abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108306216
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De oplichters zijn de banken, het is alleen maar rechtvaardig dat ze terug gepakt worden.

[..]

Mooie holle retoriek om te verbloemen dat je geen weerwoord hebt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:26:33 #27
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108306609
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooie holle retoriek om te verbloemen dat je geen weerwoord hebt.
Helemaal geen holle retoriek.

quote:
Peter Mertens: In Griekenland botsen twee werelden met elkaar

Peter Mertens schetst in “Hoe durven ze” onder andere het onthutsende verhaal achter de Griekse crisis. Mertens en de uitgever (EPO) boden ons het volledige hoofdstuk over dat Griekse drama aan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_108306698
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Helemaal geen holle retoriek.

[..]

Je lult maar wat over banken, de NHG en consumenten, zonder dat je de relatie tussen die drie belicht. Leuk dat je denkt dat banken criminelen zijn, maar de NHG wordt toch echt opgehoest door consumenten, niet door banken. Dus wat er precies rechtvaardig is aan het oplichten van een systeem dat door mede-huiseigenaren in stand wordt gehouden is mij nog steeds onduidelijk.
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:29:59 #29
pi_108306742
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je lult maar wat over banken, de NHG en consumenten, zonder dat je de relatie tussen die drie belicht. Leuk dat je denkt dat banken criminelen zijn, maar de NHG wordt toch echt opgehoest door consumenten, niet door banken. Dus wat er precies rechtvaardig is aan het oplichten van een systeem dat door mede-huiseigenaren in stand wordt gehouden is mij nog steeds onduidelijk.
Daar bewijs je alleen je domheid mee.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_108306756
quote:

[..]

Hij moet lachen dat mensen die het al moeilijk hebben straks voor de shit kunnen opdraaien... en dat de nieuwe lading mensen die NHG nodig hebben dit niet krijgen. hihi.
pi_108306886
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Daar bewijs je alleen je domheid mee.
Dat zeg ik; inhoudelijk ben je uitermate zwak, op discussie niveau sta je onderaan de ladder en op het gebied van sociale interactie een totale nobody.

Maar hey, dat is niks nieuws, doe je al een paar jaar. Komt door al die drugs die je tot je neemt :)
pi_108306906
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hij moet lachen dat mensen die het al moeilijk hebben straks voor de shit kunnen opdraaien... en dat de nieuwe lading mensen die NHG nodig hebben dit niet krijgen. hihi.
Wij hadden vroeger op school een Downie, die moest ook altijd lachen om dingen die niemand anders snapte.
pi_108306987
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wij hadden vroeger op school een Downie, die moest ook altijd lachen om dingen die niemand anders snapte.
Die had in ieder geval nog een valide excuus ;)
pi_108307023
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die had in ieder geval nog een valide excuus ;)
Papier heeft ook een valide excuus hoor, zijn hoge mate van drugsgebruik in combinatie met een uitzichtloos bestaan. Heel valide dus :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:46:28 #35
pi_108307294
Ad Hominems zijn leuk *O*
pi_108307344
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ad Hominems zijn leuk *O*
Dat zeg ik, je scoort inhoudelijk 0, sociaal 0, discussieniveau 0.

Ik blijf net zo lang die plaat afspelen totdat je stopt met vervuilen Papier :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 16:47:50 ]
  donderdag 23 februari 2012 @ 16:49:30 #37
pi_108307416
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zeg ik, je scoort inhoudelijk 0, sociaal 0, discussieniveau 0.

Ik blijf net zo lang die plaat afspelen totdat je stopt met vervuilen Papier :)
Ik weet dat je geen argumenten hebt en dus gedwongen bent om tegenstanders uit te schakelen.
pi_108307457
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik weet dat je ik geen argumenten hebt en dus gedwongen bent om tegenstanders uit te schakelen.
Bijna goed, heb hem even verbeterd voor je. Overigens staat mijn argument nog steeds overeind, wil je even het causale verband leggen tussen NHG, Banksters, Griekenland en de huiseigenaar in Nederland zoals je zelf net claimde met de linkdump die je maakte?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 16:56:40 ]
pi_108307514
quote:

[..]

Opgehoest door de consument :')

Ja... met vers geleend geld dat nog vers van de pers afkomt :7

En daarnaast is de premie niet eens dekkend voor het verzekerde risico want de overheid moet daarnaast garant staan voor tekorten. M.a.w. de banken zijn verzekerd op kosten van de belastingbetaler o|O
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_108307560
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Papier heeft ook een valide excuus hoor, zijn hoge mate van drugsgebruik in combinatie met een uitzichtloos bestaan. Heel valide dus :)
Wat is er mis met drugsgebruik om het uitzichtloze bestaan nog een beetje fleur te geven? Wie drinkt er af en toe niet een pint om even lekker te ontspannen?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_108307590
Zonder het NHG kan pauper Nederland geen huis kopen...... dus tja, zorg maar dat het NHG verdwijnt, ik kan nu de kritieken al verzinnen en inderdaad...ook dan zullen de banken weer de schuld krijgen. Mensen die het niet begrijpen geven de banken namelijk overal de schuld van. Straks gaat het regenen....ook de schuld van de banken denk ik _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Wat is er mis met drugsgebruik om het uitzichtloze bestaan nog een beetje fleur te geven? Wie drinkt er af en toe niet een pint om even lekker te ontspannen?
Zorg dat je bestaan niet uitzichtloos is .... het is maar een idee hoor. Voor sommigen is het overigens al te laat is gebleken.
pi_108307620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Opgehoest door de consument :')
Ja, 0.7% van het bedrag om precies te zijn Xenotje.

quote:
Ja... met vers geleend geld dat nog vers van de pers afkomt :7
Onjuist, het is 'virtueel' geld zelfs. Maar je zat er niet ver naast, dus kudo`s.

quote:
En daarnaast is de premie niet eens dekkend voor het verzekerde risico want de overheid moet daarnaast garant staan voor tekorten.
Weer fout. De premies zijn prima dekkend gezien de huidige dekkingsgraad, uitkeringspercentage en aanvragen. Maar weer kudo`s, je zat er niet heel erg ver naast.

quote:
M.a.w. de banken zijn verzekerd op kosten van de belastingbetaler o|O
Wederom onjuist, huiseigenaren zijn verzekerd, maar wederom kudo`s want je zat er niet ver naast.
pi_108307641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Daarom heeft hij ook een excuus dat valide is, ook al tast het zijn vermogen om inhoudelijk te reageren aan.
pi_108307653
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, 0.7% van het bedrag om precies te zijn Xenotje.

[..]

Onjuist, het is 'virtueel' geld zelfs. Maar je zat er niet ver naast, dus kudo`s.

[..]

Weer fout. De premies zijn prima dekkend gezien de huidige dekkingsgraad, uitkeringspercentage en aanvragen. Maar weer kudo`s, je zat er niet heel erg ver naast.

[..]

Wederom onjuist, huiseigenaren zijn verzekerd, maar wederom kudo`s want je zat er niet ver naast.
_O-

donderdag 23 februari 2012 @ 16:58:09 #45
pi_108307707
Mijn bestaan is niet uitzichtloos. Ik gebruik drugs (Fok!, sex, werk, auto rijden) omdat het leuk en lekker is.
pi_108307784
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn bestaan is niet uitzichtloos. Ik gebruik drugs (Fok!, sex, werk, auto rijden) omdat het leuk en lekker is.
"Wij van wc eend"
  donderdag 23 februari 2012 @ 17:01:50 #47
pi_108307824
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

"Wij van wc eend"
Right back at ya!
pi_108311260
www.Wehkamp.nl, maar ook de Neckermann en zelfs een grote drogistrijketen geven gewoon leningen uit zonder dat er iets word aangekocht. Gewoon harde cash dus. Ze doen (of deden, regels zijn aangescherpt) dit ook bij mensen die gewoon de rekeningen ervan betaald hebben. Om maar niet in de problemen te komen.
Het zou de regering gesierd hebben wanneer ze ook meteen de woekerrente hadden aangepakt die deze bedrijven hanteren.
pi_108311302
Jezus je typt www.wehkamp.nl en er komt meteen een link naar hun site
pi_108311732
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef JellieVrolijk het volgende:
Jezus je typt www.wehkamp.nl en er komt meteen een link naar hun site
Fok heeft de centen kennelijk hard nodig :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')