Hij werkt anders goed hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef Morgen- het volgende:
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:50 schreef Snowbells het volgende:
Ik vondWas wel tof ja. Alleen vond ik het eindgevecht echt baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb meer moeite gehad met gewone draken dan hem.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was wel tof ja. Alleen vond ik het eindgevecht echt baggerIk heb meer moeite gehad met gewone draken dan hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet echt scripted. Het is een klap die je normaal ook zou dood maken, zonder filmpjequote:Op zondag 26 februari 2012 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Kan jij ook onthoofd worden?
Die scripted kills als je op een bepaald % van je HP zit vind ik wel bullshitHeeft hij nog meer een klein gedeelte van z'n hp over, ik 1/3 ga ik dood door zo'n scripted kill
Maar soms is het heel vreemdquote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Is niet echt scripted. Het is een klap die je normaal ook zou dood maken, zonder filmpje
Ik ben net overgestapt van swords op greatswords, wel even wennen hoor.quote:
Ik moet die achterlijke juwelen gappen. Heb er nu 5 van de 24, tis dat ik er telkens per ongeluk tegenaan loop.... Geen flauwe notie waar de rest is.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:45 schreef ex het volgende:
Hmm, ik zie net dat ik de hele dark brotherhood nog niet gedaan heb lol..
Nu bijna klaar met de thieves. Wel goed onderweg met daedric armor, heb de 2 blades, bow & chest atm.
Het blijft een leuk spel.. Ik zit straks een tijdje zonder internet/tv door me verhuizing en denk dat ik dan veeeel ga spelen in de avonden.
Er is een mod die alle locaties laat zien op de map. Ik weet alleen even niet meer welkequote:Op zondag 26 februari 2012 23:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik moet die achterlijke juwelen gappen. Heb er nu 5 van de 24, tis dat ik er telkens per ongeluk tegenaan loop.... Geen flauwe notie waar de rest is.
Light Armor, 2handed, block en je sloopt stront links en rechts.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik speel op dit char met 2H, heletijd al met Greatswords. Like a boss
'Stones of Barenziah Quest Markers'quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Er is een mod die alle locaties laat zien op de map. Ik weet alleen even niet meer welke.
Light Armour, pffquote:Op maandag 27 februari 2012 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Light Armor, 2handed, block en je sloopt stront links en rechts.
Ben normaal niet van de mods en WTs maar in dit geval maar eens proberen.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
'Stones of Barenziah Quest Markers'
Probeer die mods in de OP. Je zult er echt geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Ben normaal niet van de mods en WTs maar in dit geval maar eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |