quote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Felagund het volgende:
Ik heb Human Touch, Tunnel of Love en Lucky town nog nooit helemaal geluisterd, nooit aan durven beginnen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Terwijl Pony Boy toch echt een pareltje is!.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Human Touch is best een leuk album, TOL kan ik nooit heel veel mee maar is een heerlijk album om een beetje op de achtergrond te hebben, maar Lucky Town is kut..Alhoewel het titelnummer heel fijn is, en Better Days
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Norrage op 21-02-2012 14:09:09 ]"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:03 schreef Norrage het volgende:
Omdat ik ook paar keer te lui ben geweest hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brilliant Disguise trouwens ook een prachtig nummer ja![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:03 schreef Norrage het volgende:
Ik had ooit best een mooie gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar dat is alweer heel wat topics terug...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Die wilde ik ook naar gaan luisteren.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef Norrage het volgende:
Ik verwacht weer voor de zoveelste keer een week waarin ik teveel Bruce ga luisterenIk had een paar weken geleden nog een week waarbij ik 300+ plays had geloof ik
Omdat ik Live At The Main Point of spotify had ontdekt.
The River staat teveel filler opquote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die wilde ik ook naar gaan luisteren., The River heb ik trouwens ook veel te lang geleden geluisterd.
Die sax-soloquote:
Het duurde bij mij ook even hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Felagund het volgende:
Tunnel of Love klinkt niet slecht. Begrijp niet dat ik daar niet doorheen ben gekomen.
+1 zelfde geldt voor Seedsquote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef TJV het volgende:
Johnny 99 is ook zo'n onderschat toppertje..
Haha, ik heb Badlands er niet in gezet omdat ik dat dus een kutnummer vindquote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef Razer het volgende:
Wrecking Ball begint te dagen hier ;-)
Ik mis een mooie Badlands in de OP uit 1978![]()
Als kleine suggestie haha
Zekerquote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef TJV het volgende:
Johnny 99 is ook zo'n onderschat toppertje..
Wel een beetje een vrouwennummer he?quote:
deze uitvoeringquote:Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef Norrage het volgende:
Ohja, nog even hulde voor Tom Morello die op Wrecking Ball ook de sterren van de hemel speelt. Hier begon het allemaal (tenminste, ik geloof dat dit de eerste keer was dat hij echt koning was samen met Bruce)
Ja, die Atlantic City is inderdaad fantastisch. Die van Live in Dublin trouwens ook, in folkversiequote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef TJV het volgende:
Atlantic City(NY 2001) was ook echt niet te geloven goed.. net seks. Opbouwen opbouwen opbouwen en dan BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM.
Factory is zo ontzettend realistisch dat het eng is, Incident on 57th Street is echt zeldzaam in liveshows en My Hometown blijft ook altijd mooi.
Waarom maakt die vent zoveel mooie nummers? Ik kan niet kiezen.
This Hard Landquote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef TJV het volgende:
O en ik vergeet This Hard Land en een mooie akoestische Born to Run:
Ik dacht, dat weet iedereen toch? Gewoon lekker meteen aan de filmpjesquote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Felagund het volgende:
Moet er ook in geen discografie o.i.d. in de op?
Hammersmith......*zwijmel*quote:Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
HEERLIJK nummer. vooral die als bonus op de hammersmith DVD staat
Heb er weer een paar bijgegooidquote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef TJV het volgende:
Fuck it, we stoppen gewoon die hele op vol. Boeien dat je dan veel moet scrollen, het is het waard.
Dat wordt ook een hoop scrollen met al die geweldige albums.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Felagund het volgende:
Moet er ook in geen discografie o.i.d. in de op?
Samen met Highway Patrolman geweldigste nummers van de Dublin DVD.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Norrage het volgende:
Dit vind ik toch ook wel een van de beste perfomances ooit van bruce, die vreugde, dat hij dit kan
:
Lost in the Flood van Hammersmith heb ik erin gezet. Ik wilde Kitty's Back erin zetten, maar die is te langquote:Op maandag 20 februari 2012 23:20 schreef Felagund het volgende:
We maken dit topic gewoon vol voordat Wrecking Ball uitkomt. Officieel is hij nog niet uit.
Staat er al iets van Hammersmith in de OP? Dat moet eigenlijk wel, ook een legendarisch concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |