Zo, had niet verwacht dat ik met mijn foto zoveel punten zou krijgen! Bedankt!

Doe voor de 1e keer mee, vond het stemmen wel lastig, veel inzendingen en veel mooie foto's.
Maar goed, hier mijn punten verdeling, inclusief wat toelichting:
En ohja, weet zo ff niet wie het zei, maar iemand dacht dat er water op mijn foto stond? Is het in principe wel, maar dan in de vorm van sneeuw 
16 punten. Mirel: Heel mooi, door het verschil tussen zwart en wit, mooie lijn door de foto heen.
15 punten. Kanovinnie: Een hele goede 2e plaats, mooi abstract, mooie lijnen!
14 punten. Ladysin: Lekker duister effect, mooi bokeh effect door de takken heen, vind de takken totaal niet storend
13 punten. zwarteduiker: Een niet alledaagse foto, alleen onderwater hoort voor mijn gevoel kleur te zitten, dus misschien was deze beter geweest in een andere wedstrijd.
12 punten. problematiQue: Stoere sprekende foto.
11 punten. MrManuel: Goeie timing, en het zwart wit staat em goed, als je er wat filters overheen zou gooien, zou het zo een foto van tientallen jaren terug kunnen zijn.
10 punten. Brandx: Leuk bedacht, maar vind de foto net wat te overbelicht
9 punten. Kajji: Het zwart witte heeft een mooi effect hier, vind alleen het onderwerp wat te veel in het midden staan, kan ook door het croppen komen.
8 punten. Schanulleke: In principe goeie foto, alleen zie ik teveel zwart naar mijn mening, en de foto is niet zwart wit.
7 punten. Aschkael: Foto heeft mooi sfeertje, beetje verlaten sfeer, zwart wit doet em goed.
6 punten. Debsterr: Vind deze foto helaas niet mooi scherp en zie aardig wat ruis, jammer.
5 punten. Dwyrin: Onderwerp is heel mooi, het gebouw in Radio Kootwijk is mooi om te zien, het pad er naartoe is ook mooi meegenomen, maar ben van mening dat de foto vanuit ander standpunt misschien nog wat mooier was geweest.
4 punten. Hajee: Leuke foto, hou van katten, grappige blik in de ogen van de kat, alleen is de foto niet helemaal zwart wit.
3 punten. Obolos: Leuk onderwerp, maar in het zwart wit is het effect totaal weg, het is nu meer een grijze foto.
2 punten. T42: Sorry, maar ook deze vind ik niet veel aan, ook jammer dat je hem in hebt moeten scannen, maar kan niet anders, maar dan nog vind ik de foto niet mooi/speciaal genoeg.
1 punt. Mr_Saitek: Sorry, vind deze de minste, zie wat ijs, een paar lampen en een half huisje. vind em gewoon te donker en was misschien mooier geweest in kleur.