Ik kan alvast ideeën opdoenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nog even wachten tot 1 maart
Nee johquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:28 schreef problematiQue het volgende:
Dan is het meteen weg uit iedereens MyAT.
ik dacht ook wanneer het op slot is gedaan door een mod. Wacht ff ik ga het even uitproberenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:41 schreef problematiQue het volgende:
Dan kan pas als 'ie vol is toch?
Mwah, gaat toch om de laatste foto's. en met veel deelname zitten de topics zo vol+wat problemtiQue zegt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.
Per ronde is wel zo overzichtelijk. Nu opent iemand het topic elektronica en ziet vervolgens allerlei B&W foto's voorbij komen. Rommelig is dat.
Kan je doen, maar dan krijg je straks dit:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
Je hebt gelijk, die button komt dan niet. Maar wat een mod wel kan is het topic handmatig aan de reeks koppelen, en dan zou het ook weer bij iedereen in de MyAt moeten komen, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Waarom? je gooit het topic dicht, er komt geen nieuw deel over deze maand. Als dat echt moet kan dat in het topic over volgende maand maar dan is de OP tenminste duidelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je doen, maar dan krijg je straks dit:
Topic van Maand 3 (10 posts)
Topic van Maand 2 (290 posts)
Topic van Maand 1 (150 posts)
Staat prima op 1 rijtje in je reeks. Vervolgens is topic van maand 2 vol, omdat er nog wat nageouwehoert wordt. Dan krijg je:
Topic van Maand 2 (0 posts)
Topic van Maand 3 (10 posts)
Topic van Maand 2 (300 posts)
Topic van Maand 1 (150 posts)
Dan is dit nog een simpel voorbeeld, maar op die manier kan het gigantisch in de fout lopen.
Je doelt erop dat het onderwerp van deze maand nog op black en white stond? Die was ik vergeten aan te passen. Als het goed is staat er nu niets meer in wat met de vorige maand te maken heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? je gooit het topic dicht, er komt geen nieuw deel over deze maand. Als dat echt moet kan dat in het topic over volgende maand maar dan is de OP tenminste duidelijk.
Ik bekijk topics waar ik een paar keer per week post vaak niet vanaf het beginquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Schanulleke het volgende:
Afgezien dan van alle foto's, de stemming en de discussie?
Nieuwkomers doen dat waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bekijk topics waar ik een paar keer per week post vaak niet vanaf het begin
Je mag vanalles posten wat je wilt. Zet er dan wel even duidelijk bij dat het NIET om je inzending gaat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:38 schreef Schanulleke het volgende:
Hoe gaat het trouwens gedurende de maand, mag je foto's, work in progress en afgekeurde dingen laten zien, of is het een kwestie van eindresultaat posten?
En nabewerken, zijn daar regels voor?
Vind ik wel meevallen, het wordt alleen zo snel erg voor de hand liggend (kabels, printplaatjes, chips, gadgets). Of bedoelde je dat met lastig?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:16 schreef MrManuel het volgende:
* MrManuel is nu al aan het bedenken waarvan hij een foto gaat maken..
Lastig thema vind ik..
Toch nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:19 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben erg tevreden met mijn idee, maar hoewel ik het onverwacht creatief vind van mezelf, ben ik toch bang dat iemand anders met hetzelfde idee aan de haal gaat. Vandaag dus maar even tijd voor proberen te vinden.
Gauw doorgelopen: mijn idee zit er gelukkig niet bijquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Mirel het volgende:
Ik heb al een bestaande toffe foto op m'n flickr, dus zoiets ga ik weer doen
Zolang je 'm maar in deze 3 weken gemaakt hebtquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:23 schreef Mirel het volgende:
Ik heb al een bestaande toffe foto op m'n flickr, dus zoiets ga ik weer doen
quote:
Schoot again.. Leuk bedacht!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef T42 het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn inzending
space invaders flipperkast
hobby's combinerenquote:
Leuk idee. Ik heb wel het gevoel dat de scherpte niet op een point of interest ligt...quote:Op zondag 11 maart 2012 23:07 schreef T42 het volgende:
[ link | afbeelding ]
mijn inzending
space invaders flipperkast
klopt ik heb een analoge spiegelreflex en als ik daar op moet wachten is de foto pas in mei ontwikkeldquote:Op maandag 12 maart 2012 22:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Leuk idee. Ik heb wel het gevoel dat de scherpte niet op een point of interest ligt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |