Was ik al sinds half 6quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Mevrouw zeurpiet is ook weer wakker!
quote:
Dat snap ik dan weer wel. Mits in GB op vakantie en de dag er voor zeer actief te zijn geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef An24 het volgende:
Ohw, dat heb ik nooit begrepen, van die Engels achtige ontbijtjes met warme worst en bonen enzo, brrr.
Volgens mij wel. Maar ik prepareer de pot altijd. Velletje wc-papier op het 'plateau' en alles glijdt probleemloos & streeploos wegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar ging hij in 1 keer weg?
nom nom nom.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef conleche het volgende:
Koude pizza of chinees als ontbijt is ook wel voorgekomen en niet met tegenzin.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:34 schreef conleche het volgende:
Koude pizza of chinees als ontbijt is ook wel voorgekomen en niet met tegenzin.
Leuk is 'ie he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]al was die op de ZC nog lauw, maar die ging er ook best in als ontbijt.
Shoarma is ook best te doen trouwens!
[..]
Leuk is 'ie he?
Van:ik had 't geluid van mijn flappie perongeluk voluit staan. Donder bijna van de bank afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
In londen kon ik niet eens kiezen in het hotel. Zit je dan met je gezonde bedoelingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel. Mits in GB op vakantie en de dag er voor zeer actief te zijn geweest![]()
Das wel ernstig jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef Laureline het volgende:
Ontbijten doe ik ook niet met brood, maar iedereen hier kan m'n O zo direct opdreunen geloof ik.
Als student was ik het ongezondst (hoi loveli!): ontbijt was een heel pak Appelsientje (met een rietje in de trein), dan tussendoor veel koffie en tompoes/pak donuts, lunch en avondeten kon ook best met een zak chipito's, pakje zure matten en wit brood met salami ofzo. Aaargh!
Oeh het ziet er wel lekker uit ja, al pas ik voor gedroogde garnalen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:25 schreef _aurum_ het volgende:
Deze salade is nom!
Wel hard werken om de mango te raspen
ooh die had ik niet en heb ik er niet in gedaan, ik miste 'm nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh het ziet er wel lekker uit ja, al pas ik voor gedroogde garnalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hmmm.... tempting temptingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat jammer!
En als ik nu eens een taart voor je bak?Hoef je dat niet meer te doen.
Appelboterkoek? Brownies? Al dan niet met cheesecake of dulce de leche?!quote:
Hehe, zoiets idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi HPKW wanneer doe je dat? Tussen één en drie s'nachts?
Oh das wel mooi dan, was zaterdag van 10 tot 14h zoet met 3 broden, pizzadeeg enz. dus 3 taarten lijkt me een berg werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, zoiets idd.
Maar het valt mee qua bereidingstijd hoor.En ik heb de ingredienten meestal gewoon in huis.
De brownies is een kwestie van chocolade en boter smelten en de rest erbij roeren. Boterkoek is wel kneden, maar dat is echt maar 5 minuten werk. Het in de vorm doen en de appeltjes recht neerleggen is het meeste werk. Vooral als je je appeltjes mooi wilt neerleggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh das wel mooi dan, was zaterdag van 10 tot 14h zoet met 3 broden, pizzadeeg enz. dus 3 taarten lijkt me een berg werk.
Zit een zak spinazie door de burritos.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef Perruche het volgende:
Vind het eigenlijk best een mooi lijstje, XM! Alleen jammer dat er geen groente in zit en dat er geen muesli in je kwark zit.
Ik bedoelde fruit waar ik zei groente, pardon...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zit een zak spinazie door de burritos.
En vind ontbijt kcal-technisch al heavy genoeg met volle kwark erbij.
..Eerste T..?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik bedoelde fruit waar ik zei groente, pardon...
Een gedeelte van mij vind nog steeds niet dat het genoeg is geweest, dat is best lastigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een hele slechte periode gehad (ben niet voor niks bijna 90 kg geweest): chips en ijs als avondeten doet het hem wel. Kan me het moment dat ik besloot dat het genoeg was geweest ook nog goed herinneren: 21 januari 2007 (m'n verjaardag)
.
oh, in plaats van een salade bij de D gegrilde broccoli en aubergine. Ff wat groente inhalen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Na 8 uur lang wiskunde geleerd te hebben nu net 5 km. hardgelopen. Nu moe. Morgen calculus, ik heb angst. Vandaag ging wel goed. Lijstje is voor de omstandigheden ook wel okay (ja, carbs, maar heb weinig controle over het eten op dit moment)
O: yoghurt met banaan en muesli, kwart appel
T: mueslireep
L: spätzle met champignon/varkensvlees, bakje sla, kommetje soep.
T: appel, mueslireep
T: yoghurt
S: 5 km. hardlopen
D: restje champignonlasagna, salade.
Jij verdient een schouderklopje!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 75% fr.kwark, 25% volle kersenkwark, bakje van ca. 300 gr.
T: banaan
L: 2 bruine boterham met uitsmijter kaas (3 eieren), glas aardbeien/sinaasappelsap
T: paar engelse dropjes
D: 2 burrito's (medium size) met gehakt, spinazie, tomaat en kaas erover
S: RPM
Ga mezelf over half uurtje naar de sportschule schoppen.
Herkenbaar, maar ik had (en heb nog een beetje) wel een buikje en had toen een belabberde conditie en bovenbenen die elkaar raakten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een gedeelte van mij vind nog steeds niet dat het genoeg is geweest, dat is best lastig. Wat meehielp is dat ik nooit zwaarder dan 65 kilo werd, al verstouwde ik 5000 kcals per dag (volgens mij woog ik in m'n slechtste tijd gewoon onder de 60), dan heb je niet echt een aansporing om er iets aan te gaan doen. Wel een bewijs dat vreten op de lange duur toch niet zó slecht is als diëten.
Ik vind het weinig en ik mis groente en fruit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
O: roggebrood met pindakaas
L: bagel met tonijnsalade
T: bakje aardbeienyoghurt
D: pannenkoeken! Ik kán er 4 eten, want er zijn er 4 voor me gemaakt, maar ik weet nog niet of ik dat ga redden
T: plakje zuurdesembrood met geitenkaas en honing
ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het weinig en ik mis groente en fruit.
Ik vind het zo jammer dat jij geen commentaar op je lijstjes kunt verdragen. Elke keer komt er zoiets...quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: 3 eieren met groente (paprika, broccoli, champi's)
T: boterham ham, boterham filet AM
L: bakje linzensoep, boterham geitenkaas
T: ehh ja ik liep tegen een baal kroepoek aan
T: 1 kokoskoekje, stukje choco
D: snijbonen, witte bonen in tomatensaus en peperbiefstukje
T: appel, kokoskoekje
T: nootjes (2 handjes pinda's enz.)
S: stuk stevig doorstappen met Bo en huis opruimen, met de ragebol ijverig zijn.
4 glazen water, 4 koppen groene thee, zo nog even wat drinken.
Ja dinsdag snaaidag, is mijn 2e dag vanaf 7 uur en valt me altijd zwaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Mooi lijstje verder. Wel wat gesnoep hier en daar, maar volgens mij ben jij aardig op gewicht? Je ontbijt, lunch en avondmaal zien er iig goed uit!
Mijn radar voor passieve agressie gaat af door jouw overdadige gebruik van smiley's. Ik hoop dat ik er naast zit.quote:
Huh? Why no maggi meer?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ontbijt de laatste tijd met havermout op mn werk. Vind het geweldig, vrees alleen dat ik dat over een week of 5 niet meer kan doen vanwege geen magnetron meer op het werk.![]()
Maar dan ga ik maar weer terug naar de old school bakken yoghurt met muesli. Komt mijn muesli voorraad ook eens op.
We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.quote:
Je ging niet met de auto, dus ik zeg: verlengsnoer en magné op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.
Meenemen die maggi. Anders gooien ze hem toch maar weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
We gaan verhuizen. Naar een nieuw gebouw. En ik krijg dan wel een parkeerplaats, maar ik vrees dat er geen magnetrons meer staan om mijn havermout en soepjes op te warmen.
Is dat trouwens dat lellike gebouw langs de A20?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ugh! Wij hebben naast de koffieautomaat een gootsteen met twee kranen. Een gewone en een met extra koud water, heel fijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
Nu we toch bezig zijn, bij ons willen ze een koffie automaat die ook koud water spuugt uit hetzelfde buisjebrrrr
Lekker! Vooral die oat square. Ben gek op zulke dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Nallie het volgende:
Ik zie veel lekkere en originele lijstjes en volgens mij weet iedereen wat hij wel of niet mistVerder eens met kwark na het sporten voor XM en ook nog een T voor Xennia!
Gooi ik mijne er ook maar in!
O: havermout, banaan, 3 dadels
T: appel
L: 1 bh pindakaas, 1 bh smeerworst
T: rijstwafel geitenkaas, halve komkommer
B: ruim een uur fietsen
D: aubergine/linzencurry (kleine portie)
T: stukje blueberry oat square
S: ruim een uur boksen
T: bakje yoghurt met 4 pruimen en wat cornflakes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |