totdat onze huidige trainer en zijn broertje ... naja je weet de rest wel..quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Olsen was toch trouwens ook de laatste trainer bij Ajax die Ajax behoorlijk deed voetballen?
die had geen ziek doelsaldo met meer dan 100 goals.quote:
Bij het Deense elftal speelt hij op 10 met de punt naar voren, dat scheelt een slokquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Iets wat wel merkwaardig is, vind ik, dat hij in het Deense nationale elftal wel beter lijkt te renderen. Ik weiger te geloven dat dat alleen maar met de betere medespelers ( ivm Ajax ) te maken heeft.
Terwijl Ajax toen al op weg naar beneden was dat is met een kleine opleving in 2004 eigenlijk niet gestoptquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
Een Ronald de Boer, een Litmanen, een Dani, godverdomme wat was dat toen héérlijk.
Komt vooral door wanbeleid en een slecht bestuur. In de tijd hadden we moeten zorgen voor betere tv inkomsten, sponsors etc. En wat doen ze? Gaan ze op de beurs ffs.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terwijl Ajax toen al op weg naar beneden was dat is met een kleine opleving in 2004 eigenlijk niet gestopt
Ja ok, maar het voetbal was onder Olsen een stuk attractiever dan onder De Boer nu.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terwijl Ajax toen al op weg naar beneden was dat is met een kleine opleving in 2004 eigenlijk niet gestopt
Geen idee of de beurs opgaan toentertijd als iets gewaagd/doms werd gezien. Achteraf oordelen is natuurlijk altijd makkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt vooral door wanbeleid en een slecht bestuur. In de tijd hadden we moeten zorgen voor betere tv inkomsten, sponsors etc. En wat doen ze? Gaan ze op de beurs ffs.
ze konden wel met dat geld uitstekende spelers halen aangezien de jeugd kut werd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee of de beurs opgaan toentertijd als iets gewaagd/doms werd gezien. Achteraf oordelen is natuurlijk altijd makkelijk.
Ben ik met je eens maar er is geen enkele speler van het huidige elftal die in dat elftal van Olsen zou staan, is qua spelersmateriaal onvergelijkbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, maar het voetbal was onder Olsen een stuk attractiever dan onder De Boer nu.
En idd, 2003/2004 met een geweldige Van der Vaart. Heel dat elftal was leuk om te zien.
Wel verliezen van Club Brugge ...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja ok, maar het voetbal was onder Olsen een stuk attractiever dan onder De Boer nu.
En idd, 2003/2004 met een geweldige Van der Vaart. Heel dat elftal was leuk om te zien.
Tsja, wat een klotewedstrijd was dat. Regende pijpenstelen + het waaide destijds ook nog hard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wel verliezen van Club Brugge ...
Klopt wel idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar er is geen enkele speler van het huidige elftal die in dat elftal van Olsen zou staan, is qua spelersmateriaal onvergelijkbaar
hard veld, en daar konden de kinderen niet tegenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, wat een klotewedstrijd was dat. Regende pijpenstelen + het waaide destijds ook nog hard.
Jeps. Sommige voetballers hadden volgens mij ook nog verkeerd schoeisel aan gedaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hard veld, en daar konden de kinderen niet tegen
Groeien wel ja, de vraag is of het proces vertraagd blijft worden door totaal onlogische beslissingen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Smoofie het volgende:
Toch heb ik goede hoop dat onsAjax
nog wel kan groeien.
maar sowieso liepen er een aantal slappe zakken rond zoals Escude en Heitinga toen der tijdquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Sommige voetballers hadden volgens mij ook nog verkeerd schoeisel aan gedaan.
Ja, maar laten we eerlijk zijn, Escude en Heitinga waren toen toch al beter dan bv. sommige kneuzen die er in de verdediging nu bij Ajax lopen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
maar sowieso liepen er een aantal slappe zakken rond zoals Escude en Heitinga toen der tijd
dat wel ja , maar ze verzaakten veel toen .quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eerlijk zijn, Escude en Heitinga waren toen toch al beter dan bv. sommige kneuzen die er in de verdediging nu bij Ajax lopen?
Liever Vertonghen en een goede (in vorm) Greg van der Wiel dan Escude en Heitinga hoor...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eerlijk zijn, Escude en Heitinga waren toen toch al beter dan bv. sommige kneuzen die er in de verdediging nu bij Ajax lopen?
1000 keer liever Trabelsi dan die slappe greggie die zit te azen op een transferquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Liever Vertonghen en een goede (in vorm) Greg van der Wiel dan Escude en Heitinga hoor...
Denk ook dat Boilesen in potentie wel boven dat niveau uitkomt.
Sjonnie is natuurlijk wel een echte Ajacied.
Mja, qua inzet is daar zeker voor te zeggen, maar een goede Crack is toch echt wel gevaarlijker dan Trabelsi....Tis alleen zo jammer dat ik niet het idee heb dat Cracky echt voor de sport leeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
1000 keer liever Trabelsi dan die slappe greggie die zit te azen op een transfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |