abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108256590
quote:
9s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef heloef het volgende:
Projectleider zijn is nog best zwaar soms.
Je hebt een moeilijk leven.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:48:16 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108256682
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt een moeilijk leven.
Bedankt voor je begrip, grgr okok.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_108256780
Een grote piemel hebben is nog best lastig soms.
pi_108256804
quote:
9s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:51 schreef kutkloon7 het volgende:
is dat zo?
We kunnen er een stukje afhakken?
pi_108256876
quote:
9s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:51 schreef kutkloon7 het volgende:
Gebruik hem als broekriem dan.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:59:35 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108257037
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gebruik hem als broekriem dan.
Hij is niet dun genoeg.
C'est la vie
pi_108257157
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:08 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik ga pas naar een reünie als ik (op volgorde van belangrijkheid):
1. Slank ben
2. Succesvol ben
3. Zelfverzekerd ben

_O-

Ik ook dan pas :D en ik moet nog mooier zijn dan dat ik nu ben. :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:06:05 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108257280
Ik ga sowieso naar een reunie, veel lelijker dan vroeger ben ik niet geworden. :')
C'est la vie
pi_108257302
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef niets met ze af te ronden. En de gedachte "het waren kinderen, ze kunnen er niets aan doen" lost bij mij ook niets op. Ik was ook een kind en ik loop nog elke dag met de gedachten die zij me hebben aangepraat. Ik zie echt niet hoe dat iets zou veranderen.
Ah wat zielig. :'( :'( Daarom ga ik een brief ga schrijven naar alle mensen die ik heb gepest. Waarom brieven? Heb eens de confrontatie aan willen gaan bij een meisje die ik lang heb gepest (dat is nu 2/3 jaar geleden) maar ze liep weg. Daarom maar brieven. :') Hoe zullen de mensen die gepest zijn hier dat ervaren? Ik ben daar wel benieuwd naar.
pi_108257340
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:06 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ah wat zielig. :'( :'( Daarom ga ik een brief ga schrijven naar alle mensen die ik heb gepest. Waarom brieven? Heb eens de confrontatie aan willen gaan bij een meisje die ik lang heb gepest (dat is nu 2/3 jaar geleden) maar ze liep weg. Daarom maar brieven. :')
En jij denkt dat mensen daar behoefte aan hebben?
pi_108257348
Ik zou absoluut niet gaan.
pi_108257389
quote:

[..]

Ah wat zielig. :'( :'( Daarom ga ik een brief ga schrijven naar alle mensen die ik heb gepest. Waarom brieven? Heb eens de confrontatie aan willen gaan bij een meisje die ik lang heb gepest (dat is nu 2/3 jaar geleden) maar ze liep weg. Daarom maar brieven. :') Hoe zullen de mensen die gepest zijn hier dat ervaren? Ik ben daar wel benieuwd naar.
Zou ik niet doen :')
Confronteer die mensen niet met wat ze is aangedaan.
pi_108257428
quote:
17s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

is dat zo?
We kunnen er een stukje afhakken?
:o
pi_108257438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

En jij denkt dat mensen daar behoefte aan hebben?
Dat ligt voor iedereen anders. Sommige mensen wel en sommige niet en voor mij voelt het goed om te doen. Soms heb ik spijt van wat ik heb gedaan en gezegd. Ik wil dat die mensen weten dat ik het niet echt meende maar het meer uit stoer doen en onzekerheid deed.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:12:23 #115
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108257530
Ik koester echt geen wrok tegen de mensen die mij gepest hebben vroeger, zie het nut er niet van in.
C'est la vie
pi_108257555
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Dat ligt voor iedereen anders. Sommige mensen wel en sommige niet en voor mij voelt het goed om te doen. Soms heb ik spijt van wat ik heb gedaan en gezegd. Ik wil dat die mensen weten dat ik het niet echt meende maar het meer uit stoer doen en onzekerheid deed.
Ik zou echt boos worden om zo'n brief.
Het idee dat je denkt met een simpele brief alle gedane schade ongedaan zou kunnen maken, een totaal misplaatste poging tot het verdrijven van je eigen schuldgevoel, en dan nog in een zogenaamd onzelfzuchtige brief, waarbij je jezelf oh zo goed voelt dat je ook nog een beetje aan die arme zieltjes denkt, die je zelf zo hard hebt gekwetst.
:')
pi_108257566
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
Ik koester echt geen wrok tegen de mensen die mij gepest hebben vroeger, zie het nut er niet van in.
Het heeft geen nut nee, maar iemand de schuld geven van issues die je eraan hebt overgehouden voelt toch wel fijner.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:15:29 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108257649
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het heeft geen nut nee, maar iemand de schuld geven van issues die je eraan hebt overgehouden voelt toch wel fijner.
Oh maar mijn issues komen niet door hun denk ik.
C'est la vie
pi_108257665
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het idee dat je denkt met een simpele brief alle gedane schade ongedaan zou kunnen maken, een totaal misplaatste poging tot het verdrijven van je eigen schuldgevoel, en dan nog in een zogenaamd onzelfzuchtige brief, waarbij je jezelf oh zo goed voelt dat je ook nog een beetje aan die arme zieltjes denkt, die je zelf zo hard hebt gekwetst.
Zo zie jij dat, omdat je vooringenomen bent. Je kan het ook van de andere kant bekijken en dan is het net zo goed waar.
pi_108257691
quote:

[..]

Ik zou niet weten waarom mensen dat zouden willen.
pi_108257705
quote:

[..]

Dat idee heb ik niet, dat lijkt me vrijwel onmogelijk. :') Het gaat er meer om dat ik op die manier laat zien dat ik spijt heb en dat die mensen dat weten. Misschien lucht dat ietwat op? Ikzelf zou het wel waarderen, denk ik.
pi_108257712
quote:

[..]

Dat dus. :')
pi_108257751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik niet, dat lijkt me vrijwel onmogelijk. :') Het gaat er meer om dat ik op die manier laat zien dat ik spijt heb en dat die mensen dat weten. Misschien lucht dat ietwat op? Ikzelf zou het wel waarderen, denk ik.
Dan ben je denk ik nooit gepest, als je denkt dat het voor hen een opluchting zou zijn.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:18:35 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108257765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Het is hoogstens voor jou een opluchting, niet voor hun.
C'est la vie
pi_108257783
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zo zie jij dat, omdat je vooringenomen bent. Je kan het ook van de andere kant bekijken en dan is het net zo goed waar.
Omdat ik vooringenomen ben? In welk opzicht?
pi_108257836
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan ben je denk ik nooit gepest, als je denkt dat het voor hen een opluchting zou zijn.
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is hoogstens voor jou een opluchting, niet voor hun.
Nee, ben ik ook niet dus ik heb ook geen idee hoe het voelt maar ik denk juist dat het misschien voor iemand goed kan zijn. Niet iedereen zal het ervaren als fijn maar er zullen heus wel mensen zijn die dat wel zo ervaren.
pi_108257845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

Omdat ik vooringenomen ben? In welk opzicht?
Uit jouw reactie spreekt een vooringenomenheid. Je vult namelijk voor de pester in hoe zij dit zien en dat ze de gepeste gebruiken als een poetslapje voor hun ego. Je kan ook aannemen dat iemand oprecht spijt heeft en dat is net zo goed te verdedigen als jouw standpunt.
pi_108257876
Ik heb het vetste cadeau ooit gekocht voor Newb. Het moet alleen nog aankomen :')
pi_108257907
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uit jouw reactie spreekt een vooringenomenheid. Je vult namelijk voor de pester in hoe zij dit zien en dat ze de gepeste gebruiken als een poetslapje voor hun ego. Je kan ook aannemen dat iemand oprecht spijt heeft en dat is net zo goed te verdedigen als jouw standpunt.
Zo zou ik het zien als ik gepest was. Dat is toch niet gek?
Ik denk dat een hoop van de mensen die door haar gepest zijn dit exact zo zouden zien.
Vol wantrouwen met betrekking tot de intenties.
pi_108257999
Als je door iemand gepest bent en je je over wat ze hebben gezegd hebt geprobeerd heen te zetten, dus niet meer gelooft in de dingen die ze over je zeiden, wat van alles kan zijn, dat je dik bent, dat je waardeloos bent, of raar, dan zal je ze ook niet snel meer geloven als ze met hun goede bedoelingen en spijtbetuigingen komen aanzetten. Dat is een verdedigingsmechanisme, je pesters niet meer geloven, wat ze ook zeggen.
pi_108258076
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik denk dat een hoop van de mensen die door haar gepest zijn dit exact zo zouden zien.
Je denkt dat ik voor de fun brieven ga schrijven naar de mensen die ik heb gepest om mezelf ietwat beter te voelen? Prima maar geloof mij: ik ga niet voor de fun brieven tikken. Ik doe het niet voor mezelf dus pessimist, misschien mag je wel wat gaan werken aan jouw eigen issues.
pi_108258088
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat vind ik ook helemaal niet raar want de laatste keer dat je die persoon gesproken hebt was het waarschijnlijk verre van vriendelijk. Maar ik vind wel dat, als je volwassener wordt, je moet leren beschikken over een relativeringsvermogen aangaande pestgedrag en dat pesten vaak helemaal niet in wordt gegeven op basis van goede argumenten, maar dat kinderen nu eenmaal een pispaaltje kiezen en er helemaal niet bij stilstaan welke schade ze aanrichten.

Als je zelf op die manier relativeert is het dan toch ook helemaal niet onlogisch dat iemand die gepest heeft hier later bij stilstaat en er met een kutgevoel aan terug denkt?

Vroeger was ik ook altijd het pispaaltje. Een jongen die ik kende van vroeger had me opgezocht op Linkedin en we hebben toen een afspraak gemaakt om weer eens bij te praten. Hoewel hij niet 1 van de pesters was heeft hij gezegd nog jaren met het idee geleefd te hebben dat ik enorm beschadigd zou zijn door wat er toen gebeurd is. Ik vond het fijn om hem te kunnen laten zien dat ik daar overheen gestapt ben en het verdomde goed voor elkaar heb. En ja, als ik dan van hem hoor dat de pesters helemaal niet goed terecht zijn gekomen dan moet ik daar om grinniken maar ik neem ze persoonlijk niets kwalijk. Het is de leeftijd en ik wens ze persoonlijk niets slechts toe.
pi_108258089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:20 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat maakt het uit als ze oprecht spijt hebben dan? Ik heb liever dat ze zich schuldig blijven voelen, dat gevoel hoef ik ze niet te ontnemen.
pi_108258133
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat maakt het uit als ze oprecht spijt hebben dan? Ik heb liever dat ze zich schuldig blijven voelen, dat gevoel hoef ik ze niet te ontnemen.
Nou nou, ook lekker aardig weer. :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:29:22 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108258155
Mag ik even spammen? Klik
C'est la vie
pi_108258162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Je denkt dat ik voor de fun brieven ga schrijven naar de mensen die ik heb gepest om mezelf ietwat beter te voelen? Prima maar geloof mij: ik ga niet voor de fun brieven tikken. Ik doe het niet voor mezelf dus pessimist, misschien mag je wel wat gaan werken aan jouw eigen issues.
Mijn issues? Waar heb je het over.
Ik ben nooit gepest, maar ik probeer me in te leven in iemand die stelselmatig gepest is.
pi_108258179
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:26 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Als je het niet voor jezelf doet kan je je alsnog wel afvragen of die mensen aan wie je die brieven wil sturen er wel op zitten te wachten. Aangezien je het toch voor hen doet.

Dat ze niet eens met je willen praten in het echt en weglopen is daarin misschien een hint.
Geef het nog wat tijd en wees aardig tegen ze als je ze tegenkomt.
pi_108258193
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mijn issues? Waar heb je het over.
Ik ben nooit gepest, maar ik probeer me in te leven in iemand die stelselmatig gepest is.
Blijft behoorlijk negatief. Ik zou er nooit zo over denken en ik ben ook nooit gepest. :')
pi_108258208
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Nou nou, ook lekker aardig weer. :')
Nee, natuurlijk. Ik moet weer degene zijn die aardig is. :')
pi_108258214
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, maar dit ligt totaal niet in mijn aard. Ik vind het altijd een dooddoener om over leeftijd te beginnen, maar misschien is het omdat ik ouder ben dat het me niets meer doet. Wellicht dat je er over 10 jaar anders over denkt.
pi_108258242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Als je het niet voor jezelf doet kan je je alsnog wel afvragen of die mensen aan wie je die brieven wil sturen er wel op zitten te wachten. Aangezien je het toch voor hen doet.

Dat ze niet eens met je willen praten in het echt en weglopen is daarin misschien een hint.
Geef het nog wat tijd en wees aardig tegen ze als je ze tegenkomt.

En zo had ik het nog niet eens bekeken. :D
pi_108258268
Mijn leven wordt er net een paar jaar niet meer geheel door de gevolgen verziekt, dus misschien moet er wel meer tijd overheen gaan ja. Op dit moment wens ik ze nog steeds liever dood.
pi_108258275
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Blijft behoorlijk negatief. Ik zou er nooit zo over denken en ik ben ook nooit gepest. :')
Realistisch. Ik denk niet dat je je goed kan verplaatsen in de mensen die je hebt gepest.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik begrijp je wel, maar dit ligt totaal niet in mijn aard. Ik vind het altijd een dooddoener om over leeftijd te beginnen, maar misschien is het omdat ik ouder ben dat het me niets meer doet. Wellicht dat je er over 10 jaar anders over denkt.
Leeftijd zal zeker mee tellen, ondanks dat het een dooddoener is, zal de woede jegens de pesters steeds meer afnemen.
Maar esperanza is 19? Hoelang is het pesten geleden? Hoe oud zijn de mensen die ze een brief wil sturen? ;)
pi_108258280
2/3 jaar geleden is wel erg kort, toen waren ze 15...
Ik denk dat als je ze echt goed gepest had dat dat wel degelijk hun leven kan tekenen.. En dat een brief eigenlijk te simpel is...

Kan je niet langs huis ofzo?
Rustig aan.
pi_108258316
Ja, als het pesten nog vers is dan zou ik dat nog even laten zitten. Kut voor je dat je je er nu al schuldig over voelt, maar dan had je maar niet moeten pesten. Bied je excuses aan op de eerste reünie over een jaar of 10.
pi_108258332
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef heloef het volgende:
Mag ik even spammen? Klik
Omdat ik zo vriendelijk ben heb ik je geliked.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:36:27 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108258429
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat ik zo vriendelijk ben heb ik je geliked.
Dank je. :*
C'est la vie
pi_108258472
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Realistisch. Ik denk niet dat je je goed kan verplaatsen in de mensen die je hebt gepest.

[..]

Leeftijd zal zeker mee tellen, ondanks dat het een dooddoener is, zal de woede jegens de pesters steeds meer afnemen.
Maar esperanza is 19? Hoelang is het pesten geleden? Hoe oud zijn de mensen die ze een brief wil sturen? ;)
Ik kan me er ook niet zo goed in verplaatsen maar ik zou op die manier denken.

Ik ben nu 18 maar word later dit jaar 19.

Ik heb op de basisschool erg gepest in groep 7 en 8. Dat is lang geleden maar op de middelbare school (3 jaar geleden) heb ik ook heel erg gepest voor een langere tijd. Vanaf de 2e klas tot verder. Misschien is het inderdaad te vroeg en dat het ene meisje is weggelopen zegt ook wel wat.
pi_108258477
Verander wel even zij in zijn en abbonementen in abonnementen.
pi_108258491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:37 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Ik kan me er ook niet zo goed in verplaatsen maar ik zou op die manier denken.

Ik ben nu 18 maar word later dit jaar 19.

Ik heb op de basisschool erg gepest in groep 7 en 8. Dat is lang geleden maar op de middelbare school (3 jaar geleden) heb ik ook heel erg gepest voor een langere tijd. Vanaf de 2e klas tot verder. Misschien is het inderdaad te vroeg en dat het ene meisje is weggelopen zegt ook wel wat.
Waarom heb je dat gedaan, eigenlijk?
pi_108258517
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarom heb je dat gedaan, eigenlijk?
Wat? Pesten of naar het meisje toe gaan?
pi_108258541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Wat? Pesten of naar het meisje toe gaan?
Pesten
pi_108258626

Zo eentje, bazencadeau of niet?
pi_108258688
Wat is het?
pi_108258700
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is het?
Een viking drinkhoorn.
pi_108258710
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Pesten
Eerlijk: ik vond het grappig en leuk om te doen en de mensen die ik gepest heb ergerde ik me altijd aan.
pi_108258723
Kan die drinkhoorn ook dicht?
Rustig aan.
pi_108258739
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een viking drinkhoorn.
Dan is het wel cool ja.
pi_108258743
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
Kan die drinkhoorn ook dicht?
Nee, maar een glas ook niet.
pi_108258765
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

:) :D
pi_108258782
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat, en als je hem niet meer recht kan houden heb je toch al teveel gehad.
pi_108258832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:43 schreef esperanza93 het volgende:

[..]

Eerlijk: ik vond het grappig en leuk om te doen en de mensen die ik gepest heb ergerde ik me altijd aan.
Ik werd altijd gepest. Maar ik heb zelf ook gepest. Ik ging naar een andere school waar ik direct, vanaf het allereerste moment populair was. Ook weer een teken dat kinderen en pubers volkomen wispelturig zijn. Ik heb toen ook een jongen gepest, misschien als een soort wraak, maar meer omdat ik het ook echt leuk vond om iemand in de zeik te nemen.

Ben er niet trots op, maar ik denk wel te begrijpen waarom mensen pesten. En ondanks dat ik het zelf ook weet is dat maar betrekkelijk weinig door mijn hoofd geschoten bij het pesten :N
pi_108258938
Het is wel tof. Nouja, ik zou het niet willen hebben, maar newb vind het vast wel leuk.
pi_108258950
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat, en als je hem niet meer recht kan houden heb je toch al teveel gehad.
_O-
Rustig aan.
pi_108259000
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:50 schreef Myraela het volgende:
Het is wel tof. Nouja, ik zou het niet willen hebben, maar newb vind het vast wel leuk.
Hij wilde naar een pagan metalconcert, dan is het een onmisbare accessoire :P
pi_108259137
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij wilde naar een pagan metalconcert, dan is het een onmisbare accessoire :P
Doe hem dan ook een baard en haar tot op zijn achterste cadeau.

welke band trouwens, ik ben helemaal out of the loop in die scene?
pi_108259259
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Doe hem dan ook een baard en haar tot op zijn achterste cadeau.

welke band trouwens, ik ben helemaal out of the loop in die scene?
Hij laat nu wel zijn haar groeien, misschien ben ik een slechte invloed.
Maar weet niet meer wat voor concert dat was, ik zal het hem nog eens vragen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:12:23 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108259699
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij laat nu wel zijn haar groeien, misschien ben ik een slechte invloed.
Maar weet niet meer wat voor concert dat was, ik zal het hem nog eens vragen.
Jij laat je haar ook groeien, misschien is hij ook wel een slechte invloed!
pi_108259724
Help! Mijn haar groeit ook maar ik weet niet wie mijn slechte invloed is! Ben ik het wellicht zelf? ;(
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_108259853
quote:
2s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Help! Mijn haar groeit ook maar ik weet niet wie mijn slechte invloed is! Ben ik het wellicht zelf? ;(
Bij mij is de invloed zeer zeker satan. Of aliens. Kan niet anders.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:16:56 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108259858
Hier Captain_Maximum, heb je de komende weken wat te doen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108259869
Ben weer thuis, middag mensen :W
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:18:03 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108259891
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben weer thuis, middag mensen :W
Marathonnetje gelopen?
pi_108260068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:18 schreef twi het volgende:

[..]

Marathonnetje gelopen?
Nee, laatste beetje helpen verhuizen. Ben blij dat dat afgelopen is in elk geval. Kan ik me nu op de rest van m'n leven richten. Alleen de afwas moet nog even wachten want heb een afspraak met m'n psychologe vanmiddag waar ik nog even over na moet denken.

En voor die tijd nog even rustig aan fokken en nieuws lezen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:25:14 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108260169
Je moet ook een psychologe kiezen die er een beetje leuk uit ziet, hoef je er niet zo lang over na te denken over de afspraken :P
pi_108260314
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:25 schreef twi het volgende:
Je moet ook een psychologe kiezen die er een beetje leuk uit ziet, hoef je er niet zo lang over na te denken over de afspraken :P
Ik had een paar jaartjes terug wel een lekker ding als begeleider, maar die was al getrouwd :P
Deze is een beetje ouder, maar ik vind haar wel erg goed. Ze kan goed de dingen uit me trekken als het ware. Het is er niet zo 1tje die alleen maar ja knikt

En, hoe is het ondertussen hier?
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:30:01 #177
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108260382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik had een paar jaartjes terug wel een lekker ding als begeleider, maar die was al getrouwd :P
Deze is een beetje ouder, maar ik vind haar wel erg goed. Ze kan goed de dingen uit me trekken als het ware. Het is er niet zo 1tje die alleen maar ja knikt

Ik explodeer van de twee liter vocht die ik net naar binnen heb gewerkt.

En nee, daar wens ik geen voorspelbaar antwoord van Drommel op.
pi_108260416
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef twi het volgende:

[..]

Dan ben je aardig bezig geweest.. voor 2 liter.
Rustig aan.
pi_108260447
quote:

[..]

Dan zou hij hier wel op in gaan:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

pi_108260498
quote:

[..]

Goed bezig, vocht is goed voor je spieren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108260543
Maakt niet uit Drommel, zelf het ontwijken van dat soort grapjes is voorspelbaar bij jou.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:34:08 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108260569
Best handig nog gevoelens hebben voor een meisje terwijl een andere wel geinteresseerd in je is. :')
C'est la vie
pi_108260586
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan zou hij hier wel op in gaan:

[..]

hehe, die had ik nog niet eens gezien 8)7

Maar een hulpverlener die alleen maar ja kan knikken, heb je niks an
pi_108260655
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

hehe, die had ik nog niet eens gezien 8)7

Maar een hulpverlener die alleen maar ja kan knikken, heb je niks an
Ook hier kan Drommel in elk geval 1 activiteit verzinnen waar ze nog goed in zou zijn.
pi_108260662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:34 schreef heloef het volgende:
Best handig nog gevoelens hebben voor een meisje terwijl een andere wel geinteresseerd in je is. :')
Kan gebeuren toch? Ik heb ook wel vaker gevoelens gehad voor meerdere tegelijk. Het blijft als het ware op het netvlies branden
pi_108260720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Maakt niet uit Drommel, zelf het ontwijken van dat soort grapjes is voorspelbaar bij jou.
Zolang jij de drommel jrs maar niet ontwijkt :D
pi_108260722
Hoeveel mensen krijgen er hier psychische hulp dan?
Rustig aan.
pi_108260746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
In elk geval 2, jij en ik toppie O+
pi_108260768
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ook hier kan Drommel in elk geval 1 activiteit verzinnen waar ze nog goed in zou zijn.
Zo is het niet leuk man :{w
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:39:11 #190
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108260828
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
Pinda
C'est la vie
pi_108260906
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

In elk geval 2, jij en ik toppie O+
Krijg jij ook meds? :P
Rustig aan.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:41:43 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_108260936
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kan gebeuren toch? Ik heb ook wel vaker gevoelens gehad voor meerdere tegelijk. Het blijft als het ware op het netvlies branden
Maar het maakt het niet echt makkelijker.

Ik zag haar net in der eentje zitten in de kantine. Zo mooi, zo liefelijk alles aan haar is gewoon. O+

En is die andere is ook wel tof. Maar meer gewoon tof.

Blegh.
C'est la vie
pi_108260951
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Krijg jij ook meds? :P
Ja, nu nog maar 3. Ben gestopt met AD en tot nu toe gaat dat wel lekker. Liefst wil ik helemaal zonder maar nu nog even niet
pi_108261018
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zag haar net in der eentje zitten in de kantine. Zo mooi, zo liefelijk alles aan haar is gewoon. O+

Blegh.
Je moet niet gaan twijfelen heloef. Op het moment dat je wakker wordt naast haar en zij bij het zien van jouw gezicht meteen "die typische big smile" op haar gezicht krijgt, verdwijnt het verlangen naar een ander als sneeuw voor de zon! ^O^
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:45:04 #195
349633 SiIk
Echt zijde
pi_108261081
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Blegh.
Doe gewoon rustig aan. Ga lekker naar de Starbucks, doe gezellig. Is het wat, dan is het wat. Is het niks dan is het niks.
Klinkt misschien makkelijker dan het is, maar probeer niet wanhopig te worden omdat je te graag wil.
Ik heb wel eens een relatie gehad omdat ik al lang blij was dat iemand mij een keer leuk vond. Verder was het gewoon een lieve jongen, goede hersenen, dus waarom niet.
Nouja, dat werkt dus gewoon niet. Liefde moet van twee kanten komen.
Blijkbaar is er iemand geinteresseerd in je, dan zal dat ook echt niet de laatste zijn.
En ik snap dat er druk op je wordt gelegd vanuit het topic, maar echt, het moet niet.
Is ze niet leuk leuk, dan is ze het niet. Zo makkelijk is het.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_108261143
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef SiIk het volgende:
Is ze niet leuk leuk, dan is ze het niet. Zo makkelijk is het.
Dit.
Stel je in op een gezellige meet, als ze leuker is is dat mooi meegenomen. :)
pi_108261151
En je hebt wel gelijk silk.
Jammer dat ik het niet ken alleen 8)7
Rustig aan.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:48:24 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108261206
Inderdaad, en gewoon de deur open houden. Misschien is dit meisje wel eentje waar het enorm mee klikt, en staar je je blind op uiterlijk bij de ander. Settling for less is voor mietjes, maar je moet jezelf wel de kansen geven. Geloof me, ik spreek uit ervaring, ik staar me altijd blind op meiden die niet bij me passen :')
pi_108261312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef kingtoppie het volgende:
En je hebt wel gelijk silk.
Jammer dat ik het niet ken alleen 8)7
Trouwens, ik bedenk me, ik heb je nog nooit op cam gezien. Geen idee hoe jij er uit ziet :P
pi_108261338
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Trouwens, ik bedenk me, ik heb je nog nooit op cam gezien. Geen idee hoe jij er uit ziet :P
Verkaptekomeensnaartczodatwekunnencyberenpost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')