Mooie holle retoriek om te verbloemen dat je geen weerwoord hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De oplichters zijn de banken, het is alleen maar rechtvaardig dat ze terug gepakt worden.
[..]
Helemaal geen holle retoriek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie holle retoriek om te verbloemen dat je geen weerwoord hebt.
quote:Peter Mertens: In Griekenland botsen twee werelden met elkaar
Peter Mertens schetst in “Hoe durven ze” onder andere het onthutsende verhaal achter de Griekse crisis. Mertens en de uitgever (EPO) boden ons het volledige hoofdstuk over dat Griekse drama aan.
Je lult maar wat over banken, de NHG en consumenten, zonder dat je de relatie tussen die drie belicht. Leuk dat je denkt dat banken criminelen zijn, maar de NHG wordt toch echt opgehoest door consumenten, niet door banken. Dus wat er precies rechtvaardig is aan het oplichten van een systeem dat door mede-huiseigenaren in stand wordt gehouden is mij nog steeds onduidelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal geen holle retoriek.
[..]
Daar bewijs je alleen je domheid mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je lult maar wat over banken, de NHG en consumenten, zonder dat je de relatie tussen die drie belicht. Leuk dat je denkt dat banken criminelen zijn, maar de NHG wordt toch echt opgehoest door consumenten, niet door banken. Dus wat er precies rechtvaardig is aan het oplichten van een systeem dat door mede-huiseigenaren in stand wordt gehouden is mij nog steeds onduidelijk.
Hij moet lachen dat mensen die het al moeilijk hebben straks voor de shit kunnen opdraaien... en dat de nieuwe lading mensen die NHG nodig hebben dit niet krijgen. hihi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je lult maar wat over banken, de NHG en consumenten, zonder dat je de relatie tussen die drie belicht. Leuk dat je denkt dat banken criminelen zijn, maar de NHG wordt toch echt opgehoest door consumenten, niet door banken. Dus wat er precies rechtvaardig is aan het oplichten van een systeem dat door mede-huiseigenaren in stand wordt gehouden is mij nog steeds onduidelijk.
Dat zeg ik; inhoudelijk ben je uitermate zwak, op discussie niveau sta je onderaan de ladder en op het gebied van sociale interactie een totale nobody.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar bewijs je alleen je domheid mee.
Wij hadden vroeger op school een Downie, die moest ook altijd lachen om dingen die niemand anders snapte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hij moet lachen dat mensen die het al moeilijk hebben straks voor de shit kunnen opdraaien... en dat de nieuwe lading mensen die NHG nodig hebben dit niet krijgen. hihi.
Die had in ieder geval nog een valide excuusquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger op school een Downie, die moest ook altijd lachen om dingen die niemand anders snapte.
Papier heeft ook een valide excuus hoor, zijn hoge mate van drugsgebruik in combinatie met een uitzichtloos bestaan. Heel valide dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die had in ieder geval nog een valide excuus
Dat zeg ik, je scoort inhoudelijk 0, sociaal 0, discussieniveau 0.quote:
Ik weet dat je geen argumenten hebt en dus gedwongen bent om tegenstanders uit te schakelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je scoort inhoudelijk 0, sociaal 0, discussieniveau 0.
Ik blijf net zo lang die plaat afspelen totdat je stopt met vervuilen Papier
Bijna goed, heb hem even verbeterd voor je. Overigens staat mijn argument nog steeds overeind, wil je even het causale verband leggen tussen NHG, Banksters, Griekenland en de huiseigenaar in Nederland zoals je zelf net claimde met de linkdump die je maakte?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet dat je ik geen argumenten hebt en dus gedwongen bent om tegenstanders uit te schakelen.
Opgehoest door de consumentquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat is er mis met drugsgebruik om het uitzichtloze bestaan nog een beetje fleur te geven? Wie drinkt er af en toe niet een pint om even lekker te ontspannen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Papier heeft ook een valide excuus hoor, zijn hoge mate van drugsgebruik in combinatie met een uitzichtloos bestaan. Heel valide dus
Zorg dat je bestaan niet uitzichtloos is .... het is maar een idee hoor. Voor sommigen is het overigens al te laat is gebleken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wat is er mis met drugsgebruik om het uitzichtloze bestaan nog een beetje fleur te geven? Wie drinkt er af en toe niet een pint om even lekker te ontspannen?
Ja, 0.7% van het bedrag om precies te zijn Xenotje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Opgehoest door de consument![]()
Onjuist, het is 'virtueel' geld zelfs. Maar je zat er niet ver naast, dus kudo`s.quote:Ja... met vers geleend geld dat nog vers van de pers afkomt![]()
Weer fout. De premies zijn prima dekkend gezien de huidige dekkingsgraad, uitkeringspercentage en aanvragen. Maar weer kudo`s, je zat er niet heel erg ver naast.quote:En daarnaast is de premie niet eens dekkend voor het verzekerde risico want de overheid moet daarnaast garant staan voor tekorten.
Wederom onjuist, huiseigenaren zijn verzekerd, maar wederom kudo`s want je zat er niet ver naast.quote:M.a.w. de banken zijn verzekerd op kosten van de belastingbetaler
Daarom heeft hij ook een excuus dat valide is, ook al tast het zijn vermogen om inhoudelijk te reageren aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wat is er mis met drugsgebruik om het uitzichtloze bestaan nog een beetje fleur te geven? Wie drinkt er af en toe niet een pint om even lekker te ontspannen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, 0.7% van het bedrag om precies te zijn Xenotje.
[..]
Onjuist, het is 'virtueel' geld zelfs. Maar je zat er niet ver naast, dus kudo`s.
[..]
Weer fout. De premies zijn prima dekkend gezien de huidige dekkingsgraad, uitkeringspercentage en aanvragen. Maar weer kudo`s, je zat er niet heel erg ver naast.
[..]
Wederom onjuist, huiseigenaren zijn verzekerd, maar wederom kudo`s want je zat er niet ver naast.
"Wij van wc eend"quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn bestaan is niet uitzichtloos. Ik gebruik drugs (Fok!, sex, werk, auto rijden) omdat het leuk en lekker is.
Right back at ya!quote:
Fok heeft de centen kennelijk hard nodigquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:47 schreef JellieVrolijk het volgende:
Jezus je typt www.wehkamp.nl en er komt meteen een link naar hun site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |