Gaat ze haten op m'n eigen KPD-topicquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
You crazy? Blijf daarvoor maar uit KPD
Ik doelde meer op het topic voor de wat grotere dames onder ons, mannen kpd isquote:
Jij bent mede verantwoordelijk voor het wegjagen van Maisnon uit dit topic, trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het topic voor de wat grotere dames onder ons, mannen kpd isEr post altijd 1 jongen dangerismine ofzo, damn wat een body
Oh, nicequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het topic voor de wat grotere dames onder ons, mannen kpd isEr post altijd 1 jongen dangerismine ofzo, damn wat een body
Die is volgens mij gewoon van plan weer terug te komen hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent mede verantwoordelijk voor het wegjagen van Maisnon uit dit topic, trouwens.
Wtf? Wegjagen van Maisnon? Hoezo dat? Nooit wat verkeerds tegen haar gezegd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent mede verantwoordelijk voor het wegjagen van Maisnon uit dit topic, trouwens.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef Maisnon het volgende:
Nou dit was em dan, mijn laatste post in deze spreid hier je seksualiteit ten toon en doe net alsof je lesbisch bent SC, ik trek t niet meer. Sorry als ik iemand offend zo maar het is nou eenmaal zo
Maarquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
Oh daar heb ik dan helemaal overheen gelezen?
Ik denk dus dat ze vanzelf weer komt posten, maar alleen op dat soort momenten dus niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik voelde me ook gewoon kut anders had ik niet zo'n post geplaatst
Maar ik meende het wel van dat overdreeeven gedoe bij elke post laten zien melden van wat een lekker ding ik wil er mee naar bed etcterwijl dat volgens mij alleen maar is om seksueel vrijer en aantrekkelijk te lijken en dat trek ik dus gewoon niet echt
Niet specifiek op de users in dat topic hoor, iedereen is gewoon tof daar, maar het hele internet staat er vol mee en dat moment was even een toppunt
Mais op d'r best was als ze weer met een spree aan randomness kwamquote:
Lijpe shit, ik snap alleen niet wat er zo chill is aan snipenquote:
maisnon met haar mixes in TCquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is volgens mij gewoon van plan weer terug te komen hoor.
[KLB LIEFDE SC] Randstad <3
Gehoekt door z'n ego in een straatgevecht tijdens het uitgaan. Sinji heeft 'm gevild en er patta's van gemaakt.quote:
Nee stel er eens eentje in, heb ik nu ook gedaan en tijdens dropzone speelt het in bepaalde mappen echt awesome. Dan stel je 2 primary weapons in, ik heb dan de rsass ingesteld samen met de pp90m1.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijpe shit, ik snap alleen niet wat er zo chill is aan snipen. Dat is echt het kutste soort wapen om kills mee te maken. Hoeveel honderden uren speeltijd moet je er wel niet op hebben zitten om zo pro te kunnen omgaan ermee?
Dat topic mijdt ik ook als de pest...quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben niet anoniem hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dat topic mijdt ik ook als de pest...![]()
Maar waarom post geen van de fernandes chicks..?
Jackie postte daar wel maar helaas is alles wegquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dat topic mijdt ik ook als de pest...![]()
Maar waarom post geen van de fernandes chicks..?
funnyjunkquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je het anders wel doen?
[ afbeelding ]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die afbeeldingen van funnyjunk niet werken hier, nerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet van meer uit dit topic dat ze er post(t)en.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jackie postte daar wel maar helaas is alles weg![]()
En hoe weet jij zo zeker dat niemand van fernandes daar post, misschien wel anoniem
Oh, weet ik veel. Ik haal die troep altijd van Google Images gewoonquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die afbeeldingen van funnyjunk niet werken hier, nerd.
quote:
Wie nog meer dan, naast CB?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet van meer uit dit topic dat ze er post(t)en.
CB? Bedoel je niet Jackie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Ik haal die troep altijd van Google Images gewoon.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wie nog meer dan, naast CB?
Ja posten, maar ik bedoel foto's neerkwakkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet van meer uit dit topic dat ze er post(t)en.
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja posten, maar ik bedoel foto's neerkwakken
True, dat weet ik dus (nog) nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jackie postte daar wel maar helaas is alles weg![]()
En hoe weet jij zo zeker dat niemand van fernandes daar post, misschien wel anoniem
Met je hoofd erop? Of à la krio mag ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef IvanTower het volgende:
[..]
True, dat weet ik dus (nog) niet![]()
Wat ik wel weet is dat ik vanavond een pic maak voor de fernandes op.
Pardon?quote:
Soppings als een mallequote:
Ik heb een profiel op kinky.nl, maar ben nog nooit gepost in het 'de lelijkste hoeren van kinky-topicquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Wel mooi dat de foto's van mij nog nooit gespot zijn.
Ik geef het toe, Ivantower is een kloon van mij.quote:
Dunno yet, maar ik ga m'n face niet posten, dat snap jequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je hoofd erop? Of à la krio mag ook
Uiteraard! Waarom verkoopt de AH trouwens geen ginger fernandes?quote:
Daar zitten volgens mij van die smerige vadsige mensen met latex shitquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik had bijna toegang tot 't Keldertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |