Was ik al sinds half 6quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Mevrouw zeurpiet is ook weer wakker!
quote:
Dat snap ik dan weer wel. Mits in GB op vakantie en de dag er voor zeer actief te zijn geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef An24 het volgende:
Ohw, dat heb ik nooit begrepen, van die Engels achtige ontbijtjes met warme worst en bonen enzo, brrr.
Volgens mij wel. Maar ik prepareer de pot altijd. Velletje wc-papier op het 'plateau' en alles glijdt probleemloos & streeploos wegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar ging hij in 1 keer weg?
nom nom nom.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef conleche het volgende:
Koude pizza of chinees als ontbijt is ook wel voorgekomen en niet met tegenzin.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef conleche het volgende:
Koude pizza of chinees als ontbijt is ook wel voorgekomen en niet met tegenzin.
Leuk is 'ie he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]al was die op de ZC nog lauw, maar die ging er ook best in als ontbijt.
Shoarma is ook best te doen trouwens!
[..]
Leuk is 'ie he?
Van:ik had 't geluid van mijn flappie perongeluk voluit staan. Donder bijna van de bank afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
In londen kon ik niet eens kiezen in het hotel. Zit je dan met je gezonde bedoelingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel. Mits in GB op vakantie en de dag er voor zeer actief te zijn geweest![]()
Das wel ernstig jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef Laureline het volgende:
Ontbijten doe ik ook niet met brood, maar iedereen hier kan m'n O zo direct opdreunen geloof ik.
Als student was ik het ongezondst (hoi loveli!): ontbijt was een heel pak Appelsientje (met een rietje in de trein), dan tussendoor veel koffie en tompoes/pak donuts, lunch en avondeten kon ook best met een zak chipito's, pakje zure matten en wit brood met salami ofzo. Aaargh!
Oeh het ziet er wel lekker uit ja, al pas ik voor gedroogde garnalen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:25 schreef _aurum_ het volgende:
Deze salade is nom!
Wel hard werken om de mango te raspen
ooh die had ik niet en heb ik er niet in gedaan, ik miste 'm nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh het ziet er wel lekker uit ja, al pas ik voor gedroogde garnalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hmmm.... tempting temptingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat jammer!
En als ik nu eens een taart voor je bak?Hoef je dat niet meer te doen.
Appelboterkoek? Brownies? Al dan niet met cheesecake of dulce de leche?!quote:
Hehe, zoiets idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi HPKW wanneer doe je dat? Tussen één en drie s'nachts?
Oh das wel mooi dan, was zaterdag van 10 tot 14h zoet met 3 broden, pizzadeeg enz. dus 3 taarten lijkt me een berg werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, zoiets idd.
Maar het valt mee qua bereidingstijd hoor.En ik heb de ingredienten meestal gewoon in huis.
De brownies is een kwestie van chocolade en boter smelten en de rest erbij roeren. Boterkoek is wel kneden, maar dat is echt maar 5 minuten werk. Het in de vorm doen en de appeltjes recht neerleggen is het meeste werk. Vooral als je je appeltjes mooi wilt neerleggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh das wel mooi dan, was zaterdag van 10 tot 14h zoet met 3 broden, pizzadeeg enz. dus 3 taarten lijkt me een berg werk.
Zit een zak spinazie door de burritos.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef Perruche het volgende:
Vind het eigenlijk best een mooi lijstje, XM! Alleen jammer dat er geen groente in zit en dat er geen muesli in je kwark zit.
Ik bedoelde fruit waar ik zei groente, pardon...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zit een zak spinazie door de burritos.
En vind ontbijt kcal-technisch al heavy genoeg met volle kwark erbij.
..Eerste T..?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik bedoelde fruit waar ik zei groente, pardon...
Een gedeelte van mij vind nog steeds niet dat het genoeg is geweest, dat is best lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een hele slechte periode gehad (ben niet voor niks bijna 90 kg geweest): chips en ijs als avondeten doet het hem wel. Kan me het moment dat ik besloot dat het genoeg was geweest ook nog goed herinneren: 21 januari 2007 (m'n verjaardag)
.
oh, in plaats van een salade bij de D gegrilde broccoli en aubergine. Ff wat groente inhalen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Na 8 uur lang wiskunde geleerd te hebben nu net 5 km. hardgelopen. Nu moe. Morgen calculus, ik heb angst. Vandaag ging wel goed. Lijstje is voor de omstandigheden ook wel okay (ja, carbs, maar heb weinig controle over het eten op dit moment)
O: yoghurt met banaan en muesli, kwart appel
T: mueslireep
L: spätzle met champignon/varkensvlees, bakje sla, kommetje soep.
T: appel, mueslireep
T: yoghurt
S: 5 km. hardlopen
D: restje champignonlasagna, salade.
Jij verdient een schouderklopje!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 75% fr.kwark, 25% volle kersenkwark, bakje van ca. 300 gr.
T: banaan
L: 2 bruine boterham met uitsmijter kaas (3 eieren), glas aardbeien/sinaasappelsap
T: paar engelse dropjes
D: 2 burrito's (medium size) met gehakt, spinazie, tomaat en kaas erover
S: RPM
Ga mezelf over half uurtje naar de sportschule schoppen.
Herkenbaar, maar ik had (en heb nog een beetje) wel een buikje en had toen een belabberde conditie en bovenbenen die elkaar raakten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een gedeelte van mij vind nog steeds niet dat het genoeg is geweest, dat is best lastig. Wat meehielp is dat ik nooit zwaarder dan 65 kilo werd, al verstouwde ik 5000 kcals per dag (volgens mij woog ik in m'n slechtste tijd gewoon onder de 60), dan heb je niet echt een aansporing om er iets aan te gaan doen. Wel een bewijs dat vreten op de lange duur toch niet zó slecht is als diëten.
Ik vind het weinig en ik mis groente en fruit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
O: roggebrood met pindakaas
L: bagel met tonijnsalade
T: bakje aardbeienyoghurt
D: pannenkoeken! Ik kán er 4 eten, want er zijn er 4 voor me gemaakt, maar ik weet nog niet of ik dat ga redden
T: plakje zuurdesembrood met geitenkaas en honing
ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het weinig en ik mis groente en fruit.
Ik vind het zo jammer dat jij geen commentaar op je lijstjes kunt verdragen. Elke keer komt er zoiets...quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: 3 eieren met groente (paprika, broccoli, champi's)
T: boterham ham, boterham filet AM
L: bakje linzensoep, boterham geitenkaas
T: ehh ja ik liep tegen een baal kroepoek aan
T: 1 kokoskoekje, stukje choco
D: snijbonen, witte bonen in tomatensaus en peperbiefstukje
T: appel, kokoskoekje
T: nootjes (2 handjes pinda's enz.)
S: stuk stevig doorstappen met Bo en huis opruimen, met de ragebol ijverig zijn.
4 glazen water, 4 koppen groene thee, zo nog even wat drinken.
Ja dinsdag snaaidag, is mijn 2e dag vanaf 7 uur en valt me altijd zwaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Mooi lijstje verder. Wel wat gesnoep hier en daar, maar volgens mij ben jij aardig op gewicht? Je ontbijt, lunch en avondmaal zien er iig goed uit!
Mijn radar voor passieve agressie gaat af door jouw overdadige gebruik van smiley's. Ik hoop dat ik er naast zit.quote:
Huh? Why no maggi meer?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ontbijt de laatste tijd met havermout op mn werk. Vind het geweldig, vrees alleen dat ik dat over een week of 5 niet meer kan doen vanwege geen magnetron meer op het werk.![]()
Maar dan ga ik maar weer terug naar de old school bakken yoghurt met muesli. Komt mijn muesli voorraad ook eens op.
We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.quote:
Je ging niet met de auto, dus ik zeg: verlengsnoer en magné op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.
Meenemen die maggi. Anders gooien ze hem toch maar weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.
Is dat trouwens dat lellike gebouw langs de A20?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ugh! Wij hebben naast de koffieautomaat een gootsteen met twee kranen. Een gewone en een met extra koud water, heel fijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Nu we toch bezig zijn, bij ons willen ze een koffie automaat die ook koud water spuugt uit hetzelfde buisjebrrrr
Lekker! Vooral die oat square. Ben gek op zulke dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Nallie het volgende:
Ik zie veel lekkere en originele lijstjes en volgens mij weet iedereen wat hij wel of niet mistVerder eens met kwark na het sporten voor XM en ook nog een T voor Xennia!
Gooi ik mijne er ook maar in!
O: havermout, banaan, 3 dadels
T: appel
L: 1 bh pindakaas, 1 bh smeerworst
T: rijstwafel geitenkaas, halve komkommer
B: ruim een uur fietsen
D: aubergine/linzencurry (kleine portie)
T: stukje blueberry oat square
S: ruim een uur boksen
T: bakje yoghurt met 4 pruimen en wat cornflakes
Echt? Why?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wij blijven in het centrum, om de hoek van de Oude Haven.
Kan fijn rondjes gaan rennen in mn lunchpauze over de bruggen.
Heb dus alleen wel het idee dat ze geen magnetrons gaan toestaan. De nespresso apparaten en waterkokers worden ook verbannen.
Maar misschien kan ik wat regelen met de kantine. We zien het wel.
Bij ons op kantoor hebben ze dat ook met de thee. Dat is dus twee keer heet water tappen voordat de koffiesmaak er af is, Yuk. Bij de klant alles apart en versgemalen bonen, niet dat ik koffie drink maar de collega's zijn zeer te spreken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Nu we toch bezig zijn, bij ons willen ze een koffie automaat die ook koud water spuugt uit hetzelfde buisjebrrrr
Nieuw gebouw enzo. Gloednieuw.quote:
Hmm ja zo mocht ik geen kacheltje onder mijn bureau.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nieuw gebouw enzo. Gloednieuw.
Vind het niet echt raar ofzo, zal wel iets met veiligheid te maken hebben.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
voor de dubbele sportles van Perr!!
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:19 schreef Perruche het volgende:
[..]dankies!
En jij hebt helemaal geen koekjes gehad toch?
ook![]()
![]()
!!
Morgen ga ik bodypumpen + buikspieren en dan combat + buikspieren. En dan 5 dagen niets. Even vooruitcompenseren!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Klopt idd! Gewoon geen puin gegeten vandaag!
Alleen maar fatsoenlijke maaltijden.![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen weer spinnen denk ik. Even de spierpijn eruit fietsen ofzo.
^^quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
![]()
voor de dubbele sportles van Perr!!
![]()
Zei zij tussen neus en lippen door...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Woohoo!! Wij zijn echt goed bezig.
Ik ga donderdag denk weer dezelfde kwelling doen als vandaag en vrijdag daten ofzo.
Wat gaan jullie doen? En is het die ene?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Woohoo!! Wij zijn echt goed bezig.
Ik ga donderdag denk weer dezelfde kwelling doen als vandaag en vrijdag daten ofzo.
Jij hebt dan ook een droomfiguur en ik ben een blob die als ze in de spiegel kijkt het grootste gedeelte van de tijd diep van binnen naar een teiltje moet zoekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Snap dat nooit zo goed..een paar dagen op pad gaan/vakantie hebben en dan over het eten nadenken.
Nooit gedaan eigks
Overdrijven is ook een vak hoor, Mo. En als je er echt zo over denkt zou ik maar eens iemand zoeken om het er even over te hebben. Want zo'n zelfbeeld verdient niemand...!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een droomfiguur en ik ben een blob die als ze in de spiegel kijkt het grootste gedeelte van de tijd diep van binnen naar een teiltje moet zoeken
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:14 schreef Perruche het volgende:
Wij hebben een soort van superduperluxe koffiezetapparaat op het werk! En lekkere koffie met vers opgechuimde melk. En een koffiebarBeneden dat wel.
XM, goed hoor dat je bent gaan RPM'en! Hoe voelt je lijf zich nu? En je lunch vind ik echt top!
Mag ik even props voor een les bodyshape EN bodybalance?
Lekker!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, ik kan morgen beetje uitslapen, moet om 09:00 bij de GGD zijn voor mn inentingen.
*boks*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat heb ik als mensen posten dat ze het zo erg vinden als hun bovenbenen tegen elkaar komen. Dat heb ik altijd. En ook nog nooit níet gehad.
Dat heb ik ook. Maar mensen met maat 52 ook. Ligt ook aan de bouw van je heupen enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat heb ik als mensen posten dat ze het zo erg vinden als hun bovenbenen tegen elkaar komen. Dat heb ik altijd. En ook nog nooit níet gehad.
Waai opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een droomfiguur en ik ben een blob die als ze in de spiegel kijkt het grootste gedeelte van de tijd diep van binnen naar een teiltje moet zoeken
Daarbij word ik ook niet gelukkig van een hele week onregelmatig eten en niet zelf kunnen koken. Een dag zoals vandaag kan ik verdragen, maar ik ben gewend om verder helemaal zelf in de hand te hebben hoeveel groenten ik eet, wat ik klaarmaak en ga zo maar door. Dat vind ik fijn, en als me dat 'ontnomen' wordt, dan word ik daar lichtelijk nerveus van.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik het vervelendste vind aan zoveel dagen van huis zijn is het groente tekortBij de meeste maaltijden krijg je superveel vlees en carbs, maar lekkere niet kapotgekookte groente vinden is meestal een crime
En jaj voor de sporters! Keep it up
Vitaminepillen en verder gezond doen thuis, maarja ik overweeg geen zakenreizen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik het vervelendste vind aan zoveel dagen van huis zijn is het groente tekortBij de meeste maaltijden krijg je superveel vlees en carbs, maar lekkere niet kapotgekookte groente vinden is meestal een crime
En jaj voor de sporters! Keep it up
Dijen die elkaar raken of kapotschuren is ook wel een verschil. Vind het er juist een beetje gek uitzien als bovenbenen elkaar helemaal niet raken! Zo veel 'ruimte over'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar let ik tegenwoordig op en dat zie je inderdaad weinig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dijen die elkaar raken of kapotschuren is ook wel een verschil. Vind het er juist een beetje gek uitzien als bovenbenen elkaar helemaal niet raken! Zo veel 'ruimte over'
Alleen bij extreme hitte heb ik dat gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
*kapotschuren meldt* kan zonder panty niet fatsoenlijk een rok/jurk aanof ik moet er een sportbroekje onder doen
Duvel noemt dat een 'brugkut'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dijen die elkaar raken of kapotschuren is ook wel een verschil. Vind het er juist een beetje gek uitzien als bovenbenen elkaar helemaal niet raken! Zo veel 'ruimte over'
^^quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gewoon eeuwig, maargoed, dat had ik ook toen ik 10kg lichter was![]()
Met mijn bed had ik flink mazzel (enige bieder, was zelfs voordelig uit als ik voor dat geld alleen de lattenbodems had gekocht), de failliete zaak op kruipafstand iets minder. Op Daanveiling, BVA-auctions en Troostwijk veilingen komen soms oude voorraden van bedrijven voorbij, showroommodellen die weg moeten en veel faillissementen. Als ik ooit een nieuwe keuken nodig heb, kijk ik eerst op die sites of er iets leuks bij zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef Xennia het volgende:
Loveli: nog bedankt voor je tips over bedden. Ik vind die van jou heel mooi. Waar zijn er showroomveilingen? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
De vrouw die bij ons op facilitaire zaken zit is idd niet iemand om zonder handschoenen aan te pakkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er een soort anti apparaten-nazi benoemd op facilitaire zaken?
ik doe de cursus omdat ik merk dat ik het nodig heb voor veel zaken in m'n werk. Helaas heb ik nooit een goeie wiskunde leraar gehad op de havo, en deed ik maar de havo. Dus, waar anderen veel achtergrond hebben heb ik dat niet, en dat breekt me op. plus, ik voel me dan dom, en dat is stom.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:50 schreef Perruche het volgende:
Jagar kan de duutser je niet helpen? Of dat je een uurtje met een medestudent of de leraar gaat zitten zodat je het wel snapt? Waarom moet je deze cursus eigenlijk doen...
Planning:
O: 4 bth (2x appelstroop 2x kaas)
T: peer
L: Een warme maaltijd afhankelijk van wat de kantine biedt
T: appel, banaan
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodypump
D: 2 gebakkken eieren op brood
Ah, zo.. Probeer gewoon iemand te vinden die je kan bijspijkeren anders? Ik ben ook heel lang superslecht geweest in wiskunde (stond gemiddeld een 5) totdat ik iemand had die het me goed kon uitleggen, toen had ik ineens een 8 gemiddeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe de cursus omdat ik merk dat ik het nodig heb voor veel zaken in m'n werk. Helaas heb ik nooit een goeie wiskunde leraar gehad op de havo, en deed ik maar de havo. Dus, waar anderen veel achtergrond hebben heb ik dat niet, en dat breekt me op. plus, ik voel me dan dom, en dat is stom.
Mooi lijstje trouwens, hoop wel dat er flink wat groente in de L zit!
Meten is wetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Buuhh.. stomme weegschaalgeeft opeens een kilo meer aan dan normaal en als ik hem een paar centimeter verschuif weer wat minder. Onbetrouwbaar ding
hoe weet ik nou hoe het zit?
Doet 'ie bij mij ook (het grootst gemeten verschil was drie kilo binnen een minuutquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Buuhh.. stomme weegschaalgeeft opeens een kilo meer aan dan normaal en als ik hem een paar centimeter verschuif weer wat minder. Onbetrouwbaar ding
hoe weet ik nou hoe het zit?
hij staat in de badkamer, die blijkt verre van waterpasquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Doet 'ie bij mij ook (het grootst gemeten verschil was drie kilo binnen een minuut). Ligt aan de ondergrond, die is niet helemaal gelijk of stabiel. Het beste resultaat krijg je bijvoorbeeld in de badkamer: harde vloer, vaak ook waterpas.
Maar de havo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik doe de cursus omdat ik merk dat ik het nodig heb voor veel zaken in m'n werk. Helaas heb ik nooit een goeie wiskunde leraar gehad op de havo, en deed ik maar de havo. Dus, waar anderen veel achtergrond hebben heb ik dat niet, en dat breekt me op. plus, ik voel me dan dom, en dat is stom.
Mooi lijstje trouwens, hoop wel dat er flink wat groente in de L zit!
Je hebt het vast eerder verteld hier, maar heb geen zin om een maand topics terug te zoeken...plan je een reis? /nieuwsgierig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Net te horen gekregen dat onbetaald verlof volgend jaar bespreekbaar is.![]()
Gelijk zin om verder te gaan plannen.
Nu maar weer aan het werk.
Nou ja, als je omringd bent door atheneum-mensen, dan zullen die een uitgebreidere basis hebben qua wiskunde. Ze zal heus niet bedoelen dat de havo een laag niveau is ofzo.quote:
En datte!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef anna82 het volgende:
Ja succes Jagar! Ik vind het al goed dat je het aanpakt, wiskunde in het duutserlands lijkt mij best lastig. Al is wiskunde misschien taaloverschrijdend, het is lang geleden.
Je hebt een andere avatar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Succes Jagar!Als het is wat ik denk dat je moet leren kan ik begrijpen dat je het moeilijk vindt, is het ook
![]()
Sunny, ga werken met een meetlint, kun je vaak beter van op aan
Aangezien het nog altijd boven gemiddeld is (wat veel mensen ouders lijken te vergeten)...quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, als je omringd bent door atheneum-mensen, dan zullen die een uitgebreidere basis hebben qua wiskunde. Ze zal heus niet bedoelen dat de havo een laag niveau is ofzo.
Dat, maar vergeet ook niet dat er genoeg vwo'ers zijn die ook maar wiskunde A1 hebben gedaan en dus in feite wellicht nog minder wiskundige historie hebben!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou ja, als je omringd bent door atheneum-mensen, dan zullen die een uitgebreidere basis hebben qua wiskunde. Ze zal heus niet bedoelen dat de havo een laag niveau is ofzo.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het vast eerder verteld hier, maar heb geen zin om een maand topics terug te zoeken...plan je een reis? /nieuwsgierig.
Oh, dank je! Ik was serieus kwijt hoe die twee soorten wiskunde ook alweer heetten ^^ Wilde eerst iets typen als "(beta)-atheneum mensen" maar dat vond ik omslachtig. En niet even bedenken beta = b, dus alpha = aquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, maar vergeet ook niet dat er genoeg vwo'ers zijn die ook maar wiskunde A1 hebben gedaan en dus in feite wellicht nog minder wiskundige historie hebben!
Wel bewonderenswaardig dat je doorzet Jagär!
Hoe tof!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Afhankelijk van wat er bespreekbaar is tussen de 6-12 maanden op reis. Waarschijnlijk Zuidoost-Azië, Australie en afhankelijk van de duur misschien nog een stukje Zuid-Amerika.
wah, coole plannenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Afhankelijk van wat er bespreekbaar is tussen de 6-12 maanden op reis. Waarschijnlijk Zuidoost-Azië, Australie en afhankelijk van de duur misschien nog een stukje Zuid-Amerika.
Tegenwoordig is het alweer anders geloof ik, A, B, C en D waarbij C (heel logisch) het oude wiskunde A1 is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dank je! Ik was serieus kwijt hoe die twee soorten wiskunde ook alweer heetten ^^ Wilde eerst iets typen als "(beta)-atheneum mensen" maar dat vond ik omslachtig. En niet even bedenken beta = b, dus alpha = a
Maar dat dus ook
Wat héérlijk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Als je 'm altijd op dezelfde plek laat staan, dan weet je in ieder geval of er een relatief verschil isquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hij staat in de badkamer, die blijkt verre van waterpas![]()
Ik weet niet eens wat A1 is. Kon destijds alleen kiezen tussen A of B. Geen A1 of A2 ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het alweer anders geloof ik, A, B, C en D waarbij C (heel logisch) het oude wiskunde A1 is?
ja maar dat was het punt dus ook.. hij was verschoven, en dat gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je 'm altijd op dezelfde plek laat staan, dan weet je in ieder geval of er een relatief verschil is.
Naar de WC en je zit weer op de 71.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja maar dat was het punt dus ook.. hij was verschoven, en dat gebeurt wel vakerIrritant gedoe. En toen zag ik ineens 73 op dat ding staan dus ging ik van
![]()
Toen schoof ik en toen stond er nog maar 72,5
Nog steeds te veel hoor, meestal schommel ik tussen 70,5 en 72 ongeveer (zonder schuiven). Stom gedoe..
Vroeger heette dat gewoon wiskunde A en B.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dank je! Ik was serieus kwijt hoe die twee soorten wiskunde ook alweer heetten ^^ Wilde eerst iets typen als "(beta)-atheneum mensen" maar dat vond ik omslachtig. En niet even bedenken beta = b, dus alpha = a
Maar dat dus ook
Ik zou Zuid-Amerika inruilen voor Nieuw Zeeland, je bent daar dan toch!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is me dus nog nooit gelukt he..ik heb dat wel eens getest, maar scheelde haast niets.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Naar de WC en je zit weer op de 71.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je hebt een andere avatar!
Omdat ik helemaal niet aan de lijn doe op dit moment.quote:
Dat was mijn conclusie in die postquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger heette dat gewoon wiskunde A en B.
Functiewut?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Dingen als functietheorie worden volgens mij op het middelbaar onderwijs niet eens behandeld? Tenminste, de HAVO-instromers die volledig wiskunde hadden gevolgd hadden net zoveel moeite als wij MBO'ers...
Ik ben al eens in NZ geweest, dus dat zou een beetje zonde zijn denk ik. Meer tijd in Azie/Australie lijkt me ook wel wat ipv door 2-3 landen racen in Zuid-Amerika.. Gelukkig heb ik nog ff de tijd om te beslissen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou Zuid-Amerika inruilen voor Nieuw Zeeland, je bent daar dan toch!!Maar verder, heel fijn dat je (waarschijnlijk) onbetaald verlof ervoor kan krijgen!!
En dan zeggen ze wat over mannen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is me dus nog nooit gelukt he..ik heb dat wel eens getest, maar scheelde haast niets.
Ik las 't al uit die post hoor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat was mijn conclusie in die postNu kom ik nog dómmer over
SPOILER: Tevens wat studieshizzle:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*vind ik leuk*
Tof!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Hopen dat Mango niks mankeertquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga straks met Mango en de Dude naar de dierenarts. Mango heeft een onderbuikbobbel (al vermoed ik dat het zijn blaas is ofzoHet ding krimpt als 'ie naar de wc gaat, en groeit als ie drinkt/eet), en ik wil weten of de Dude niet beter dieetvoer kan krijgen ofzo. Beest is een vreetschuur.
Ja precies, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aangezien het nog altijd boven gemiddeld is (wat veel mensen ouders lijken te vergeten)...
Oh heel herkenbaar hoor, ik voel me ook verre van bovengemiddeld met mijn HBO en Master-in-progress. Maar ik vergeet dan voor het gemak dus even dat ik ook voornamelijk om ga met mensen die ongeveer de zelfde, of hogere, opleiding hebben genoten.. Tja..quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoelde ik.
Maar ik begrijp heel goed wat het is om 'maar' de havo te hebben gedaan, op mijn huidige uni kent bijna iedereen latijn en hebben er veel les gehad in mythologie wat goed van pas kan komen bij literatuur, en ik weet daar dus niks van.
Inderdaad, als je iedere nacht in een hotel aan het strand wil zitten, 3x per dag uitbundig wilt eten en iedere avond los gaat qua drank wordt het snel erg prijzig. Ik heb thuis ruwe richtlijnen voor bepaalde regios, maar voor NZ/Australie moet je wel redelijk wat geld beschikbaar hebben. Hoe lang zou je willen gaan en wat voor luxe standaard verwacht je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kan ik je ook wel iets over vertellen Anna. Hangt namelijk heel erg af van je luxe behoefte en de landen die je wilt bezoeken.
In Azie redt je het qua overnachten en eten makkelijk voor een paar tientjes per dag. En als je alle tijd hebt, dan blijf je langer in plaatsen en heb je dus minder transport kosten.
Ik gok dat je een half jaar Azie makkelijk kunt doen voor 6000 euro pp.
Australie/NZ is natuurlijk duurder, maar kun je ook zo duur maken als je zelf wilt.![]()
Tredmolen bouwen end aar z'n voerbak op zetten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, nice van je studieshizzle![]()
![]()
@Vaiz: je moet 'm anders zien rennen als ik het eten neerzet![]()
20K per persoon?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Inderdaad, als je iedere nacht in een hotel aan het strand wil zitten, 3x per dag uitbundig wilt eten en iedere avond los gaat qua drank wordt het snel erg prijzig. Ik heb thuis ruwe richtlijnen voor bepaalde regios, maar voor NZ/Australie moet je wel redelijk wat geld beschikbaar hebben. Hoe lang zou je willen gaan en wat voor luxe standaard verwacht je?
Wat ik gelezen heb is dat voor een jaar Azie/Australie ongeveer 20k wordt aangeraden.
ROAR FOOD OMNOMNOMGRRRGURGLEquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
Ik denk wel dat het een wat bijzondere / afwijkende achtergrond is als je PhD-student bentquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aangezien het nog altijd boven gemiddeld is (wat veel mensen ouders lijken te vergeten)...
Absoluut. Maardat hadden we volgens mij al vastgesteldquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een wat bijzondere / afwijkende achtergrond is als je PhD-student bent.
God neukt ander mythologisch wezen -> Freaky half dier god-achtig wezen komt eruit voort -> <random freaky shit>quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoelde ik.
Maar ik begrijp heel goed wat het is om 'maar' de havo te hebben gedaan, op mijn huidige uni kent bijna iedereen latijn en hebben er veel les gehad in mythologie wat goed van pas kan komen bij literatuur, en ik weet daar dus niks van.
Ghehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
Ja, nogal een bak met geld.. Je kan nu al een beetje een grof budget opstellen qua kosten van een campertje, brandstofkosten en een bepaald bedrag per week reserveren voor activiteiten/boodschappen/uiteten etc. Dan heb je iig al een beeld van hoeveel je nog moet gaan sparen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
20K per persoon?Denk dat het een half jaar wordt, we willen een busje/campertje kopen en daarmee rondrijden, luxe zoek ik niet.
Misschien toch eens tijd om een spaarplan op te starten![]()
Thanks!
Werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
WerkEn aargh:
Oooh frustrerend! Je kan ook vriendin ofzo langs laten gaan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
Heel tofquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:24 schreef An24 het volgende:
Morguh! Klinkt goed, al die reisplannen.
Thuis werken is leuk. Ik heb kattensnoepjes in een doos met een gat gegooid. Nu slepen die beesten met hun hoofd in de doos door de hele huiskamer en vinden ze slimme manieren om die snoepjes eruit te krijgen. Zo'n dure avtivityboard is ook helemaal niet nodig
Heb ik ook aan gedacht maar die werken allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oooh frustrerend! Je kan ook vriendin ofzo langs laten gaan toch?
Goed lijstje doe je dat vandaag weer? En fijn dat die uitslag goed is!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 75% fr.kwark, 25% volle kersenkwark, bakje van ca. 300 gr.
L: 2 bruine boterham met uitsmijter kaas (3 eieren), glas aardbeien/sinaasappelsap
T: paar engelse dropjes
D: 2 burrito's (medium size) met gehakt, spinazie, tomaat en kaas erover
S: RPM
Ga mezelf over half uurtje naar de sportschule schoppen.
Heb er de volste vertrouwen in dat je wat leuks vindtquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:07 schreef Nallie het volgende:
Ik krijg reiskriebels van jullie plannen! Maar ik 'moet' eerst nog een huis kopen dus voorlopig is dat reizen even uitgesteld!
Ik heb 3 maanden in new york gezeten op een budget van 5.000 euro (inclusief mijn huur) en ik had nog over. Je kan het denk ik net zo duur maken als je zelf wil!
Uitstekend idee! Zo jammer dat ik eerst twee jaar gewerkt moet hebben voordat ontbetaald verlof bespreekbaar is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat ik zou doen in het geval van Anna en wederhelft:
Ford Falcon kopen, swags kopen, tentje mee en lekker rondtouren en kamperen. En dan af en toe in een hostel of hotel.
Leuk leuk leuk! Kittensquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:35 schreef An24 het volgende:
Haha, wel geprobeerd met de Iphone. Zal vanavond kijken of ik het online krijg.
En de kittens komen ergens rond 8 maart Nallie!
Ja, want An zelf is al bezet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz! Ga jij nou voor een kitten van An?
Dattem! Graag de komende 15 jaar geen dierziektes in jouw huis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat alles goed is met de katjes Coco!
Kannooitkwaadnie!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awww, thx jullie
Ik ga er zelf vanuit dat alles prima is (al zal Dude echt te dik zijn), maar Martijn is vrij paranoia als het op de gezondheid van onze beestjes aankomt. Dus ik ga vandaag voor de zekerheid even langs
Las dat Noorse boskatten eigenlijk altijd met meerderen moeten zijn, en weet niet of ik er direct wel 2 wilquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vaiz! Ga jij nou voor een kitten van An?
*discipline boks*quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef Nallie het volgende:
Oh even een overwinningsmomentje:
Ik had zo'n klein zakje honingdrop gekocht, 3 weken geleden, en die is nu pas bijna op! Terwijl ik hem elke dag bij me haddiscipline ftw
Score! Al vind ik het een stuk moeilijker als de verpakking open is.. chips sneuvelt dan als eerstequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
*discipline boks*
Ik heb ook al weken koekjes, chips en chocolade in huis liggen. Zit nog steeds netjes in de verpakking.
quote:
Ik vind dat echt een vrij kansloze arbeidsvoorwaarde hoor. Hier is het zelfs verplicht om minstens 15 verlofdagen aaneengesloten op te nemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik krijg ook reiskriebels. Maar ja, ik mag maar 2 weken achtereen weg, dus dan kom je ook niet ver. Wellicht iets voor tussen oude en nieuwe baan in
.
Vind jij honingdrop ook niet zo héél lekker?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef Nallie het volgende:
Oh even een overwinningsmomentje:
Ik had zo'n klein zakje honingdrop gekocht, 3 weken geleden, en die is nu pas bijna op! Terwijl ik hem elke dag bij me haddiscipline ftw
Dat ligt heel erg aan je leefstijl. Als je bijvoorbeeld ook wel eens thuis kan werken, thuis kunt lunchen etc, is het geen probleem. En anders 1 Noor en 1 asielkitten? Noren zijn drukker dan htk katten, brengt een goed balans in huis.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Las dat Noorse boskatten eigenlijk altijd met meerderen moeten zijn, en weet niet of ik er direct wel 2 wilNallie!
^^quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vrij kansloze arbeidsvoorwaarde hoor. Hier is het zelfs verplicht om minstens 15 verlofdagen aaneengesloten op te nemen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind jij honingdrop ook niet zo héél lekker?
7 boterhammen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O 3 boterhammen met ham, smeerkaas
L: 4 boterhammen met kip
D: italiaanse stoofschotel kip met citroen
Even iets heel anders en een vraag aan de dames hier: Ik had gister een date. Ik kende haar via-via. We gingen een drankje doen en het was best gezellig. Gepraat, veel gelachen, een lekker ontspannen sfeer voor op een eerste date met elkaar. Dus aan toen we afscheid namen zei ik zoiet als 'tot binnenkort'. En zij reageerde apart, ze zei iets van 'ja vast wel'. Maar wel op een ongeinteresseerde manier..
Nu was ze wel een beetje verlegen in het begin, maar ik had deze reactie niet verwacht. Meestal voel je wel aan of je een klik hebt of niet. En ik heb bij afscheid nemen niet gepusht om te zoenen ofzo, daarmee kun je soms dingen voor de toekomst slopen.. Maar nu vraag ik me af: heb ik het verkeerd opgevat en zal ik haar bellen voor een tweede date, of wil ze niks meer? Hoe geven jullie dames subtiel aan als je geen zin hebt in een tweede date?
Sorry, tijdens het posten kwam werk tussendoor en toen hadden jullie alweer een halve pagina volgepostquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Absoluut. Maardat hadden we volgens mij al vastgesteld![]()
Gewoon bellen! Ik kom inderdaad ook nogal lomp, of misschien ongeïnteresseerd over in zulke situaties. En dan zit ik mezelf thuis op te vreten over hoe stom ik was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
O 3 boterhammen met ham, smeerkaas
L: 4 boterhammen met kip
D: italiaanse stoofschotel kip met citroen
Even iets heel anders en een vraag aan de dames hier: Ik had gister een date. Ik kende haar via-via. We gingen een drankje doen en het was best gezellig. Gepraat, veel gelachen, een lekker ontspannen sfeer voor op een eerste date met elkaar. Dus aan toen we afscheid namen zei ik zoiet als 'tot binnenkort'. En zij reageerde apart, ze zei iets van 'ja vast wel'. Maar wel op een ongeinteresseerde manier..
Nu was ze wel een beetje verlegen in het begin, maar ik had deze reactie niet verwacht. Meestal voel je wel aan of je een klik hebt of niet. En ik heb bij afscheid nemen niet gepusht om te zoenen ofzo, daarmee kun je soms dingen voor de toekomst slopen.. Maar nu vraag ik me af: heb ik het verkeerd opgevat en zal ik haar bellen voor een tweede date, of wil ze niks meer? Hoe geven jullie dames subtiel aan als je geen zin hebt in een tweede date?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Sorry, tijdens het posten kwam werk tussendoor en toen hadden jullie alweer een halve pagina volgepost(net als nu waarschijnlijk).
Ja, dat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vrij kansloze arbeidsvoorwaarde hoor. Hier is het zelfs verplicht om minstens 15 verlofdagen aaneengesloten op te nemen.
Ik moet verplicht 6 weken met vakantie in de zomer, ook niet ideaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Minimaal drie weken aaneengesloten? Waar werk jij en zoeken ze nog mensen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Energiebranche.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Minimaal drie weken aaneengesloten? Waar werk jij en zoeken ze nog mensen?
Ik heb maar 24 dagen, dus als ik het al zou willen, dan mag ik alleen langer dan 3 weken indien toestemming.
Nice, ik heb de afgelopen jaren dagen bijgekocht en niet opgemaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Energiebranche.
En ik heb er maar 20, maar koop er ook 20 bij.
Of met een nooduitgangquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou wel meteen bellen met een plan. Dus niet 'hey ik wil weer wat leuks doen maar geen idee wat en we zien wel en vaagheid', maar zelf komen met 'hey het lijkt me leuk om activiteit X te doen want het was gister zo gezellig'. Ofzo. Maar dat is misschien mijn persoonlijke voorkeur.
Dat bedacht ik me nou ook netquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan je leefstijl. Als je bijvoorbeeld ook wel eens thuis kan werken, thuis kunt lunchen etc, is het geen probleem. En anders 1 Noor en 1 asielkitten? Noren zijn drukker dan htk katten, brengt een goed balans in huis.
Maar ik ben bevooroordeeld en mag jou keuzes niet beinvloeden
Oké. Heb je suggesties om het aan te vullen? Want appeltaart is natuurlijk niet iets dagelijks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:29 schreef Novem het volgende:
@Fera, als je geen appeltaart had gegeten was je lijstje denk ik te weinig qua kcals, voor een sportdag.
@the85mc: ik denk ook dat ze niet al te gretig over wilde komen, gewoon bellen!!
Ik kon dit blok Klassieke Mythologie kiezen, maar dat heb ik niet gedaan omdat andere vakken van hoger niveau de voorrang kregen. Heb vorig jaar al wel een vak over de bijbel gehad aangezien ik daar ook geen reet van wist en dat was erg leuk! Dus wellicht volgend jaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt goed Mo, maar levert dat ook niet wat extra druk op?
[..]
God neukt ander mythologisch wezen -> Freaky half dier god-achtig wezen komt eruit voort -> <random freaky shit>
/Griekse mythologie
Heb je geen mogelijkheid om zoiets ernaast nog te doen? Lijkt me wel verfrissend, zijn toch vaak leuke verhalen om te lezen.
Garnalen!
[..]
Ghehehe![]()
Nice! Daar heb ik laatst voor gekeken, maar 3 dagen ging me ¤1000 euro kosten, eens kijken hoe moe ik tegen het einde van het jaar benquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Energiebranche.
En ik heb er maar 20, maar koop er ook 20 bij.
Prima plan! Er mag ook wel iets van tijd tussen zitten hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:58 schreef the85mc het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal haar vanavond even bellen. Ik denk dat ik haar mee vraag om naar een wijnproeverij te gaan. Al is mijn eerste keer dat ik zelf pas kan volgende week.. Heb lke avond van deze week al volgepland..
Als je er de tijd voor hebt zou ik het zeker doen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik kon dit blok Klassieke Mythologie kiezen, maar dat heb ik niet gedaan omdat andere vakken van hoger niveau de voorrang kregen. Heb vorig jaar al wel een vak over de bijbel gehad aangezien ik daar ook geen reet van wist en dat was erg leuk! Dus wellicht volgend jaar
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Terug van de dierenarts: niks aan de hand
Dude is blijkbaar helemaal niet te dik. Sterker nog, onze slanke Mango is dikker dan de DudeEn zijn onderbuikflabbel is een hangpens
Maar yay voor gezonde beestjes![]()
Cool!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ik kon dit blok Klassieke Mythologie kiezen, maar dat heb ik niet gedaan omdat andere vakken van hoger niveau de voorrang kregen. Heb vorig jaar al wel een vak over de bijbel gehad aangezien ik daar ook geen reet van wist en dat was erg leuk! Dus wellicht volgend jaar
Hangt er ook van af wie het zegt iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind demulti-interpretabel, dus als je graag mysterieus overkomt, dan is het een goeie.
+ ik rook lente op de fiets
- de dressing over mijn rauwkost bestond uit dunne pindasaus en die had zin om tijdens dat fietsen zijn horizon te verbreden en een kijkje te nemen in mijn tas. Not funny.
Dude is blijkbaar helemaal niet te dik. Sterker nog, onze slanke Mango is dikker dan de DudeEn zijn onderbuikflabbel is een hangpens
Ik zie hem nu pasquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef V1z0R het volgende:
voor mezelf omdat ik m'n eigen UI veel te grappig vind
Heb je het over de mijne? Zijn beide geholpen. Daarna is Pip dus aangekomen. Maar volgens mij vreet die ook gerust de helft van Jannekes bakje leeg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef loveli het volgende:
Zijn allebei de katten al geholpen of moest er nog eentje?
Ja, Dude doet dat dus ook bij de anderen. We dachten echt dat hij wel wat te dik zou zijn. Maar niet dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je het over de mijne? Zijn beide geholpen. Daarna is Pip dus aangekomen. Maar volgens mij vreet die ook gerust de helft van Jannekes bakje leeg.
Jij zagde mij?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef V1z0R het volgende:
Zag Maria en was net m'n youtube geschiedenis door aan het kijken, dus He Mele No Lilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |