quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of kachelweerstand. Dus de kachel doet het alleen op de hoogste stand?
quote:
Kachel doet het altijd (mits ik 80+ rijd) maar de warme lucht "stroomt" er meer uit dan dat het systeem blaast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of kachelweerstand. Dus de kachel doet het alleen op de hoogste stand?
Nope, da's prima op niveau. De auto verbruikt de koelvloeistof enigszins, dus dat houd ik altijd goed in de gaten. Komt bij dat ik in Zweden zit en niet zonder wil komen te staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
Koelvloeistofniveau is te laag -> checken en bijvullen
Jep, "nieuwe" kachelweerstand (ding van de eerste foto) plus stekkertje.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:22 schreef CafeRoker het volgende:
Kennelijk heb je nog een los contactje, een kapotte schakelaar of is de nieuwe kachelweerstand ook deels kapot.
Ik zou even uitzoeken hoe je hem kunt kortsluiten en dan eens proberen hem vast op stand 2 te zetten. Blijft hij blazen dan is het de schakelaar of het stekkertje er naartoe. Is er geen verschil, dan is je nieuwe weerstand ook kapot.
Even voor de zekerheid, je hebt dat rotte contactje waar je het over had toch vervangen nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |