Ze beginnen in vorm te geraken, tijdens die wedstrijden met Basel waren ze echt uit vorm.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tijd dat er kansen waren tegen dit soort teams ligt ver achter ons, hoewel ManU dit seizoen niet eens zó goed is
Ja maar dat was ook een groepswedstrijd die ze een beetje onderschattenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze beginnen in vorm te geraken, tijdens die wedstrijden met Basel waren ze echt uit vorm.
Hij kon allang weg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als die heel veel centen ziet en een goed verhaal is die zo weg (Man Utd)
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
De tijd dat er kansen waren tegen dit soort teams ligt ver achter ons, hoewel ManU dit seizoen niet eens zó goed is
Achter beide doelen 10 blote vrouwen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen moet geil voor de goal zijn. Ik weet een oplossing.
Een supertalent is het niet in ieder geval. Doet veel te weinig echt beslissende dingenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, heb ik ook nooit begrepen. Er is nooit een club concreet geweest.
Klopt ja. Ondanks dat De Jong vaak bij hem op het middenveld staat had hij veel meer beslissend kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Een supertalent is het niet in ieder geval. Doet veel te weinig echt beslissende dingen
yup. maar blijkbaar is het pure talent daarvoor niet groot genoeg . Bijv de winnende erin knallen tegen een PSV of Twente heb ik hem nog niet zien doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt ja. Ondanks dat De Jong vaak bij hem op het middenveld staat had hij veel meer beslissend kunnen zijn.
Ja, maar zijn schot is ook zo zacht, van die rollertjes. Dat wordt hem natuurlijk niet. Ene Wesley Sneijder was veel op aan te merken, maar zijn schot was kiezelhard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
yup. maar blijkbaar is het pure talent daarvoor niet groot genoeg . Bijv de winnende erin knallen tegen een PSV of Twente heb ik hem nog niet zien doen
Een assist op 15 mei.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef vincerusso het volgende:
[..]
yup. maar blijkbaar is het pure talent daarvoor niet groot genoeg . Bijv de winnende erin knallen tegen een PSV of Twente heb ik hem nog niet zien doen
Hij heeft ook niet karakter van een Sneijder of een Zlatan : ik ben de beste en niemand kan me iets makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar zijn schot is ook zo zacht, van die rollertjes. Dat wordt hem natuurlijk niet. Ene Wesley Sneijder was veel op aan te merken, maar zijn schot was kiezelhard.
Komt nog bij dat hij, als hij dan vrijloopt maar half de bal vraagt. Te weinig aanwezig. Hij lijkt vaak echt afwezig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet karakter van een Sneijder of een Zlatan : ik ben de beste en niemand kan me iets maken
De jong maakte er ook 2 en is ook geen beste voetballer.quote:
ook iets waarom hij nooit de echte top gaat halen : timide en braafquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Komt nog bij dat hij, als hij dan vrijloopt maar half de bal vraagt. Te weinig aanwezig. Hij lijkt vaak echt afwezig.
Jeps. Iets wat wel merkwaardig is, vind ik, dat hij in het Deense nationale elftal wel beter lijkt te renderen. Ik weiger te geloven dat dat alleen maar met de betere medespelers ( ivm Ajax ) te maken heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ook iets waarom hij nooit de echte top gaat halen : timide en braaf
Olsen is een 100 keer betere trainer dan de Boer. Die kon vroeger zelfs voetballers als Gorre en Rudy goed laten renderenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Iets wat ik wel merkwaardig is, vind ik, dat hij in het Deense nationale elftal wel beter lijkt te renderen. Ik weiger te geloven dat dat alleen maar met de betere medespelers ( ivm Ajax ) te maken heeft.
Kan ik me wel in vinden. Olsen was toch trouwens ook de laatste trainer bij Ajax die Ajax behoorlijk deed voetballen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Olsen is een 100 keer betere trainer dan de Boer. Die kon vroeger zelfs voetballers als Gorre en Rudy goed laten renderen
Ten Cate?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:45 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Olsen was toch trouwens ook de laatste trainer bij Ajax die Ajax behoorlijk deed voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |