Dat is nog geen goede reden om te gaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jazeker wel. Wat jij als heel ernstig hebt ervaren betekende voor hun helemaal niks. Sterker nog, waarschijnlijk zijn ze allang over wat ze van jou vonden heen gestapt en vinden ze je heel tof.
Ik heb ook een verre van relaxte basisschooltijd gehad, maar de confrontatie opzoeken heeft mij wel goed gedaan. Ik denk gewoon dat dat beter is dan jarenlang wrok met je mee zeulen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is nog geen goede reden om te gaan?
Nou, als je ze dood wenst dan vind ik dat je wel moet gaan. Maakt niet uit wat ze je allemaal hebben aangedaan, het is de basisschool. Kinderen zijn nu eenmaal achterbaks en als je nu nog met een trauma loopt dan is het misschien goed om dat eens af te sluiten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
Nouja, het komt nogal over alsof ze echt moet gaan.
Maar waarom?Ik zou er ook weinig behoefte aan hebben.
Met deze instelling kom je niet ver. En zeer zeer grote kans dat zij het niet eens meer weten. Je maakt je veel en veel te druk. Wat dit betreft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ik hoef niets met ze af te ronden. En de gedachte "het waren kinderen, ze kunnen er niets aan doen" lost bij mij ook niets op. Ik was ook een kind en ik loop nog elke dag met de gedachten die zij me hebben aangepraat. Ik zie echt niet hoe dat iets zou veranderen.
Wat? Waarover maak ik me te druk?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je niet ver. En zeer zeer grote kans dat zij het niet eens meer weten. Je maakt je veel en veel te druk. Wat dit betreft.
Zie het van een andere kant. Laat ze zien hoe je nu in het leven staat!
Vanmiddag, ik ga wat doen met dat meisje.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Vanmiddag, ik ga wat doen met dat meisje.
Spannend, maar hopelijk wordt het leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Vanmiddag, ik ga wat doen met dat meisje.
Naar de Starbucks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:27 schreef Joysa het volgende:
Komt wel goed loefje!
Wat gaan jullie doen eigenlijk?
Niet haten. Het is overpriced maar wel lekker.quote:
Neen.quote:
Het is wel lekker jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb pas sushi gegeten in een Japans restaurant, dat spul is dus echt niet overgewaardeerd
Barbaar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
Sushi is erg lekker, maar volgens enkelen hier ben ik een barbaar omdat ik sojasaus niet te vreten vind.
Kikkoman is verder wel baas, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |