Ik vind het ook gaaf en had de gok dat het lampen waren maar dorstte het niet te vragenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie niet wat het is, maar ik vind het prachtig.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Mirel het volgende:
Ik had het gevoel dat het lampen waren, dus nee.
wat voor lampen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:16 schreef problematiQue het volgende:
Lampen (leek me nog nét electronica)
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef kanovinnie het volgende:
Spotjes in een openbare ruimte gok ik.
Ik zie hier in een ziekenhuis wel eens zoiets tegen het plafond van de liften. Cirkels van een paar centimeter in een metalen plaat met daarboven een transparante kunststof plaat en daar weer boven tl-balken. Is het zoiets?quote:
Ahh dat idee om een tv uit elkaar te halen had ik ookquote:
Tot of tot en met ?quote:
quote:Elektronica is de tak van elektrotechniek die zich bezighoudt met het gedrag van elektronen in actieve componenten zoals elektronenbuizen en transistors of in niet-lineaire componenten zoals b.v. diodes.
Ik denk dat iedereen wel bereid is om het begrip wat op te rekken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef CompuMess het volgende:
Als je het begrip Elektronica een beetje tegen het licht gaat houden, gaat het nog moeilijk worden om een passende plaat te schieten!
[..]
Je bent er wel een beetje laat meequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef CompuMess het volgende:
Als je het begrip Elektronica een beetje tegen het licht gaat houden, gaat het nog moeilijk worden om een passende plaat te schieten!
[..]
Volgens mij gaat Danny ook meedoen en is hij druk bezig de servers van FOK van (te) dichtbij te fotograferen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
---8<---
Is het een idee om de inschrijving een dagje te verlengen vanwege de downtime?
Ze doet niet mee aan deze ronde en mag dus eigenlijk ook niet jureren (zie OP). Wel aardig dat ik zes punten van haar krijg en er ook nog een klein commentaar bij staatquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:37 schreef Mirel het volgende:
Je hebt trouwens 10 mensen beoordeeld, en de rest 9.
vorige ronde waren er toch ook users die mee jureerden? Daarbij zie ik niet echt het probleem omdat ik normaliter mee doe. Maar goed dat laat ik aan kanoquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:53 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ze doet niet mee aan deze ronde en mag dus eigenlijk ook niet jureren (zie OP). Wel aardig dat ik zes punten van haar krijg en er ook nog een klein commentaar bij staat
Die werden uiteindelijk niet meegeteld. De regel dat alleen deelnemers punten mogen geven is ingesteld om het "ronselen" van stemmers te voorkomen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
vorige ronde waren er toch ook users die mee jureerden? Daarbij zie ik niet echt het probleem omdat ik normaliter mee doe. Maar goed dat laat ik aan kano
Oh zo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die werden uiteindelijk niet meegeteld. De regel dat alleen deelnemers punten mogen geven is ingesteld om het "ronselen" van stemmers te voorkomen.
Ben het met je eens, uitzonderingen moeten kunnen. Maar eens kijken wat de organisatie er mee doetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh zo.
Mjah, van ''vreemde'' users uit deze reeks kan ik me dat wel voorstellen.
Persoonlijk, gezien mijn doorlopende deelname vind ik het overdreven en onzinnig als ik niet zou mogen stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |