Boeken schrijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat doet Ella tegenwoordig?
Dan is Samsom idd de beste man, maar Spekman zou ook een prima kandidaat zijn...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen deze 3 ... Samsom ..
Dat is erg ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
Iemand ie niet als een schoothondje zegt wat de regering denkt te moeten en mogen zeggen via de RVD over iemand die als Friso niet eens onder ministeriële verantwoordelijkheid valt.
je kunt veel van haar vinden, maar dom is ze niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
vogelaardomme kut, opzouten, muts!
In mijn hoofd speelt het filmpje dat ze niet wil praten tegen Rutgerquote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
vogelaardomme kut, opzouten, muts!
jawel, kijk maar naar dat filmpje van rutger. Dat is oliedom, het domste wat je kan doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
je kunt veel van haar vinden, maar dom is ze niet.
Friso - danwel degene die hem vertegenwoordigen - zou toch in principe zelf moeten uitmaken wat over hem gedeeld wordt met anderen (en dus niet deze meneer bij P&W).quote:Op maandag 20 februari 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
Iemand ie niet als een schoothondje zegt wat de regering denkt te moeten en mogen zeggen via de RVD over iemand die als Friso niet eens onder ministeriële verantwoordelijkheid valt.
die kerl die het vaak heeft over zuinige energie en alternatieve energiemethodes. best een OK gast, als je 't mij vraagt.quote:
RVD heeft niks over Friso te zeggen. Hij valt niet onder ministeriële verantwoordelijkheid sinds ie geen toestemming vroeg voor z'n huwelijk met Mabel.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is erg ja.
Ik neem aan dat de RVD overlegt met de majesteit over wat wanneer wel of niet naar buiten wil brengen. En een goede arts hoort de wens van de familie te volgen.
Dat is dus een discussiepunt dat nu door de inspectie wordt uitgezocht.quote:Overigens heeft het niet eens zozeer met de RVD te maken, maar in de eerste plaats gewoon met zijn beroepsgeheim.
Van dat filmpje komt ze nooit meer af.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In mijn hoofd speelt het filmpje dat ze niet wil praten tegen Rutger
Friso kan nu niet praten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
RVD heeft niks over Friso te zeggen. Hij valt niet onder ministeriële verantwoordelijkheid sinds ie geen toestemming vroeg voor z'n huwelijk met Mabel.
Dat is geen discussiepunt, geeft Tullekie ook zelf aan.quote:[..]
Dat is dus een discussiepunt dat nu door de inspectie wordt uitgezocht.
Hij heet niet als die hond.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef Arnem_ het volgende:
Samson... Die is intelligent en weet dingen. Dan heb je in de Nederlandse politiek natuurlijk helemaal niets te zoeken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |