quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:55 schreef Aventura het volgende:
Eet-update! Mijn man heeft er hele happen wortelpuree in gekregen! Helaas nog niet middels de gewenste weg: een lepel, maar met hulpmiddel de duim. De lepel ging in het mondje, en daarna zoog-ie het naar binnen via zijn duim om het vervolgens door te slikken. Ventje zat helemaal onder
Ik vind het ook nog wel lief ergens, hij is nog een beetje baby, hij wil liefst alleen maar zuigen
Ik hoop dat hij hiervan zo gretig wordt, dat hij snel doorkrijgt dat van een lepel afhappen en doorslikken veel sneller gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Met een broodkostje stopt-ie inderdaad zijn wijsvinger erbij in. Onze knulletjes zijn gewoon kieskeurigquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, dat doet Barjte ook nog vaak hoor..
Als hij iets in zijn mond krijgt gaat er eerst ook nog even een vinger bij, net of hij even wil voelen wat voor iets hij binnenkrijgt..
Wat gaat er niet goed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:59 schreef Bleie het volgende:
Kolven lukt toch ook nog niet erg, dus dat moet ik ook oefenen. En dan is het hopelijk op de rit als ik weer ga werken.
Wij hebben nog niets gevonden wat Bartje echt niet at. Alles gaat erin... Heel leuk is dat! Eerst een vies gezicht, maar dan elke keer weer om meer bedelen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met een broodkostje stopt-ie inderdaad zijn wijsvinger erbij in. Onze knulletjes zijn gewoon kieskeurig
Geen (of bijna geen) tsr, dus t schiet niet erg op. Ik hoop dat oefenen helpt, en anders ga ik bij de ha van die spray halen, als ik weer ga werken.quote:
Had ik in begin ook. Ik heb daar toen oxytocine neusspray voor gekregen van ha. Dat gaf goed resultaat en na een paar dagen had ik dat niet meer nodig. Ik denk dat het een bepaald soort rust gaf, dat ik de spray had.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Bleie het volgende:
[..]
Geen (of bijna geen) tsr, dus t schiet niet erg op. Ik hoop dat oefenen helpt, en anders ga ik bij de ha van die spray halen, als ik weer ga werken.
Ja hoor kan. Net voordat Eva 4 maanden was had ze twee tandjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Susie het volgende:
Hm, baby van bijna 4 maanden die vrij hard op (mijn) vingers bijt... Is dat normaal? Kan ze nu al last van tanden krijgen? Huilt namelijk al een poos (nu ff stil eindelijk) en vandaag 2 poepluiers...
Dan gok ik dat ze daar wellicht wat last van heeft, zojuist weer wat poep in d'r luier. Of een kleine buikgriep, want ik liep gisteravond ook leegquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef danic het volgende:
[..]
Ja hoor kan. Net voordat Eva 4 maanden was had ze twee tandjes.
Vandaag dusquote:
Vooral omdat ik hoop dat t met oefenen beter wordt. En ik heb toch geen ruimte in de vriezer voor veel voorraad, dus t hoeft nu ook nog niet echt.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Susie het volgende:
hihi.. Anouk houdt zelf haar flesje vast, uiteraard niet als het nog helemaal vol is, maar er nog ongeveer 40 ml in zit... en dan verontwaardig kijken als ze hem zelf uit haar mond duwt!
Herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons mannetje doet dat af en toe met de FV-fles en nu met 5 maand met de tuitfles met appelsap sinds afgelopen weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Aventura. Wat een ellendehopen dat je man snel beter is en jij weer wat rust krijgt
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
Zo om de nacht is ook een ritme natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Aventura, wat een drukte.. Hopelijk wordt net snel beter!
Hier vannacht weer een nachtfles, terwijl hij gisteren overdag best veel al had gedronken. En nu vanochtend weer niet zoveel. Doorslapen nu een nacht wel, nacht niet, nacht wel, nacht niet.. Nu dus toe aan een nacht wel
De 1e letters van haar namenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Susie het volgende:
Hihi, die Sannne![]()
Oh, arme ean!Hoe kom je eigenlijk aan die 'naam'? Vroeg ik mij zomaar af...
Ah zo!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De 1e letters van haar namen
gewoon in bad gebruiken. doet mijn vriend altijdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Nirak het volgende:
Groene badedas, 1,5 fles gratizzzz afhalen in eindhovenWerkte goed voor mijn onderkantje, maar nu niet meer nodig..
Ik vind t niet lekker ruikenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
gewoon in bad gebruiken. doet mijn vriend altijd
Klopt, is instinct. Maar ik weet gewoon dat het voor ons allemaal soms echt beter is om hem dan weg te leggen. Hij weet wel dat we er dan nog zijn, we praten dan rustig door, doen ons ding. Ik denk dat dat, i.c.m. een rustige donkere kamer, hem wel voldoende geruststelt om te gaan slapen. Hij ligt inmiddels alweer en halfuur te pitten!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:48 schreef Deepfreeze het volgende:
Aventura, dat is toch gewoon je moederhart dat gilt dat je je kind moet troosten. Lijkt me logisch ook.
Vervelend dat hij van die nachtmerries heeft..
hmm, misschien is dat het probleem. Zijn wieg is te goedkoopquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:39 schreef bitterend het volgende:
Nou volgens mij moet hij erg comfortabel zijn want ze slaapt er gewoon zo lekker in..matras alleen was 150 euro's![]()
Beetje verlatingsangst misschien Danic?? Kan dat??quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:03 schreef danic het volgende:
Eva ligt al 45 minuten in haar bed te krijsen. Geen idee wat er is.
We hebben altijd een vaste structuur en daar ook niet vanaf geweken, ze had haar flesje heel snel leeg, dus net nog maar een beetje extra gegeven, maar na 30 vond ze dat genoeg. Ze ging ook weer rustig liggen, maar na 3 minuten was het weer krijsen.
Daar ligt ze nu nog. Ik weet het even nietIk ga haar maar even laten doen denk ik, steeds dat in- en uitlopen van ons is ook onrustig. Maar ze is compleet over haar toeren aan het gaan. Zodra ze bij ons is is het goed, maar dat is ook niet de bedoeling.
Hier brand altijd het licht op de overloop, maar dat was niet voldoende. Er is ook een schemerlampje op haar kamer, die heb ik dus aangedaan. Zo maar even binnensluipen om hem weer uit te doen nu ze slaapt.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Juud79 het volgende:
Lientje gaat al een aantal weken met het lichtje op de overloop aan. Zo kan ze haar knuffels zien en gaat ze even liggen en rondkijken en dan lekker slapen na een paar minuten.
Doe ik het licht per ongeluk een keertje uit dan is het huilen.
Dit was dus net hier aan de hand. Alleen duurde het langer.quote:. Ik laat haar tegenwoordig wel eens 5 minuten huilen in bed overdag, dan kan ze een bui hebben en is ze woest als ik haar in bed leg, in drift ligt ze dan te huilen. Na een paar minuten is ze het kwijt, troost ik haar en slaapt ze. Eerder troosten zorgt ervoor dat ze net zo hard weer gaat huilen als ik haar terugleg.
Ah dat zie ik ook steeds vaker bij Larissa ja. Ik probeer haar dan stevig in te stoppen met een heel dun lakentje i.v.m. slaapzak. Wat doe jij op zo'n moment?quote:Op zondag 26 februari 2012 08:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Nirak nog kunnen slapen?
Ean werd afgelopen nacht mopperend wakker. ze lag horizontaal in tijger houding bij d'r hoofdeind
Haha lief!! knuffelt ie ook ermee?quote:Op zondag 26 februari 2012 09:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Bitterend hier wel wat naar knuffeltjes maar het liefste een hydrofielluier
Na 1 of 1,5 uur valt ze weer in slaap voor meestal ongeveer een uur, schiet ook niet echt op dus. Daarna is het rond 10.30 dat ze weer in slaap valt, tot 12 en vervolgens 's middags ergens tussen 13 en 14.... Mja, zit dus wel enige ritme in, maar niet een ritme wat fijn is op deze manierquote:
Mooie tactiekquote:Op zondag 26 februari 2012 12:22 schreef Susie het volgende:
Mja, Nirak, dat zou kunnen. Ik ben er 1 keer naartoe gegaan, even speentje gegeveb en idd iets gezegd in de trant van "het is nog donker buiten, dan slapen de mensen"
Ean wordt vaak 's nachts tussen 03:00 en 04:00 wakker en babbelt dan een poos. Maar ik ga er niet uit voor d'r ze krijgt ook geen fles. Tenzij het luchtalarm afgaat maar dan is er iets.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:09 schreef Susie het volgende:
Ze ligt meestal al zo'n kwartier tot een half uur te kletsen... En als ik dan uiteindelijk haar kamer binnen kom, krijg ik een hele brede glimlach
Ik denk dat ik vannacht haar slaapzak maar onder d'r matras stop. Ik hoor daar tegenstrijdige dingen over. Maar ze kan duidelijk nog niet terug gaan liggen zodat ze weer kan gaan slapen.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:56 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ah dat zie ik ook steeds vaker bij Larissa ja. Ik probeer haar dan stevig in te stoppen met een heel dun lakentje i.v.m. slaapzak. Wat doe jij op zo'n moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door LiedjeBackstage op 26-02-2012 14:27:45 (rimpelvoetjes) ]
Luchtalarm willen wij voor zijn, maar eer dat we bij haar komen, ligt ze dus al een poos te brabbelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ean wordt vaak 's nachts tussen 03:00 en 04:00 wakker en babbelt dan een poos. Maar ik ga er niet uit voor d'r ze krijgt ook geen fles. Tenzij het luchtalarm afgaat maar dan is er iets.
Het luchtalarm bij ean is een keer duidelijk laten horen dat er iets is. Meestal een wat luidere uuuhhhhquote:Op zondag 26 februari 2012 14:41 schreef Susie het volgende:
[..]
Luchtalarm willen wij voor zijn, maar eer dat we bij haar komen, ligt ze dus al een poos te brabbelen.
Wat vervelend dat je nog zo ziek bent F-R. Dat onderzoek lijkt me geen pretje, alvast sterkte![]()
FlorisDat ziet er fijn uit!
Ik snap je, maar probeer naar het nu te kijken, het gaat NU goed, en als je het eerder had geweten, dan had je er ook eerder wat aan gedaan. Baby'tjes kunnen nu eenmaal niet zeggen wat er aan de hand isquote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef mefke79 het volgende:
onze Tienus krijgt nu sinds een week maagzuurremmers en sinds vrijdag ook lactulose om te poepen en ik kan niet anders zeggen dan: dat hadden we misschien toch eerder moeten doen. We hebben ineens een vrolijk jochie dat slaapt.
En hij heeft ook nieuwe trucjes: staan op handen en voeten en een soort van 'springen' uit hurkstand. Ziet er heel grappig uit.
Wat ik wel heel naar vind is dat hij dus waarschijnlijk al die tijd pijn gehad heeft.
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Kyara het volgende:
Mef
Bitterend, 3 maanden alweer... gaat snel he....
KD, gefeliciteerd! Hoe heet de kleine van je zusje? Destiny of zo?
FR, wat naar zeg.
Aventura, wat fijn! Midas krijgt zijn vitamines met een lepeltje en dus die hapt ook al aardig van het lepeltje af. Hopelijk gaat ie dat straks ook doen bij de groente- en fruithapjes...
Wij gaan hier naar het Van der Valk hotel, daar is het water net wat warmer. 31graden geloof ik. Op zondag kun je daar van 10 tot 12 voor 3 euro.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:46 schreef bitterend het volgende:
Ah super dankje! en gewoon in het grote bad? kreeg Danne het niet koud toen?
Kun je die tip niet ff pm-en? Wij zijn ook op zoek naar zoietsquote:Op zondag 26 februari 2012 21:31 schreef Aventura het volgende:
Wij zijn nog niet wezen zwemmen met de kleine. Ik ben huiverig, ik kan zelf heel slecht tegen chloor en misschien heeft ventje er ook last van. Ik heb ook geen idee hoe het zwembad is qua vrij zwemmen. Er is wel babyzwemmen maar da's op een onmogelijke tijd 9.00 uur!, en altijd wanneer ik moet werken. Afgezien van vrijdag, maar dan zal het wel stampensvol zijn. Ik denk dat de eerste keer zwemmen op vakatnie zal zijn; we zijn ons aan het orienteren op Italie, we hebben al een goede tip gekregen over een camping waar je een huisje kunt huren.
Als ik logisch redeneer weet ik dat eczeem mijn huid uitdroogd.. (chloorwater) Ik weet niet of jou baby "open" eczeem heeft met wondjes? Zo niet, dan lijkt het me niet zo'n probleem, gewoon na (en misschien ook wel voor?) het zwemmen lekker insmeren met een goede zalf?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Nevertheless. het volgende:
Zag dat het over zwemmen gaat, wil ik ook heel graag met de kleine nog altijd niet geprobeerd want ben een beetje huiverig ivm haar huidje. Iemand ervaringen met zwemmen en eczeem?
Zwemluier + zijn zwembroekje met walvisjes..en vandaag zo'n ubertof sterrenbadcapeding voor hem gekocht.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:35 schreef bitterend het volgende:
mef![]()
Wij willen ook zwemmen binnenkort! wat doe je hem aan KD? of lekker niks
Hier ook een sprong...3 maanden...pfoe ben blij als het af is, wil mijn gezellige moppie terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en voordat je gaat zwemmen kan je r altijd ff insmeren met vaselinequote:Op zondag 26 februari 2012 22:22 schreef Nevertheless. het volgende:
Zag dat het over zwemmen gaat, wil ik ook heel graag met de kleine nog altijd niet geprobeerd want ben een beetje huiverig ivm haar huidje. Iemand ervaringen met zwemmen en eczeem?
Jammer van de naam dus. Gefeliciteerd met je mooie nichtje dan maar!quote:
Idemquote:Op maandag 27 februari 2012 07:02 schreef danic het volgende:
Oh KD![]()
Maar het belangrijkste is dat ze gezond zijn en natuurlijk helemaal tof dat het een mooi kind is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Wij zwemmen ook weel en altijd met badpakje hoor, ik vind er niets onhandigs aanquote:Op maandag 27 februari 2012 11:57 schreef Nevertheless. het volgende:
Wat een mooie foto van Sarah!![]()
En KD gefeliciteerd met je nichtje!![]()
Bedankt nog voor de tips mbt zwemmen en eczeem. Ze heeft droog eczeem dus denk dat ik het maar gewoon een keer proberen ga.. Bad en douche vind ze super leuk dus dit zal ook wel plezier zijn. Plus dat ik een te schattig badpakje heb die ik haar gewoon aan moet trekkenHoewel badpakjes vast niet handig zijn haha
misschien is het de leeftijd? Mijn jonkie slaapt opeens ook niet goed, hij wordt 's nachts een paar keer wakker, jammert dan wat maar valt wel zelf weer in slaap.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Hebben er mamma's ervaring met slecht slapen na ziek zijn? Cas is nu al ruim 2 weken weer beter maar het slapen is nog steeds niet echt zoals hiervoor. (tandjes spelen ook een beetje mee maar daarbuiten slaapt hij slecht)
Mooi want het staat ook zo leukquote:Op maandag 27 februari 2012 12:00 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wij zwemmen ook weel en altijd met badpakje hoor, ik vind er niets onhandigs aanAlleen als we het water uitkomen doe ik altijd meteen de zwempakje en de natte zwemluier uit en een pamper om en dan lekker warm in een dikke handdoek. (in een nat badpakje koelen ze wel sneller af)
Snap wel dat je gaat twijfelen hoor, maar als je gewoon je kindje goe din de gaten houdt en niet te lang gaat is er volgens mij geen probleem. En als ze het niet leuk vind weet je dat ook weer en doe je het voorlopig niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 12:06 schreef Nevertheless. het volgende:
[..]
Mooi want het staat ook zo leukEn dat afkoelen is idd wel logisch. Nee mijn moeder heeft gister een kwartier aan de telefoon gezegd hoe onverstandig ze het vond om met haar te gaan zwemmen met haar huidje en een badpak dat kon helemaal niet. En dan ga ik toch altijd twijfelen
gelukkig kan ik het hier vragen!
Aaaahwquote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef danic het volgende:
Cynthiaa, ik moet je echt even wat leuks vertellen. Gisteravond was zo geweldig! Eva ging naar bed, dus nog lekker flesje gedronken. Zet ik haar rechtop voor een boer, gaat ze wijzen 'die, die'. Ik begreep het niet gelijk, maar ze wilde dus haar mooie nieuwe (giraffen)pyjama. Dus ik geef hem, trek ze hem tegen zich aan en gaat er mee knuffelen, zo cute!
Heb haar zo op het aankleedkussen gelegd en tijdens het verschonen heeft ze alleen maar liggen kroelen en kirren met haar pyjama. Toen ik hem aan wilde trekken, trok ze hem ook steeds weer onder haar kin. En dan zo heel genietend kijken. Echt zó schattig!
Samengevat: die pyjama is een hit!
ja klopt idd, als Evie een keer een mindere nacht had, of als ik moe was, dan ging ik even liggen als Evie dr middagdutje deed... Maar nu slaapt Liene wel, maar is Evie gewoon wakker....quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef MamaPurk het volgende:
BJ dat klinkt best heftig idd. Hopelijk knappen je meiden snel op en worden de nachten dus ook weer beter. Het zit dan ook niet mee he? Lijk je net een beetje ritme te krijgen worden ze ziek of krijgen ze tanden of hebben we ergens anders last van.. (en dan is het met 2 toch wel wat zwaarder vind ik helemaal als ze elkaar afwisselen).
pfff!!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja klopt idd, als Evie een keer een mindere nacht had, of als ik moe was, dan ging ik even liggen als Evie dr middagdutje deed... Maar nu slaapt Liene wel, maar is Evie gewoon wakker....
Dus ff nietsen is er dan niet bij, en ik heb zo late dienst (en di en woe ook) en mag dus nog tot 23:30 uur werken.. pfffff)
Prenatalquote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef bitterend het volgende:
Ik hou jullie niet meer bij...ik zit nog steeds bij het zwembad gesprek
Ik wou vragen waar jullie die leuke zwembandjes halen? ik zag Danne in een mooie rode?
Gewoon bij de Bart Smit?
Dat is jou bollie toch al bijnaquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef bitterend het volgende:
Ja de Intertoys zag ik er een maar die was vanaf 15kg!
WOrd vanzelf steeds minder hoor, geloof mequote:
True, maar op een gegeven moment word dat wel erg hoor geloof me een peuter van 36 kilo wil je nietquote:
Ja dat wil je toch niet!quote:
Ik raad je echt die swimtrainer aan. Daar snoer je ze namelijk helemaal in vastquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef bitterend het volgende:
Ja de Intertoys zag ik er een maar die was vanaf 15kg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ja ik zie het nu op google...hij is ook in 3 maten. Dus moeten even kijken waar ik het in de kleinste maat kan bestellen (prenatal is irritant met online bestellingen, duurt erg lang)quote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik raad je echt die swimtrainer aan. Daar snoer je ze namelijk helemaal in vast
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef bitterend het volgende:
![]()
Gelukkig verkleind borstvoeding de kans op obesitas![]()
![]()
Hier is mijn baby van 3 maanden en bijna 7 kilo's
Ze is gewoon een plaatje en niets te dik hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarah was ook met 3 maanden 7 kilo
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef bitterend het volgende:
![]()
Gelukkig verkleind borstvoeding de kans op obesitas![]()
![]()
Hier is mijn baby van 3 maanden en bijna 7 kilo's
omg, dat woog ventje bij 5 maanden en ik vind hem al zo'n bonk. Maar ze ziet er prachtig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer er dan eens een spelletje van te makenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef bitterend het volgende:
Leuk Nirak!!
Franse kleding vallen klein hier...in de lengte zijn ze goed (6mois 67cm) maar ze zijn wat strak op haar...en ze krijgt hekel aan het aan en uit kleden zo...
Dat had ik gelezenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:59 schreef MamaPurk het volgende:
Die nacht had ik hier nog niet gemeld hoor Cynthiaa
Maar hij was wel heftig weer, ik wil zo graag dat ze gewoon doorslaapt van 23.30 tot een uur of 7, maar ze word gewoon zo vaak nog 1 of 2 keer tussendoor gillend en ontroostbaar wakker. Nu zouden het tanden kunnen zijn, het kan met die koemelk te maken hebben,, een sprongetje, zenuwachtig voor haar verjaardag... Ik weet het niet
Ah, dat probleem hier ook. Franse kleding in maat 56 is bijna te klein in de lengte. Beetje vaag want ik dacht dat maat = lengte dus waarom het dan zo klein valt....quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef bitterend het volgende:
Alleen met de Franse kleding heeft ze moeite omdat ze klein vallen vermoed ik...of ze heeft hekel aan fransen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas heeft op het kdv gewoon 2,5 uur geslapen!Eens zien of we deze trend voort kunnen zetten.....
Haha nee hoor, ze slaapt nooit in de MC!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bitterend, juist de eerste maanden slapen ze vaak nog in een MC is mijn ervaring en kan je ze gewoon meenemen naar een restaurant. Daarna zijn ze altijd wakker op eet tijdstip
Maar die van jou is de eerste drie maanden waarbij er veel en diep geslapen wordt ook al voorbijquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, ik moet er niet aan denken om mn mupke mee te nemen naar een restaurant. Want ze vindt alles reuze interessant en zal zeker weten wakker worden in de Maxi Cosi. En al snel gaan wurmen want ze wil dan toch wel bij mama zitten of ze is toch stiekum wel moe maar wil niet meer slapen.
Nah. Dat risico loop ik liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |