleepwagen komen, maar die persoon kan ook auto's repareren. Ik ben blij dat ik nu weg ben bij de anwb, want die lui zijn te duur gewoon voor de service die ze leveren, ze hebben mij ook al een keer laten staan in nederland, omdat het 12 uur was en ze dan niet snel meer iemand op pad sturenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:11 schreef Bombardier het volgende:
Route Mobiel is wegsleepdienst, ANWB repareert ook werkelijk.
Met alle respect, maar Route Mobiel is dit jaar overgegaan naar SNS. Lijkt mij een aardige partij...quote:Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef LoggedIn het volgende:
De manier waarop RouteMobiel de markt op is gekomen, komt op mij niet over als een professioneel bedrijf (bij de ANWB heb ik dat gevoel wel).
SNS? Ik neem aan dat je niet de bank bedoeld...quote:Op donderdag 2 november 2006 17:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Route Mobiel is dit jaar overgegaan naar SNS. Lijkt mij een aardige partij...
quote:Routemobiel:
Ik zit dagelijks op de weg in geheel Nederland, nog NOOIT heb ik een herkenbaar voertuig gezien van deze firma, maar wel duizenden van de ANWB.
Mijn ervaringen zijn slecht met deze firma, ben 28 jaar bij de ANWB geweest, niets anders dan lof, vakkundigheid en hulp op de plaatst waar je bent - Je kan weer rijden, lukt dit niet dan komt pas de Takelwagen.
Persoonlijk ben ik van menig gezien mijn ervaringen, onderzoek en informatie dat ze niet in de schaduw kunnen staan van de ANWB.
Wat wel een leuke obtie was bij Routemobiel een controle winterbeurt bij Kwik - Fit.
Ik ga weer terug naar de ANWB en Routemobiel nooit meer na de pech ervaring met deze dienst.
* geen gratis inbelnummer voor de pechmelding
* na 15 minuten pas een medewerker
* pas na 45 minuten hulp ( was takelwagen)
Ik wens iedereen succes en vroeg of laat komt u er vanzelf achter.
At Your Service
[ bron ]quote:Ik ben echt helemaal klaar met de ANWB. Binnen twee dagen twee keer slecht geholpen...auch!...Gister wilde ik een extra auto aan ons bedrijfsabonnement toevoegen. Na 5 keer te zijn doorverbonden bleek de desbetreffende afdeling vanaf de eerste minuut bellen al lang gesloten te zijn. Schiet lekker op. De dame reageerde nuchter, het is niet mijn fout. En bedankt. Na wat morren uiteindelijk de belofte dat ik de volgende dag direct teruggebeld wordt, door haar leidinggevende notabene. Niet gebeurd natuurlijk.
De volgende dag sta ik met een lege accu (stomstomstom) te wachten voor het Rosarium, alwaar we samen met KPMG en Google een presentatie hebben gegeven over Search (leuke sessie trouwens). Na een telefoontje richting ANWB met mijn pechmelding krijg ik de opmerking; 'binnen een uur wordt u geholpen'. Jaja...ammehoela! Na anderhalf uur nog niemand gezien, dus toch maar even bellen. Er staat geen melding in ons systeem. 'Met wie heeft u gesproken?' ...ppfff...maakt het uit?!! Na 2,5 uur wachten word ik gebeld door de monteur, hij kan het niet vinden. 3 uur later rijdt mijn auto weer. En bedankt!! Volgende jaar naar de concurrent? Of zal die 'ook' zo slecht presteren. Graag hoor ik de ervaringen van Routemobiel abonnees.
SNS REAAL. De verzekeringstak...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:00 schreef IkWilbert het volgende:
SNS? Ik neem aan dat je niet de bank bedoeld...
Hé, dat wist ik niet dat vanaf 12 jaar er een "probleem" is. Nog een reden voor mij om lekker bij de ANWB te blijven (of gewoon erop gokken dat ik ze niet nodig heb, ik sta immers nooit stil met mijn auto).quote:Op donderdag 2 november 2006 18:57 schreef Slam het volgende:
omdat ik een auto ouder dan 12 jaar heb dus bij de ANWB..
Wel nieuw. Route Mobiel is in 2004 opgericht (september om precies te zijn).quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:51 schreef Ridocar het volgende:
Nieuw zijn ze ook niet, want volgens mij deden ze altijd bedrijfswagens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |