Dat zou ik toch op zijn minst doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:04 schreef Selestha het volgende:
Maar ik zal wel eens gaan bespreken met mijn TC hoe dit kan ja, dat is wel een idee
Dat is toch prima?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik maak ff niks mee van evt drukte. Zit gvd ziek thuis vanwege verzwikte enkel welke ingezwachteld is.
Nu ja, vrije tijd, met een verzwikte enkel en vol ibuprofen voor de pijn noem het nu niet bepaald genietenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is toch prima?
Niet in staat om te werken, maar zeker wel in staat om van je vrije tijd te genieten
Ook wij worden ouderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:26 schreef Jesse_ het volgende:
Die oud-legerjongens zijn ook maar mietjes zeg.
Er is geen losse jaaropgave. Je moet de totalen op de laatste salarisstrook van vorig jaar gebruiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:57 schreef lbeew het volgende:
Even een vraagje, ik neem aan dat de jaaropgave al binnen is bij iedereen?
Ik dacht dat werkgevers verplicht waren een jaaropgave te verstrekken aan medewerkers?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er is geen losse jaaropgave. Je moet de totalen op de laatste salarisstrook van vorig jaar gebruiken.
Dat doen ze ook, maar niet losquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:00 schreef lbeew het volgende:
[..]
Ik dacht dat werkgevers verplicht waren een jaaropgave te verstrekken aan medewerkers?
Je hebt er een brief over gehad als het goed is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:03 schreef lbeew het volgende:
[..]
Lekker gecommuniceerd weer, mij is niets verteld.
Nooit gehad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je hebt er een brief over gehad als het goed is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Hmm, ik ook niet, wanneer zou die dan ongeveer binnen moeten zijn gekomen ?
Dat lijkt me stug, die brief zat namelijk als bijlage bij je salarisstrook van december.quote:
Dan heb je je salarisstrook in ieder geval niet per ongeluk weggegooidquote:
ik heb hierover geklaagd bij mijn tc afgelopen week.. leuk die brieven bij de salarisstroken maar ik krijg m dus ook digitaal en die brieven zie ik dan dus niet. Ergerlijk, vind ik!quote:
Dan zullen ze ook wel geen brieven meer mee sturenquote:
Neuh, 20 minuten. Ik krijg 2 uur 10 minuten, was met 2 uur 30 minuten klaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:59 schreef Jesse_ het volgende:
Dan heb je maar 40 minuten in je eigen tijd gelopen
de website werkt nog niet lekker,even via tc buiten budgetair bestellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:59 schreef ellenatmars het volgende:
Weet iemand hoe je nieuwe kleren kunt krijgen? M'n broek is bijna kapot namelijk (zag ik net).. kun je dat zelf ergens bestellen of moet t via PB+/TC?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er is geen losse jaaropgave. Je moet de totalen op de laatste salarisstrook van vorig jaar gebruiken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar als dinsdag E was is het morgen Xquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:15 schreef Selestha het volgende:
Krijg net een sms ''vandaag hebben we scenario E''
Geen idee meer wat dat is
Ik heb nu de ''scenario's'' zien hangen op het depot. Komt er op neer dat we altijd scenario A (40 % post zoals vandaag) of E (100% met HaH) zullen hebben aangezien ''9 tot 20 %'' en ''15 tot 30%'' of 30-40 %'' nog nooit is voorgekomenquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:34 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar als dinsdag E was is het morgen X
Ja als ze dat consequent zouden doen zou ik mn tijden wèl altijd halen. Ik snap deze bedrijfsvoering niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:24 schreef HetBrabandertje het volgende:
Ze moeten de post echt eens beter spreiden. De kasten waren voor morgen alweer goed gevuld en de scenariolijst had het over +60% tov normaal. De grootste wijken hadden al 4 blauwe bakken staan. Vandaag was weliswaar voor een woensdag ook nog wel redelijk druk, maar er had best een deel van de post van morgen meegemogen.
Ik draag meesta alleen mijn jas, opvallend genoeg toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:51 schreef PBZ64 het volgende:
Is bij ons al hééél gewoon....1 tas op de daldagen.
Moet ik daar mijn apenpakje voor aantrekken?
Ik ben verplicht het hele kostuum te dragen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:52 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik draag meesta alleen mijn jas, opvallend genoeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |