Ik weet niet of zo enthousiast doen over anale seks Libelle waardig is hoorquote:
quote:
quote:
What else is new..quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat moest toch echt wel ingeluld zijn
Dat is kut. Oh wacht, toch niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen in het weekend anale seks?
Alleen in het weekend seks, ongeacht wat voorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen in het weekend anale seks?
Wat een kutleven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen in het weekend seks, ongeacht wat voor
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen in het weekend seks, ongeacht wat voor
In het weekend ook niet. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij wel door de week seks hebt...
It ain't easy idd..quote:
Dat wil ik toch heul niet, ik wil dezelfde!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je er niet één bij regelen voor door de week dan?
Af en toe een ander is wel leuk voor de afwisselingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat wil ik toch heul niet, ik wil dezelfde!
Neuh, ik ben best een trouwe pup.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe een ander is wel leuk voor de afwisseling
Boring!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben best een trouwe pup.
Echt welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe een ander is wel leuk voor de afwisseling
Ik weet het, ik ben hopeloos.quote:
En saai... blijkbaar...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben hopeloos.
quote:
Ach, in een reeks die singles heet vol mensen die nooit neuken is in het weekend al heel watquote:
Oh en wacht, ik vergeet helemaal om gepast pochend te reageren met hoe vaak dan wel niet gebeurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, in een reeks die singles heet vol mensen die nooit neuken is in het weekend al heel wat.
I'm not impressedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en wacht, ik vergeet helemaal om gepast pochend te reageren met hoe vaak dan wel niet gebeurd.![]()
quote:
Vol mensen die nooit neuken is, zeker overdag, al lang geen waarheid meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, in een reeks die singles heet vol mensen die nooit neuken is in het weekend al heel wat.
Dat liever dan ja.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar kun je plasseks prima bij gebruiken
Ik zal de grappig over pissig zijn etc achterwege latenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben al genoeg afgezeken door mijn ex![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de grappig over pissig zijn etc achterwege laten.
moet het hier nou alweer over mij gaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang je zelf de nadruk er ook altijd op legt:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet het hier nou alweer over mij gaan?
jamaar dan is het m'n eigen schuldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je zelf de nadruk er ook altijd op legt:
jaja, nu weten we het welquote:
Het weekend was wel erg lekkerquote:
quote:
Oh zo, maar als je het ene komt doen, kan het andere ook welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik had het heul niet over seks! Maar over blues
In Amsterdam nog wel
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weekend was wel erg lekker
Maar komend weekend wordt rustig wss dus nu boeit het me niet zo erg
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo, maar als je het ene komt doen, kan het andere ook wel.
Zondequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]I multitasked my little ass off, duh.
Oh nog gefeliciteerd he ouwequote:
Niks zonde aanquote:
ja, dank je wel jong blaadjequote:
Die ass hoeft er toch niet af?quote:
Oh nee dat is waar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ass hoeft er toch niet af?.
Ow ok, not my cuppaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam Derby Dames vs. Rollergirls of the Apocolypse (Berlijn) kijken in de Apollohal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Anders rij je ff je auto aan puin..
Jaja vrouw enz.
Poor noukiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Jaja vrouw enz.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Amsterdam Derby Dames vs. Rollergirls of the Apocolypse (Berlijn) kijken in de Apollohal.
Jaja vrouw enz.
Meiden in opzichtige kleding die aan rugby op rolschaatsen doen. Lijkt me dat dat IEDEREENS cuppa isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow ok, not my cuppa..
Er is ook nog iets van een meet geloof ik.
Jaja vrouw enz.
Als je het zo stelt......quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meiden in opzichtige kleding die aan rugby op rolschaatsen doen. Lijkt me dat dat IEDEREENS cuppa is
Weet ik dat? Oh, die Ierse pubquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het zo stelt.......
Mocht je je daarna vervelen weet je waar we zitten.
Korsakov? Is dat nog de moeite waard om heen te gaan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik dat? Oh, die Ierse pub
Weet het nog niet. Ik ben er dan met mrs. en een aantal dames van The Bashin' Bluefingers. En er is een afterparty in de Korsakov
Daar ben ik 80 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het al niets meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Korsakov? Is dat nog de moeite waard om heen te gaan tegenwoordig?
Niet tof.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
Jaja vrouw enz.
Same here, wat een vergane glorie is dat zegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik 80 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het al niets meer.
Geen flauw idee. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer geweest. Afterparty begint ook pas om 23:00 en we moeten nog terug naar Zoetermeer met OV. Dus weet nog helemaal niet wat en hoe. Ws. EEN kroeg in met een paar vrouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Korsakov? Is dat nog de moeite waard om heen te gaan tegenwoordig?
Niet alles kan er zo oud nog zo goed uitzien als jij Qquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar ben ik 80 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het al niets meer.
Ga dan lekker naar de Waterhole, altijd gezellig, leuke muziek, goeie sfeerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer geweest. Afterparty begint ook pas om 23:00 en we moeten nog terug naar Zoetermeer met OV. Dus weet nog helemaal niet wat en hoe. Ws. EEN kroeg in met een paar vrouwen.
Ik zal 1 van de weinige mannen zijn, ik zal niet veel te bepalen hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar de Waterhole, altijd gezellig, leuke muziek, goeie sfeer. En een stuk makkelijker qua locatie
.
Fair enoughquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal 1 van de weinige mannen zijn, ik zal niet veel te bepalen hebben
So true.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet alles kan er zo oud nog zo goed uitzien als jij Q
Nope, niets aan de handquote:
Mijn vrouwen, ksstquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fair enough.
Ach, ik had plannen, die gaan niet meer door (heb het afgekapt) dus nu had ik een avondje niets te doen.
Rustig maar hoor, ik zal je alleen laten met je skate-haremquote:
Kan je altijd heen gaan mocht je daar zaterdag zin in hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig maar hoor, ik zal je alleen laten met je skate-harem. Ik had het over die meet
.
En als ze daarbij doordeweeks ook niks doen....dan blijft het hier druk...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goedenmiddagquote:
Ik leer het ook nooit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ai, gaat het meteen mis. Jammer man.
+6quote:
That's how I feel myself today... sowwyquote:
I feel myself most daysquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:53 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
That's how I feel myself today... sowwy
Ik voel me haast nooit negatiefquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je je nu negatief voelt.. wil ik dan weten hoe t eruit ziet / voelt
Alles kan kapot in een kwartierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik al iemand die het graag opdrinkt
*krak*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen heb ik al iemand die het graag opdrinkt
iPad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Behalve nu, omdat ik nu voor de volgende ~21 uur een iPad in mijn bezit heb. Moet hem zelfs mee naar huis nemen *bibber*
Negatief is zoooo 2001.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik voel me haast nooit negatief
En morgen ben je van je geloof gevallenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
Behalve nu, omdat ik nu voor de volgende ~21 uur een iPad in mijn bezit heb. Moet hem zelfs mee naar huis nemen *bibber*
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
*krak*
Dat was mijn hart. En mijn bierbuik.
zwaaien!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Hé, de brandweer. Dat was lang geleden.
ja, snap ik, dan merk je hoe een goed werkend tablet werkt en dan kan je nooit meer serieus naar een Android-device kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
De kracht van herhaling!quote:
Is het niet de politie in vermomming?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Hé, de brandweer. Dat was lang geleden.
Je hebt alles al.. dus je hebt daar niets te zoekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
De kracht van herhaling!
Apple.
Volgende week gaat de Apple Store in Amsterdam open!
Ik ga nu al in de rij liggen!
Ik moet nog een keer een iMac. Voor de rest heb ik inderdaad alles al. Alhoewel ik mn MBP ook nog eens moet inruilen voor een MBA.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt alles al.. dus je hebt daar niets te zoeken
Ik kom er elke dag langsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
De kracht van herhaling!
Apple.
Volgende week gaat de Apple Store in Amsterdam open!
Ik ga nu al in de rij liggen!
Je lijkt m'n zwager wel. Die had nu ook een MacBook. En z'n treintjes zijn ook aangesloten op z'n Mac ergens. Ik snap er geen zak van maar het ziet er wel mooi uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer een iMac. Voor de rest heb ik inderdaad alles al. Alhoewel ik mn MBP ook nog eens moet inruilen voor een MBA.
Denk je dat ik hem aan doe? Jij bent gekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En morgen ben je van je geloof gevallen
Je kan nu natuurlijk wel bewijzen hoeveel fijner Android isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je dat ik hem aan doe? Jij bent gek
Daarbij, ik heb een Android tablet, die doet het prima, waarom zou ik nou plots denken, oh, maar deze is veel beter.
'cos it isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je dat ik hem aan doe? Jij bent gek
Daarbij, ik heb een Android tablet, die doet het prima, waarom zou ik nou plots denken, oh, maar deze is veel beter.
tas in - tas mee naar huis - tas in hoek - slapen - tas mee naar baas van baas - iPad geef.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, snap ik, dan merk je hoe een goed werkend tablet werkt en dan kan je nooit meer serieus naar een Android-device kijken.
Huis ontsmettenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tas in - tas mee naar huis - tas in hoek - slapen - tas mee naar baas van baas - iPad geef.
Ik denk dat ik wel veilig ben
Jij kent de "invade-dreams" App nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tas in - tas mee naar huis - tas in hoek - slapen - tas mee naar baas van baas - iPad geef.
En daar gaat het om!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar het ziet er wel mooi uit
Nee, dat kan ook niet. Ze zullen even goed werken (hoewel, die van mij is nieuwer dan deze iPad 1, dus zal iets beter zijn, maar weet dat dat komt omdat hij nieuwer isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan nu natuurlijk wel bewijzen hoeveel fijner Android is(bewijs als in.. wat jij vindt natuurlijk
)
Ah, zelfbescherming. Je weet al dat je anders helemaal om gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkt die ook terwijl het apparaat is uitgeschakeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij kent de "invade-dreams" App niet.
Idd. Apple is tof, Android is kut.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, idd wel een uitgekauwd onderwerp inmiddels, en allang beslist.
Nee, ik wil niet dat iemand mij er mee zietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, zelfbescherming. Je weet al dat je anders helemaal om gaat.
Niet als je hem in een loden brandkast met wanden van minimaal een meter dik stopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkt die ook terwijl het apparaat is uitgeschakeld?
Hoezo geld teveelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga morgen eerst een Playstation Vita halen, iPad3 in maart pas.
Ik hou het nog wel even vol met mn iPad 2.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik las gisteren een mooi artikel over de Vita. Over dat het een geweldig apparaat is, maar dat het ws. ook zo'n beetje de laatste dedicated handheld is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Vitaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:09 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat zit er wel in idd, maar 2 analoge sticks onderweg icm een (bijv) MW is het me gewoon wel waard.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las gisteren een mooi artikel over de Vita. Over dat het een geweldig apparaat is, maar dat het ws. ook zo'n beetje de laatste dedicated handheld is.
Heb even zitten denken om een SonyEricsson met psp erin te kopen. Niet gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vita
Ik heb al een PSP die ligt te verstoffen
Die van mij ligt bij Requote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vita
Ja, de besturing is wel iets beter dan op een touchscreen, maar een te kleine niche om het te overleven. Zeker omdat de meeste mensen Pokemon op hun handheld spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zit er wel in idd, maar 2 analoge sticks onderweg icm een (bijv) MW is het me gewoon wel waard.
Lemmings hoort op de DSquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij ligt bij Re. Ik vind het een leuk ding, maar mijn soort spellen zijn er gewoon niet 100% lekker op de spelen.
Ik vrees het ook, maar als er maar genoeg worden verkocht om een paar leuke spellen op te kunnen regelen, en daarna hoop ik op homebrew die andere dingen gaan porten ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, de besturing is wel iets beter dan op een touchscreen, maar een te kleine niche om het te overleven. Zeker omdat de meeste mensen Pokemon op hun handheld spelen.
Zelfs te dom om dat te onthoudenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben te dom voor eeh, hoe heet dat klotespel nou met 3D.
Ze willen toch alle ps3 games downloadable beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, maar als er maar genoeg worden verkocht om een paar leuke spellen op te kunnen regelen, en daarna hoop ik op homebrew die andere dingen gaan porten ofzo.
het is best veel geld, maar nou ook weer geen enorm financieel risico.
Ik hou het wel gewoon bij PC-games.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vita
Er gaan nogal wat geruchten, maar Killzone 3 onderweg zou zo roelerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze willen toch alle ps3 games downloadable beschikbaar stellen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:23 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Wil slapen daar muchos!!!
Daarom schreef ze Wow en niet WoWquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
WoW is voor kansloze nerds! Dit is tof!
Precies!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godt wordt ook weer een dagje ouder he.
Voor sommige relaties is minder tijd nodig... helaasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles kan kapot in een kwartier
Ach als het kapot gaat binnen een kwartier was het vast al niet zo'n geweldige relatie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:34 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Voor sommige relaties is minder tijd nodig... helaas
Ach, je bent zo oud als waar je aan voeltquote:
Dat zeggen alle oudjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je bent zo oud als waar je aan voelt.
Hij zei games!quote:
Bij mijn huidige relatie wordt het lastig, hoewel, als ik met haar moeder naar bed ga, kan het binnen 2 minuten klaar zijn...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach als het kapot gaat binnen een kwartier was het vast al niet zo'n geweldige relatie.
om voor 2 minuten je relatie te verknooien.. weet niet of dat het wel waard isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mijn huidige relatie wordt het lastig, hoewel, als ik met haar moeder naar bed ga, kan het binnen 2 minuten klaar zijn...
Plants versus Zombiesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb wel eens de neiging om weer eens een spelletje te spelen, maar vind het lastig om leuke te vinden..
He, ik ga het ook niet doen, maar het KAN.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
om voor 2 minuten je relatie te verknooien.. weet niet of dat het wel waard is
Maar wist niet dat je die ma zo lekker vond dat je zo snel zou komenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, ik ga het ook niet doen, maar het KAN.
Niet zo'n goed voorbeeld. WoW wordt alleen lang gespeeld omdat er steeds nieuwe dingen voor uitgebracht worden (en de sociale verslavingsfactor). De herspeelbaarheid is dramatisch.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb van de vlagen, soms maanden niet, dan opeens weer een tijd heel veel. Ligt ook een beetje aan de spellen die zijn uitgekomen, van die dingen als WoW die je in theorie eeuwig kan doorspelen boeien me nooit zo.
Het was een hypotetisch voorbeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wist niet dat je die ma zo lekker vond dat je zo snel zou komen
Nou ja, ik bedoel dus idd meer dat ik rap uitgekeken ben op een game, doe alleen de singleplayers, multi boeit me al helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet zo'n goed voorbeeld. WoW wordt alleen lang gespeeld omdat er steeds nieuwe dingen voor uitgebracht worden (en de sociale verslavingsfactor). De herspeelbaarheid is dramatisch.
Ik heb WoW een paar jaar gespeeld, en ben daardoor helemaal klaar met MMORPG. Civilization bijvoorbeeld, speel ik al 22~23 jaar. Wel in verschillende versies, maar ik zou nu zo weer Civ I kunnen gaan spelen
mwah, voornamelijk voor in de bus ofzo, dat soort spelletjes.quote:
Heb nog maar 1 game echt veel gespeeld en dat was meer omdat ik t samen deed met m'n vriend.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
mwah, voornamelijk voor in de bus ofzo, dat soort spelletjes.
Same here.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel dus idd meer dat ik rap uitgekeken ben op een game, doe alleen de singleplayers, multi boeit me al helemaal niet.
Skyrim heb ik vrij lang gespeeld, maar heb er nu nooit meer zin in.
Een spelletje kan niet op tegen een goede game met een goed verhaal, goed beeld/geluid, goede besturing en een goede gameplay. No wai josé.quote:
Oh ja, dat doe ik nu ook veel. Samen op de iPadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nog maar 1 game echt veel gespeeld en dat was meer omdat ik t samen deed met m'n vriend.
ow wacht.. en nog eentje toen ik jonger was. Maar dat dan weer samen met m'n paps![]()
iPad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat doe ik nu ook veel. Samen op de iPad
Toshiba Librettoquote:
Excitingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat doe ik nu ook veel. Samen op de iPad
Had je een dinnetje???quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Exciting.
Dat was voor mij een reden om er pas geleden maar weer mee te nokken, binnen 3 weken kwamen we al niet meer verder dan suf film kijken op de bank.
Heeft hier ook niet gestaan hoorquote:
Heeee, ik heb zaterdag ontzettend hard gebluesd!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Exciting.
Dat was voor mij een reden om er pas geleden maar weer mee te nokken, binnen 3 weken kwamen we al niet meer verder dan suf film kijken op de bank.
quote:
En waarom niet? FOK! is toch je leven?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft hier ook niet gestaan hoor.
Je wordt echt oud.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En stiekem vind ik onderuit op de bank helemaal niet altijd zo erg
ja, dat eerste moet bij mij ook gewoon regelmatigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heeee, ik heb zaterdag ontzettend hard gebluesd!Tot diep in de nacht man!
Oke, voor ik op gang was, was ik een uur verder, maar toch.
En stiekem vind ik onderuit op de bank helemaal niet altijd zo erg
quote:
Schaduwlevenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
En waarom niet? FOK! is toch je leven?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat eerste moet bij mij ook gewoon regelmatig. Niet 1 keer per 2 weken, als het uitkomt
.
Ik ook niet, maar dan niet als standaard.
hey, dat was als "ja met jou valt er nog wel iets te beleven" post hoor, mutsquote:
Nou goed, jammer dat het niet heeft gewerkt dan. Was ze verder wel leuk?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heeft hier ook niet gestaan hoor.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, dat was als "ja met jou valt er nog wel iets te beleven" post hoor, muts.
Jawel, leren kennen in de kroeg, wilde avond etc... paar keer gedate, redelijk snel bij elkaar blijven slapen etc, maar al snel bleek toch dat ze opzoek was zeg maar. Ik had na een date of 6 geen zin om al meteen te gaan vertellen hoeveel ik van dr hield etcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou goed, jammer dat het niet heeft gewerkt dan. Was ze verder wel leuk?
Yeps, we kunnen je afschrijven, je kan door naar Almere. NEXT!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zie je, ik herken het al niet eens meer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, we kunnen je afschrijven, je kan door naar Almere. NEXT!.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Almere? Zo erg ben ik toch ook weer niet?
Doodverwensing!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, we kunnen je afschrijven, je kan door naar Almere. NEXT!.
levensloosheidsverwensing! Leer dat nou eens!quote:
Same thing. Je kan beter dood zijn dan in Almere wonen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
levensloosheidsverwensing! Leer dat nou eens!.
Hmmzzzzzz, in Almere hebben ze wel internet......quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Same thing. Je kan beter dood zijn dan in Almere wonen.
quote:
Ik ook wel. Beter dan hier. En dichter bijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou nu best graag in Almere willen wonen
Ok ok, het zal nog wel meevallen, zo snel kan het niet achteruit gaanquote:
En dat alleen maar omdat ik spelletjes speel op de iPadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, het zal nog wel meevallen, zo snel kan het niet achteruit gaan.
quote:
Nee, voornamelijk omdat je nog immer zo lekker hapt my pretty little thingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat ik spelletjes speel op de iPadShame on you HW!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk omdat je nog immer zo lekker hapt my pretty little thing.
Das toch jouw ding?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag hopen dat je daar niet in hapt...
Nee, hooguit heeeeel zachtjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag hopen dat je daar niet in hapt...
In crap?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, hooguit heeeeel zachtjes
quote:
Waar het hart vol van is stroomt de doos van overquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh haha, ik zit met mijn hoofd te veel bij werk, dacht op de een op andere manier dat het over piemels ging
![]()
Oj...
En terecht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker niet! Vind dat bijzonder vies.
Ja, je hebt me door, mmmmmmmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is stroomt de doos van over.
Hap nummer 2quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knowquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, je hebt me door, mmmmmmm!!
Yeah, you piece of shit.quote:
Hoe ouderwetsch!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He wishes!quote:
quote:
Ik had het over de ondergrondse kroeg in Enschede, wat vroeger een openbaar toilet was. Passend dus.quote:
Dit was hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:53 schreef Ripley het volgende:
doe eens een update van die scharrel HW! Zag wel al her en der wat facebookdingetjes dacht ik
Neen inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht.Vind het ook niet te vergelijken met golden showers..
Ik vind feces echt zo'n goor woord.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen inderdaad.
Urine is steriel, feces zit vol met bacteriën
Goed voor de weerstand!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen inderdaad.
Urine is steriel, feces zit vol met bacteriën
plas & poep past zo slecht bij woorden als steriel en bacteriën vind ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind feces echt zo'n goor woord.
Ja, jij kan er ook niks aan doen dat ik dat een goor woord vind.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
plas & poep past zo slecht bij woorden als steriel en bacteriën vind ik
oeeh dat is ook wel lekker. Alleen vind ik het vaak net te veel gedoe (ofzo) voor m'n eentjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond pannekoeken, want het is pannekoekendag
pinguinradioquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een goeie radiozender? Ik luister sinds kort op werk weer radio, en ik merk dat voor bagger geldt; als je het maar vaak genoeg draait ga je het vanzelf leuk vinden.
Voor mijn hele muzieksmaak naar de filistijnen is.
Dank. Ik begon echt af te stompen door 3FM.quote:
di.fmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand een goeie radiozender? Ik luister sinds kort op werk weer radio, en ik merk dat voor bagger geldt; als je het maar vaak genoeg draait ga je het vanzelf leuk vinden.
Voor mijn hele muzieksmaak naar de filistijnen is.
Valt toch wel mee. Gewoon half pakje of 1/3de gebruiken, 2~3 bakken (waarvan minstens 1 met spek en appelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oeeh dat is ook wel lekker. Alleen vind ik het vaak net te veel gedoe (ofzo) voor m'n eentje
100% nl!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef Kluts het volgende:
Vanaf morgen heb ik een collega op de kamer, nu maar hopen dat die geen Skyradio-smaak heeft.
psies, heb je zo'n voorbeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mijn huidige relatie wordt het lastig, hoewel, als ik met haar moeder naar bed ga, kan het binnen 2 minuten klaar zijn...
Klopt, valt opzich ook wel mee. vandaar de 'ofzo'quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef stbabylon het volgende:
Valt toch wel mee. Gewoon half pakje of 1/3de gebruiken, 2~3 bakken (waarvan minstens 1 met spek en appel), zo klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |