ja maar theorie is gewoon kapot makkelijk. lezen toets klaar, daar heb je geen oefening voor nodigquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Voor het deel gevaarherkenning kan rij-ervaring best handig zijn en voor het tweede deel ook wel aangezien je al heel wat meer situaties bent tegengekomen. Ik was er in ieder geval blij mee dat ik al een aantal lessen heb gehad.
gast enig idee hoeveel mensen op die toets zakken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar theorie is gewoon kapot makkelijk. lezen toets klaar, daar heb je geen oefening voor nodig
Netjes, ik ook in 1x maar wel 3 foutenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:17 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mijn theorie in 1x gehaald, 1 fout.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy dit is dus antwoord van 888 poker:
I have reviewed your account and note that it has been closed due to the regulatory changes in Belgium, 888poker has postponed services in the country until further notice. however as I note that you are logging in from the Netherlands your account has been reopened.
Crappy site
hebben ze dat echt in belgie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belgie.
Ja, hier gewoon 29%.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hebben ze dat echt in belgie?
jij geluksvogelquote:
En mijn vrijheid en een strafblad riskeren om wat stom geld?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:50 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Heb je geen slim plan bedacht om die 29% te omzeilen?
wat is nou vrijheid?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En mijn vrijheid en een strafblad te riskeren om wat stom geld?
Maar je zei laatst nog dat poker gokken was?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:52 schreef Nectar het volgende:
ik hoop echt dat die pokerspelers 50% tarief krijgen
ja daarom extra veel geld betalenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar je zei laatst nog dat poker gokken was?
Van 10:30 tot 18:30 op dinsdag slapen zonder dat mensen met me lopen te fucken is vrijheidquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat is nou vrijheid?
Je bent vrij om te zeggen wat je wil, maar zeg je het dan kijkt iedereen je erop aan.
je bent vrij om te doen wat je wilt, dan heb je geen geld
er is geen vrijheid
Mensen worden over het algemeen niet rijk door alle regeltjes klakkeloos op te volgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En mijn vrijheid en een strafblad te riskeren om wat stom geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |