Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou je het anders wel doen?
[ afbeelding ]
Ik weet van meer uit dit topic dat ze er post(t)en.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jackie postte daar wel maar helaas is alles weg![]()
En hoe weet jij zo zeker dat niemand van fernandes daar post, misschien wel anoniem
Oh, weet ik veel. Ik haal die troep altijd van Google Images gewoonquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat die afbeeldingen van funnyjunk niet werken hier, nerd.
quote:
Wie nog meer dan, naast CB?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet van meer uit dit topic dat ze er post(t)en.
CB? Bedoel je niet Jackie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, weet ik veel. Ik haal die troep altijd van Google Images gewoon.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wie nog meer dan, naast CB?
Ja posten, maar ik bedoel foto's neerkwakkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik weet van meer uit dit topic dat ze er post(t)en.
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja posten, maar ik bedoel foto's neerkwakken
True, dat weet ik dus (nog) nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jackie postte daar wel maar helaas is alles weg![]()
En hoe weet jij zo zeker dat niemand van fernandes daar post, misschien wel anoniem
Met je hoofd erop? Of à la krio mag ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef IvanTower het volgende:
[..]
True, dat weet ik dus (nog) niet![]()
Wat ik wel weet is dat ik vanavond een pic maak voor de fernandes op.
Pardon?quote:
Soppings als een mallequote:
Ik heb een profiel op kinky.nl, maar ben nog nooit gepost in het 'de lelijkste hoeren van kinky-topicquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Ethanolic het volgende:
Wel mooi dat de foto's van mij nog nooit gespot zijn.
Ik geef het toe, Ivantower is een kloon van mij.quote:
Dunno yet, maar ik ga m'n face niet posten, dat snap jequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met je hoofd erop? Of à la krio mag ook
Uiteraard! Waarom verkoopt de AH trouwens geen ginger fernandes?quote:
Daar zitten volgens mij van die smerige vadsige mensen met latex shitquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
Ik had bijna toegang tot 't Keldertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |