abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108228673
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:24:45 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108228684
Goed bijpassend plaatje.
Niet meer actief op Fok!
pi_108228695
7 bth = 525 kcal aan brood
stel dat je nog 600 kcal neemt voor je avondeten

heb je nog 875 kcal voor 7x beleg en 2 stuks fruit en een glas melk.

Moet te doen zijn toch?

Niet dat ik dat zou doen, ik hou niet zo van brood dus eet veel andere dingen :P
pi_108228697
Ik durfde hem niet te sluiten ivm nieuwe tt. :')
pi_108228711
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Goed bijpassend plaatje.
Mevrouw zeurpiet is ook weer wakker!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:25:47 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108228719
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Mevrouw zeurpiet is ook weer wakker!
Was ik al sinds half 6 :{w.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 21 februari 2012 @ 16:26:27 #7
70532 loveli
N
pi_108228740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Was ik al sinds half 6 :{w.
Jij liever dan ik.
crap in = crap out
pi_108228773
Nou is dit dan een beter plaatje *)?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:27:51 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108228781
:').

:W Huiswaarts.
Niet meer actief op Fok!
pi_108228794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Viking84 het volgende:
:').

:W Huiswaarts.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108228815
Ik heb dan weer een probleem met nat voer in de ochtend. Dat lokt me niks aan, zo koud en zo. Doe mij maar brood of beschuit en een eitje. Als ik heeeeel vroeg moet op staan, dan staat mijn hoofd ook niet zo naar eten, dan ben ik voornamelijk bezig met uit mijn warme bed weg te blijven en een beetje wakker te worden. Maar gelukkig hoef ik zelden heel vroeg uit m'n bed.

En als ik helemaal geen tussendoortjes zou eten zou ik ook wel 7 boterhammen wegkrijgen, maar die tussendoortjes, die eet ik wel, dus ik hou het op gemiddeld vier.
pi_108228834
:D haha billy dat plaatje!
pi_108228862
Oh en yoghurt enzo in de ochtend vind ik ook niets! Of het moet lekker volle griekse zijn :') jaja. Het liefst heb ik gewoon een scrambled egg met bacon, wat fruit en lekker vers stokbrood. maar ja.
pi_108228902
Gebakken eitje met pittige worstjes op vers dikgesneden witbrood met een beetje zoutige roomboter. :9~
pi_108228950
Bruine bonensoep als ontbijt, stuk Groninger metworst er doorheen :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_108229002
Koude pizza of chinees als ontbijt is ook wel voorgekomen en niet met tegenzin.
pi_108229013
Ohw, dat heb ik nooit begrepen, van die Engels achtige ontbijtjes met warme worst en bonen enzo, brrr.
pi_108229094
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef An24 het volgende:
Ohw, dat heb ik nooit begrepen, van die Engels achtige ontbijtjes met warme worst en bonen enzo, brrr.
Dat snap ik dan weer wel. Mits in GB op vakantie en de dag er voor zeer actief te zijn geweest :D ;)
pi_108229121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef anna82 het volgende:

[..]

Durf het bijna niet te vragen, maar ging hij in 1 keer weg?
Volgens mij wel. Maar ik prepareer de pot altijd. Velletje wc-papier op het 'plateau' en alles glijdt probleemloos & streeploos weg :)

:')
pi_108229129
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef conleche het volgende:
nom nom nom.

Viz, je icon!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:39:02 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_108229136
Bonen op toast! :9~

Amper een vetje hier trouwens en toch een BMI van 24 :? Terwijl ik ook verre van gespierd ben. Raar systeem is het toch. Snap niet dat er mensen zijn die er waarde aan hechten :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_108229251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef conleche het volgende:
_O_ al was die op de ZC nog lauw, maar die ging er ook best in als ontbijt.
Shoarma is ook best te doen trouwens! :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:38 schreef Perruche het volgende:

[..]

nom nom nom.

Viz, je icon!
Leuk is 'ie he? :D
Van:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108229542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O_ al was die op de ZC nog lauw, maar die ging er ook best in als ontbijt.
Shoarma is ook best te doen trouwens! :9

[..]

Leuk is 'ie he? :D
Van:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had 't geluid van mijn flappie perongeluk voluit staan. Donder bijna van de bank af :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108229552
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer wel. Mits in GB op vakantie en de dag er voor zeer actief te zijn geweest :D ;)
In londen kon ik niet eens kiezen in het hotel. Zit je dan met je gezonde bedoelingen :')
pi_108229570
ik gooi er alvast een lijstje in:

O: smoothie
T: 2 rijstwafels en pindakaas
L: rijst, groente en kip
T: kwark en bessen
D: thaise mango salade en hamlapje
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108229615
Ik kan prima warm ontbijten, pizza/pasta etc. No problem (ik heb die kont niet voor niets! :') ).

Ik heb trouwens liever warm dan koud, soms nuke ik mijn smoothie nog een minuutje zodat hij niet ijskoud is :@
pi_108230536
Ontbijten doe ik ook niet met brood, maar iedereen hier kan m'n O zo direct opdreunen geloof ik.
Als student was ik het ongezondst (hoi loveli :W !): ontbijt was een heel pak Appelsientje (met een rietje in de trein), dan tussendoor veel koffie en tompoes/pak donuts, lunch en avondeten kon ook best met een zak chipito's, pakje zure matten en wit brood met salami ofzo. Aaargh!
pi_108230912
Lijstje:
O: smoothie van 1 banaan, 2 sinaasappel en 5 lepels yoghurt
T: stuk gerookte kip
L: omelet van 3 eieren met kaas en ham
T: rode paprika
D: portobello gevuld met pijnboompitten, kaas, creme fraiche, sjalotje en kruiden uit de oven. Daarbij spaghetti met rucola en knoflook en olijfolie
S: 5 km hardlopen, 10 minuten wandelen, stretchen, buikspieroefeningen
T: yoghurt, ongezouten cashewnoten

Hey, conleche is er weer :W . Ik ben benieuwd hoe je het hebt gehad, maar dat staat vast wel in een eerder topic en ga ik teruglezen.
pi_108230956
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef Laureline het volgende:
Ontbijten doe ik ook niet met brood, maar iedereen hier kan m'n O zo direct opdreunen geloof ik.
Als student was ik het ongezondst (hoi loveli :W !): ontbijt was een heel pak Appelsientje (met een rietje in de trein), dan tussendoor veel koffie en tompoes/pak donuts, lunch en avondeten kon ook best met een zak chipito's, pakje zure matten en wit brood met salami ofzo. Aaargh!
Das wel ernstig ja :') en ik dacht dat ik erg was in mijn slechtste periode. Bij mij lag het aan planning en niet weten wat te eten als ik lang onderweg was. Zo studeerde en werkte ik fulltime op hetzelfde moment. Vanuit hoge school direct de avonddienst in, dat soort grappen. Dus onderweg kaasbroodjes, muffins, een patatjes scoren. Dan gaat het lekker hard :')
pi_108231504
Ik ontbijt eerder niet dan dat ik wat "slechts" pak, als is niet ontbijten ws nog slechter :P

Mijn ontbijt bestaat voornamelijk uit eieren met groente erdoor op maandag en dinsdag en dat wil ik gaan uitbreiden naar de woensdag en vrijdag (kantoordagen).
Op donderdag en in het weekend yoghurt met wat vers gesneden fruit erdoor :9
En dan vervolgens 1 of 2 uur erna een boterham (spelt-zuuurdesem).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:00:12 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108231698
:)

Ik eet hooguit 2 of 3 boterhammen op een dag.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108232536
Deze salade is nom!

Wel hard werken om de mango te raspen :P
pi_108232633
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:25 schreef _aurum_ het volgende:
Deze salade is nom!

Wel hard werken om de mango te raspen :P
Oeh het ziet er wel lekker uit ja, al pas ik voor gedroogde garnalen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:29:20 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108232661
Ik heb ook een hele slechte periode gehad (ben niet voor niks bijna 90 kg geweest :')): chips en ijs als avondeten doet het hem wel. Kan me het moment dat ik besloot dat het genoeg was geweest ook nog goed herinneren: 21 januari 2007 (m'n verjaardag) :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_108232765
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh het ziet er wel lekker uit ja, al pas ik voor gedroogde garnalen.
ooh die had ik niet en heb ik er niet in gedaan, ik miste 'm niet :P
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:32:52 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108232768
Oh en!

SPOILER
:)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_108232821
Oh ik het dikst toen ik het meest ongelukkig was, woonde nog samen met ex en was een emo eter. Do the math :X

XM, fijn dat deze uitslag goed was! Op naar de volgende :)
pi_108232998
Lekkere salade Aurum! :9~
En een *O* voor de uitslag van XM! :)

XM, weet jij trouwens al of je volgende week vrijdag mee kunt?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:42:11 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108233058
Reken er maar niet op. Zou zaterdag de verjaardag van Duuf en mij vieren, maar gezien de begrafenis aankomende vrijdag, vond ik dat niet zo'n denderende timing. Dus dat hebben we een weekje opgeschoven. Denk dat ik vrijdag dus bezig ben met voorbereidingen en dat ik na de broodnodige fysio terugga naar Gouda.
pi_108233272
Wat jammer! :{
En als ik nu eens een taart voor je bak? *) Hoef je dat niet meer te doen. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:48:19 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108233307
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat jammer! :{
En als ik nu eens een taart voor je bak? *) Hoef je dat niet meer te doen. B-)
Hmmm.... tempting tempting :D
pi_108233330
*burp* zo. Lekker gegeten :) Nu nog bedenken wat ik als laatste T neem straks. ;)
pi_108233392
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hmmm.... tempting tempting :D
Appelboterkoek? Brownies? Al dan niet met cheesecake of dulce de leche?! *)
Doe wat je niet durft.
pi_108233403
Fijn XM! En dat kan ik me wel voorstellen ik heb altijd pre-visite stress :')
pi_108233434
Fijn XM! En wb Co!

Lijstje gisteren:

O: yoghurt, muesli, honing
T: banaan
L: cappuchino, volkoren bagel met bio rookkip en avocado
S: fitness: cardio/kracht
T: wortel
T: klein (80 gr) reepje bio chocolade puur/aardbei
T: mueslikoekje
T: aantal toastjes met paté
D: pasta met groenten/gehakt/saus, 2 witte wijntjes erbij
T: chocolade mouse

En de hele dag rennen en vliegen met de fiets en lopend.
pi_108233436
Hihi HPKW wanneer doe je dat? Tussen één en drie s'nachts?
pi_108233515
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi HPKW wanneer doe je dat? Tussen één en drie s'nachts?
Hehe, zoiets idd. :D
Maar het valt mee qua bereidingstijd hoor. :) En ik heb de ingredienten meestal gewoon in huis. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108233549
:W

Na 8 uur lang wiskunde geleerd te hebben nu net 5 km. hardgelopen. Nu moe. Morgen calculus, ik heb angst. Vandaag ging wel goed. Lijstje is voor de omstandigheden ook wel okay (ja, carbs, maar heb weinig controle over het eten op dit moment)

O: yoghurt met banaan en muesli, kwart appel
T: mueslireep
L: spätzle met champignon/varkensvlees, bakje sla, kommetje soep.
T: appel, mueslireep
T: yoghurt
S: 5 km. hardlopen
D: restje champignonlasagna, salade.
pi_108233558
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehe, zoiets idd. :D
Maar het valt mee qua bereidingstijd hoor. :) En ik heb de ingredienten meestal gewoon in huis. :)
Oh das wel mooi dan, was zaterdag van 10 tot 14h zoet met 3 broden, pizzadeeg enz. dus 3 taarten lijkt me een berg werk.
pi_108233717
XM wat fijn dat de uitslag goed was!

En wb Co!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_108233831
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh das wel mooi dan, was zaterdag van 10 tot 14h zoet met 3 broden, pizzadeeg enz. dus 3 taarten lijkt me een berg werk.
De brownies is een kwestie van chocolade en boter smelten en de rest erbij roeren. Boterkoek is wel kneden, maar dat is echt maar 5 minuten werk. Het in de vorm doen en de appeltjes recht neerleggen is het meeste werk. Vooral als je je appeltjes mooi wilt neerleggen. :P
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:05:22 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108234020
Ik ga er eens over nadenken Henk :+.
pi_108234276
Lijstjesupdaterrr

O: 6 eetlepels rijst met 50 ml kokosmelk en 2 el. amandelen
T: peer
L: bakje paprikasoep, 200 gr rauwkost met 1 el aardappelsalade, 1 grote bth met 1 plak kaas
T: 150 ml yoghurt met 1 pruim en 1 kiwi
T: 5 zoute sticks
B: 2x20 minuten fietsen
D: 3 opscheplepels rijst met kokosschaafsel, 3 opscheplepels linzecurry en 3 opscheplepels kikkererwten met spinazie en tomaat
S: bodyshape, buikspieren
T: bakje griekse yoghurt met agavesiroop en walnoten
pi_108234322
Is goed XM!

Mooi lijstje Perr!

Ik ga naar de sportschool. Kom straks wel klagen hoe zwaar het was en welke oefeningen we moeten doen om een lean and mean fighting machine te worden. B-)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:13:52 #55
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108234382
O: 75% fr.kwark, 25% volle kersenkwark, bakje van ca. 300 gr.
L: 2 bruine boterham met uitsmijter kaas (3 eieren), glas aardbeien/sinaasappelsap
T: paar engelse dropjes
D: 2 burrito's (medium size) met gehakt, spinazie, tomaat en kaas erover
S: RPM

Ga mezelf over half uurtje naar de sportschule schoppen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:17:30 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108234545
*sportschoolboks met Henk

Alleen word ik geen mean lean dinges :')
pi_108234606
Vind het eigenlijk best een mooi lijstje, XM! Alleen jammer dat er geen groente in zit en dat er geen muesli in je kwark zit.
pi_108234624
En ik ga ook zo naar de sportschule!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:21:16 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108234705
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef Perruche het volgende:
Vind het eigenlijk best een mooi lijstje, XM! Alleen jammer dat er geen groente in zit en dat er geen muesli in je kwark zit.
Zit een zak spinazie door de burritos.

En vind ontbijt kcal-technisch al heavy genoeg met volle kwark erbij.
pi_108234773
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zit een zak spinazie door de burritos.

En vind ontbijt kcal-technisch al heavy genoeg met volle kwark erbij.
Ik bedoelde fruit waar ik zei groente, pardon... :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:23:22 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108234802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik bedoelde fruit waar ik zei groente, pardon... :')
..Eerste T..?
pi_108234901
En ik kom net terug van de sportschool, moe!!

Volgens mij heb ik inspanningsastma, de laatste 2 keren dat ik buiten heb gerend in de kou heb ik daarna uren last van hoesten, kriebels, piepen enz. Supervervelend! Vrijdag naar de dokter, assistente zei dat ik op koude dagen waarschijnlijk een inhaler moet hebben voor het rennen.

@aurum: die salade ziet er heerlijk uit :9 ben gek op gedroogde garnaaltjes, kan gewoon zon heel zakkie als borrelnootjes opeten :P *ranzig, i know haha
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_108234964
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een hele slechte periode gehad (ben niet voor niks bijna 90 kg geweest :')): chips en ijs als avondeten doet het hem wel. Kan me het moment dat ik besloot dat het genoeg was geweest ook nog goed herinneren: 21 januari 2007 (m'n verjaardag) :P.
Een gedeelte van mij vind nog steeds niet dat het genoeg is geweest, dat is best lastig :') . Wat meehielp is dat ik nooit zwaarder dan 65 kilo werd, al verstouwde ik 5000 kcals per dag (volgens mij woog ik in m'n slechtste tijd gewoon onder de 60), dan heb je niet echt een aansporing om er iets aan te gaan doen. Wel een bewijs dat vreten op de lange duur toch niet zó slecht is als diëten.
pi_108235025
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

..Eerste T..?
Ahja!

Ok prima!

:P
pi_108235179
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:

Na 8 uur lang wiskunde geleerd te hebben nu net 5 km. hardgelopen. Nu moe. Morgen calculus, ik heb angst. Vandaag ging wel goed. Lijstje is voor de omstandigheden ook wel okay (ja, carbs, maar heb weinig controle over het eten op dit moment)

O: yoghurt met banaan en muesli, kwart appel
T: mueslireep
L: spätzle met champignon/varkensvlees, bakje sla, kommetje soep.
T: appel, mueslireep
T: yoghurt
S: 5 km. hardlopen
D: restje champignonlasagna, salade.
oh, in plaats van een salade bij de D gegrilde broccoli en aubergine. Ff wat groente inhalen.
pi_108236949

O: 2 plakjes krentenbrood met margarine
T: banaan, 2 kiwi's
L: 2 boterhammen pindakaas, kommetje champignonnensoep
T: bakje yoghurt met muesli, zakje wortels/komkommer (100 gram)
D: stukje biefstuk met champignons, broccoli, 1 opscheplepel gebakken aardappeltjes met mayo, beker melk

Misschien straks nog een klein T, maar ik zou eigenlijk niet weten wat?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108237245
O: havermout, grapefruit
T: 1 volkoren bth kalkoenfilet, 1 bth rookvlees, appel
L: 2 volkoren bth rookvlees, 2 bth pindakaas
T: 1 volkoren bth kalkoenfilet, 1 bth pindakaas, banaan
D: Biefstuk, broccoli en aardappelpuree (met roomboter en melk :') )
T: Kwark met fruit

Het is maar goed dat ik brood lust, koken voor overdag wil nog niet echt. }:|
pi_108237527
Net thuis!

B&J is in de aanbieding bij de Appie *O*
Maar de sorbetijs ook dus die had ik genomen. En gado gado

Dat maakt mn lijstje
O: 4 volkorenknackebrod pindakaas
L: aspergesoep, rauwkostsalade, dubbele boterham met half plakje milner, beker karnemelk, mandarijntje
T: appel
T: dubbele boterham met andere helft milner
D: gado gado met witte rijst en atjar
T: sorbetijs nectarine
pi_108238106
Shit Puff dat sorbetijs kan ik niet weerstaan :D
pi_108238427
Ik heb net een hele fijne kuitmassage gekregen van de duutser..M'n kuiten deden zo zeer na het hardlopen, en dit was zo ontspannend! Nu met een kopje thee op de bank, het leven is fijn.
pi_108238584
O: roggebrood met pindakaas
L: bagel met tonijnsalade
T: bakje aardbeienyoghurt
D: pannenkoeken! Ik kán er 4 eten, want er zijn er 4 voor me gemaakt, maar ik weet nog niet of ik dat ga redden _O-
T: plakje zuurdesembrood met geitenkaas en honing
Ja doei.
pi_108238727
OH, en ik ben aan het teruglezen:

Ik hou ook enorm van ontbijt. En ik zou ook zo 7 boterhammen wegkrijgen, alleen al bij het ontbijt. Verse boterhammen, :9~ .

Daarom eet ik ook niet zo vaak brood..
pi_108238732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
L: 2 bruine boterham met uitsmijter kaas (3 eieren), glas aardbeien/sinaasappelsap

Jij verdient een schouderklopje!

quote:
18s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Een gedeelte van mij vind nog steeds niet dat het genoeg is geweest, dat is best lastig :') . Wat meehielp is dat ik nooit zwaarder dan 65 kilo werd, al verstouwde ik 5000 kcals per dag (volgens mij woog ik in m'n slechtste tijd gewoon onder de 60), dan heb je niet echt een aansporing om er iets aan te gaan doen. Wel een bewijs dat vreten op de lange duur toch niet zó slecht is als diëten.
Herkenbaar, maar ik had (en heb nog een beetje) wel een buikje en had toen een belabberde conditie en bovenbenen die elkaar raakten.

Loveli: nog bedankt voor je tips over bedden. Ik vind die van jou heel mooi. Waar zijn er showroomveilingen? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Ik heb net mijn eten voor morgen op kantoor voorbereid, maar het lijkt een beetje veel. Wat vinden jullie?

O: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei, eventueel banaan
T: rucola met sjalotje, paprika, gerookte kip en een dressing van mosterd, dille, azijn, zonnebloemolie en een beetje suiker
L: 2 volkoren boterhammen filet americain
T: gekookt ei
S: uur fietsen
D: hamburger met rode ui van de grill met de inhoud van een 400 gr zak oosterse roerbakgroente + soja en sambal
T: nog iets nemen, of wel genoeg zo?
pi_108238892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
O: roggebrood met pindakaas
L: bagel met tonijnsalade
T: bakje aardbeienyoghurt
D: pannenkoeken! Ik kán er 4 eten, want er zijn er 4 voor me gemaakt, maar ik weet nog niet of ik dat ga redden _O-
T: plakje zuurdesembrood met geitenkaas en honing
Ik vind het weinig en ik mis groente en fruit.
pi_108238942
Vind het netjes Xennia en zou nog fruit of nootjes als laatste T doen.
pi_108238959
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind het weinig en ik mis groente en fruit.
ik ook :)
^O^
Ja doei.
pi_108239110
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^O^

Ik vind het zo jammer dat jij geen commentaar op je lijstjes kunt verdragen. Elke keer komt er zoiets...

Voor de rest staan er een heleboel mooie lijstjes hierboven!
pi_108239192
O: kwark met notenmix (pecan, walnoot, gedroogde cranberries), sinaasappel
L: 2 speltbrood met roomboter, banaan
T: handje notenmix
T: smoothie sojamelk/aardbei
T: 2 mueslikoekjes
D: thais: soep met garnalen, rijst met inktvis en groenten, soort van maïs/vlees koekjes (4), glas rode wijn erbij

Ga zo nog even een blokje om en dan vanavond nog een appel en wat yoghurt.
pi_108239922
Ik heb nu al spierpijn! >:O
Maar zit nu wel een bak kwark gemengd met rabarber/framboos yoghurt op te eten. B-)

XM, gooi jij er ook nog wat in na het sporten? :) Gewoon voor het lekker en voor je lichaam? :)
Doe wat je niet durft.
pi_108240437
Lekker/mooi lijstje creepy!
pi_108240723
Lijstje:

O: 3 eieren met groente (paprika, broccoli, champi's)
T: boterham ham, boterham filet AM
L: bakje linzensoep, boterham geitenkaas
T: ehh ja ik liep tegen een baal kroepoek aan :')
T: 1 kokoskoekje, stukje choco
D: snijbonen, witte bonen in tomatensaus en peperbiefstukje
T: appel, kokoskoekje
T: nootjes (2 handjes pinda's enz.)
S: stuk stevig doorstappen met Bo en huis opruimen, met de ragebol ijverig zijn.

4 glazen water, 4 koppen groene thee, zo nog even wat drinken.
pi_108241041
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: 3 eieren met groente (paprika, broccoli, champi's)
T: boterham ham, boterham filet AM
L: bakje linzensoep, boterham geitenkaas
T: ehh ja ik liep tegen een baal kroepoek aan :')
T: 1 kokoskoekje, stukje choco
D: snijbonen, witte bonen in tomatensaus en peperbiefstukje
T: appel, kokoskoekje
T: nootjes (2 handjes pinda's enz.)
S: stuk stevig doorstappen met Bo en huis opruimen, met de ragebol ijverig zijn.

4 glazen water, 4 koppen groene thee, zo nog even wat drinken.
:D

Mooi lijstje verder. Wel wat gesnoep hier en daar, maar volgens mij ben jij aardig op gewicht? Je ontbijt, lunch en avondmaal zien er iig goed uit! ^O^
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_108241191
Ik zie veel lekkere en originele lijstjes en volgens mij weet iedereen wat hij wel of niet mist :) Verder eens met kwark na het sporten voor XM en ook nog een T voor Xennia!

Gooi ik mijne er ook maar in!

O: havermout, banaan, 3 dadels
L: 1 bh pindakaas, 1 bh smeerworst
T: rijstwafel geitenkaas, halve komkommer
B: ruim een uur fietsen
D: aubergine/linzencurry (kleine portie)
T: stukje blueberry oat square :)
S: ruim een uur boksen
T: bakje yoghurt met 4 pruimen en wat cornflakes
Be someone that makes you happy
pi_108241363
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D

Mooi lijstje verder. Wel wat gesnoep hier en daar, maar volgens mij ben jij aardig op gewicht? Je ontbijt, lunch en avondmaal zien er iig goed uit! ^O^
Ja dinsdag snaaidag, is mijn 2e dag vanaf 7 uur en valt me altijd zwaar.
Morgen uitslapen en wegen ;) dan weten we het weer.

Oh en ragebol is de spinnenweb verwijderaar van buiten :P en ik doe er de kozijnen mee.
pi_108241434
Bedankt voor de feedback op mijn lijstje. Toen ik al mijn eten opgestapeld zag in de koelkast leek het zo veel, maar door jullie feedback zal ik morgen nog wat ongezouten cashew's nemen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^O^

Mijn radar voor passieve agressie gaat af door jouw overdadige gebruik van smiley's. Ik hoop dat ik er naast zit.
pi_108241491
Aansluitend op de discussie van eind van de middag: ik eet 's morgens altijd iets dat nat en koud is. Nat want mijn speeksel is ook nog niet wakker, koud want daar word ik wakker van en ik word misselijk van ei/vlees in de ochtend :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_108241885
Ik ontbijt de laatste tijd met havermout op mn werk. Vind het geweldig, vrees alleen dat ik dat over een week of 5 niet meer kan doen vanwege geen magnetron meer op het werk. :{
Maar dan ga ik maar weer terug naar de old school bakken yoghurt met muesli. Komt mijn muesli voorraad ook eens op. :P
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:41:22 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108241887
Oef, dat viel niet mee. Halverwege nummer 3 dacht ik, hoe dééd ik dit 3x per week?!! :')

Kan echt nog niet op mn oude tempo mee, dat is duidelijk. Hopelijk komt het weer :Y.

En thnx voor de complimentados op mijn lijstje. Ben er zelf ook wel tevreden mee.
pi_108242021
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ontbijt de laatste tijd met havermout op mn werk. Vind het geweldig, vrees alleen dat ik dat over een week of 5 niet meer kan doen vanwege geen magnetron meer op het werk. :{
Maar dan ga ik maar weer terug naar de old school bakken yoghurt met muesli. Komt mijn muesli voorraad ook eens op. :P
Huh? Why no maggi meer?
pi_108242093
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Huh? Why no maggi meer?
We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:46:58 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108242125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.
Je ging niet met de auto, dus ik zeg: verlengsnoer en magné op de parkeerplaats :7.
pi_108242185
quote:

[..]

Meenemen die maggi. Anders gooien ze hem toch maar weg.
Of mag het niet meer omdat hij niet groen genoeg is?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:48:45 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108242225
quote:

[..]

Is dat trouwens dat lellike gebouw langs de A20?
pi_108242325
Nu we toch bezig zijn, bij ons willen ze een koffie automaat die ook koud water spuugt uit hetzelfde buisje :X brrrr
pi_108242374
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Nu we toch bezig zijn, bij ons willen ze een koffie automaat die ook koud water spuugt uit hetzelfde buisje :X brrrr
Ugh! Wij hebben naast de koffieautomaat een gootsteen met twee kranen. Een gewone en een met extra koud water, heel fijn!
pi_108242429
@XM, inderdaad goed lijstje vandaag. En ik herken je sportprobleem. Geduld hebben scheelt blessures :*

@Jagar: Erg tof dat jij je door je wiskundeangst heen vecht. Is ook mijn grote monster, ik durf nog niet ;(

@Nalli: dat receptje! Wat ziet dat er lekker uit. *opgeslagen*

Hier nog een dumpert:

O: Een volkorenboterham met boter en dikke laag pindakaas, gekookt ei en beker thee met melk
T: Twee mandarijntjes, twee beters thee met melk
L: Overgebleven verse paprika-tomatensoep, met een beetje kaas en zure room. Twee sneetjes rusticobrood, 1 met filet american en 1 met roomkaas. Spa rood
T: Custardvla met een klein scheutje roosvicee :9
D: Aardappeltjes, bietjes, appelmoes en een beetje yofresh mayo
T: Raad eens wie niet is gaan snaaien en maar TWEE bastognekoekjes heeft gegeten. Trots *O*

Zuiveldagje vandaag. Morgen even wat minder suikers :P
pi_108242445
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Novem het volgende:
Lekker/mooi lijstje creepy!
Thanks! Vond hem zelf ook wel aardig :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:53:40 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108242460
Wij hebben zo'n stom watercooler ding. Wilde onze Ad Interim. Echt nog nooit wat uit genomen. Nou staat dat ding ook helemaal beneden en zit ik op zolder. En ik ga niet 3 trappen af voor een bekertje koud water, als dat ook uit de kraan komt :').
pi_108242506
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Nallie het volgende:
Ik zie veel lekkere en originele lijstjes en volgens mij weet iedereen wat hij wel of niet mist :) Verder eens met kwark na het sporten voor XM en ook nog een T voor Xennia!

Gooi ik mijne er ook maar in!

O: havermout, banaan, 3 dadels
L: 1 bh pindakaas, 1 bh smeerworst
T: rijstwafel geitenkaas, halve komkommer
B: ruim een uur fietsen
D: aubergine/linzencurry (kleine portie)
T: stukje blueberry oat square :)
S: ruim een uur boksen
T: bakje yoghurt met 4 pruimen en wat cornflakes
Lekker! Vooral die oat square. Ben gek op zulke dingen :9
pi_108242588
Wij blijven in het centrum, om de hoek van de Oude Haven.
Kan fijn rondjes gaan rennen in mn lunchpauze over de bruggen. O+

Heb dus alleen wel het idee dat ze geen magnetrons gaan toestaan. De nespresso apparaten en waterkokers worden ook verbannen.
Maar misschien kan ik wat regelen met de kantine. We zien het wel. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108242665
Kraanwater is hier niet te drinken helaas, we nemen voor in huis maar iets van een ontkalker nadat een meting uitwees dat het daaraan ligt.

Water uit een koffieautomaat is smerig, nu staan er losse waterautomaten gelukkig.
pi_108242678
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wij blijven in het centrum, om de hoek van de Oude Haven.
Kan fijn rondjes gaan rennen in mn lunchpauze over de bruggen. O+

Heb dus alleen wel het idee dat ze geen magnetrons gaan toestaan. De nespresso apparaten en waterkokers worden ook verbannen.
Maar misschien kan ik wat regelen met de kantine. We zien het wel. :)
Echt? Why?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:58:29 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108242711
Is er een soort anti apparaten-nazi benoemd op facilitaire zaken? :')
pi_108242730
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Bij ons op kantoor hebben ze dat ook met de thee. Dat is dus twee keer heet water tappen voordat de koffiesmaak er af is, Yuk. Bij de klant alles apart en versgemalen bonen, niet dat ik koffie drink maar de collega's zijn zeer te spreken.

Eens met de feedback van Xennia en Jagar, Mo. Kan me herinneren dat je - ooit - graag feedback wilde om te voorkomen dat je ongezond ( met te weinig voedsel ) ging afvallen. Denk dat je aardig op weg bent deze proficy te self fulfillen.
pi_108242743
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Echt? Why?
Nieuw gebouw enzo. Gloednieuw.
Vind het niet echt raar ofzo, zal wel iets met veiligheid te maken hebben. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:02:12 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108242925
Theewater komt hier ook uit het tuutje voor de koffie idd. Dus als ik thee wil, zet ik boven wel ff met de waterkokert.
pi_108242940
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nieuw gebouw enzo. Gloednieuw.
Vind het niet echt raar ofzo, zal wel iets met veiligheid te maken hebben. :)
Hmm ja zo mocht ik geen kacheltje onder mijn bureau.

En groen denken enzo :') jaja dat met enkel glas :')

Als er zo'n automaat komt koop ik wel een waterkoker voor ernaast en declareer hem :+
pi_108243590
Wij hebben een soort van superduperluxe koffiezetapparaat op het werk! En lekkere koffie met vers opgechuimde melk. En een koffiebar :D Beneden dat wel.

XM, goed hoor dat je bent gaan RPM'en! Hoe voelt je lijf zich nu? En je lunch vind ik echt top!

Mag ik even props voor een les bodyshape EN bodybalance? :7
pi_108243643
Lijstjesupdaterrr

O: 6 eetlepels rijst met 50 ml kokosmelk en 2 el. amandelen
L: bakje paprikasoep, 200 gr rauwkost met 1 el aardappelsalade, 1 grote bth met 1 plak kaas
T: 150 ml yoghurt met 1 pruim en 1 kiwi
T: 5 zoute sticks
D: 3 opscheplepels rijst met kokosschaafsel, 3 opscheplepels linzecurry en 3 opscheplepels kikkererwten met spinazie en tomaat
T: 3 blokjes pure choco
S: bodyshape, bodybalance (1 u 45 min. gesport)
T: bakje griekse yoghurt (200 ml) met agavesiroop en walnoten
pi_108243702
*O* *O* voor de dubbele sportles van Perr!! *O* *O*
Doe wat je niet durft.
pi_108243825
Mijn lijstje was te weinig en bevatte te weinig groente. Dat weet ik. Maar om geen lijstjes te posten op 't moment dat ze niet goed zijn vind ik ook weer zoiets. Dus post ik ze ook als ze niet goed zijn, en als ik weet dat ze niet goed zijn, dan geef ik dat ook gewoon toe. Behoeft verder ook weinig uitleg waarom deze niet goed was.

w/
Ja doei.
pi_108243839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
O+ dankies!

En jij hebt helemaal geen koekjes gehad toch?
ook *O* *O* *O*!!
pi_108243984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+ dankies!

En jij hebt helemaal geen koekjes gehad toch?
ook *O* *O* *O*!!
*O* Klopt idd! Gewoon geen puin gegeten vandaag! :D
Alleen maar fatsoenlijke maaltijden. :D
*O* *O* *O*

Morgen weer spinnen denk ik. Even de spierpijn eruit fietsen ofzo. :P
Doe wat je niet durft.
pi_108244023
o
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

*O* Klopt idd! Gewoon geen puin gegeten vandaag! :D
Alleen maar fatsoenlijke maaltijden. :D
*O* *O* *O*

Morgen weer spinnen denk ik. Even de spierpijn eruit fietsen ofzo. :P
Morgen ga ik bodypumpen + buikspieren en dan combat + buikspieren. En dan 5 dagen niets. Even vooruitcompenseren!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:23:54 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108244071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
^^

En thnx :). Mijn lijf voelt nu net als anders. Ik ken spierpijn niet echt. Gewrichtspijn daarentegen :').
pi_108244084
Woohoo!! Wij zijn echt goed bezig. B-)
Ik ga donderdag denk weer dezelfde kwelling doen als vandaag en vrijdag daten ofzo. *)
Doe wat je niet durft.
pi_108244114
Tevens waren de pannenkoeken heerlijk O+ pancake day O+ en heb ze allevier op! 2 naturel (1 met stroop, 1 met poedersuiker), 1 met kaas en stroop en 1 met spek en stroop. Omnomnom.

Ik zie trouwens met gemengde gevoelens uit naar de komende dagen Nederland:

donderdagavond uit eten met oude bestuur en daarna biertjes drinken
vrijdagavond uit eten met vrienden en biertjes drinken
zaterdag in Amsterdam biertjes drinken en in pub eten
zondag uit eten en wijntjes drinken

:') en dan ook nog de twee bootreizen.. ik ga 't maar zoveel mogelijk minimaliseren, dat alcoholgebruik en beperken tot de biertjes die ik echt lekker vind en daar van genieten.

Eten hopelijk wel een béétje verantwoord, maar dat heb ik natuurlijk met bestellen helemaal zelf in de hand. Zal vooral met de carbs uitkijken. Wel gaan we in NL gewoon hardlopen (sportkleren gaan mee), en ook morgen hier thuis nog hardlopen voor vertrek ^O^ .
Ja doei.
pi_108244213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga donderdag denk weer dezelfde kwelling doen als vandaag en vrijdag daten ofzo. *)
Zei zij tussen neus en lippen door... :9 O+ ^O^
pi_108244233
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Morgen weer veel te vroeg eruit!
pi_108244328
Snap dat nooit zo goed..een paar dagen op pad gaan/vakantie hebben en dan over het eten nadenken.
Nooit gedaan eigks :@
pi_108244355
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat gaan jullie doen? En is het die ene?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:29:32 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108244369
Oeh, ik kan morgen beetje uitslapen, moet om 09:00 bij de GGD zijn voor mn inentingen :).
pi_108244419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
Snap dat nooit zo goed..een paar dagen op pad gaan/vakantie hebben en dan over het eten nadenken.
Nooit gedaan eigks :@
Jij hebt dan ook een droomfiguur en ik ben een blob die als ze in de spiegel kijkt het grootste gedeelte van de tijd diep van binnen naar een teiltje moet zoeken ;)

Daarbij word ik ook niet gelukkig van een hele week onregelmatig eten en niet zelf kunnen koken. Een dag zoals vandaag kan ik verdragen, maar ik ben gewend om verder helemaal zelf in de hand te hebben hoeveel groenten ik eet, wat ik klaarmaak en ga zo maar door. Dat vind ik fijn, en als me dat 'ontnomen' wordt, dan word ik daar lichtelijk nerveus van.
Ja doei.
pi_108244471
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij hebt dan ook een droomfiguur en ik ben een blob die als ze in de spiegel kijkt het grootste gedeelte van de tijd diep van binnen naar een teiltje moet zoeken ;)
Overdrijven is ook een vak hoor, Mo. En als je er echt zo over denkt zou ik maar eens iemand zoeken om het er even over te hebben. Want zo'n zelfbeeld verdient niemand...!
pi_108244476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:14 schreef Perruche het volgende:
Wij hebben een soort van superduperluxe koffiezetapparaat op het werk! En lekkere koffie met vers opgechuimde melk. En een koffiebar :D Beneden dat wel.

XM, goed hoor dat je bent gaan RPM'en! Hoe voelt je lijf zich nu? En je lunch vind ik echt top!

Mag ik even props voor een les bodyshape EN bodybalance? :7
*O*
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:32:05 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108244499
Dat heb ik als mensen posten dat ze het zo erg vinden als hun bovenbenen tegen elkaar komen. Dat heb ik altijd. En ook nog nooit níet gehad.
pi_108244505
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:31 schreef creepycookie het volgende:

[..]

*O*
Danku, danku. O+
pi_108244514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, ik kan morgen beetje uitslapen, moet om 09:00 bij de GGD zijn voor mn inentingen :).
Lekker!

Ik ga morgenvroeg ff snel mijn haar verven uitgroei }:| dan heb ik de fut er nog voor. Zou het vanaaf doen, maar ben niet vooruit te branden :')
pi_108244523
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat heb ik als mensen posten dat ze het zo erg vinden als hun bovenbenen tegen elkaar komen. Dat heb ik altijd. En ook nog nooit níet gehad.
*boks*
Ja doei.
pi_108244528
quote:
Dat heb ik ook. Maar mensen met maat 52 ook. Ligt ook aan de bouw van je heupen enzo.
pi_108244574
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daarbij word ik ook niet gelukkig van een hele week onregelmatig eten en niet zelf kunnen koken. Een dag zoals vandaag kan ik verdragen, maar ik ben gewend om verder helemaal zelf in de hand te hebben hoeveel groenten ik eet, wat ik klaarmaak en ga zo maar door. Dat vind ik fijn, en als me dat 'ontnomen' wordt, dan word ik daar lichtelijk nerveus van.
Waai op :*

Beentjes vergelijken? En armpjes? :P
pi_108244636
Wat ik het vervelendste vind aan zoveel dagen van huis zijn is het groente tekort :? Bij de meeste maaltijden krijg je superveel vlees en carbs, maar lekkere niet kapotgekookte groente vinden is meestal een crime -O-

En jaj voor de sporters! Keep it up ^O^
pi_108244670
Zelfs een groentengerecht voor vega's is meestal maar een fractie van wat we normaal aan groenten eten -O-
Ja doei.
pi_108244681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik het vervelendste vind aan zoveel dagen van huis zijn is het groente tekort :? Bij de meeste maaltijden krijg je superveel vlees en carbs, maar lekkere niet kapotgekookte groente vinden is meestal een crime -O-

:Y ik heb nu een hotel gevonden voor zakenreizen waar je gewoon een extra portie groente kan bestellen en waar ze ook maaltijden zonder carbs serveren. Dus bijv. ee stuk witvis met gemengde groenten en salade. Ben er echt blij mee!
pi_108244692
En nu ga ik echt slapen :') trusten allemaal :*
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:36:37 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108244714
Ik ook, toedels :W
pi_108244929
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef _aurum_ het volgende:

Vitaminepillen en verder gezond doen thuis, maarja ik overweeg geen zakenreizen.
pi_108245428
quote:
Dijen die elkaar raken of kapotschuren is ook wel een verschil. Vind het er juist een beetje gek uitzien als bovenbenen elkaar helemaal niet raken! Zo veel 'ruimte over'
pi_108245469
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dijen die elkaar raken of kapotschuren is ook wel een verschil. Vind het er juist een beetje gek uitzien als bovenbenen elkaar helemaal niet raken! Zo veel 'ruimte over'
Daar let ik tegenwoordig op en dat zie je inderdaad weinig.
pi_108245486
*kapotschuren meldt* kan zonder panty niet fatsoenlijk een rok/jurk aan ;( of ik moet er een sportbroekje onder doen :')
Ja doei.
pi_108245641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
*kapotschuren meldt* kan zonder panty niet fatsoenlijk een rok/jurk aan ;( of ik moet er een sportbroekje onder doen :')
Alleen bij extreme hitte heb ik dat gelukkig.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:12:14 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108246395
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Duvel noemt dat een 'brugkut' :')

En tis dat ik nooit jurkjes Draag zonder panty of legging, maar anders heb ik echt binnen no time rode schuurplekken en irritatie enzo. Heel vervelend.
pi_108246406
Ik gewoon eeuwig, maargoed, dat had ik ook toen ik 10kg lichter was ;( :')
Ja doei.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:13:10 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_108246433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik gewoon eeuwig, maargoed, dat had ik ook toen ik 10kg lichter was ;( :')
^^
  Vis een optie? dinsdag 21 februari 2012 @ 23:25:38 #145
70532 loveli
N
pi_108246899
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef Xennia het volgende:
Loveli: nog bedankt voor je tips over bedden. Ik vind die van jou heel mooi. Waar zijn er showroomveilingen? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Met mijn bed had ik flink mazzel (enige bieder, was zelfs voordelig uit als ik voor dat geld alleen de lattenbodems had gekocht), de failliete zaak op kruipafstand iets minder. Op Daanveiling, BVA-auctions en Troostwijk veilingen komen soms oude voorraden van bedrijven voorbij, showroommodellen die weg moeten en veel faillissementen. Als ik ooit een nieuwe keuken nodig heb, kijk ik eerst op die sites of er iets leuks bij zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 21-02-2012 23:32:32 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 21 februari 2012 @ 23:33:24 #146
70532 loveli
N
pi_108247184
Mijn bovenbenen raken elkaar geloof ik ook als ik m'n best doe. Wat krijg ik nou?
crap in = crap out
  dinsdag 21 februari 2012 @ 23:54:44 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108247837
Weer een nieuwe dag :P

[ Bericht 95% gewijzigd door uniekhoorn op 22-02-2012 00:07:39 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_108249697
Welterusten!
Ja doei.
pi_108250985
Spierpijn valt nog mee.
Gelukkig.
Doe wat je niet durft.
pi_108251069
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is er een soort anti apparaten-nazi benoemd op facilitaire zaken? :')
De vrouw die bij ons op facilitaire zaken zit is idd niet iemand om zonder handschoenen aan te pakken :'). Toen iemand klaagde dat op een nieuw ingerichte verdieping de sanseveria's op een nogal onhandige plek stonden, ging ze compleet uit haar dak. Vervolgens zijn de sanseveria's op een totaal andere verdieping neergezet. Als het niet op haar manier mag, dan maar helemaal niet _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108251278
:W Planning

O: 2 plakjes krentenbrood met margarine
T: banaan, mineola
L: 2 volk. boterhammen salami, kom kippensoep
T: handje cashews, worteltjes
D: spaghetti met gehakt, groente, saus en parm. kaas
S: uurtje fitness
T: bakje magere kwark met muesli
pi_108251422
Mooi lijstje GB. :)
Mijn lijstje is saai, maar ik post 'm wel!
O: koffie verkeerd, havermout met melk en een appel
T: uh... fruit hoop ik.
L: 4 boterhammen met 2 gebakken eieren met ontbijtspek
T: 2 roggebroodjes met pindakaas
D: moet ik nog even verzinnen. Iets snels met veel groente. Misschien eet ik wel een pak diepvriesspinazie met wat rijst ofzo. :)
T: bak kwark
S: uurtje spinnen.
Doe wat je niet durft.
pi_108251580
Wij gaan vanavond in de stad eten en naar een concert,dus weinig lijstje hier.

Bah, ik zie enorm tegen vandaag op (vertel eens wat nieuws). We gaan aan de calculus, en ik snap er nu al niets van.

Let's see...
pi_108251674
Succes Jagar!

Veel gesport gister ^O^ *O*

Gister liep de planning een beetje in de soep.. :')
O: brinta, glas versgeperst bloedsinaasappelsap
T: vruchtenyoghurt, cappuccino, half pakje manner (met collega gedeeld, zijn 4 of 5 éénhapswafeltjes p.p. denk ik?)
L: 2 zuurdesemboterhammen (zelf gesneden, dus vrij dik) met 4-notenpasta
T: banaan, cherrytomaatjes
T: handje amandelen
D: beenham uit de oven, gegrilde courgette en waarschijnlijk gekookte aardappels
patat met, frikandel speciaal
T: 3 koekjes

Planning voor vandaag:
O: brinta, glas versgeperst bloedsinaasappelsap
T: vruchtenyoghurt, banaan, cappuccino
L: 2 boterhammen appelstroop
T: cherrytomaatjes, paprika, hand amandelen
D: beenham uit de oven, gegrilde courgette en waarschijnlijk gekookte aardappels (poging 2)
T: chocolademousse
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108251692
Jagar kan de duutser je niet helpen? Of dat je een uurtje met een medestudent of de leraar gaat zitten zodat je het wel snapt? Waarom moet je deze cursus eigenlijk doen :P...

Planning:

O: 4 bth (2x appelstroop 2x kaas)
L: Een warme maaltijd afhankelijk van wat de kantine biedt
T: appel, banaan
S: bodypump
D: 2 gebakkken eieren op brood
pi_108251751
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:50 schreef Perruche het volgende:
Jagar kan de duutser je niet helpen? Of dat je een uurtje met een medestudent of de leraar gaat zitten zodat je het wel snapt? Waarom moet je deze cursus eigenlijk doen :P...

Planning:

O: 4 bth (2x appelstroop 2x kaas)
L: Een warme maaltijd afhankelijk van wat de kantine biedt
T: appel, banaan
S: bodypump
D: 2 gebakkken eieren op brood
ik doe de cursus omdat ik merk dat ik het nodig heb voor veel zaken in m'n werk. Helaas heb ik nooit een goeie wiskunde leraar gehad op de havo, en deed ik maar de havo. Dus, waar anderen veel achtergrond hebben heb ik dat niet, en dat breekt me op. plus, ik voel me dan dom, en dat is stom.

Mooi lijstje trouwens, hoop wel dat er flink wat groente in de L zit!
pi_108251811
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik doe de cursus omdat ik merk dat ik het nodig heb voor veel zaken in m'n werk. Helaas heb ik nooit een goeie wiskunde leraar gehad op de havo, en deed ik maar de havo. Dus, waar anderen veel achtergrond hebben heb ik dat niet, en dat breekt me op. plus, ik voel me dan dom, en dat is stom.

Ah, zo.. Probeer gewoon iemand te vinden die je kan bijspijkeren anders? Ik ben ook heel lang superslecht geweest in wiskunde (stond gemiddeld een 5) totdat ik iemand had die het me goed kon uitleggen, toen had ik ineens een 8 gemiddeld :P

En ja in de L zal groente zitten (eet sowieso elke dag 300 gr) en bij m'n D waarschijnlijk ook nog wel.
pi_108251819
Ik ben het eens met Perr, gewoon kijken of iemand je 1 op 1 kan uitleggen wat je niet begrijpt. En sowieso, je zit daar toch om te leren? Dan mag je vragen ook. :)

Naar welk concert ga je? :)
Doe wat je niet durft.
pi_108251842
Thanks ladies. Ik probeer me er over heen te zetten, maar dat is lastig. En ik zit daar een beetje als gast, dus wil de rest niet langzamer maken.

En ik heb eigenlijk geen idee naar wat voor concert we gaan. Iets Jazz achtigs, geloof ik. Let's see! :)

Zo, en nu moet ik rennen naar de tram! :W
pi_108251905
Net te horen gekregen dat onbetaald verlof volgend jaar bespreekbaar is. *O* *O* Gelijk zin om verder te gaan plannen. :P

Nu maar weer aan het werk. :')
pi_108251995
Buuhh.. stomme weegschaal }:| geeft opeens een kilo meer aan dan normaal en als ik hem een paar centimeter verschuif weer wat minder. Onbetrouwbaar ding -O- hoe weet ik nou hoe het zit?
pi_108252058
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Buuhh.. stomme weegschaal }:| geeft opeens een kilo meer aan dan normaal en als ik hem een paar centimeter verschuif weer wat minder. Onbetrouwbaar ding -O- hoe weet ik nou hoe het zit?
Meten is weten :P

Goedemorgen!
pi_108252061
Succes Jagar! ^O^ Als het is wat ik denk dat je moet leren kan ik begrijpen dat je het moeilijk vindt, is het ook }:|

Sunny, ga werken met een meetlint, kun je vaak beter van op aan :Y
pi_108252086
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Doet 'ie bij mij ook (het grootst gemeten verschil was drie kilo binnen een minuut :')). Ligt aan de ondergrond, die is niet helemaal gelijk of stabiel. Het beste resultaat krijg je bijvoorbeeld in de badkamer: harde vloer, vaak ook waterpas.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108252087
Meten doe ik ook hoor :Y daar gebeurt ook al máánden niets -O-
pi_108252104
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Doet 'ie bij mij ook (het grootst gemeten verschil was drie kilo binnen een minuut :')). Ligt aan de ondergrond, die is niet helemaal gelijk of stabiel. Het beste resultaat krijg je bijvoorbeeld in de badkamer: harde vloer, vaak ook waterpas.
hij staat in de badkamer, die blijkt verre van waterpas :') 8)7
pi_108252122
Oh mijn lijstje:
O: kwark, havermout, banaan
L: dubbele boterham met iets anders dan ei, rauwkost-salade, glaasje jus (of een lekkere maaltijdsalade, maar die hebben ze zelden in de kantine)
T: boterham pindakaas
T: appeltje
D: pannenkoeken
T: stukje kwarktaart

Niet de beste D en ook niet de beste T, maar vriendje is jarig *O* en hij mocht kiezen :)
pi_108252125
Ik ben 3 kilo kwijt. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_108252135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Maar de havo? :)
pi_108252144
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:16 schreef Ewelina het volgende:
Fijn! :D
pi_108252169
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Net te horen gekregen dat onbetaald verlof volgend jaar bespreekbaar is. *O* *O* Gelijk zin om verder te gaan plannen. :P

Nu maar weer aan het werk. :')
Je hebt het vast eerder verteld hier, maar heb geen zin om een maand topics terug te zoeken...plan je een reis? /nieuwsgierig.
pi_108252174
Ja succes Jagar! Ik vind het al goed dat je het aanpakt, wiskunde in het duutserlands lijkt mij best lastig. Al is wiskunde misschien taaloverschrijdend, het is lang geleden.
pi_108252219
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:16 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Maar de havo? :)
Nou ja, als je omringd bent door atheneum-mensen, dan zullen die een uitgebreidere basis hebben qua wiskunde. Ze zal heus niet bedoelen dat de havo een laag niveau is ofzo.
pi_108252220
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef anna82 het volgende:
Ja succes Jagar! Ik vind het al goed dat je het aanpakt, wiskunde in het duutserlands lijkt mij best lastig. Al is wiskunde misschien taaloverschrijdend, het is lang geleden.
En datte!!
pi_108252240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
Succes Jagar! ^O^ Als het is wat ik denk dat je moet leren kan ik begrijpen dat je het moeilijk vindt, is het ook }:|

Sunny, ga werken met een meetlint, kun je vaak beter van op aan :Y
Je hebt een andere avatar! :o
Ja doei.
pi_108252253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja, als je omringd bent door atheneum-mensen, dan zullen die een uitgebreidere basis hebben qua wiskunde. Ze zal heus niet bedoelen dat de havo een laag niveau is ofzo.
Aangezien het nog altijd boven gemiddeld is (wat veel mensen ouders lijken te vergeten)... O-)
pi_108252275
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat, maar vergeet ook niet dat er genoeg vwo'ers zijn die ook maar wiskunde A1 hebben gedaan en dus in feite wellicht nog minder wiskundige historie hebben!

Wel bewonderenswaardig dat je doorzet Jagär!
Ja doei.
pi_108252277
quote:
5s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt het vast eerder verteld hier, maar heb geen zin om een maand topics terug te zoeken...plan je een reis? /nieuwsgierig.
:Y. Afhankelijk van wat er bespreekbaar is tussen de 6-12 maanden op reis. Waarschijnlijk Zuidoost-Azië, Australie en afhankelijk van de duur misschien nog een stukje Zuid-Amerika.
pi_108252300
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat, maar vergeet ook niet dat er genoeg vwo'ers zijn die ook maar wiskunde A1 hebben gedaan en dus in feite wellicht nog minder wiskundige historie hebben!

Wel bewonderenswaardig dat je doorzet Jagär!
Oh, dank je! Ik was serieus kwijt hoe die twee soorten wiskunde ook alweer heetten ^^ Wilde eerst iets typen als "(beta)-atheneum mensen" maar dat vond ik omslachtig. En niet even bedenken beta = b, dus alpha = a :')

Maar dat dus ook :D
pi_108252307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

:Y. Afhankelijk van wat er bespreekbaar is tussen de 6-12 maanden op reis. Waarschijnlijk Zuidoost-Azië, Australie en afhankelijk van de duur misschien nog een stukje Zuid-Amerika.
Hoe tof! :Y
pi_108252322
quote:

[..]

wah, coole plannen :D
pi_108252323
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, dank je! Ik was serieus kwijt hoe die twee soorten wiskunde ook alweer heetten ^^ Wilde eerst iets typen als "(beta)-atheneum mensen" maar dat vond ik omslachtig. En niet even bedenken beta = b, dus alpha = a :')

Tegenwoordig is het alweer anders geloof ik, A, B, C en D waarbij C (heel logisch) het oude wiskunde A1 is?
Ja doei.
pi_108252326
quote:

[..]

Wat héérlijk!
Ja doei.
pi_108252327
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hij staat in de badkamer, die blijkt verre van waterpas :') 8)7
Als je 'm altijd op dezelfde plek laat staan, dan weet je in ieder geval of er een relatief verschil is :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_108252357
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tegenwoordig is het alweer anders geloof ik, A, B, C en D waarbij C (heel logisch) het oude wiskunde A1 is?
Ik weet niet eens wat A1 is. Kon destijds alleen kiezen tussen A of B. Geen A1 of A2 ofzo.
pi_108252375
A1 is kneuzenwiskunde. Het was godzijdank wel verplicht op 't vwo in de tweede fase, maar echt alleen zaken als kansrekening en zulks.
Ja doei.
pi_108252398
Gisteren:
O: glas versgeperst sap, 1x meergranen vloerkadetje met boter, Oud Amsterdam, cherrytomaat en preiringetjes
L: 1x geroosterd Allison met een gebakken eitje en 1x met filet A. en ui
T: fruitsmoothie van sinaasappelsap, framboos en aardbei en een beetje melk
T: wodka, chips
D: meergranen vloerkadetje met een tartaartje, Italiaanse wokgroenten, (fijngesneden als rauwkost,) extra zoete puntpaprika, cherrytomaat en ui, ketchup en wat frietjes.
T: bakje krokante muesli met wat melk

Vandaag:
PreO: bakje krokante muesli met wat melk (om een uur of 4 vannacht)
O: gekookt eitje, 1x geroosterd Allison met oud amsterdamkaas
L: rauwkostsalade met dressing, tartaartje.
T: meergranen vloerkadetje met filet A. en ui
T: fruitsmoothie (sinaasappel.framboos/aardbei)
T: wodka
D: gestoofde kip met veel groenten. Misschien wat frietjes indien veel trek.
pi_108252409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als je 'm altijd op dezelfde plek laat staan, dan weet je in ieder geval of er een relatief verschil is :+.
ja maar dat was het punt dus ook.. hij was verschoven, en dat gebeurt wel vaker }:| Irritant gedoe. En toen zag ik ineens 73 op dat ding staan dus ging ik van :o :'( Toen schoof ik en toen stond er nog maar 72,5 :X Nog steeds te veel hoor, meestal schommel ik tussen 70,5 en 72 ongeveer (zonder schuiven). Stom gedoe..
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 09:30:01 #189
70532 loveli
N
pi_108252439
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:16 schreef Ewelina het volgende:
Vanwaar de :') ?
crap in = crap out
pi_108252450
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja maar dat was het punt dus ook.. hij was verschoven, en dat gebeurt wel vaker }:| Irritant gedoe. En toen zag ik ineens 73 op dat ding staan dus ging ik van :o :'( Toen schoof ik en toen stond er nog maar 72,5 :X Nog steeds te veel hoor, meestal schommel ik tussen 70,5 en 72 ongeveer (zonder schuiven). Stom gedoe..
Naar de WC en je zit weer op de 71.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 09:30:49 #191
70532 loveli
N
pi_108252457
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vroeger heette dat gewoon wiskunde A en B.
crap in = crap out
pi_108252460
quote:

[..]

Ik zou Zuid-Amerika inruilen voor Nieuw Zeeland, je bent daar dan toch!! :P Maar verder, heel fijn dat je (waarschijnlijk) onbetaald verlof ervoor kan krijgen!! :Y
pi_108252468
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Naar de WC en je zit weer op de 71.
Dat is me dus nog nooit gelukt he..ik heb dat wel eens getest, maar scheelde haast niets. -O-
pi_108252482
quote:

[..]

^O^
:@ stiekem beetje jaloers, dat wel

Dingen als functietheorie worden volgens mij op het middelbaar onderwijs niet eens behandeld? Tenminste, de HAVO-instromers die volledig wiskunde hadden gevolgd hadden net zoveel moeite als wij MBO'ers...

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je hebt een andere avatar! :o
:o :Y B-)
pi_108252483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Vanwaar de :') ?
Omdat ik helemaal niet aan de lijn doe op dit moment. :')
pi_108252493
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Vroeger heette dat gewoon wiskunde A en B.
Dat was mijn conclusie in die post ;( Nu kom ik nog dómmer over :')
pi_108252499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef V1z0R het volgende:
Dingen als functietheorie worden volgens mij op het middelbaar onderwijs niet eens behandeld? Tenminste, de HAVO-instromers die volledig wiskunde hadden gevolgd hadden net zoveel moeite als wij MBO'ers...
Functiewut?

pi_108252524
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Functiewut?

Fractals en zulks! O+
pi_108252525
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou Zuid-Amerika inruilen voor Nieuw Zeeland, je bent daar dan toch!! :P Maar verder, heel fijn dat je (waarschijnlijk) onbetaald verlof ervoor kan krijgen!! :Y
Ik ben al eens in NZ geweest, dus dat zou een beetje zonde zijn denk ik. Meer tijd in Azie/Australie lijkt me ook wel wat ipv door 2-3 landen racen in Zuid-Amerika.. Gelukkig heb ik nog ff de tijd om te beslissen. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:31 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is me dus nog nooit gelukt he..ik heb dat wel eens getest, maar scheelde haast niets. -O-
En dan zeggen ze wat over mannen. :D
pi_108252531
Ik zou gewoon heeeeeeeeeeeel erg lang gaan en niet te veel landen gaan bezoeken. Het is namelijk zo leuk om alle tijd te hebben om af en toe een weekje ergens te blijven hangen in een suf dorpje.
Suffe dorpjes zijn namelijk tof. :)
Doe wat je niet durft.
pi_108252543
Ik ga straks met Mango en de Dude naar de dierenarts. Mango heeft een onderbuikbobbel (al vermoed ik dat het zijn blaas is ofzo :') Het ding krimpt als 'ie naar de wc gaat, en groeit als ie drinkt/eet), en ik wil weten of de Dude niet beter dieetvoer kan krijgen ofzo. Beest is een vreetschuur.
pi_108252567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat was mijn conclusie in die post ;( Nu kom ik nog dómmer over :')
Ik las 't al uit die post hoor! :*

Lijst vandaag:

O: paar goede plakken zuurdesembrood met geitenkaas en honing / wat boter
T: gekookt eitje
S: hardlopen
L: Grote portie Griekse yoghurt met wat stukjes banaan en wat walnoten
T: plakje roggebrood met pindakaas
T: Pint Guinness
D: Zalm/steak met wat extra 'groente', wat op de boot inhoudt "doperwtjes met wat paprika" en wat aardappeltjes, niet ideaal maar, soit. Bij het avondeten gewoon water.

SPOILER: Tevens wat studieshizzle:
*vind ik leuk*

Ja doei.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:38:34 #203
287558 anna82
pi_108252624
quote:

[..]

Tof!

Mag ik vragen wat je budget ongeveer gaat worden? Wij zijn ook aan het kijken voor een reis (Australie en Nieuw-Zeeland en evt Azie als er tijd over is). Wel pas over 1,5 - 2 jaar ivm werk, maar ik heb geen idee waar ik vanuit moet gaan qua geld.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:41:02 #204
93603 V1z0R
Hoi
pi_108252681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga straks met Mango en de Dude naar de dierenarts. Mango heeft een onderbuikbobbel (al vermoed ik dat het zijn blaas is ofzo :') Het ding krimpt als 'ie naar de wc gaat, en groeit als ie drinkt/eet), en ik wil weten of de Dude niet beter dieetvoer kan krijgen ofzo. Beest is een vreetschuur.
Hopen dat Mango niks mankeert ^O^

Dude :') O+ Als 'ie nou veel bewoog dan was het nog te verklaren, maar volgens mij is 'ie nog vrij lui ook of niet?
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:43:26 #205
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108252743
Kan ik je ook wel iets over vertellen Anna. Hangt namelijk heel erg af van je luxe behoefte en de landen die je wilt bezoeken. :)
In Azie redt je het qua overnachten en eten makkelijk voor een paar tientjes per dag. En als je alle tijd hebt, dan blijf je langer in plaatsen en heb je dus minder transport kosten. :)
Ik gok dat je een half jaar Azie makkelijk kunt doen voor 6000 euro pp. :)

Australie/NZ is natuurlijk duurder, maar kun je ook zo duur maken als je zelf wilt. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:44:44 #206
365263 creepycookie
chaos
pi_108252764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Aangezien het nog altijd boven gemiddeld is (wat veel mensen ouders lijken te vergeten)... O-)
Ja precies, dat bedoelde ik.

Maar ik begrijp heel goed wat het is om 'maar' de havo te hebben gedaan, op mijn huidige uni kent bijna iedereen latijn en hebben er veel les gehad in mythologie wat goed van pas kan komen bij literatuur, en ik weet daar dus niks van.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:46:20 #207
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108252804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Maar ik begrijp heel goed wat het is om 'maar' de havo te hebben gedaan, op mijn huidige uni kent bijna iedereen latijn en hebben er veel les gehad in mythologie wat goed van pas kan komen bij literatuur, en ik weet daar dus niks van.
Oh heel herkenbaar hoor, ik voel me ook verre van bovengemiddeld met mijn HBO en Master-in-progress. Maar ik vergeet dan voor het gemak dus even dat ik ook voornamelijk om ga met mensen die ongeveer de zelfde, of hogere, opleiding hebben genoten.. Tja.. :+
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:49:05 #208
357322 ElDinosaur
pi_108252866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kan ik je ook wel iets over vertellen Anna. Hangt namelijk heel erg af van je luxe behoefte en de landen die je wilt bezoeken. :)
In Azie redt je het qua overnachten en eten makkelijk voor een paar tientjes per dag. En als je alle tijd hebt, dan blijf je langer in plaatsen en heb je dus minder transport kosten. :)
Ik gok dat je een half jaar Azie makkelijk kunt doen voor 6000 euro pp. :)

Australie/NZ is natuurlijk duurder, maar kun je ook zo duur maken als je zelf wilt. :)
Inderdaad, als je iedere nacht in een hotel aan het strand wil zitten, 3x per dag uitbundig wilt eten en iedere avond los gaat qua drank wordt het snel erg prijzig. Ik heb thuis ruwe richtlijnen voor bepaalde regios, maar voor NZ/Australie moet je wel redelijk wat geld beschikbaar hebben. Hoe lang zou je willen gaan en wat voor luxe standaard verwacht je?

Wat ik gelezen heb is dat voor een jaar Azie/Australie ongeveer 20k wordt aangeraden.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:52:59 #209
294490 Cocotrimonium
pi_108252984
Mo, nice van je studieshizzle :) ^O^

@Vaiz: je moet 'm anders zien rennen als ik het eten neerzet :{w :')
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 09:53:54 #210
70532 loveli
N
pi_108253012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Tredmolen bouwen end aar z'n voerbak op zetten?
crap in = crap out
Voordelig uit? Ticketveiling.nlKnab - Jouw online bankSpeel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:55:49 #211
159579 conleche
pi_108253065
Ik sliep in hutjes van tussen de 200 en 600 baht. Wat dus tussen de 5 en 15 euro was. (meestal 300 trouwens, die 600 was voor een hutje op het strand, die eilanden zijn sws veel duurder dan het vaste land. Ik heb het wel over heel basic hutjes, met koudwaterdouches en zo) eten kan je ook echt erg goedkoop houden, als je op straat eet, is het vaak een euro of zo en in restaurants misschien 2 of 3. Drinken is wel duurder. Heel raar dat een koffie vaak even veel is als een gerecht. En alcohol is relatief duur. Transport is ook goedkoop. Slaaptrein is bv een euro of 20 en dan zit je aan de andere kant van het land. Excursies zijn er ook goed te doen en dat maakt het wel heel tof ook. Mijn duikSSI had ik voor 9000 bt (220 euro) en dat was inclusief 4 dagen accommodatie. Dat boomtopkabelbanen was iets van 45 euro inclusief lunch en vervoer en alles. Die trekking was 1500, nog geen 40 euro en dat was dus inclusief alle maaltijden en overnachting.

Hoe graag ik ook naar Australie en Nieuw Zeeland wil........daar moet ik echt voor gaan sparen, want alles is daar duurder zelfs dan hier. Om heel eerlijk te zijn zou ik dat ook leuker vinden met z'n tweeën denk ik, omdat ik dan zou gaan roadtrippen in een camper en veel meer zou wandelen in de natuur en zo. Dus dat bewaar ik tot ik weer verkering heb. :+

Als ik weer alleen zou gaan, zou ik nu naar Zuid Amerika gaan denk ik. Of weer naar ZO-Azie.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 22-02-2012 10:19:46 ]
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:56:22 #212
287558 anna82
pi_108253081
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:49 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Inderdaad, als je iedere nacht in een hotel aan het strand wil zitten, 3x per dag uitbundig wilt eten en iedere avond los gaat qua drank wordt het snel erg prijzig. Ik heb thuis ruwe richtlijnen voor bepaalde regios, maar voor NZ/Australie moet je wel redelijk wat geld beschikbaar hebben. Hoe lang zou je willen gaan en wat voor luxe standaard verwacht je?

Wat ik gelezen heb is dat voor een jaar Azie/Australie ongeveer 20k wordt aangeraden.
20K per persoon? :o Denk dat het een half jaar wordt, we willen een busje/campertje kopen en daarmee rondrijden, luxe zoek ik niet.

Misschien toch eens tijd om een spaarplan op te starten ;)

Thanks!
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:56:24 #213
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108253084
Wat ik zou doen in het geval van Anna en wederhelft:
Ford Falcon kopen, swags kopen, tentje mee en lekker rondtouren en kamperen. En dan af en toe in een hostel of hotel. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:58:05 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108253132
Ola! Gisteravond om 1 uur in bed na seminarmiddag + avond, snurk _O- Vandaag wel thuis werken O+ Wel weer naast mn schoenen mogen lopen en eten gehad :9

Heb ik wat gemist? Ik zie 'wiskunde' dus denk het niet :+

quote:

ROAR FOOD OMNOMNOMGRRRGURGLE

Mental image :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:00:17 #215
43729 Quinazoline
pi_108253181
Goedemorgen!

Gister niet zo lekker getraind (want hoofdpijn) en daarna flink uitgepakt met carnaval op de atletiek vereniging: 2 thee, 2 spa rood en 1 bitterbal :'). Mijn lijstje is een rommeltje geworden, dus die zal ik straks wel even op een rijtje zetten. Ga nu eerst even verder aan het werk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:01:27 #216
223828 Phaidra
pi_108253208
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het een wat bijzondere / afwijkende achtergrond is als je PhD-student bent :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:02:09 #217
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108253227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het een wat bijzondere / afwijkende achtergrond is als je PhD-student bent :).
Absoluut. Maardat hadden we volgens mij al vastgesteld :) :Y
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:03:02 #218
93603 V1z0R
Hoi
pi_108253254
Klinkt goed Mo, maar levert dat ook niet wat extra druk op? :@
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef creepycookie het volgende:

[..]

God neukt ander mythologisch wezen -> Freaky half dier god-achtig wezen komt eruit voort -> <random freaky shit>
/Griekse mythologie :+
Heb je geen mogelijkheid om zoiets ernaast nog te doen? Lijkt me wel verfrissend, zijn toch vaak leuke verhalen om te lezen.

Garnalen! :9

quote:

Ghehehe :D :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:03:40 #219
357322 ElDinosaur
pi_108253270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

20K per persoon? :o Denk dat het een half jaar wordt, we willen een busje/campertje kopen en daarmee rondrijden, luxe zoek ik niet.

Misschien toch eens tijd om een spaarplan op te starten ;)

Thanks!
Ja, nogal een bak met geld.. Je kan nu al een beetje een grof budget opstellen qua kosten van een campertje, brandstofkosten en een bepaald bedrag per week reserveren voor activiteiten/boodschappen/uiteten etc. Dan heb je iig al een beeld van hoeveel je nog moet gaan sparen.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 10:05:08 #220
70532 loveli
N
pi_108253299
crap in = crap out
BonprixBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBunq - bank of the free
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:07:19 #221
255877 Nallie
Einde.
pi_108253359
Ik krijg reiskriebels van jullie plannen! Maar ik 'moet' eerst nog een huis kopen dus voorlopig is dat reizen even uitgesteld ;)!
Ik heb 3 maanden in new york gezeten op een budget van 5.000 euro (inclusief mijn huur) en ik had nog over. Je kan het denk ik net zo duur maken als je zelf wil!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:18:09 #222
117113 Perruche
Muffin!
pi_108253679
Ohai!

Stress galore :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:22:18 #223
255877 Nallie
Einde.
pi_108253797
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Stress galore :')
What's up?
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:23:54 #224
117113 Perruche
Muffin!
pi_108253849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:22 schreef Nallie het volgende:

[..]

What's up?
Werk :D En aargh:

SPOILER
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:24:08 #225
111075 An24
pi_108253856
Morguh! Klinkt goed, al die reisplannen.

Thuis werken is leuk. Ik heb kattensnoepjes in een doos met een gat gegooid. Nu slepen die beesten met hun hoofd in de doos door de hele huiskamer en vinden ze slimme manieren om die snoepjes eruit te krijgen. Zo'n dure activityboard is ook helemaal niet nodig :')

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 22-02-2012 10:33:49 ]
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 10:25:35 #226
70532 loveli
N
pi_108253906
Perr, dag eerder proberen af te spreken?

LOL@katten van An
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:25:47 #227
255877 Nallie
Einde.
pi_108253909
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Werk :D En aargh:

SPOILER
Oooh frustrerend! Je kan ook vriendin ofzo langs laten gaan toch?
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:26:17 #228
255877 Nallie
Einde.
pi_108253927
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:24 schreef An24 het volgende:
Morguh! Klinkt goed, al die reisplannen.

Thuis werken is leuk. Ik heb kattensnoepjes in een doos met een gat gegooid. Nu slepen die beesten met hun hoofd in de doos door de hele huiskamer en vinden ze slimme manieren om die snoepjes eruit te krijgen. Zo'n dure avtivityboard is ook helemaal niet nodig :')
Heel tof :) zijn er al babies?
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:26:35 #229
117113 Perruche
Muffin!
pi_108253939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oooh frustrerend! Je kan ook vriendin ofzo langs laten gaan toch?
Heb ik ook aan gedacht maar die werken allemaal :)
Li, helaas gaat dat niet. Voor mij 100 anderen enzo. Mijn hoop rust nu op vriendje.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:29:52 #230
100341 MarMar
pi_108254034
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

Goed lijstje doe je dat vandaag weer? En fijn dat die uitslag goed is! *O*

Ik ben gister om acht uur op bed gegaan, nadat ik om zeven uur in slaap viel op de bank :')
En net viel ik weer in slaap.. volgens mij ben ik moe.

Lijstje voor vandaag
O: havermout
T: cappuccino, sinaasappel
L: gekookt ei, rauwkost, kwark met 2 kiwi's
T: cappuccino, appel
D: bietjes denk ik
T: nog even bedenken
plus veel zwarte koffie :')
Boek je safari bij Beekse BergenBekijk het streamingaanbod van PrimevideoZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:30:54 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_108254064
Ik heb ook reislust.... het plan is St. Petersburg dit jaar.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:33:21 #232
93603 V1z0R
Hoi
pi_108254157
Volgens mij ben ik 1 van de minder reislustigen hier :') Ieder zo z'n ding natuurlijk :+
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:07 schreef Nallie het volgende:
Ik krijg reiskriebels van jullie plannen! Maar ik 'moet' eerst nog een huis kopen dus voorlopig is dat reizen even uitgesteld ;)!
Ik heb 3 maanden in new york gezeten op een budget van 5.000 euro (inclusief mijn huur) en ik had nog over. Je kan het denk ik net zo duur maken als je zelf wil!
Heb er de volste vertrouwen in dat je wat leuks vindt ^O^ :P

Filmpje maken zou denk ik wel gewaardeerd worden gok ik zo, An :D :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:35:24 #233
287558 anna82
pi_108254210
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat ik zou doen in het geval van Anna en wederhelft:
Ford Falcon kopen, swags kopen, tentje mee en lekker rondtouren en kamperen. En dan af en toe in een hostel of hotel. :)
Uitstekend idee! Zo jammer dat ik eerst twee jaar gewerkt moet hebben voordat ontbetaald verlof bespreekbaar is.

En we zitten natuurlijk nog met vaste lasten. Als die doorlopen zit er zo ¤10.000 bij. Holadijee. Ik droom en spaar nog wel even door.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:35:53 #234
111075 An24
pi_108254219
Haha, wel geprobeerd met de Iphone. Zal vanavond kijken of ik het online krijg.

En de kittens komen ergens rond 8 maart Nallie!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:36:41 #235
117113 Perruche
Muffin!
pi_108254247
Nou ja anna, jullie huis is natuurlijk vrij goed verhuurbaar... die vaste lasten zou ik me niet zorgen over maken...!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:43:23 #236
255877 Nallie
Einde.
pi_108254452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:35 schreef An24 het volgende:
Haha, wel geprobeerd met de Iphone. Zal vanavond kijken of ik het online krijg.

En de kittens komen ergens rond 8 maart Nallie!
Leuk leuk leuk! Kittens O+
Kat staat op verlanglijstje in nieuw huis :)

En v1z, ik denk zomaar dat het wel gaat lukken inderdaad ;)
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:47:59 #237
294490 Cocotrimonium
pi_108254619
Vaiz! Ga jij nou voor een kitten van An? O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:48:43 #238
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_108254649
Hoop dat alles goed is met de katjes Coco! :*
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 10:49:08 #239
70532 loveli
N
pi_108254671
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, want An zelf is al bezet.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 10:50:05 #240
70532 loveli
N
pi_108254703
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat alles goed is met de katjes Coco! :*
Dattem! Graag de komende 15 jaar geen dierziektes in jouw huis.
crap in = crap out
Boek goedkoper bij booking.comF1 Store - Voor al je F1 GearAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:52:40 #241
294490 Cocotrimonium
pi_108254799
Awww, thx jullie O+

Ik ga er zelf vanuit dat alles prima is (al zal Dude echt te dik zijn :') ), maar Martijn is vrij paranoia als het op de gezondheid van onze beestjes aankomt. Dus ik ga vandaag voor de zekerheid even langs :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:53:46 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108254844
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Awww, thx jullie O+

Ik ga er zelf vanuit dat alles prima is (al zal Dude echt te dik zijn :') ), maar Martijn is vrij paranoia als het op de gezondheid van onze beestjes aankomt. Dus ik ga vandaag voor de zekerheid even langs :)
Kannooitkwaadnie! :Y

Dude O+ Bakbeest!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:55:01 #243
117113 Perruche
Muffin!
pi_108254895
Whoei als ik dat nieuwe huis krijg he, dan neem ik ook een kat!!!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:55:37 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108254915
Oeh, ik krijg ook reiskriebels. Maar ja, ik mag maar 2 weken achtereen weg, dus dan kom je ook niet ver :'). Wellicht iets voor tussen oude en nieuwe baan in :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:00:55 #245
255877 Nallie
Einde.
pi_108255088
Oh even een overwinningsmomentje:

Ik had zo'n klein zakje honingdrop gekocht, 3 weken geleden, en die is nu pas bijna op! Terwijl ik hem elke dag bij me had *O* discipline ftw
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:02:05 #246
93603 V1z0R
Hoi
pi_108255127
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Las dat Noorse boskatten eigenlijk altijd met meerderen moeten zijn, en weet niet of ik er direct wel 2 wil :@

_O_ Nallie!
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:02:06 #247
357322 ElDinosaur
pi_108255129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef Nallie het volgende:

Ik had zo'n klein zakje honingdrop gekocht, 3 weken geleden, en die is nu pas bijna op! Terwijl ik hem elke dag bij me had *O* discipline ftw
*discipline boks*

Ik heb ook al weken koekjes, chips en chocolade in huis liggen. Zit nog steeds netjes in de verpakking. *)
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:03:25 #248
255877 Nallie
Einde.
pi_108255184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

*discipline boks*

Ik heb ook al weken koekjes, chips en chocolade in huis liggen. Zit nog steeds netjes in de verpakking. *)
Score! Al vind ik het een stuk moeilijker als de verpakking open is.. chips sneuvelt dan als eerste :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:06:49 #249
111075 An24
pi_108255306
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, want An zelf is al bezet.

Coco: knuffel voor poezebeest. En idd gewoon naar de dierenarts gaan, ook bij de kleinste ingeving. Wij hadden dat een paar weken geleden ook: denken dat plasproblemen komen door niersteen, toch gaan. Bleek Bailey een gevaarlijke blaasinfectie te hebben. Gelukkig sleept hij nu weer met dozen O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:07:33 #250
171890 Chicolate
Chemicals
pi_108255329
Kittenssss O+. Het seizoen komt er weer aan he? Ik hoop zo dat vrienden van mn ook kittens krijgen, want hele middagen spelen met bolletjes pluis O+ (en ze lastigvallen met een camera). Tot die tijd speel ik wel met de oppaskatten van een buurmeisje :+.

Ik heb ook reislust. Maar dat is omdat ik over 2 weken naar Istanbul ga, in de zomer een maand naar Afrika en daarna nog een weekje Rome. Tickets voor eerste twee zijn al geboekt! En nu mogen we gaan plannen en inpakken enzo :D.
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBoek goedkoper bij booking.comBig Fish Games
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:07:36 #251
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108255333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:55 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, ik krijg ook reiskriebels. Maar ja, ik mag maar 2 weken achtereen weg, dus dan kom je ook niet ver :'). Wellicht iets voor tussen oude en nieuwe baan in :Y.
Ik vind dat echt een vrij kansloze arbeidsvoorwaarde hoor. Hier is het zelfs verplicht om minstens 15 verlofdagen aaneengesloten op te nemen.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:10:26 #252
159579 conleche
pi_108255434
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef Nallie het volgende:

Vind jij honingdrop ook niet zo héél lekker? O-)
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:11:44 #253
111075 An24
pi_108255474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Las dat Noorse boskatten eigenlijk altijd met meerderen moeten zijn, en weet niet of ik er direct wel 2 wil :@

_O_ Nallie!
Dat ligt heel erg aan je leefstijl. Als je bijvoorbeeld ook wel eens thuis kan werken, thuis kunt lunchen etc, is het geen probleem. En anders 1 Noor en 1 asielkitten? Noren zijn drukker dan htk katten, brengt een goed balans in huis.

Maar ik ben bevooroordeeld en mag jou keuzes niet beinvloeden ;)
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 11:12:09 #254
70532 loveli
N
pi_108255494
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik vind dat echt een vrij kansloze arbeidsvoorwaarde hoor. Hier is het zelfs verplicht om minstens 15 verlofdagen aaneengesloten op te nemen.
^^
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:12:56 #255
255877 Nallie
Einde.
pi_108255523
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Vind jij honingdrop ook niet zo héél lekker? O-)
:P Ik vind het wel lekker, maar het is geen vreetsnoep zeg maar. Ik heb na 2 meestal wel genoeg. Daarom koop ik die ook. Zelfinzicht enzo. Sowieso kan ik bij drop wel goed maat houden.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:14:19 #256
327254 the85mc
pi_108255566
Mijn lijstje voor vandaag:
O 3 boterhammen met ham, smeerkaas
L: 4 boterhammen met kip
D: italiaanse stoofschotel kip met citroen

Even iets heel anders en een vraag aan de dames hier: Ik had gister een date. Ik kende haar via-via. We gingen een drankje doen en het was best gezellig. Gepraat, veel gelachen, een lekker ontspannen sfeer voor op een eerste date met elkaar. Dus aan toen we afscheid namen zei ik zoiet als 'tot binnenkort'. En zij reageerde apart, ze zei iets van 'ja vast wel'. Maar wel op een ongeinteresseerde manier..
Nu was ze wel een beetje verlegen in het begin, maar ik had deze reactie niet verwacht. Meestal voel je wel aan of je een klik hebt of niet. En ik heb bij afscheid nemen niet gepusht om te zoenen ofzo, daarmee kun je soms dingen voor de toekomst slopen.. Maar nu vraag ik me af: heb ik het verkeerd opgevat en zal ik haar bellen voor een tweede date, of wil ze niks meer? Hoe geven jullie dames subtiel aan als je geen zin hebt in een tweede date?
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:16:55 #257
255877 Nallie
Einde.
pi_108255668
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:

Even iets heel anders en een vraag aan de dames hier: Ik had gister een date. Ik kende haar via-via. We gingen een drankje doen en het was best gezellig. Gepraat, veel gelachen, een lekker ontspannen sfeer voor op een eerste date met elkaar. Dus aan toen we afscheid namen zei ik zoiet als 'tot binnenkort'. En zij reageerde apart, ze zei iets van 'ja vast wel'. Maar wel op een ongeinteresseerde manier..
Nu was ze wel een beetje verlegen in het begin, maar ik had deze reactie niet verwacht. Meestal voel je wel aan of je een klik hebt of niet. En ik heb bij afscheid nemen niet gepusht om te zoenen ofzo, daarmee kun je soms dingen voor de toekomst slopen.. Maar nu vraag ik me af: heb ik het verkeerd opgevat en zal ik haar bellen voor een tweede date, of wil ze niks meer? Hoe geven jullie dames subtiel aan als je geen zin hebt in een tweede date?
7 boterhammen! *O* desalniettemin vind ik dat er nog wat bij kan.

Ik zou niet teveel afgaan op zo'n reactie, dat kan allerlei oorzaken hebben; verlegen bijvoorbeeld. Gewoon bellen voor een tweede date! Dan kan ze altijd nog nee zeggen toch?
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:19:22 #258
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108255730
Misschien wilde ze wel niet te gretig over komen? ;)
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 11:19:29 #259
70532 loveli
N
pi_108255736
@mc: als ik interesse heb maak ik de stomste opmerkingen. Ben veel gevatter als het om iemand gaat in wie ik niks zie. Jij wilt een tweede date? => vragen.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:19:55 #260
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108255752
Wow, deze topics gaan echt hard. Ik heb niet helemaal teruggelezen, misschien doe ik dat straks nog wel. Had iemand nog vragen aan mij gericht toevallig? :P

Mijn lijstje van gisteren (nog niet Paleo):

O: Brinta, glaasje cranberrysap
T: Gekookt ei
L: Kwark, gedroogd fruit en havervlokken
T: Handje notenmix
T: Wortel
D: Zalm (gebakken), salade met roma tomaat, komkommer, ijsbergsla, pijnboompitten en olie/azijn dressing
T: Appeltaart, beetje chips (pap was jarig), kiwi
V: 2 liter water, 3 koppen thee, glas ijsthee

B: Full body workout (alle spiergroepen) + fietsen

[ Bericht 0% gewijzigd door Fera op 22-02-2012 11:48:26 ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekMailbird - E-mail made beautifulFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:22:05 #261
223828 Phaidra
pi_108255817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Absoluut. Maardat hadden we volgens mij al vastgesteld :) :Y
Sorry, tijdens het posten kwam werk tussendoor en toen hadden jullie alweer een halve pagina volgepost :+ (net als nu waarschijnlijk).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:22:12 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108255825
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:14 schreef the85mc het volgende:

Gewoon bellen! Ik kom inderdaad ook nogal lomp, of misschien ongeïnteresseerd over in zulke situaties. En dan zit ik mezelf thuis op te vreten over hoe stom ik was. :') En idd, ze kan altijd nog 'nee' zeggen als je haar belt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:23:22 #263
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108255859
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Sorry, tijdens het posten kwam werk tussendoor en toen hadden jullie alweer een halve pagina volgepost :+ (net als nu waarschijnlijk).
:D :Y :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:24:33 #264
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_108255897
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja, dat. :{
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:25:34 #265
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108255929
quote:

[..]

Ik moet verplicht 6 weken met vakantie in de zomer, ook niet ideaal O-) :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:26:44 #266
223810 _aurum_
pi_108255971
Bij mij zijn ze ook niet echt blij als ik meer dan 3 weken vrij wil, maar het hangt ook van de periode af. Q2 en zomer zijn altijd rustig, Q4 is stervensdruk :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:28:06 #267
111075 An24
pi_108256027
Ik ga mee met de rest mc! Misschien wist ze gewoon geen houding te geven. Zo'n eerste afscheid is vaak toch al zo raar :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:29:24 #268
345229 Novem
pi_108256063
@Fera, als je geen appeltaart had gegeten was je lijstje denk ik te weinig qua kcals, voor een sportdag.

@the85mc: ik denk ook dat ze niet al te gretig over wilde komen, gewoon bellen!!
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:30:16 #269
287558 anna82
pi_108256091
quote:

[..]

Minimaal drie weken aaneengesloten? Waar werk jij en zoeken ze nog mensen? :P

Ik heb maar 24 dagen, dus als ik het al zou willen, dan mag ik alleen langer dan 3 weken indien toestemming.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:31:37 #270
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_108256129
Lijstje tot nu toe:

O: sla met kipfilet en avocado
L: 2 vk bh met 2 (zelfgemaakte) kroketten (moesten op)

Alleen het D weet ik: worstjes met tomaat, ui, balsamico, stokbrood..
Dan blijft er nog zuivel en fruit over wat ik sowieso wil nuttigen :) Denk na het sporten iig kwark.
BonprixBig Fish GamesMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:32:18 #271
171890 Chicolate
Chemicals
pi_108256154
Ik zou wel meteen bellen met een plan. Dus niet 'hey ik wil weer wat leuks doen maar geen idee wat en we zien wel en vaagheid', maar zelf komen met 'hey het lijkt me leuk om activiteit X te doen want het was gister zo gezellig'. Ofzo. Maar dat is misschien mijn persoonlijke voorkeur :+.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:34:20 #272
265927 HenkPietKlaasWim
pi_108256207
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Minimaal drie weken aaneengesloten? Waar werk jij en zoeken ze nog mensen? :P

Ik heb maar 24 dagen, dus als ik het al zou willen, dan mag ik alleen langer dan 3 weken indien toestemming.
Energiebranche. B-)
En ik heb er maar 20, maar koop er ook 20 bij. B-)

En 85MC, gewoon bellen. :) Zeggen dat je het leuk vond en of ze nog een keer met je af wilt spreken.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:35:14 #273
357322 ElDinosaur
pi_108256235
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Energiebranche. B-)
Nice, ik heb de afgelopen jaren dagen bijgekocht en niet opgemaakt. :') Heb dit jaar dus 55 vakantiedagen. :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:35:21 #274
117113 Perruche
Muffin!
pi_108256238
Nou als ik een leuke date zou hebben en die jongen zou zeggen "tot binnenkort?", zou ik gewoon antwoorden met "lijkt me leuk, we bellen!". maar goed, misschien was het een ander soort vrouwmensch. Als je d'r leuk vind doe dan inderdaad wat chico zegt, een duidelijk voorstel!
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:36:42 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108256284
85mc: misschien werd zij onzeker van je onspecifieke 'binnenkort', sommige mensen kunnen van ALLES onzeker worden! :+ Dus als jij haar tof vond: gewoon vragen *O* Nee heb je, ja kun je krijgen :7
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 11:37:29 #276
70532 loveli
N
pi_108256304
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou wel meteen bellen met een plan. Dus niet 'hey ik wil weer wat leuks doen maar geen idee wat en we zien wel en vaagheid', maar zelf komen met 'hey het lijkt me leuk om activiteit X te doen want het was gister zo gezellig'. Ofzo. Maar dat is misschien mijn persoonlijke voorkeur :+.
Of met een nooduitgang :P

Ooit:
Manspersoon: Hou je van dat soort muziek?
Moi: Och, op z'n tijd.
Mp: Dingesfestival, zin om mee te gaan?
Moi: Weet niet, zit nogal krap in m'n tijd de komende weken.
Mp: Ik stuur wel een linkje van het festival, dan kun je kijken wat je leuk vindt en wanneer je kunt.
Moi: *shit*

Heb later alsnog afgemaild :+
disclaimer: dat ging om een collega, hij vroeg het waar iemand bij stond en ik had het totaal niet zien aankomen.
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:38:20 #277
255877 Nallie
Einde.
pi_108256347
Lijstjesplanning:

O: appel, kiwi, cornflakes/muesli-mix, yoghurt
T: koffie verkeerd, minneola, 2 dropjes, gekookt ei
L: boterham appelstroop, boterham smeerworst, rijstewafel pindakaas
T: bio reepje
S: half uurtje steppen
D: iets met rode kool en een zelfgemaakte vegaburger
T: misschien wat verse kokos, of nog een stukje havermoutkoek
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:47:42 #278
93603 V1z0R
Hoi
pi_108256671
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat ligt heel erg aan je leefstijl. Als je bijvoorbeeld ook wel eens thuis kan werken, thuis kunt lunchen etc, is het geen probleem. En anders 1 Noor en 1 asielkitten? Noren zijn drukker dan htk katten, brengt een goed balans in huis.

Maar ik ben bevooroordeeld en mag jou keuzes niet beinvloeden ;)
Dat bedacht ik me nou ook net :@

Eerst de rest nog maar even zien te regelen voor m'n huis... Misschien ook maar eens noteren wat al gedaan is en nog moet, beetje overzicht creëren :D :')
Geld-plaatje is in ieder geval geregeld 8-)
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:49:12 #279
365231 Fera
Fire & Blood
pi_108256702
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:29 schreef Novem het volgende:
@Fera, als je geen appeltaart had gegeten was je lijstje denk ik te weinig qua kcals, voor een sportdag.

@the85mc: ik denk ook dat ze niet al te gretig over wilde komen, gewoon bellen!!
Oké. Heb je suggesties om het aan te vullen? Want appeltaart is natuurlijk niet iets dagelijks. :P
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:52:05 #280
365263 creepycookie
chaos
pi_108256792
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:03 schreef V1z0R het volgende:
Klinkt goed Mo, maar levert dat ook niet wat extra druk op? :@

[..]

God neukt ander mythologisch wezen -> Freaky half dier god-achtig wezen komt eruit voort -> <random freaky shit>
/Griekse mythologie :+
Heb je geen mogelijkheid om zoiets ernaast nog te doen? Lijkt me wel verfrissend, zijn toch vaak leuke verhalen om te lezen.

Garnalen! :9

[..]

Ghehehe :D :')
Ik kon dit blok Klassieke Mythologie kiezen, maar dat heb ik niet gedaan omdat andere vakken van hoger niveau de voorrang kregen. Heb vorig jaar al wel een vak over de bijbel gehad aangezien ik daar ook geen reet van wist en dat was erg leuk! Dus wellicht volgend jaar :)
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZoek je mobiel op gsmweb
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:58:22 #281
327254 the85mc
pi_108256983
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal haar vanavond even bellen. Ik denk dat ik haar mee vraag om naar een wijnproeverij te gaan. Al is mijn eerste keer dat ik zelf pas kan volgende week.. Heb lke avond van deze week al volgepland..
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:00:52 #282
287558 anna82
pi_108257092
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Energiebranche. B-)

Nice! Daar heb ik laatst voor gekeken, maar 3 dagen ging me ¤1000 euro kosten, eens kijken hoe moe ik tegen het einde van het jaar ben :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:01:37 #283
287558 anna82
pi_108257118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:58 schreef the85mc het volgende:
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal haar vanavond even bellen. Ik denk dat ik haar mee vraag om naar een wijnproeverij te gaan. Al is mijn eerste keer dat ik zelf pas kan volgende week.. Heb lke avond van deze week al volgepland..
Prima plan! Er mag ook wel iets van tijd tussen zitten hoor :)
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:02:04 #284
287558 anna82
pi_108257129
Zal ik er een gewoonte van maken al mijn opmerkingen af te sluiten met een :) ?
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:10:21 #285
93603 V1z0R
Hoi
pi_108257449
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik kon dit blok Klassieke Mythologie kiezen, maar dat heb ik niet gedaan omdat andere vakken van hoger niveau de voorrang kregen. Heb vorig jaar al wel een vak over de bijbel gehad aangezien ik daar ook geen reet van wist en dat was erg leuk! Dus wellicht volgend jaar :)
Als je er de tijd voor hebt zou ik het zeker doen! :Y

Mc, succes ^O^

Als jij jezelf daar fijn bij voelt Anna, zie ik geen bezwaar :+
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:12:27 #286
294490 Cocotrimonium
pi_108257533
Terug van de dierenarts: niks aan de hand :)

Dude is blijkbaar helemaal niet te dik. Sterker nog, onze slanke Mango is dikker dan de Dude :') En zijn onderbuikflabbel is een hangpens :')

Maar yay voor gezonde beestjes O+ *O*
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:13:31 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108257577
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

Dude is blijkbaar helemaal niet te dik. Sterker nog, onze slanke Mango is dikker dan de Dude :') En zijn onderbuikflabbel is een hangpens :')

:o :D

Dude is gewoon big-boned w/
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:13:59 #288
159579 conleche
pi_108257594
Ik vind de :) multi-interpretabel, dus als je graag mysterieus overkomt, dan is het een goeie.

+ ik rook lente op de fiets

- de dressing over mijn rauwkost bestond uit dunne pindasaus en die had zin om tijdens dat fietsen zijn horizon te verbreden en een kijkje te nemen in mijn tas. Not funny. :N
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:14:42 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_108257614
*O* van de poezels, fijne gedachte.

Wat was het een leuke avond gisteren, veel te veel gedronken en gegeten, was vanochtend dan ook 2.5 kg zwaarder :')
Heb met een lichte kater toch nog 13 km met 10.6/uur hardgelopen!
Nu badkamer schoonmaken, beneden doen, boodschapjes doen, lekker zo'n aanklungeldag.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:14:46 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108257617
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:52 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Cool!

Bijbelvak was ook cool. Ik ben mede daardoor van m'n geloof gevallen :').
Niet meer actief op Fok!
Vattenfall cadeauBoek goedkoper bij booking.comBunq - bank of the free
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:15:16 #291
159579 conleche
pi_108257634
En een w/ en *O* voor gezonde dudes en fruit!!
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:15:45 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108257660
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:13 schreef conleche het volgende:
Ik vind de :) multi-interpretabel, dus als je graag mysterieus overkomt, dan is het een goeie.

+ ik rook lente op de fiets

- de dressing over mijn rauwkost bestond uit dunne pindasaus en die had zin om tijdens dat fietsen zijn horizon te verbreden en een kijkje te nemen in mijn tas. Not funny. :N
Hangt er ook van af wie het zegt idd :P. :) bij Mo is iets anders dan :) bij Anna :P.

En iew @ pindasaus.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:16:14 #293
216210 Ml-etje
pi_108257676
quote:

*O* nice en Dude is gewoon huuuge!
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:21:24 #294
111075 An24
pi_108257866
quote:

*O* poezels.

Ik ga nog even naar kantoor. Tot in het volgende topic! :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:21:34 #295
93603 V1z0R
Hoi
pi_108257873
quote:

*O*

*Lente-ruik-boks*, liep van 't weekend langs 't bos, heerlijk!

Zag Maria en was net m'n youtube geschiedenis door aan het kijken, dus He Mele No Lilo O+

_O_ voor uniekje!

:') voor mezelf omdat ik m'n eigen UI veel te grappig vind :')
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:30:42 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108258215
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef V1z0R het volgende:
:') voor mezelf omdat ik m'n eigen UI veel te grappig vind :')
Ik zie hem nu pas _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:32:11 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108258265
*O* voor de katjes van Co.
Overigens krijgen onze katten wel de calory-reduced variant van Hills C/D. Bedenk me nu dat dat misschien ook even in overleg met DA had gemoeten? Pippa lijkt wel afgevallen te zijn, sinds ze dat krijgt, maar Janneke had het helemaal niet nodig. Maar ze allebei apart voer geven werkt niet bij ons, ze zitten continu uit elkaars bakjes te snaaien.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 februari 2012 @ 12:33:53 #298
70532 loveli
N
pi_108258334
Zijn allebei de katten al geholpen of moest er nog eentje?
crap in = crap out
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:40:18 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_108258587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef loveli het volgende:
Zijn allebei de katten al geholpen of moest er nog eentje?
Heb je het over de mijne? Zijn beide geholpen. Daarna is Pip dus aangekomen. Maar volgens mij vreet die ook gerust de helft van Jannekes bakje leeg.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:48:06 #300
294490 Cocotrimonium
pi_108258849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je het over de mijne? Zijn beide geholpen. Daarna is Pip dus aangekomen. Maar volgens mij vreet die ook gerust de helft van Jannekes bakje leeg.
Ja, Dude doet dat dus ook bij de anderen. We dachten echt dat hij wel wat te dik zou zijn. Maar niet dus :+
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:48:59 #301
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_108258877
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:21 schreef V1z0R het volgende:

Zag Maria en was net m'n youtube geschiedenis door aan het kijken, dus He Mele No Lilo O+

Jij zagde mij? :7 He Mele No Lilo O+ *O* *opzetten gaat*

Oh nouja kennelijk maak ik eerst een nieuw topic aan :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')