Toen ik dat er neer zette had ik die solo van Tom Morello nog niet gehoord dus eigenlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Norrage het volgende:
Ik
[..]
ik werd wel positief verrast door die gitaar aan het eind ja
Aah ik dacht het gitaargeluid al te herkennenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:52 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Toen ik dat er neer zette had ik die solo van Tom Morello nog niet gehoord dus eigenlijk![]()
like i saidquote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Norrage het volgende:
LAND OF HOPE AND DREAMS
Toch echt een van zijn allerbeste nummers. Wat een genialiteit
En deze versie is toch weer een tikkeltje anders dan de live versies die ik ken, dus nog vernieuwend ook een beetje. Fantastisch
En Clarence
Alles is beter dan WOAD, dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Beter dan Magic? Nee dat ben ik (nog) niet met je eens. Beter dan WOAD zeker!
Downloadenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar kan ik het album beluisteren?.
Toch mis ik de lengte van de live versies, maar absolute topper inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
LOHAD![]()
![]()
Eerst dat gospelkoor dan die drumloopjes dan full band met de drums en dat weeewweeeh hammond orgel.
Wie is die negerin eigenlijk die erin rapt?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik voorspel een hele vette live versie van rocky ground
Michelle Moore, member of the Alliance Choir, and the person Bruce dueted with on "Let's Be Friends."quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wie is die negerin eigenlijk die erin rapt?
Ken ik niet, maar leuk dat Bruce erg veel externe invloeden en sounds op zijn album laat horen!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Michelle Moore, member of the Alliance Choir, and the person Bruce dueted with on "Let's Be Friends."
lees ik op backstreets
Magic is meer een rockalbum. Wrecking Ball neigt toch meer naar Folk muziek. Ik vind het helemaal niet onaardig en bevalt me wel. Wrecking Ball, Land of Hope And Dreams, Death To My Hometownquote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef Razer het volgende:
Ik heb Wrecking Ball net in de auto geluisterd, eerlijk gezegd kan het mij niet echt bekoren, het is beter dan Working on a Dream, maar voor mij blijft het daar dan ook wel bij helaas...
Ik vind Magic, toch een stuk beter, misschien moet dit nog beetje wennen.Hoop dat er live met de E-Street Band toch nog paar leuke live uitvoeringen van deze nummers komen, maar ben bang dat ik het album straks niet al te vaak zal gaan luisteren...
Via de officiële kanalen zijn er nog wel kaarten te krijgen:quote:Op maandag 20 februari 2012 20:20 schreef Olle. het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen die goede betaalbare tickets hebben gevonden voor Bruce in Keulen?
En ook nog een beetje een goede plaats?
Ik ben aan het zoeken maar de kosten worden steeds hoger.
Ja, dat heb ik ook. Ik hou niet zo van die stadion-rockende Bruce. Ik wil mooie teksten, mooie melodieen etcquote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef williamvv het volgende:
[..]
Magic is meer een rockalbum. Wrecking Ball neigt toch meer naar Folk muziek. Ik vind het helemaal niet onaardig en bevalt me wel. Wrecking Ball, Land of Hope And Dreams, Death To My Hometown![]()
Het deuntje van We Are Alive doet me een beetje denken aan Johnny Cash!
hmm niet echt de beste plaatsenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:34 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Via de officiële kanalen zijn er nog wel kaarten te krijgen:
http://www.eventim.de/bru(...)id=90&from=erdetaila
Absoluutquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef Felagund het volgende:
Further on up the road., ik vind zijn folkvertolkingen van de oorspronkelijke niet folknummers toch het beste.
Ja daar verklaar je denk ik wel het verschil mee (iig tov mij)...Ik vind, met uitzondering van Outlaw Pete (die ik wel leuk vond maar niet meer kan luisteren vanwege die Kiss sample erinquote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef Razer het volgende:
Oei zo te zien ben ik toch in ondertal hier haha
Wel mooi om te zien dat Bruce zoveel kanten heeft en van alles wat moois weet te maken
Maar ik ben toch meer van het Outlaw Pete / Radio Nowhere / Gypsy Biker / The Rising enzovoort gamma
Denk inderdaad dat dit album soort van Devils & Dust/Seeger Session mix is, maar nummers als Leah en Maria's Bed van Devils & Dust doen mij dan toch meer als de nummers die nu op Wrecking Ball staan. En voor oude reworks van Land of Hope and Dreams en Wrecking Ball alleen ga ik niet over stag.
Vaak is het wel zo dat ik nummers eens wat vaker moet horen, voordat ik ze lekker begin te vinden, vermoed alleen dat het net als met Working on a Dream 5-6 luister pogingen gaan worden, en daarna helaas weer teruggrijp naar wat leuke bootlegs van de afgelopen jaren om de Bruce honger te stillen.
Of zoals My Lucky dayquote:Op maandag 20 februari 2012 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik het best een tof album vind. Alleen dat rappen hoeft van mij niet zo.
En wat een opluchting dat er niet zo'n draak van een nummer als Queen of the Supermarket opstaat, zeg. Damn, wat was dat een dieptepunt.
Hey dat vind ik best aardige nummersquote:Of zoals My Lucky dayof Girls in their summer clothes
Nouja, dat vond ik dus echt kutnummers
Toevallig van te voren Working on a Dream geluisterd? Dan is het vast een masterpiecequote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Ik zet nu Magic voor het eerst in 3 jaar opWeer eens luisteren, eens kijken wat ik er nu van vind
Goed idee, ga ik ook maar is doen. Voor mij ook een tijd geleden!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:53 schreef Norrage het volgende:
Ik zet nu Magic voor het eerst in 3 jaar opWeer eens luisteren, eens kijken wat ik er nu van vind
Ik wilde beginnen met Working on a Dream maar haakte af bij my Lucky Day...wat is dat een tyfusnummer zeg. Dat slechte piano-riedeltje. Die bijna mechanische stem (wat heeft ie daar met zijn stem gedaan, het lijkt Frans Bauer wel) en dat eentonige gitaarspel...pff..Ik had geen zin meer om verder te luisterenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:56 schreef Razer het volgende:
[..]
Toevallig van te voren Working on a Dream geluisterd? Dan is het vast een masterpiece
Ben benieuwd wat je er nu van vindt =)
Terwijl Pony Boy toch echt een pareltje is!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Felagund het volgende:
Ik heb Human Touch, Tunnel of Love en Lucky town nog nooit helemaal geluisterd, nooit aan durven beginnen.
Human Touch is best een leuk album, TOL kan ik nooit heel veel mee maar is een heerlijk album om een beetje op de achtergrond te hebben, maar Lucky Town is kut..Alhoewel het titelnummer heel fijn is, en Better Daysquote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Felagund het volgende:
Ik heb Human Touch, Tunnel of Love en Lucky town nog nooit helemaal geluisterd, nooit aan durven beginnen.
Thougher Than The Rest (L)quote:Op maandag 20 februari 2012 21:58 schreef Felagund het volgende:
Ja ok...met uitzondering van dat nummer..dan is Human Touch wel aardigquote:Op maandag 20 februari 2012 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Terwijl Pony Boy toch echt een pareltje is!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |