Bekend probleem ja. Toevoegen op mailadres schijnt vaker goed te gaan dan op Battletag. Maar rondom dat toevoegen zitten nog wat uitdagingen bij Blizzard.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn er trouwens mensen die problemen hebben om friends toe te voegen? Dat systeem werkt echt voor geen meter bij mij. Als ik uitnodigingen verstuur komen ze niet aan, tot nu toe heb ik er slechts één mogen ontvangen die ik wel kon accepteren.
Dit is inmiddels (eindelijk) opgelost by the by.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:25 schreef 2dope het volgende:
Ik heb via Tweakers een betakey gewonnen, maar kan nog steeds niet spelen... Gare foutmelding "315300: username or password incorrect".
Weet iemand of hier al een degelijke workaround voor is? Van het weekend ff gezocht maar kom alleen maar mensen tegen die hetzelfde probleem hebben, geen oplossing.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4015162625
Dat zal wel moeten als ze echt mikken op Q2quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef genakt het volgende:
http://diablo.incgamers.c(...)ment-page-2#comments
Misschien binnenkort release datum![]()
Echt opgelost of heb je een oplossing gevonden??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is inmiddels (eindelijk) opgelost by the by.
Oh ok, goed om te weten dat ik niet de enige ben!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Bekend probleem ja. Toevoegen op mailadres schijnt vaker goed te gaan dan op Battletag. Maar rondom dat toevoegen zitten nog wat uitdagingen bij Blizzard.
Het is echt opgelostquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Echt opgelost of heb je een oplossing gevonden??
Zeker weten? Op het forum regent het nog altijd klachten namelijk. Ik wacht nog wel even voor ik mijn e-mail adres weer terugverander.quote:
Er zijn ongetwijfeld nog steeds mensen die niet konden inloggen. In het betreffende topic waar ik eerder naar linkte in dit topic was in ieder geval een mededeling langsgekomen dat het opgelost zou moeten zijn - hierna volgden tig user comments om te melden dat het inderdaad werkte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef splendor het volgende:
[..]
Zeker weten? Op het forum regent het nog altijd klachten namelijk. Ik wacht nog wel even voor ik mijn e-mail adres weer terugverander.
Het enige wat ik zeker weet is dat het bij mij vanaf moment één niet werkte en nu wel. Daarnaast lees ik overall dat het weer werkt. Wellicht op het forum van Blizzard nog wat klachten maar door de bank genomen moet het opgelost zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:42 schreef splendor het volgende:
[..]
Zeker weten? Op het forum regent het nog altijd klachten namelijk. Ik wacht nog wel even voor ik mijn e-mail adres weer terugverander.
Ga er maar vanuit dat het een eind juni release gaat worden. Die zijn nog lang niet klaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:00 schreef genakt het volgende:
http://diablo.incgamers.c(...)ment-page-2#comments
Misschien binnenkort release datum![]()
Au, dat is wel een flinke tegenslag!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Betakey van iemand gekregen <3
Is mn pc te kudt om de boel te draaien zelfs op alles low :/
corpsespiders -> 10s delay -> deaud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leen je die toch uit :-)quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kan de key niet doorgeven, zit aan bnetaccount vast...
geef mij die key dan hommoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is inmiddels (eindelijk) opgelost by the by.
Kan je me daar wat over PM-en?quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:30 schreef Dside het volgende:
Als je geen beta key hebt, gewoon via private server. Dan kan je hier en daar toch wat uitproberen.
tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |