quote:
Geduld is een schone zaak.quote:
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:42 schreef Scorpie het volgende:
Uh oh, vriendin aan de race, net de plee moeten schrobben
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het bestquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelen
Anoniem jeweetzquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zal ze fijn vinden, dat je dat hier even smakeloos komt mededelen
edit: En mooie jonge meisjes poepen niet![]()
Insert two girls one cup mental imagequote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het best
"Kijk schat, je staat op FOK!"quote:Op maandag 20 februari 2012 21:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
zolang hij foto's achterwege laat, vind ik het best
quote:
Nou nee, doe mij die kiddo maarquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef maffemuts het volgende:
Sja ach... dat beter dan een kiddo die zichzelf + bed onderkotst toch(daarom duurde het dus
)
tis n 1jarige he...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
ff dekbedovertrek + kind afspoelen onder de douche, overtrek in de wasmachine en klaar weer
Mja mag niet zeurenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:00 schreef Papabear het volgende:
Oké oké, da's dan weer minder idd![]()
Maar daar heb ik verder nooit zo gek veel moeite mee gehad
dat laat terug storten zit er wil in jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
Morgen snel naar huis om mijn aankoop in ontvangst te nemen. En mijn provider op de hoogte te stellen dat als ik geen fatsoenlijk tv ontvangst heb mijn geld laat terug storten.
Ik zou ze dan wel eerst schriftelijk in gebreke stellen en ze een reële termijn geven (14 dagen b.v.) om het op te lossen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Rucky het volgende:
Morgen snel naar huis om mijn aankoop in ontvangst te nemen. En mijn provider op de hoogte te stellen dat als ik geen fatsoenlijk tv ontvangst heb mijn geld laat terug storten.
Daar heeft Ziggo volgens mij ook gelijk in. Als het signaal goed binnen komt, dan houdt hun verantwoordelijkheid daar op.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
dat laat terug storten zit er wil in ja
Maar mooi k*t dat je geen goed ontvangst hebt, nja mag hier ook niks zeggen, moet er ook een antenneversterker tussen hebben om nog beeld te hebben met digitale tv
reactie Ziggo : Ja sorry mw, maar wij zijn verantwoordelijk tot het hoofdpunt dat de flat op de BG in gaat, daarna is de VVE/Eigenaar... en viceversa ofc...
En of ze dat doenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
edit: En mooie jonge meisjes poepen niet![]()
Sja de meningen zijn er over verdeeld, maar elke vrolijke d2d verkoper die ziggo all in one probeert aan te smeren jaag ik gauw weg... zie je het voor je mt een signaalsterkte van nog geen 21% ook nog telefoon en i-net van hen te hebben ?! vragen om ellendequote:Op maandag 20 februari 2012 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar heeft Ziggo volgens mij ook gelijk in. Als het signaal goed binnen komt, dan houdt hun verantwoordelijkheid daar op.
Vervelend, maar waar....
Op zich ook begrijpelijk. Maar je kunt moeilijk een kabelboer verantwoordelijk stellen voor de bekabeling in een pand dat niet van hun is (en ook niet eens hebben aangelegd). Dat is inderdaad toch echt voor de VVE.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja de meningen zijn er over verdeeld, maar elke vrolijke d2d verkoper die ziggo all in one probeert aan te smeren jaag ik gauw weg... zie je het voor je mt een signaalsterkte van nog geen 21% ook nog telefoon en i-net van hen te hebben ?! vragen om ellende
En daar zit het probleem nou juistquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef Papabear het volgende:
[..]
Op zich ook begrijpelijk. Maar je kunt moeilijk een kabelboer verantwoordelijk stellen voor de bekabeling in een pand dat niet van hun is (en ook niet eens hebben aangelegd). Dat is inderdaad toch echt voor de VVE.
In dat geval zal er ook vast wel een onderhoudscontract o.i.d. zijn. En dan zijn ze verantwoordelijk tot in jouw meterkast, waar de groene kabel binnen komt. Daar moet het signaal goed zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En daar zit het probleem nou juistbekabeling is aangelegd door hoe heette het caiway ofzo (regio 079 voor het ziggo werd)
Inderdaad, en op dat punt is't dus 'maar' 21%quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef Papabear het volgende:
[..]
In dat geval zal er ook vast wel een onderhoudscontract o.i.d. zijn. En dan zijn ze verantwoordelijk tot in jouw meterkast, waar de groene kabel binnen komt. Daar moet het signaal goed zijn
Helder, dan weet je wat je te doen staat. 20% is dan wel heel erg laag iddquote:Op maandag 20 februari 2012 22:21 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Inderdaad, en op dat punt is't dus 'maar' 21%mja ooit komt het goed
Hm, dat moet je ff uitleggen dan....quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef Rucky het volgende:
Stelletje klere hufters in de tram die je kaartje kontroleren en vervolgens zeggen dat die niet niet geldig is. terwijl ik een abbonement heb.
Het iq van de RET is zo laag dat ze een apperaat nodig hebben om een kaartje te lezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hm, dat moet je ff uitleggen dan....
Ik hoef altijd alleen maar m'n kaart te laten zien en dan is het goed. Geen apparaat voor nodigquote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het iq van de RET is zo laag dat ze een apperaat nodig hebben om een kaartje te lezen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wisten jullie al dat ik verliefd ben? Nee he? IK BEN VERLIEFD!!!!!!
Nee, dat was ons nog helemaal niet opgevallen! Goed dat je het even komt meldenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Goed om te horenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Door rennen/fietsenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef Ganzz het volgende:
nog 7km... tis koud buiten en t waait :p
Skeeleren was het toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Door rennen/fietsenkrijg je t vanzelf warm
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het iq van de RET is zo laag dat ze een apperaat nodig hebben om een kaartje te lezen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts hoort net dat ze in een spa zit...
* DJMO mept er lustig op losquote:
Dat was een mesquote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Rustig, denk aan dat Russische huwelijk
Fanatiekeling!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:09 schreef Ganzz het volgende:
Terug! Het was zeker niet zo lekker weer als vanmiddag, maar het was in ieder geval droog. Toch weer 18km op de teller![]()
Nee, vertel!quote:Wisten jullie trouwens al dat Jaleesa verliefd is![]()
Nou, alle zoetsappige details graagquote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Snel kussen voor scherpe randen gooit zodat er geen ongelukken gebeuren.quote:
om eerlijk te zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat overkomt mij nou ook altijd rond dit tijdstip
njah, er loopt ook nog een overleg om te gaan hardlopen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, dat overkomt mij nou ook altijd rond dit tijdstip
Ik wel, dus ik hou het ook voor gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:02 schreef DJMO het volgende:
en ik heb géén slaap .. verstaan jullie me?
Ga je rijstkorrels in een pak rijst tellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:02 schreef DJMO het volgende:
en ik heb géén slaap .. verstaan jullie me?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
dat zijn er zevenduizenddriehonderdachtennegennegentig.
Dat is slechts een gemiddelde...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:05 schreef DJMO het volgende:
dat zijn er zevenduizenddriehonderdachtennegentig.
Teruggaan! onacceptabelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat is slechts een gemiddelde...
in mijn laatste zaten er maar zevenduizendtweehonderdentachtig !
Ja he!, en toen ik er mee terugging naar de grutter, zaten er zevenduizendtweehonderdennegenenzeventig in... was er onderweg 1 uitgevallen... dus ja, toen had ik natuurlijk geen gelijk meerquote:
En waarom ben je niet op je strepen gaan staan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ja he!, en toen ik er mee terugging naar de grutter, zaten er zevenduizendtweehonderdennegenenzeventig in... was er onderweg 1 uitgevallen... dus ja, toen had ik natuurlijk geen gelijk meer
k had n streep te kort natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En waarom ben je niet op je strepen gaan staan dan?
Dat was de streep onder de rekening van de grutter natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
k had n streep te kort natuurlijk!
Nu vind ik jou eng....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:17 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts gaat zich maar afvragen waar Mo inmiddels is gebleven en of ze wellicht honkbalknuppel en/of ploertendoder nodig heeft bij dat overleg...
* Merlijn stofwolk is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:19 schreef DJMO het volgende:
die ploertendoder heb ik alleen nodig om iemand achter z'n vodden aan te zitten binnenkort!
you can run, but you can't hide!quote:
eerder 6 uur....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
you can run, but you can't hide!
alex k. six days on the run
hoe toepasselijk
quote:
* DJMO wifi saboteertquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:33 schreef Merlijn het volgende:
Crap... zo kom ik toch nooit vannacht in bed......
* Merlijn souncloud MOET gaan afsluiten nu....
en nog steeds luistert....
jij houdt je eigen wifi nog niet onder controlequote:
als ik die van mezelf al kan saboteren, zonder dat ik erg in heb, hoe goed moet ik dan wel niet de jouwe zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
jij houdt je eigen wifi nog niet onder controle![]()
Succes met uberhaupt verbinden...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
als ik die van mezelf al kan saboteren, zonder dat ik erg in heb, hoe goed moet ik dan wel niet de jouwe zijn![]()
je hebt me zeker uit je router geflikkerd? :/quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Succes met uberhaupt verbinden...
Uiteraard. geen vreemde MAC adressen op mijn verbinding...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
je hebt me zeker uit je router geflikkerd? :/
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uiteraard. geen vreemde MAC adressen op mijn verbinding...
welterusten!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat afsluiten.... Welterusten allemaal...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Weer een telefoonsprek tot diep in de nacht.. Man dit sloopt me wel
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:56 schreef DJMO het volgende:
zeur niet, hier was het tien voor zes dat ik op de vloer zat :;')
Ik moet ook maar es wat eerder naar bed voortaan (goede voornemens)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:17 schreef DJMO het volgende:
ik moet iets aan m'n slaappatroon doengisteren weer te laat naar bed, omdat ik niet kon slapen door middagdutje, en nu heb ik koppijn omdat ik die paar uurtjes vannacht te diep geslapen heb
Same herequote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:06 schreef JK1982 het volgende:
Hier staat een dubbele espresso, daar begin ik standaard mee, 's morgens vroeg op het werk..
Ik denk dat ik maar eens wat ga doen vandaag, voor de verandering..
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik moet ook maar es wat eerder naar bed voortaan (goede voornemens)
Ik ben vroeg naar bed gegaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:01 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. ik beb dus niet de enige met die goede voornemens waar toch niks van terecht komt (vroeg naar bed gaan..)
Sja, ach zo heeft n ieder zijn eigen fetisjquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben vroeg naar bed gegaan.![]()
Met een toetenbord in de ene en een AB in de andere hand.
Regelmatig wakker geworden dat er YTЯƎWỌ op mijn wang was afgedrukt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja, ach zo heeft n ieder zijn eigen fetisj
Etter..quote:
Vanavond naar zoetermeer, dit weekend komt mijn draakje weer en heb ik wellicht mijn beste vriend over de vloer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:42 schreef JK1982 het volgende:
Nou, pistoletje met balletje gehakt en saté was ook wel te pruimen..
Hier nog plannen voor vanavond, weekend etc.? Ik zit me vanavond even te vervelen op mijn werk hier in Amsterdam.. Wordt dus gewoon weer lekker Fok!ken enz.![]()
En misschien eindelijk maar eens achter de nieuwe tel. aan
MacGyver zou er jaloers op zijn..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Iemand een zakmesje?
[ afbeelding ]
En nee, dit is geen fotosoep, het bestaat echt!
die zou niet weten wat hij er mee aanmoest.. een stukkie touw oid is alles wat hij nodig heeftquote:
Whatskeburt..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:48 schreef maffemuts het volgende:
*sugt*
Kan er nou niet èèn dag normaal zijn ?!
*frustratie uitgooit
Hi allen, tis weer 17:00 geweest... maar nog lang geen einde werkdag vrees ik
rotdagquote:
Gooi je haar los en vertel het ons.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
rotdag
zieken, zware onderbezetting... en kan nog even doorgaan
quote:
Houd in dat ik nog wel even bezig ben tussen koken, kids verzorgen en diverse voorbereidingen voor de rest v/d week...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gauw vergeten dus. Nu ben je lekker vrij toch?
Ik zit nog tot 20.00 op het werk en mag daarna nog een uur naar huis.. Da's ook geen lekker vooruitzicht
Nouja, in dat geval: sterkte..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Houd in dat ik nog wel even bezig ben tussen koken, kids verzorgen en diverse voorbereidingen voor de rest v/d week...
Mwoah.. ik heb nog een flinke studieschuld af te lossen, dus als ik haar goed kan verkopen kan ik die in ieder geval grotendeels wegpoetsen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef Merlijn het volgende:
Hee JK, waarom doe je de lady weg eigenlijk?
Heerlijk toch dat het even een beetje stil is.quote:
Had gehoopt op afleidingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat het even een beetje stil is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Some guys have all the luckquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef maffemuts het volgende:
Nou zal zelf maar weer wat starten dan
Heb me vanavond lekker gerollebold met n jonge gozer
Zolang je klein bent wil elke vrouw met je rollen bollen.quote:
En zolang je klein bent mag je ook nog overal ongeneerd aanzittenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zolang je klein bent wil elke vrouw met je rollen bollen.
Ja, als ik toen wist wat ik nu weet...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En zolang je klein bent mag je ook nog overal ongeneerd aanzitten
* kaarsjes aansteektquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef DJMO het volgende:
*de schapenvacht uit papabears huis pikt en er voor de haard op gaat liggen
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:14 schreef Merlijn het volgende:
Zoooo lieffies! Hebben jullie me gemist?
Op dit tijdstip heb ik liever iets anders. Misschien wilt MaffeMuts?quote:
Lekker!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Op dit tijdstip heb ik liever iets anders. Misschien wilt MaffeMuts?
* Merlijn tap opengooit
Dammit JK! Daar ik wil ECHT nog een keer in mijn leven heen....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker! Maar mijn lederhosen laat ik thuisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
Ghehehe.. Ja, grote pullen hebben ze daar hè!
Brrrr...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef JK1982 het volgende:
Is wel op eigen risico hè..![]()
[ afbeelding ]
Als zij hem komt voorzetten, maakt het niet uit toch ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:56 schreef JK1982 het volgende:
Verdorie, nou kan ik net niet zien was het merk von dat Pfilz ist..![]()
[ afbeelding ]
Hormonen waren het toch ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:58 schreef maffemuts het volgende:
*sugt*
Welke overgang heb ik gemist
zitten we voor de openhaard met warme choco, krijgen de heren bier, en inene zitten we met duitse lesbiennes opgescheept
Maar ik was nog zo vriendelijk om ze niet op het scherm los te laten... vandaagquote:
Maakt het zien van lesbiennes dat anders dan ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:00 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Maar ik was nog zo vriendelijk om ze niet op het scherm los te laten... vandaag
Als je lang .... nvm... k zou me beheersenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Maakt het zien van lesbiennes dat anders dan ?
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit JK! Daar ik wil ECHT nog een keer in mijn leven heen....
* Merlijn gaat nu weer lief doen....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je lang .... nvm... k zou me beheersen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je lang .... nvm... k zou me beheersen![]()
en chocola!quote:
* Merlijn rijtje in gedachten nog wat uitbreidt....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
en een schapenvacht 3 schapenvachten
Sorry.. moet nog een beetje wennen aan het vrijgezelle levenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:58 schreef maffemuts het volgende:
*sugt*
Welke overgang heb ik gemist
zitten we voor de openhaard met warme choco, krijgen de heren bier, en inene zitten we met duitse lesbiennes opgescheept
* Merlijn pilsje in handen duwt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Egberts het volgende:
* Egberts koppelt ook nog eens mlangs
Volgens mij moeten wij op stapquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sorry.. moet nog een beetje wennen aan het vrijgezelle leven![]()
![]()
Volgens mij gaat dat nooit goedkomen..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn pilsje in handen duwt.
[..]
Volgens mij moeten wij op stap
why not?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit goedkomen..
Ik sleep volgens mij de eerste knappe dame die in de buurt komt aan haar haren mee naar de hotelkamerquote:
Bro's before .... oh never mind....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik sleep volgens mij de eerste knappe dame die in de buurt komt aan haar haren mee naar de hotelkamer![]()
Nee hoor, geintje..
Iemand nog een Chouffe-je?
Ik zeg toch, geintje.. En jij bent bezet, dus jij moet niet zeurenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:14 schreef maffemuts het volgende:
En ik dacht dat ik wanhopig overkwam...![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bro's before .... oh never mind....
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zeg toch, geintje.. En jij bent bezet, dus jij moet niet zeuren
Hoiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]Dat hoeft ook niet alles te zeggen he
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:16 schreef maffemuts het volgende:
[..]Dat hoeft ook niet alles te zeggen he
nvm, k blijf wel wat plezier hebben hierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Sleep hem dan aan z'n haren naar de hot.. slaapkamer! Damn..
* weet nou weer waarom dating.fok.nl zo'n kansloos concept was vroeger.....quote:
* JK1982 heeft volgens mij wat gemist..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* weet nou weer waarom dating.fok.nl zo'n kansloos concept was vroeger.....
klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 heeft volgens mij wat gemist..
Dat is van voor mijn actieve Fok!tijd denk ik..
"Merlijn" bestaat sedert 2001, het andere dateert van 2000 en is inactief.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef maffemuts het volgende:
Ik nog maar sinds 2007... ben dus n NewB
Ik volgens mij sinds 2004, alleen ik heb er de eerste tijd niet zoveel mee gedaan..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef maffemuts het volgende:
Wel leuk, maar k krijg hoofdpijn en wordt misselijk van 3dquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
Leuk voor hier? [Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Dit!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:40 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Wel leuk, maar k krijg hoofdpijn en wordt misselijk van 3d
k wil wel, maar heb geen vervoer .. (en ik zou Geert mee moeten nemen, die kan niet zonder me)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
Leuk voor hier? [Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Ben ook nog jarig op korte termijn... wel amerikaanse style dan hahaha!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:41 schreef JK1982 het volgende:
Hmm. Jammer.. Was wel leuk geweest voor een minimeet
I'll be therequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef JK1982 het volgende:
Hmmmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ben ook nog jarig op korte termijn... wel amerikaanse style dan hahaha!
De Entree toevallig?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
I'll be there
Kantoor ligt nog geen 200 meter van Pahté Arena
Ja, die van mij is ook vlakbij. Dus ik denk dat ik dit ook even in de gaten hou..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef Papabear het volgende:
[..]
I'll be there
Kantoor ligt nog geen 200 meter van Pahté Arena
Ik ook 4,5 jaar.... (niet bij telfort though)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De Entree, daar heb ik nog gewerkt (Telfort)
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:02 schreef Ganzz het volgende:
Ik kom graag even mijn Belgische schoonheid in ontvangst nemen
Even quoten voor het nageslacht... MM die vrouwen post. Nu mag ze niet meer klagen!quote:
Da's een paddock stand...quote:
fixedquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Ik heb geen motorrijbewijs, ik bespring d'r wel achterop.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Da's een paddock stand...
* Merlijn proost op zusje die jarig is!
Noem het zoals je wilt. Het blijven zijwieltjesquote:
Pics!quote:* Merlijn proost op zusje die jarig is!
Dubbele minpunten dit keer....quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Noem het zoals je wilt. Het blijven zijwieltjes
[..]
Pics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste lieve FHF'ers (en wannabee's, en lurkers en buren en en en... )Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Ik september 2011.. Nog ergerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:35 schreef maffemuts het volgende:
En ik ga er maar eens vroeg uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga maar ns 'vroeg' slapen... Goodnight!!!
Jij ook, maak er wat leuks van!quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:13 schreef maffemuts het volgende:
Mogguhweer lekker onderweg hier. Fijne dag allen
![]()
*schoenen aantrektquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:41 schreef DJMO het volgende:
mezelf uiteraard. ik ga op de koffie af![]()
quote:
* Merlijn ziet geen linkquote:
dat ik ondanks je kwaaie kop hierboven toch niet bang ben voor jequote:
nvmquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat ik ondanks je kwaaie kop hierboven toch niet bang ben voor je![]()
dit..... Gaat naast MM liggen voor infuusquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:08 schreef maffemuts het volgende:
Kan iemand een koffie-infuus komen zetten bij mij?
examen? EXAMEN?quote:
MM vertrouwd mij blind!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef JK1982 het volgende:
Ik sla denk ik ook maar even over inderdaad.. MM, you're on your own now!
* JK1982 wil geen proefkonijn zijn.
Zonder diploma wordt er niet geprikt in mij..quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
MM vertrouwd mij blind!
stelletje angsthazen ...
Spannend_O-quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
dit..... Gaat naast MM liggen voor infuus
Dan heb je zeker die stofwolk gemist..quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Spannend_O-
En ja... DJMO mag dat:Y
Zo nog n 10min gesprek op school voor de oudste en dan beetje weekend! Tot strakjes schatjes
Wat voor huisje heb je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Merlijn het volgende:
Zo, vloerisolatie dodo is ook geweest.... Maar eens goed over nadenken...
Hoekhuis met glaspui, open trap.quote:
*mompelt iets over .. later als ik groot ben enzo ...quote:
wees blij. zo goed krijg je het nooit meerquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Ganzz het volgende:
Anders ik wel... Maar ja, ik woon nog thuis
Volgens mij word jij nooit groot.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
*mompelt iets over .. later als ik groot ben enzo ...
True that!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
wees blij. zo goed krijg je het nooit meer
Open maar een nieuw deel ik moet weer aan het werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |