Ik weet niet of zo enthousiast doen over anale seks Libelle waardig is hoorquote:
quote:
quote:
What else is new..quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat moest toch echt wel ingeluld zijn
Dat is kut. Oh wacht, toch niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen in het weekend anale seks?
Alleen in het weekend seks, ongeacht wat voorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen in het weekend anale seks?
Wat een kutleven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen in het weekend seks, ongeacht wat voor
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen in het weekend seks, ongeacht wat voor
In het weekend ook niet. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij wel door de week seks hebt...
It ain't easy idd..quote:
Dat wil ik toch heul niet, ik wil dezelfde!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je er niet één bij regelen voor door de week dan?
Af en toe een ander is wel leuk voor de afwisselingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch heul niet, ik wil dezelfde!
Neuh, ik ben best een trouwe pup.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe een ander is wel leuk voor de afwisseling
Boring!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben best een trouwe pup.
Echt welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe een ander is wel leuk voor de afwisseling
Ik weet het, ik ben hopeloos.quote:
En saai... blijkbaar...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben hopeloos.
quote:
Ach, in een reeks die singles heet vol mensen die nooit neuken is in het weekend al heel watquote:
Oh en wacht, ik vergeet helemaal om gepast pochend te reageren met hoe vaak dan wel niet gebeurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, in een reeks die singles heet vol mensen die nooit neuken is in het weekend al heel wat.
I'm not impressedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en wacht, ik vergeet helemaal om gepast pochend te reageren met hoe vaak dan wel niet gebeurd.![]()
quote:
Vol mensen die nooit neuken is, zeker overdag, al lang geen waarheid meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, in een reeks die singles heet vol mensen die nooit neuken is in het weekend al heel wat.
Dat liever dan ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je plasseks prima bij gebruiken
Ik zal de grappig over pissig zijn etc achterwege latenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben al genoeg afgezeken door mijn ex![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de grappig over pissig zijn etc achterwege laten.
moet het hier nou alweer over mij gaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang je zelf de nadruk er ook altijd op legt:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet het hier nou alweer over mij gaan?
jamaar dan is het m'n eigen schuldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je zelf de nadruk er ook altijd op legt:
jaja, nu weten we het welquote:
Het weekend was wel erg lekkerquote:
quote:
Oh zo, maar als je het ene komt doen, kan het andere ook welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik had het heul niet over seks! Maar over blues
In Amsterdam nog wel
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weekend was wel erg lekker
Maar komend weekend wordt rustig wss dus nu boeit het me niet zo erg
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo, maar als je het ene komt doen, kan het andere ook wel.
Zondequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]I multitasked my little ass off, duh.
Oh nog gefeliciteerd he ouwequote:
Niks zonde aanquote:
ja, dank je wel jong blaadjequote:
Die ass hoeft er toch niet af?quote:
Oh nee dat is waar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ass hoeft er toch niet af?.
Ow ok, not my cuppaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam Derby Dames vs. Rollergirls of the Apocolypse (Berlijn) kijken in de Apollohal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Anders rij je ff je auto aan puin..
Jaja vrouw enz.
Poor noukiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Jaja vrouw enz.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam Derby Dames vs. Rollergirls of the Apocolypse (Berlijn) kijken in de Apollohal.
Jaja vrouw enz.
Meiden in opzichtige kleding die aan rugby op rolschaatsen doen. Lijkt me dat dat IEDEREENS cuppa isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow ok, not my cuppa..
Er is ook nog iets van een meet geloof ik.
Jaja vrouw enz.
Als je het zo stelt......quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meiden in opzichtige kleding die aan rugby op rolschaatsen doen. Lijkt me dat dat IEDEREENS cuppa is
Weet ik dat? Oh, die Ierse pubquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het zo stelt.......
Mocht je je daarna vervelen weet je waar we zitten.
Korsakov? Is dat nog de moeite waard om heen te gaan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik dat? Oh, die Ierse pub
Weet het nog niet. Ik ben er dan met mrs. en een aantal dames van The Bashin' Bluefingers. En er is een afterparty in de Korsakov
Daar ben ik 80 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het al niets meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Korsakov? Is dat nog de moeite waard om heen te gaan tegenwoordig?
Niet tof.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Jaja vrouw enz.
Same here, wat een vergane glorie is dat zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik 80 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het al niets meer.
Geen flauw idee. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer geweest. Afterparty begint ook pas om 23:00 en we moeten nog terug naar Zoetermeer met OV. Dus weet nog helemaal niet wat en hoe. Ws. EEN kroeg in met een paar vrouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Korsakov? Is dat nog de moeite waard om heen te gaan tegenwoordig?
Niet alles kan er zo oud nog zo goed uitzien als jij Qquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik 80 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het al niets meer.
Ga dan lekker naar de Waterhole, altijd gezellig, leuke muziek, goeie sfeerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer geweest. Afterparty begint ook pas om 23:00 en we moeten nog terug naar Zoetermeer met OV. Dus weet nog helemaal niet wat en hoe. Ws. EEN kroeg in met een paar vrouwen.
Ik zal 1 van de weinige mannen zijn, ik zal niet veel te bepalen hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar de Waterhole, altijd gezellig, leuke muziek, goeie sfeer. En een stuk makkelijker qua locatie
.
Fair enoughquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal 1 van de weinige mannen zijn, ik zal niet veel te bepalen hebben
So true.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet alles kan er zo oud nog zo goed uitzien als jij Q
Nope, niets aan de handquote:
Mijn vrouwen, ksstquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough.
Ach, ik had plannen, die gaan niet meer door (heb het afgekapt) dus nu had ik een avondje niets te doen.
Rustig maar hoor, ik zal je alleen laten met je skate-haremquote:
Kan je altijd heen gaan mocht je daar zaterdag zin in hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik zal je alleen laten met je skate-harem. Ik had het over die meet
.
En als ze daarbij doordeweeks ook niks doen....dan blijft het hier druk...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |