quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:55 schreef Aventura het volgende:
Eet-update! Mijn man heeft er hele happen wortelpuree in gekregen! Helaas nog niet middels de gewenste weg: een lepel, maar met hulpmiddel de duim. De lepel ging in het mondje, en daarna zoog-ie het naar binnen via zijn duim om het vervolgens door te slikken. Ventje zat helemaal onder
Ik vind het ook nog wel lief ergens, hij is nog een beetje baby, hij wil liefst alleen maar zuigen
Ik hoop dat hij hiervan zo gretig wordt, dat hij snel doorkrijgt dat van een lepel afhappen en doorslikken veel sneller gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Met een broodkostje stopt-ie inderdaad zijn wijsvinger erbij in. Onze knulletjes zijn gewoon kieskeurigquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, dat doet Barjte ook nog vaak hoor..
Als hij iets in zijn mond krijgt gaat er eerst ook nog even een vinger bij, net of hij even wil voelen wat voor iets hij binnenkrijgt..
Wat gaat er niet goed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:59 schreef Bleie het volgende:
Kolven lukt toch ook nog niet erg, dus dat moet ik ook oefenen. En dan is het hopelijk op de rit als ik weer ga werken.
Wij hebben nog niets gevonden wat Bartje echt niet at. Alles gaat erin... Heel leuk is dat! Eerst een vies gezicht, maar dan elke keer weer om meer bedelen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met een broodkostje stopt-ie inderdaad zijn wijsvinger erbij in. Onze knulletjes zijn gewoon kieskeurig
Geen (of bijna geen) tsr, dus t schiet niet erg op. Ik hoop dat oefenen helpt, en anders ga ik bij de ha van die spray halen, als ik weer ga werken.quote:
Had ik in begin ook. Ik heb daar toen oxytocine neusspray voor gekregen van ha. Dat gaf goed resultaat en na een paar dagen had ik dat niet meer nodig. Ik denk dat het een bepaald soort rust gaf, dat ik de spray had.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Bleie het volgende:
[..]
Geen (of bijna geen) tsr, dus t schiet niet erg op. Ik hoop dat oefenen helpt, en anders ga ik bij de ha van die spray halen, als ik weer ga werken.
Ja hoor kan. Net voordat Eva 4 maanden was had ze twee tandjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Susie het volgende:
Hm, baby van bijna 4 maanden die vrij hard op (mijn) vingers bijt... Is dat normaal? Kan ze nu al last van tanden krijgen? Huilt namelijk al een poos (nu ff stil eindelijk) en vandaag 2 poepluiers...
Dan gok ik dat ze daar wellicht wat last van heeft, zojuist weer wat poep in d'r luier. Of een kleine buikgriep, want ik liep gisteravond ook leegquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef danic het volgende:
[..]
Ja hoor kan. Net voordat Eva 4 maanden was had ze twee tandjes.
Vandaag dusquote:
Vooral omdat ik hoop dat t met oefenen beter wordt. En ik heb toch geen ruimte in de vriezer voor veel voorraad, dus t hoeft nu ook nog niet echt.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:18 schreef Susie het volgende:
hihi.. Anouk houdt zelf haar flesje vast, uiteraard niet als het nog helemaal vol is, maar er nog ongeveer 40 ml in zit... en dan verontwaardig kijken als ze hem zelf uit haar mond duwt!
Herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons mannetje doet dat af en toe met de FV-fles en nu met 5 maand met de tuitfles met appelsap sinds afgelopen weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Aventura. Wat een ellendehopen dat je man snel beter is en jij weer wat rust krijgt
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
Zo om de nacht is ook een ritme natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Aventura, wat een drukte.. Hopelijk wordt net snel beter!
Hier vannacht weer een nachtfles, terwijl hij gisteren overdag best veel al had gedronken. En nu vanochtend weer niet zoveel. Doorslapen nu een nacht wel, nacht niet, nacht wel, nacht niet.. Nu dus toe aan een nacht wel
De 1e letters van haar namenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:20 schreef Susie het volgende:
Hihi, die Sannne![]()
Oh, arme ean!Hoe kom je eigenlijk aan die 'naam'? Vroeg ik mij zomaar af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |