Jochum is een bekendheid, echt waar. En ik chat nu met hem!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:30 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dude ik word nu een beetje bang van je
Meer het feit dat je blijkbaar op 16 jarige jongetjes met beugels loop te geilenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:37 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Jochum is een bekendheid, echt waar. En ik chat nu met hem!!
ik ben 18, dat weet je he.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:37 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Meer het feit dat je blijkbaar op 16 jarige jongetjes met beugels loop te geilen![]()
Oordeel er verder niet over hoor
Kijk ik nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:47 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hij speelde in Nova Zembla
Ja dat weet ik, dan nog manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
ik ben 18, dat weet je he.
Oh helemaal niet meer aan gedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
Heb je je theorie al kunnen regelen Vb?
Hehe ben je al aan je praktijk begonnen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh helemaal niet meer aan gedacht eigenlijk
Morgen maar doen dan
Pas 7 lessen gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hehe ben je al aan je praktijk begonnen?
DV heeft liever niet dat we het over haar borsten hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:04 schreef Furdinand het volgende:
Ik denk dat ze veel te grote tepels heeft. @TT
waarom is toch alleen boekje lezen, toetsje maken. Het is juist beter als je theorie eerst haalt want dan doe je dat niet fout met rijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Netjes, het is beter als je al met praktijk begonnen bent wanneer je theorie doet.
Van die grote donkere schijven zeg maar weet je wat ik bedoel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
DV heeft liever niet dat we het over haar borsten hebben
Voor het deel gevaarherkenning kan rij-ervaring best handig zijn en voor het tweede deel ook wel aangezien je al heel wat meer situaties bent tegengekomen. Ik was er in ieder geval blij mee dat ik al een aantal lessen heb gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waarom is toch alleen boekje lezen, toetsje maken. Het is juist beter als je theorie eerst haalt want dan doe je dat niet fout met rijden
Ja ik heb ze zelf ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Van die grote donkere schijven zeg maar weet je wat ik bedoel?
ja maar theorie is gewoon kapot makkelijk. lezen toets klaar, daar heb je geen oefening voor nodigquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor het deel gevaarherkenning kan rij-ervaring best handig zijn en voor het tweede deel ook wel aangezien je al heel wat meer situaties bent tegengekomen. Ik was er in ieder geval blij mee dat ik al een aantal lessen heb gehad.
gast enig idee hoeveel mensen op die toets zakken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar theorie is gewoon kapot makkelijk. lezen toets klaar, daar heb je geen oefening voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |