quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:06 schreef Blester het volgende:
Geen idee of er hierover gepraat mag worden op FOK! maar hoe kan ik tegenwoordig het best mijn Ipod 2G 4.2.1 jailbreaken?
quote:Verder nog voor de volledigheid en duidelijkheid de regels met betrekking tot rooten/jailbreaken van gsm's:
• Jailbreaken of rooten bespreken is toegestaan. Elkaar er mee helpen ook.
• Wat niet is toegestaan is het aan de praat krijgen van illegaal gedownloade apps, of daarnaar linken. Zowel van Apple als van Android.
• Links naar Jailbreaktools zijn toegestaan.
• Links naar custom ROM's met warez daarin geïntegreerd zijn niet toegestaan.
Er staat maar één vraagteken in die quote hè.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Dimens gaf het antwoord al:
[..]Ja, dat mag.
Dat is waar, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Er staat maar één vraagteken in die quote hè.
Sowieso.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef TwyLight het volgende:
NJ staat boven de wet anyway hier op fok
In Maart voor de iPad 3 en Mountain Lion voor Mac.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:34 schreef RvLaak het volgende:
Is er al iets bekend over wanneer er nieuwe aankondigingen plaats gaan vinden (ongeacht welk product)?
Ik ben best wel bang om te Ipod te verpesten, hebben meer mensen succesvol hun Ipod hiermee gejailbreakt? Ik hoorde ook dat het met Redsn0w kan, iemand met ervaring hiermee?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor 4.2.1 kun je gewoon in mobile safari naar www.jailbreakme.com gaan en slide to jailbreak doen.
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand via Jealbreakme.com z'n iPod verpest heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik ben best wel bang om te Ipod te verpesten, hebben meer mensen succesvol hun Ipod hiermee gejailbreakt? Ik hoorde ook dat het met Redsn0w kan, iemand met ervaring hiermee?
Dankquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Maart voor de iPad 3 en Mountain Lion voor Mac.
Yup, dat volstaat. HDMI is een kabel voor beeld en geluid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:58 schreef AryaMehr het volgende:
Heb ff een vraagje: wil mijn Macbook Air aansluiten op de tv. Heb een Thunderbolt port en de vraag is of een Mini DisplayPort naar HDMI voldoet om beeld en geluid over te brengen?
Ik wacht wel op de mac store in Rotterdamquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar die Apple store. Ga er niet voor op pad 3 maart, maar wil 'm toch wel snel bezoeken eigenlijk.
Whehe, ach, zo eens in de paar jaar probeer ik dat dorp wel een keer te bezoeken. En ik geloof dat het nu al weer ff geleden is. Jij bent natuurlijk pas nog geweestquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de mac store in Rotterdam
Laten we alvast filosoferen over waar die zou kunnen komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de mac store in Rotterdam
Ik denk dat 'ie er precies zo uitziet als al die andere Apple Stores in de hele wereld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar die Apple store. Ga er niet voor op pad 3 maart, maar wil 'm toch wel snel bezoeken eigenlijk.
Zou Apple het tof vinden als ik m win als Developer en die 10.000 dollar eens ff omzet in 7000 keiharde pegeltjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www.apple.com/nl/itunes/25-billion-app-countdown/
Gaat aardig hard.
En wat een feest was het weer J....quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehe, ach, zo eens in de paar jaar probeer ik dat dorp wel een keer te bezoeken. En ik geloof dat het nu al weer ff geleden is. Jij bent natuurlijk pas nog geweest.
ik gebruik hier zon blauwe stekker voor.. Haal ik er dan niet uit wat erin zit?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup, dat volstaat. HDMI is een kabel voor beeld en geluid.
http://www.dealextreme.co(...)-adapter-1080p-34025
De VGA kabel?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:44 schreef Saninl het volgende:
[..]
ik gebruik hier zon blauwe stekker voor.. Haal ik er dan niet uit wat erin zit?
Waar ik dus nog nooit geweest ben. Ik snap dat het heel hip is om hier semi-blasé over te doen maar sommige mensen vinden iets gewoon leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie er precies zo uitziet als al die andere Apple Stores in de hele wereld.
Hier ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef Tijn het volgende:
Ik ben in die op 5th Avenue in New York geweest. En ik weet niet of er iets in de lucht zit of wat, maar ik was van plan om gewoon even te kijken en ik kwam buiten met een iPod
5 zelfs! (ben alleen in die van Fifth Avenue geweest, nog met de oude kubus)quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hier ook
Trouwens, elke Store heeft z'n eigen kwaliteiten, uiterlijk en services
In NYC zitten er nu 4 volgens mij, en allemaal anders
Van wat ik gelezen heb is dat de Macbook Pro compleet verdwijnt en een grotere lijn komt voor de Macbook Air.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:15 schreef dias het volgende:
Post alle info die je hebt over de MBP New Design.
Informatie over Release Datum.
Informatie over specs.
Informatie over Uiterlijk
Er zijn zo weinig website's die concreet zijn over de MBP. En de 80 procent in het engels.
Jawohl Herr Kommandant!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:15 schreef dias het volgende:
Post alle info die je hebt over de MBP New Design.
Dit jaar.quote:Informatie over Release Datum.
Nieuwe Intel chips.quote:Informatie over specs.
Geruchten over een nieuw uiterlijk geinspireerd door de MacBook air, maar voor hetzelfde geld verandert er niets aan.quote:Informatie over Uiterlijk
Dat is omdat er geen concrete informatie is.quote:Er zijn zo weinig website's die concreet zijn over de MBP.
http://translate.google.nl/quote:En de 80 procent in het engels.
Dan zou er dus een Air Pro moeten komenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:18 schreef DenS het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb is dat de Macbook Pro compleet verdwijnt en een grotere lijn komt voor de Macbook Air.
Nee, men zegt dat de MBP een dunner design zal gaan krijgen en op de MBA gaat lijken. Niet dat de MBP verdwijntquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:18 schreef DenS het volgende:
[..]
Van wat ik gelezen heb is dat de Macbook Pro compleet verdwijnt en een grotere lijn komt voor de Macbook Air.
+1quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, men zegt dat de MBP een dunner design zal gaan krijgen en op de MBA gaat lijken. Niet dat de MBP verdwijnt
True, denk wel dat het gemis van de optische drive niet goed zal vallen bij veel gebruikers...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, men zegt dat de MBP een dunner design zal gaan krijgen en op de MBA gaat lijken. Niet dat de MBP verdwijnt
Dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef Jarno het volgende:
Nog nooit gebruikt, de optical in m'n MBP.
Alleen om CD's te rippen naar iTunes...quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef Jarno het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb alleen mijn optical drive weer teruggebouwd in m'n MBP om Windows te installeren.
De optische drive zal langzaam aan gaan verdwijnen uit de laptops omdat DVD's worden vervangen voor USB's. Dan heb je altijd nog de externe DVD spelers/branders voor de mensen die het toch even willen gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef Breuls het volgende:
Een notebook die zo krachtig is als een MBP maar eruitziet als een MBA lijkt me erg mooi. Ik neem alleen aan dat dat het verdwijnen van de DVD-drive betekent, en dat vind ik toch wel jammer. Ik vind het vaak wel handig om er even een schijfje in te kunnen steken.
Zelf doen met een kit? Kost zo'n ¤70,-quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin haar nieuwe iPhone 4 is gevallen en het hele frontpanel glas is gebarsten. Die reparatiediensten kosten super veel geld wat we nu niet beschikbaar hebben. Zijn er goedopere alternatieven?
Is het te doen, is de vraag dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelf doen met een kit? Kost zo'n ¤70,-
Zelf doen, ik had voor 50 euro een scherm gehaald hier in Antwerpen, bij dezelfde gast die het aan de plaatselijke repairshop levert, waar ze 150 euro vragen om je scherm te fixen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin haar nieuwe iPhone 4 is gevallen en het hele frontpanel glas is gebarsten. Die reparatiediensten kosten super veel geld wat we nu niet beschikbaar hebben. Zijn er goedopere alternatieven?
Ok, en hoe schat je de kans in dat ik het zelf kan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zelf doen, ik had voor 50 euro een scherm gehaald hier in Antwerpen, bij dezelfde gast die het aan de plaatselijke repairshop levert, waar ze 150 euro vragen om je scherm te fixen.
Er komt geen soldeerwerk bij kijken en de stap voor stap guide kun je vinden op www.ifixit.com, inclusief een PDF bestandje dat je kunt uitprinten om overzicht te houden op alle schroefjes en onderdelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ok, en hoe schat je de kans in dat ik het zelf kan?
Ik ben geen koning in solderen, maar ik kan opzich wel een moederboard uit een computerkast schoonmaken.
Ik heb het gevonden ja, is toch nog knap veel geschroef...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er komt geen soldeerwerk bij kijken en de stap voor stap guide kun je vinden op www.ifixit.com, inclusief een PDF bestandje dat je kunt uitprinten om overzicht te houden op alle schroefjes en onderdelen.
Als je die guide gewoon volgt, kan het bijna niet misgaan.
Mijn zus die super a-technisch is is het zelfs gelukt om haar iphone 4 uitelkaar en inelkaar te zetten (home button moest vervangen worden). Kwestie van goed lezen en de tijd voor nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er komt geen soldeerwerk bij kijken en de stap voor stap guide kun je vinden op www.ifixit.com, inclusief een PDF bestandje dat je kunt uitprinten om overzicht te houden op alle schroefjes en onderdelen.
Als je die guide gewoon volgt, kan het bijna niet misgaan.
Misschien dat je hier al mee uit de voeten kan:quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:27 schreef KaMo het volgende:
Alleen het glas is gebarsten ja, maar Dealextreme heb ik niet zulke goede ervaringen mee. Heb nog steeds niet alle producten binnen van mijn vorige bestelling (3 maanden geleden betaald)quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:56 schreef Wootism het volgende:
[..]
Misschien dat je hier al mee uit de voeten kan:
http://www.dealextreme.co(...)hone-4s-black-114541
Tenminste als alleen je glas is gebarsten.
De mijne is kapot. Maar het kan me eigenlijk geen fuck schelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef Jarno het volgende:
Apple TV stock low, UK retailer PC World halts customer ordersquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef magnifor het volgende:
Wil morgen een Apple TV kopen, kan iemand bevestigen of Eredivisie Live via Airplay werkt?
Kan kloppen, ben vandaag naar de media markt, Dixons en iFactors geweest en ik zag de Apple TV nergens staan. Had al een vermoeden dat er een nieuw model zit aan te komen, maar kan morgen zijn of een half jaar later. Wil er nu 1 gewoon hebben en was van plan om hem morgen online te kopen als ik hem niet bij een andere Dixons kan halen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Apple TV stock low, UK retailer PC World halts customer orders
Alle geruchten melden dat er toch iets gaat veranderen op AppleTV gebied. En out-of-stock melding is meestal een indicator dat het ook gaat gebeuren. MIsschien iets om rekening mee te houden met je beslissing.
Nee alleen is natuurlijk zonder harde schijven ;-)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dit een goede deal? 4 bay NAS voor ¤99,95? Of is er iets mis met dat model ofzo?
http://www.ibood.com/nl/n(...)igabit_en_RAID_0156/
Alsnog is het heel goedkoop.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee alleen is natuurlijk zonder harde schijven ;-)
Ik kan het wel voor je doen voor kostprijs, zo rond de 50 euro denk ik. Laatst zelf ook bij mijn iPhone 4 gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden ja, is toch nog knap veel geschroef...
Hoeveel vraag jij om het voor mijn vriendin te doen, of doe je dat liever niet?
Of dat hij erg gewild is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef magnifor het volgende:
Aanschaf van Apple TV toch maar uitgesteld. Alle grote webwinkels hebben dat ding niet op voorraad wat mij de indruk geeft dat er zeer binnenkort een nieuwe Apple TV zit aan te komen.
Of dat het onmogelijk is het geluid ervan naar je stereo te poorten en dat ze het gewoon uit de handel hebben genomenquote:
Typisch een fanboy reactiequote:
Ik verwacht wel een fix bij de volgende firmware.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of dat het onmogelijk is het geluid ervan naar je stereo te poorten en dat ze het gewoon uit de handel hebben genomen
Hopelijk komen ze snel met een bugfix.
Huh?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of dat het onmogelijk is het geluid ervan naar je stereo te poorten en dat ze het gewoon uit de handel hebben genomen
Hopelijk komen ze snel met een bugfix.
Ik was niet heel serieus, maar er een bug dat hij geen optisch signaal uitzendt naar de receiver onder bepaalde omstandigheden. Verder topding hoor, en het is volgens mij zo oplosbaar...maar niet door mijzelfquote:
Daar zit dus mijn probleemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef Catch22- het volgende:
als je hem via HDMI aan je receiver hangt hoeft dat ook niet toch?
Waarom jij dat niet kan is onbekend. Bij mij werkt dat gewoon.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
Net itunes weer is gedownload, waarom kan ik geen albums meer in itunes slepen om ze op mn 4s te zetten .. :| ?
http://www.paragon-software.com/home/ntfs-mac/quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
Is er iemand met een simpele oplossing inmiddels voor NTFS op Lion?
Waarom geen jailbreakme?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:11 schreef Blester het volgende:
Plan is toch om de jailbreak via Redsn0w te doen, echter weet ik niet welke versie ik moet hebben. Ipod is tweede generatie met IOS 4.2.1
Krijg op mijn Ipod de melding: JailbreakMe is not supported for this devicequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom geen jailbreakme?
Een restore doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:25 schreef Blester het volgende:
Meteen een vraag erbij, net een vrij mislukte poging (bij het drukken van de knoppen tijdens de jailbreak) is de Ipod in een DFU gekomen. Hier weer uit gekomen door de power en de homebutton een tijdje in te houden. Echter sindsdien krijgt ik een vreemd toon op de Ipod Touch wanneer ik hem opstart terwijl hij aan de USB ligt. Hoe krijg ik deze toon weer weg? Het lijkt er niet op dat dit een normale toon is (een soort blieptoon), De toon hoor ik trouwens niet wanneer ik het geluid uitzet.
Hoeveel GB RAM heb je in je Mac?quote:Op zondag 26 februari 2012 18:58 schreef problematiQue het volgende:
Man, man, man, wat kots ik toch op Word for Mac. Niets dan huilen. Hoe durven ze zoiets te verkopen.
Ja en nee. Het is en blijft natuurlijk vooral een luxeproduct. Maar als je het geld kan missen, is het wel een erg leuk luxeproduct. En als de iPad 3 echt een retina display krijgt, lijkt thuis internetten mij echt veel lekkerder dan op je MacBook.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:11 schreef Saninl het volgende:
Ik zit er dan toch aan te denken om naast mijn Macbook Air de iPad3 aan te gaan schaffen.. Maarja,, heb je er iets aan als al een Macbook Air hebt en een iPhone? :|
Ik kan er prima mee werken hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat het meer compatible zou zijn met Word voor de PC. Ook dát valt tegen...
never go back!quote:Op zondag 26 februari 2012 21:41 schreef Craptacular het volgende:
Seau vandaag mijn allereerste Mac (jawel) eens aangezet. Mac Mini. Beetje vreemd om na jaren Microsoft een Mac te hebben.
Tot nu toe is het allemaal nieuw en ben ik dingen aan het ontdekken. Echt oordeel over vellen kan je pas na een maandje gebruik. Dan verder kijken of ik een Apple-Fan boy ga worden.quote:
Wij twijfelen niet...quote:Op zondag 26 februari 2012 21:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Tot nu toe is het allemaal nieuw en ben ik dingen aan het ontdekken. Echt oordeel over vellen kan je pas na een maandje gebruik. Dan verder kijken of ik een Apple-Fan boy ga worden.
Ik heb er 4 jaar over gedaan voordat ik consequent spotlight ging gebruiken. Tja... op windows vond je toch nooit wat je zocht.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Nilscollection het volgende:
Hoewel ik er zeker van ben dat ik nooit meer een Windows-bak zal kopen, vind ik 't na een jaar nog steeds enigszins vreemd.
Ik kan er nog niet echt helemaal aan wennen dat ik mijn Mac niet hoef uit te zetten, op te schonen of andere tijdrovende rotzooi hoef uit te voeren.
Het kan zijn dat 't een beetje negatief overkomt maar begrijp me niet verkeerd, ik ben geweldig blij met mijn appeltje!
't Vergt alleen een beetje gewenning.
Maar iPad mee naar Colleges en school? Of is dan een Macbook toch wel handiger?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja en nee. Het is en blijft natuurlijk vooral een luxeproduct. Maar als je het geld kan missen, is het wel een erg leuk luxeproduct. En als de iPad 3 echt een retina display krijgt, lijkt thuis internetten mij echt veel lekkerder dan op je MacBook.
Spotlight is zo briljant, die halfgare kopie die men in Windows 7 heeft ingebouwd is zo brak dat je ervan moet huilen.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar over gedaan voordat ik consequent spotlight ging gebruiken. Tja... op windows vond je toch nooit wat je zocht.
Inderdaad, de Windows variant is leuk voor programma's die je vaak gebruikt, maar hij is veel te kritisch om documenten goed te kunnen zoeken. Toch hebben ze het in ieder geval in beperkte mate er in, kijken of ze over 10 jaar een goede equivalent hebben.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Spotlight is zo briljant, die halfgare kopie die men in Windows 7 heeft ingebouwd is zo brak dat je ervan moet huilen.
Met extern toetsenbord misschien, ik neem aan dat je veel typt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:18 schreef Saninl het volgende:
[..]
Maar iPad mee naar Colleges en school? Of is dan een Macbook toch wel handiger?
ja, maar is een MacBook air dan niet even handig/handiger?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, de Windows variant is leuk voor programma's die je vaak gebruikt, maar hij is veel te kritisch om documenten goed te kunnen zoeken. Toch hebben ze het in ieder geval in beperkte mate er in, kijken of ze over 10 jaar een goede equivalent hebben.
[..]
Met extern toetsenbord misschien, ik neem aan dat je veel typt.
Dat ligt eraan. Een iPad, zelfs met keyboard Dock, is veel compacter en lichter dan zelfs de 11" Air, gaat langer mee en werkt voor aantekeningen net zo goed als de MacBook.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef Saninl het volgende:
[..]
ja, maar is een MacBook air dan niet even handig/handiger?
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Een iPad, zelfs met keyboard Dock, is veel compacter en lichter dan zelfs de 11" Air, gaat langer mee en werkt voor aantekeningen net zo goed als de MacBook.
Je kunt altijd wel argumenten bedenken om het wel of niet te kopen. En als je hem hebt, kun je ook altijd wel redenen bedenken om je iPad te pakken in situaties waarin een MacBook ook prima volstaat. Het gaat erom of je hem wilt, en of je het geld eraan uit wilt geven. Als het antwoord op beide vragen ja is, is de iPad een heel leuk ding waar je steeds meer nut voor zult vinden. Maar het blijft een hebbeding, dat niets doet wat je MacBook/iPhone niet kan.
Hmm, beide bedankt..quote:Op maandag 27 februari 2012 01:54 schreef TC03 het volgende:
Als je consumeren: iPad.
Als je gaat produceren: MacBook Air.
MacBook Air is net zo compact als een iPad maar dan veel krachtiger.
Verkeerde topic knulquote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Kan er echt zo slecht tegen als ik zwaar terecht verlies tegen een pacehoeren team. 2 schoten op doel 2 goals en kom ik weer met m'n 12 schoten waarvan er maar 1 in gaat.
Gewoon op alle stats veel beter scoren, behalve shot accuracy. Je zou zeggen dat Ibra en Messi makkelijker het doel zouden vinden maar dat valt echt vies tegen.
Had de Motorola Atrix ook al, en geen hond die het gebruikt.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:07 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Sony Xperia P hands-on pictures, video, and close up with the WhiteMagic display (video!)
Sony introduces Xperia P SmartDock for a 'full PC experience'
Dit ziet er toch wel best tof uit.
Klinkt als een kapotte harddisk.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mijn MBP
Ding is zo sloom. Loopt regelmatig vast (met name Firefox). Bestanden naar USB kopieren gaat bizar traag. En opstarten is helemaal een drama, duurt zonder te overdrijven een minuut of 4.
Had ik maar een paar maandjes gewacht tot de Ultrabooks uitkwamen!
Hehe.Ik gebruik het zelfs om programma's te openenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar over gedaan voordat ik consequent spotlight ging gebruiken. Tja... op windows vond je toch nooit wat je zocht.
Hoezo "zelfs"? Dat is de primaire functie van Spotlightquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe.Ik gebruik het zelfs om programma's te openen
Probeer het programma Whatsize es. Dan kun je zien waar je ruimte blijft...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:55 schreef nils7 het volgende:
ik blijf mijn MBP ervan verdenken dat ie files op een verkeerde plek zet.
Ik heb een 500GB HDD er in en nog maar 40GB over
En heb er niks geks op staan... mijn mediafiles van itunes heb ik op een HDD welke aan mijn router zit maar soms verdenk ik itunes ervan dat wanneer de connectie weg is hij de mediafiles op mn laptop dumpt.
Maar als ik in de ituneslibrary kijk is dat nog niet eens 100GB... met enkele programma's (cubase de grootste) vraag ik mij af wat er zo veel opslurpt.
Heb ooit eens de goeie tip gehad voor een programma maar ik blijf het vreemd vinden.
Iemand anders een idee... heb ooit veel foto's uit iPhoto geknikkerd (en dat scheelde een hoop data) en mn hele email history van 4,5 jaar staat in "mail" dus ik weet niet of dat veel data kost?
Bij twijfel zou ik het gewoon niet doen. Ik heb de iPad ook meerdere keren gekocht omdat ik het een leuk ding vond. En hoewel ik hem wel steeds meer ging gebruiken naarmate ik hem langer had, moet ik eerlijk bekennen dat ik hem niet mis nu ik hem weer heb verkocht. Ik heb een MacBook Pro en een iPhone, dus wat ik op de iPad deed beperkte zich voornamelijk tot tijd verdoen op Stumbleupon en cracked.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:16 schreef Saninl het volgende:
[..]
[..]
Hmm, beide bedankt..
Ben toch nog steeds aan het twijfelen... Lastig.
Niet bepaald:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo "zelfs"? Dat is de primaire functie van Spotlight
en als dat niet helpt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:33 schreef Breuls het volgende:
Dat is je optische audio-out. Je moet even met iets (bijvoorbeeld je hoofdtelefoon, al werkt dat niet altijd) erin en een beetje rond bewegen tot het over is.
twitter:onemorething twitterde op woensdag 29-02-2012 om 00:10:31Stickers worden NU van Apple Store A'dam gehaald. http://t.co/ZmVQb3Tm http://t.co/Ci7xq6pB http://t.co/aVqFAGVV http://t.co/CcCMmLv0 reageer retweet
Ik liep er langs toen ze ermee bezig waren. Mensen die ermee bezig waren, waren ook flink aan het communiceren met elkaar, walkietalkies en alles de hele tijd... Kon er wel aan afleiden dat het strak geregeld is allemaal, als je ook nagaat dat het 's nachts gebeurt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:21 schreef Junkie het volgende:
twitter:onemorething twitterde op woensdag 29-02-2012 om 00:10:31Stickers worden NU van Apple Store A'dam gehaald. http://t.co/ZmVQb3Tm http://t.co/Ci7xq6pB http://t.co/aVqFAGVV http://t.co/CcCMmLv0 reageer retweet
thnx.... downloading (from the AppStore)quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer het programma Whatsize es. Dan kun je zien waar je ruimte blijft...
"wijst op een rand als 2de scherm"quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Die reflectie van licht op de duim wijst gewoon op een rand als 2e scherm, waar dus inderdaad geen home button in zit. Ik ben heel erg benieuwd naar volgende week. Geeft ook wat meer betekenis aan het woord 'touch'.
Dat zou wel erg nice zijn idd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn theorie: 3 of 4 capacitive home buttons, 1 aan elke kant (misschien niet boven bij de camera). Afhankelijk van de rotatie worden ze actief en lichten ze op.
Call me stupid, maar ik snap er nog steeds geen kont vanquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:54 schreef Scrummie het volgende:
Zie ook dit patent:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De behuizing van het apparaat licht op bepaalde plekken op. Dat is alles wat er staat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:02 schreef Wootism het volgende:
[..]
Call me stupid, maar ik snap er nog steeds geen kont van
Snap ik, maar dat verklaard nog niks als je kijkt naar het plaatje van de uitnodiging.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
De behuizing van het apparaat licht op bepaalde plekken op. Dat is alles wat er staat.
Er komt licht onder die duim vandaan. Daar gaat het over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:08 schreef Wootism het volgende:
[..]
En dan heeft Cerror het over de "reflectie op de duim die gewoon wijst op de rand van het tweede scherm"
Onder de duim vandaan? Er schijnt ligt OP de duim, vanaf het scherm.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er komt licht onder die duim vandaan. Daar gaat het over.
De duim is gewoon verlicht door het licht van het scherm, niet door één of ander tweede scherm.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:10 schreef Scrummie het volgende:
Nee, de 'rand' ís het tweede scherm. Zie dat patent. En dat word in de uitnodiging als hint aangegeven door een reflectie van licht op de duim, terwijl er geen reden voor is dat er op die duim een reflectie van licht valt. Maar da's puur mijn gedachtengang.
Nee, kijk dan. Het is vooral aan de onderkant van de duim licht, niet aan de zijkant waar het scherm zit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:14 schreef Wootism het volgende:
[..]
Onder de duim vandaan? Er schijnt ligt OP de duim, vanaf het scherm.
Ja klopt inderdaad. Bah nu ben ik helemaal benieuwd...quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, kijk dan. Het is vooral aan de onderkant van de duim licht, niet aan de zijkant waar het scherm zit.
Mjah, en dat zou ook weer niks voor Apple zijn aangezien ze op dat punt altijd erg secuur zijn...quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk eerder dat de hand er gewoon ingesoept is en de belichting niet helemaal klopt.
Dit filmpje is daar een mooi voorbeeld van. En dan te bedenken dat Apple daar nog iets meer tijd in stopt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Belichting die niet klopt in een 'invitation' van Apple? Think again, in plaats van different. Apple maakt nooit fouten in zijn product afbeeldingen. Tenzij expres. Las laatst iets van een fotograaf die product foto's moest maken van ik geloof de iPhone 4. Daar ging een werk in zitten, niet normaal, er werden geloof ik iets van 50 foto's gemaakt, allen met een andere focus, en deze werden tot 1 foto bewerkt.
Ja, een ambilight iPad is inderdaad veel waarschijnlijker dan iets met de belichting van de foto of een photoshop"foutje"quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:24 schreef Scrummie het volgende:
Belichting die niet klopt in een 'invitation' van Apple? Think again, in plaats van different. Apple maakt nooit fouten in zijn product afbeeldingen. Tenzij expres. Las laatst iets van een fotograaf die product foto's moest maken van ik geloof de iPhone 4. Daar ging een werk in zitten, niet normaal, er werden geloof ik iets van 50 foto's gemaakt, allen met een andere focus, en deze werden tot 1 foto bewerkt.
Dat was de iPhone 5 die er nooit is gekomenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
De iPad 3 zou toch een gebogen scherm krijgen?
Las ik ergens
Projectietoetsenbord heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
De iPad 3 zou toch een gebogen scherm krijgen?
Las ik ergens
En dan vervolgens met drie plaatjes aankomen die er niks mee te maken hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Projectietoetsenbord heb ik ook gehoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, je moet toegeven dat deze er toch wel erg sexy uitzietquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef Iwanius het volgende:
Een andere vraag: Hoeveel mensen van hier gaan naar die opening van de nieuwe Applestore in Amsterdam? Je begrijpt dat de Hollandse Applefanboys nu in overdrive zijn omdat ze nu eens een echte Applestore in eigen land mogen binnen treden.( onzin want al die stores zien er qua inrichting het zelfde uit.)
Ligt eraan naar welke je gaat. Die op Fifth Avenue is aan de buitenkant wel cool, maar aan de binnenkant niet echt speciaal...quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:24 schreef linebear het volgende:
Maar kijk meer uit naar mijn bezoek aan de Apple store in NY over een paar maanden
Damn, die preview-video ziet er best wel kut uitquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef Junkie het volgende:
Microsoft's Windows 8 Consumer Preview event at MWC 2012
Windows 8 Consumer Preview hands-on (video)
Windows 8 Consumer Preview ISO images
Ik heb een licht voorgevoel dat Windows 7 voor 'mij' de laatste Windows gaat worden. Ik kan me nog niet echt vinden in de veranderingen. Ik ga nog een laatste keer proberen met die Consumer Preview, maar wat ik heb gezien valt me nog een beetje tegen.
En begin iOS ook steeds logischer te vinden, en verwacht dat het met iOS5.x/6.x alleen maar beter wordt.
Waarom zou je terug switchen naar iets omdat het bezig is met het innoveren van iets? Ronduit vreemde beredenering...quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik heb het juist precies omgekeerd: als ik Windows 8 zo zie zou ik bijna terugswitchen. Microsoft is tenminste bezig hun Desktop OS radicaal te innoveren. Apple moddert tegenwoordig maar wat halfslachtig aan met OS X.
Alleen elke keer als de Metro UI verdwijnt en de Windows desktop weer tevoorschijn komt.
Waarom is dat raar? Ik kies het platform waarvan ik het gevoel heb dat het zich de goede kant op ontwikkelt. Je wil werken met een systeem waarvan je het gevoel hebt dat de makers goed bezig zijn, toch? Daarom ben ik ooit in 2004 begonnen aan Mac OS X, omdat ik vond dat dat systeem zich beter aan het ontwikkelen was dan Windows in die tijd. Maar het is geen keuze voor het leven ofzo, ik sluit het helemaal niet uit dat ik ooit het idee heb dat er een ander platform betere vooruitzichten heeft. En dan switch ik gewoon weer.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:33 schreef Wootism het volgende:
[..]
Waarom zou je terug switchen naar iets omdat het bezig is met het innoveren van iets? Ronduit vreemde beredenering...
Jouw uitleg is logisch ja. Maar op mij kwam het over of hij ging switchen omdat ze aan het 'innoveren' waren. Dat dat al reden genoeg was om over te stappen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom is dat raar? Ik kies het platform waarvan ik het gevoel heb dat het zich de goede kant op ontwikkelt. Je wil werken met een systeem waarvan je het gevoel hebt dat de makers goed bezig zijn, toch? Daarom ben ik ooit in 2004 begonnen aan Mac OS X, omdat ik vond dat dat systeem zich beter aan het ontwikkelen was dan Windows in die tijd. Maar het is geen keuze voor het leven ofzo, ik sluit het helemaal niet uit dat ik ooit het idee heb dat er een ander platform betere vooruitzichten heeft. En dan switch ik gewoon weer.
Naja, het is nog eigenlijk vrijwel hetzelfde. Ze hebben alleen een flinke launchpad toegevoegd ala OSX.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het in elk geval positief dat ze iets veranderen aan Windows, want dat is eigenlijk sinds Windows 95 nauwelijks meer gebeurd.
http://concierge.apple.co(...).2.3.1.1.5.5.3.0.1.0quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef Aether het volgende:
Vanaf zondag 4 maart zijn er al workshops in Amsterdam:
http://www.apple.com/nl/retail/amsterdam/
Kan ik dit ook testen in bootcamp op m'n MacBook? Zou tof zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef Junkie het volgende:
Microsoft's Windows 8 Consumer Preview event at MWC 2012
Windows 8 Consumer Preview hands-on (video)
Windows 8 Consumer Preview ISO images
Ik heb een licht voorgevoel dat Windows 7 voor 'mij' de laatste Windows gaat worden. Ik kan me nog niet echt vinden in de veranderingen. Ik ga nog een laatste keer proberen met die Consumer Preview, maar wat ik heb gezien valt me nog een beetje tegen.
En begin iOS ook steeds logischer te vinden, en verwacht dat het met iOS5.x/6.x alleen maar beter wordt.
Heeft iets weg van de stijl/sfeer van de Opéra Store in Parijs.quote:
Designtechnisch verantwoord denk ik, voor de mooi dus. (en voor de leuning gok ik)quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Slickk het volgende:
Waarom zit er zo'n groot rond cilinder van glas in het midden van de trap?
vaak zit daar de lift in, alleen hier was dat niet nodigquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:57 schreef Slickk het volgende:
Waarom zit er zo'n groot rond cilinder van glas in het midden van de trap?
Lift dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Designtechnisch verantwoord denk ik, voor de mooi dus. (en voor de leuning gok ik)
Oponthoud op een trap ('file dankzij kijken naar de andere rijbaan', als ander voorbeeld) wil je nooit hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Kicken als ze int midden van die cilinder wat mooie unieke spulletjes inzetten op een draaiplateau
a. het is mooi gedaanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:12 schreef drbarisart het volgende:
Heel mooi. Ik snap nooit die reacties van "het is maar een winkel". Kijk even naar die foto's, dat ziet er toch niet meer uit als een winkel?
+1quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:19 schreef drbarisart het volgende:
Deze is ook mooi: http://www.dumpert.nl/med(...)store_challenge.html
k. je mag een geit meenemenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
a. het is mooi gedaan
b. genoeg personeel die kennis hebben
c. workshops
d. sommige 24/7 open
e. veel voorraad
f. altijd druk ( althans de winkels in NYC wel )
g. Mooie ( oftewel dure ) locaties
h. Free-WiFi
i. gratis gebruik van mac's / iphones / ipad, hoe lang je ook wilt
j. je mag foto's maken
ga zo maar door. Ja daa kan menig winkel een .tje aan zuigen
Yup, dat kan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan ik dit ook testen in bootcamp op m'n MacBook? Zou tof zijn
twitter:elger twitterde op donderdag 01-03-2012 om 10:05:51Volgens medewerkers in blauwe shirts is dit de grootste #applestore ter wereld #nosop3 reageer retweet
Tofquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup, dat kan.
- Download de ISO, brand die op een DVD (of maak er een installatie usbstick).
- Download met Boot Camp Assistant de drivers, en formateer de gemaakte BootCamp partitie.
- Herstart en kies de DVD/USBstick en formateer in de installatie setup nogmaals de partitie. Je moet dus niet telkens op Next drukken, maar ergens iets aangeven van Advanced Options.
- En verder spreek de installatie voor zich.
- Zodra de Windows installatie klaar is en je bent opgestart kan je drivers installeren.
Dit had ik een paar maanden terug gedaan met de Developer Preview.
Uitgebreide uitleg: How to install the Windows 8 Consumer Preview
En voor iedereen die denkt dat Microsoft met Windows 8 richt op bedrijven. Dan heb je het mis.
No domain membership or enterprise management for Windows 8 on ARM
Windows 8 for ARM doesn't contain manageability features for enterprise
En iOS was daar nog niet optimaal in, en nu laat MS dat gewoon liggen. Dat lijkt me toch een rare keuze van Microsoft.
USB Stick werkt volgens mij niet met Bootcamp tenzij je echt de nieuwste Macs zonder DVD-drive hebt. Tenminste, je kunt Windows 7 niet van een USB-apparaat installeren op mijn 13" MacBook Pro uit 2010, iets met de BIOS emulatie die de USBdrivers onderbreekt tijdens het booten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup, dat kan.
- Download met Boot Camp Assistant de drivers, en formateer de gemaakte BootCamp partitie.
- Herstart en kies de DVD/USBstick en formateer in de installatie setup nogmaals de partitie. Je moet dus niet telkens op Next drukken, maar ergens iets aangeven van Advanced Options.
- Zodra de Windows installatie klaar is en je bent opgestart kan je drivers installeren.
Wat een gemiste kansquote:En voor iedereen die denkt dat Microsoft met Windows 8 richt op bedrijven. Dan heb je het mis.
En iOS was daar nog niet optimaal in, en nu laat MS dat gewoon liggen. Dat lijkt me toch een rare keuze van Microsoft.
Ik heb de 32bits versie gedownload, da's toch goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 01:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Yup, dat kan.
En voor iedereen die denkt dat Microsoft met Windows 8 richt op bedrijven. Dan heb je het mis.
aha dus alleen .tje i en de rest is geneuzelquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
a. het is mooi gedaan
b. genoeg personeel die kennis hebben
c. workshops
d. sommige 24/7 open
e. veel voorraad
f. altijd druk ( althans de winkels in NYC wel )
g. Mooie ( oftewel dure ) locaties
h. Free-WiFi
i. gratis gebruik van mac's / iphones / ipad, hoe lang je ook wilt
j. je mag foto's maken
ga zo maar door. Ja daa kan menig winkel een .tje aan zuigen
Hoeveel RAM heeft je Mac?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb de 32bits versie gedownload, da's toch goedMac werkt toch niet met 32/64 bits? Kon het nergens vinden iig
mwah, vind maar een ander soort gelijke winkel waar het zo goed gedaan isquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aha dus alleen .tje i en de rest is geneuzel
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb de 32bits versie gedownload, da's toch goedMac werkt toch niet met 32/64 bits? Kon het nergens vinden iig
Qua uiterlijk en de ambiance?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
mwah, vind maar een ander soort gelijke winkel waar het zo goed gedaan is
Het grootste verschil zit in het feit dat je die iMac 21,5 inch niet kan dichtklappen en in je tas kunt stoppenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef DenS het volgende:
Zit er veel verschil in de iMac 21,5 inch instapmodel en de Macbook Pro 13inch instapmodel? Heb ze nu beide, maar zit te twijfelen om de iMac weg te doen en dan daarvoor in de plaats een beeldscherm. Dan wordt de Macbook een laptop voor onderweg en thuis als desktop. Wie heeft hier al zoiets?
Ik heb een 2010 13" MacBook Pro als hoofdcomputer. Als ik thuiskom steek ik 4 kabeltjes erin: stroom, mini DisplayPort, USB hub, geluid. Daarna is het net een desktop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef DenS het volgende:
Zit er veel verschil in de iMac 21,5 inch instapmodel en de Macbook Pro 13inch instapmodel? Heb ze nu beide, maar zit te twijfelen om de iMac weg te doen en dan daarvoor in de plaats een beeldscherm. Dan wordt de Macbook een laptop voor onderweg en thuis als desktop. Wie heeft hier al zoiets?
quote:
Wat doe je dan zoal op je Macbook?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een 2010 13" MacBook Pro als hoofdcomputer. Als ik thuiskom steek ik 4 kabeltjes erin: stroom, mini DisplayPort, USB hub, geluid. Daarna is het net een desktop.
en gewoon stug iedere dag meeslepenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb een 2010 13" MacBook Pro als hoofdcomputer. Als ik thuiskom steek ik 4 kabeltjes erin: stroom, mini DisplayPort, USB hub, geluid. Daarna is het net een desktop.
[..]
[ afbeelding ]
http://www.ilugger.com/![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:01 schreef nils7 het volgende:
Ik ga zaterdag wel ff kijken (met de rest van half Nederland vrees ik)
Klopt, zit ook verschil in. Wat ik nu met me iMac doe: internetten, web scripting, photoshop, audio bewerking en heeeel soms een video opdracht die ik dan moet bewerken. Denk dat ik het zelf maar even moet proberen op me Macbook Pro om te zien of het werkbaar is of niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gewoon, niets bijzonders, wat iedereen eigenlijk doet. Internetten Af en toe een (wat oudere) game spelen. Muziek luistenen en films en series kijken.
Maar ik gebruikte hem ook voor mijn studie: wat programmeren, stukken typen, enzovoort.
Maar er is toch nog wel meer verschil met de iMac? De videokaart bijvoorbeeld.
Hehe, mooiquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En toch zit er een fysieke homebutton op. Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:35 schreef Scrummie het volgende:
Die reflectie van licht op de duim wijst gewoon op een rand als 2e scherm, waar dus inderdaad geen home button in zit. Ik ben heel erg benieuwd naar volgende week. Geeft ook wat meer betekenis aan het woord 'touch'.
Dan ben je echt een mongool als je dat doetquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mooi!quote:
Het lijkt echt op de Opéra Store!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:08 schreef Wootism het volgende:
Hier nog meer foto's van het interieur te Amsterdam. ERG vette winkel!![]()
http://www.onemorething.n(...)le-store-van-binnen/
Ik heb het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef DenS het volgende:
Toch maar overwegen, van wat ik nu heb is een beetje dubbel vind ikquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:27 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik heb het.
Ik heb alleen geen Pro, maar een Air.
Die sluit ik thuis aan op een usb hub, beeldscherm, boxen en stroom
Gisteren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:28 schreef Gisteren. het volgende:
Wanneer komt de macboek pro ik ga naar buitenland en dan is goede koper
er staat al een rij?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:43 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ustream.tv/cha(...)67&utm_medium=social
Loop je dan te stofzuigen om 22.45u
Die rij begon om 19u al:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
er staat al een rij?jezus wat een gekte zeg. Ik kan mezelf toch aardig Apple-gek noemen, maar als ik zie tot wat sommigen in staat zijn... Nooit gedacht dat een opening van een winkel zoveel kan losmaken.
Als je het stumperds noemt, waarom was je er dan ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Liep er om een uurtje of 2 langs, iedereen keihard uitgelachen. Wat een stumperd ben je als je daar in de rij gaat zitten. Voor een t-shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
De workshop agenda voor de komende periode;quote:De eerste officiële Apple Store van Nederland opent zaterdag om 10.00 uur aan het Leidseplein in Amsterdam zijn deuren.
De nieuwe Apple Store biedt klanten meer plekken om hun Apple-producten uit te proberen dan in welke andere winkel in Europa ook, aldus het bedrijf.
De winkel is de eerste in Europa waar klanten met een speciale app op hun iPhone producten zelf kunnen afrekenen.
In de winkel komt een team van 300 mensen te werken. Verreweg de meeste van hen komen uit de omgeving van de hoofdstad. Het personeel spreekt samen 14 talen.
Inderdaad zwaar overdreven. Ik ga deze of volgende maand wel eens kijken. Eerst even afwachten of ze Apple TV3 nog gaan aankondigen de 7e. Koop ik 'm daar wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef FredVleespet het volgende:
Om nou de hele nacht voor die winkel gaat staan gaat mij ook wat te ver
Huh? Waar heb jij het over? Dit is alvast de rij voor de iPad 3 hoor..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Doe normaal! Het is een WINKELEr is niet eens een nieuw product te zien...
Nou ben ik ook een fanatiek Apple gebruiker, maar dit is niet normaal...bijna een beetje eng of zo
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Huh? Waar heb jij het over? Dit is alvast de rij voor de iPad 3 hoor..
Komt Apple dan uit NL?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:03 schreef FredVleespet het volgende:
lijkt Amerika wel met dat overdreven gedoe en geklap
Policy he, dus heel normaal bij Apple. Juist leuk, beter danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:19 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee... maar we zijn wel in NL, overdreven gedoe voor een winkel opening
Oh kutquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het policy is, in Amerika ook altijd zo overdreven handje klappen als je met een nieuw product de winkel uitloopt. Maar dat maakt het niet minder belachelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:20 schreef Estolan het volgende:
[..]
Policy he, dus heel normaal bij Apple. Juist leuk, beter dan
He we zijn open
......
En 2 klanten binnen
Vind ik ook. Apple maakt mooie producten die ik graag gebruik, maar sommige mensen gaan te ver in hun liefde voor Apple...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:13 schreef FredVleespet het volgende:
Om nou de hele nacht voor die winkel gaat staan gaat mij ook wat te ver
Ik woon in Amsterdam, dan kom je op vrijdagavond wel eens op het Leidseplein...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:08 schreef Estolan het volgende:
[..]
Als je het stumperds noemt, waarom was je er dan ?
Nou ja, dat vooralquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vind ik ook. Apple maakt mooie producten die ik graag gebruik, maar sommige mensen gaan te ver in hun liefde voor Apple...
Ach. Blijkbaar heeft het wel effectquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:22 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het policy is, in Amerika ook altijd zo overdreven handje klappen als je met een nieuw product de winkel uitloopt. Maar dat maakt het niet minder belachelijk
Heeeeeel toevallig dus uhuh. En dan wil je er toch geen opmerking over maken als het zo dom isquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, dan kom je op vrijdagavond wel eens op het Leidseplein...
Want als je wildvreemde mensen om niets gaat uitlachen, ben je inderdaad geen stumperd, he?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
Liep er om een uurtje of 2 langs, iedereen keihard uitgelachen. Wat een stumperd ben je als je daar in de rij gaat zitten. Voor een t-shirt
En Trending Topic op Twitterquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ach. Blijkbaar heeft het wel effect
Immers er via het nieuws, Fok & youtube genoeg over gesproken wordt
Woensdag ME op het Leidsepleinquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen, dat ik er speciaal even heen ben gegaan om te lachen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
Heeeeeel toevallig dus uhuh. En dan wil je er toch geen opmerking over maken als het zo dom is
Nee. De security kon hartelijk meelachen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want als je wildvreemde mensen om niets gaat uitlachen, ben je inderdaad geen stumperd, he?
twitter:BasNLD twitterde op zaterdag 03-03-2012 om 11:28:18Eindelijk is er een kerk voor de trouwe volgelingen van de i-Messias. Creditcard afgeven en kwijlen maar. #applestore reageer retweet
Ja, want dat zijn ook echt de meest intelligente mensenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Nee. De security kon hartelijk meelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |