Die is maar ~ 30 dollar waard. Je kan hem beter op goed geluk gebruiken en hopen dat jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog zo'n Landro's Gift liggen unscratched. Die zat bij mijn collectors edition, die ik overigens pas een aantal weken geleden gebruikt heb. Voor zo'n kaartje kun je dus nog best wat geld vangen?
Toen de serie was uitverkocht en Landro's Gift Box nog niet bestond gingen ze voor 1000~1500 dollar op ebayquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:02 schreef KataStrofe het volgende:
Zijn er echt lui die +500 Dollar leggen voor zo'n mount?Ik zie er een paar op ebay staan XD
en ingame worden ze verkocht voor 700ktjemig zeg
Dat is bijna evenveel,als wat ik voor mijn CE heb neergelegdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Die is maar ~ 30 dollar waard. Je kan hem beter op goed geluk gebruiken en hopen dat je
een mount krijgt. Die kun je dan weer voor veel geld verkopen
[..]
Toen de serie was uitverkocht en Landro's Gift Box nog niet bestond gingen ze voor 1000~1500 dollar op ebay
Wowwwwwwww.. Serious businessquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Pr0blame het volgende:
Toen de serie was uitverkocht en Landro's Gift Box nog niet bestond gingen ze voor 1000~1500 dollar op ebay
670-800k hèquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:
Dacht ik even vanwege de boost run en bijbehorend prijskaartje
Zal op elke server wel rond die 300k kosten dus
Heeft er iemand ervaring met Feral (tank) Druid? Ik ben nog niet zo lang terug in the game en wil graag weten wat nu de prio stats volgorde is. Dodge, Mastery? Expertise en Hit beide op de cap?
Ik kende iemand die er idd 1000 euro voor had betaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef Pr0blame het volgende:
Expertise en hit is niet enorm belangrijk meer sinds vengeance. Je mist wel wat hits misschien, maar die wel raak zijn doen veel meer threat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Heeft er iemand ervaring met Feral (tank) Druid? Ik ben nog niet zo lang terug in the game en wil graag weten wat nu de prio stats volgorde is. Dodge, Mastery? Expertise en Hit beide op de cap?
Geen idee wat de "officiele" volgorde is, maar voor mij zijn mastery en crit m'n hoofdstats, eigenlijk niet eens dodge. Ik heb in totaal 128 dodge ratingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:
Ik moet bekennen dat ik er een aantal jaar geleden ook voor in de duizenden van die dozen met booster packs heb gekocht. Iets waar ik nog steeds spijt van heb, al zien die gimmicks er nog steeds leuk uit in-gamequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende iemand die er idd 1000 euro voor had betaald![]()
![]()
Seriously!
De duurste zal op dit moment de Mini Tyrael pet (scratchcard) van de Blizzard WWI 2008 zijn.quote:
Verkeerd gelezen zo te zien. De 670-800k van DS had ik gezien maar ik dacht dat je vriend 270k verdiende met met Firelands boostsquote:
Loopt dat nog steeds een beetje? Heb nog steeds een code liggen voor in tyrael mini-petquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog zo'n Landro's Gift liggen unscratched. Die zat bij mijn collectors edition, die ik overigens pas een aantal weken geleden gebruikt heb. Voor zo'n kaartje kun je dus nog best wat geld vangen?
Heb je alleen de code of ook de scratch card? Je kan er met gemak 1000+ dollar voor krijgen op ebayquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Loopt dat nog steeds een beetje? Heb nog steeds een code liggen voor in tyrael mini-pet
Ook de scratch card, met alleen de beta-key code weggekrast.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Heb je alleen de code of ook de scratch card? Je kan er met gemak 1000+ dollar voor krijgen op ebay
Feral tank bij mij stacked agility en wat mastery. Dodged de meeste attacksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:12 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
388 is meer dan genoeg, 3 ilvls hoger dan ikzelf hebquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef Pr0blame het volgende:
Bedankt voor de tips!
Zo te zien moet ik alles gaan reforgen omdat de reforges nu gebaseerd zijn op de expertise cap en zoveel mogelijk dodge. Gems ben ik op dit moment aan het veranderen van agi/stam naar alleen agi. Voor enchants is agi ook beter als stam neem ik aan? (onder ander shoulders)
@Sapstengel: Zoals je aangeeft is het met een hoger ilvl dus beter om mastery te hebben dan dodge? Ik heb op dit moment maar 388ilvl en weet niet of dat genoeg is maar ik probeer Rawr even uit
char: http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Bearback/simple
Cool thanks, dan ga ik vanavond aan de slagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
388 is meer dan genoeg, 3 ilvls hoger dan ikzelf heb. Helemaal als je 2pc T13 hebt, die Pulverize/Mangle bonus.
Ik ben ergens tijdens Firelands van dodge naar mastery gegaan, op ilvl 375 misschien.
twitter:Bashiok twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 23:26:55@mahoumelonball @blizzardcs @warcraft @malchomemog Have we shown off the yak mounts already? Cause that's crazy close. Good job! reageer retweet
Ninjaguildquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:29 schreef Blistering het volgende:
Erg toffe mount.
Ben maar van guild gewisseld, zit nu in The Gnometrotters @ Auchindoun samen met m'n broer en een RL vriend.
Bullshit.quote:
Ik denk dat als jij mensen mongolen noemt het niet veel zal zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achterzitten een hoop mongolen daar
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij mensen mongolen noemt het niet veel zal zeggen.
Anyway, ik merk sind ik weg ben uit m'n oude guild op Kor'gall dat ik amper nog iets te maken heb met mensen uit m'n guild. Het meeste pug ik wel, en raiden doe ik toch niet meer serieus.
Oh dat is 30.000 pp en dat dus x9 in totaal. Kost je dus 270k om te kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef Pr0blame het volgende:
Verkeerd gelezen zo te zien. De 670-800k van DS had ik gezien maar ik dacht dat je vriend 270k verdiende met met Firelands boosts
Makkelijk geld verdienenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:20 schreef Bootje84 het volgende:
LOL!
Net 1000G gekregen voor een portal Dalaran.
En ik maar denken dat mensen die 50G boden al gek waren..quote:
Kloppen je adresgegevens nog wel die je hebt ingevuld? Vaak zou je dan via de mail (eerst een ticket openen) een kopie van een brief kunnen sturen, van een van de NUTS bedrijven, waar je adres op staat.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Hoi, na een jaartje wil ik weer eens inloggen maar ik ben mn wachtwoord kwijt.
Via battle.net wil ik inloggen, maar dat gaat dus niet. Vervolgens moet ik mijn mail invullen + mn echte naam. Nou weet ik 1 ding zeker, en dat is dat ik mijn echte naam nooit zo heb opgegeven.
Maar die weet ik dus niet meer. Dat is echter wel een vereiste om je wachtwoord weer opnieuw te laten versturen.
Hoe kom ik nu aan een nieuw wachtwoord?
Adres gegevens kloppen niet, daar ram ik altijd maar wat in. Ik heb het niet zo op mijn gegevens op internet gooien.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kloppen je adresgegevens nog wel die je hebt ingevuld? Vaak zou je dan via de mail (eerst een ticket openen) een kopie van een brief kunnen sturen, van een van de NUTS bedrijven, waar je adres op staat.
Of een kopie van je ID kaart, maar daar schiet je niks mee op aangezien je naam niet kloptZo halen ze namelijk ook de authenticator van je account
Je kan ook een ticket openen zonder in te loggen, dan moet je een mail sturen. (bellen is in dit geval misschien een betere optie).quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Adres gegevens kloppen niet, daar ram ik altijd maar wat in. Ik heb het niet zo op mijn gegevens op internet gooien.
Een ticket openen gaat niet, daar een ticket openen een login vereist wat dus niet gaat.
Wat bedoel je met je laatste zin? Ik heb zo'n wow authenticator.
Ik heb wel een mailtje van juli vorig jaar waarin staat dat mijn account verdacht wordt van verkoop. (Erg vreemd trouwens, want dat is ongeveer een half jaar na dat ik voor het laatst heb gespeeld en toen ook al lang en breed in bezit was van een wow authenticator)
Die mail lijkt me wel echt, want hij komt van noreply@battle.net
Of is dat zo'n nep mail?
Uiteraard bezit ik dat email adres nog.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:47 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan ook een ticket openen zonder in te loggen, dan moet je een mail sturen. (bellen is in dit geval misschien een betere optie).
Als je je authenticator kwijt bent (of je hebt een andere telefoon) dan willen ze een kopie van je IDkaart zien zodat ze kunnen verifiëren dat jij het bent. Als die gegevens (naam) kloppen dan halen ze dat ding van je account.
Maarja als je gegevens niet kloppen schiet het niet op natuurlijk.
Maar je persoonsgegevens invullen bij je gameaccount van Blizzard is wel iets anders dan dit in te vullen bij iets als Facebook (in mijn optiek). Misschien handig om het toch maar te doen als je er weer in kan
Maar ik zou zeggen, bel ze en vraag wat de mogelijkheden zijn. Ik neem aan dat je het emailadres van dat account nog wel bezit?
Mjah ik zie dat wanneer je niet hoeft in te loggen, je je voor en achternaam op moet geven. Ik zou zeggen, probeer het hier: https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij zijn ze dicht op zaterdag.
Maar je zegt dat ik een ticket op kan sturen zonder in te loggen? Heb je een direct link?
Want overal waar ik op klik om een ticket in te dienen krijg ik eerst een login scherm voor mn kiezen.
Sorry hoor, maar wanneer ik naar die link ga, en kies voor "Begin account recovery" is het eerste dat ik moet doen mn gegevens invoeren die niet blijken te kloppen en ik dus daar al niet meer verder kom.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah ik zie dat wanneer je niet hoeft in te loggen, je je voor en achternaam op moet geven. Ik zou zeggen, probeer het hier: https://eu.battle.net/account/support/account-recovery.html
En vul je echte gegevens in. Dikke kans dat je namelijk een mail krijgt met het verzoek je ID gegevens op te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |